Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Tworzenie drużyny • INSIMILION

    Icewind Dale 2


    Tworzenie drużyny

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki
    Autor: Drazen
    Utworzono: 08.08.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Pierwsze pytanie, jakie sobie musicie zadać to ilu członków ma liczyć wasza grupa? Dla super hardcorowców, którzy uwielbiają wczytywać grę, co parę minut polecam 1-2 zawodników w drużynie. Trójka to dobra liczba dla ludzi lubiących wyzwania i grających na bardzo trudnym. Mój wybór pada na 4 zawodników ze względu na więcej doświadczenia i lekko hardcorową grę. Mniej doświadczonym graczom polecam 5-6 osobowy zespół. 5 to optymalny wybór. Teraz zdecydujecie, jakie klasy postaci będą w waszej grupie...

    Postać 1:
    Oto klasy dla postaci nr 1 w drużynie. Pierwszy zawodnik to pierwszorzędowy wojownik.Ta postać służy za główny obiekt ataków a co za tym idzie musi posiadać dużo PŻ i dobre wsparcie ze strony reszty zespołu.

    • Wojownik
      Najlepszy wybór dla postaci, 1 ponieważ wojownicy otrzymują najwięcej atutów ze wszystkich klas i jako jedyni mają dostęp do specjalizacji w broni. Polecam używanie silnych broni dwuręcznych i osiągnięcie w danym jej typie specjalizacji. Miecze duże i półtoraręczne nie są również złym wyborem.
    • Barbarzyńca
      Można użyć jako alternatywy dla wojownika. Barbarzyńcy zdobywają bardzo wiele PŻ. Posiadają też bardzo przydatne umiejętności, z których najlepszy jest szał.
    • Paladyn
      Paladyni są słabsi od wojowników i barbarzyńców. Otrzymują za to użyteczne bonusy na niższych poziomachi potrafią odpędzać nieumarłych. Co prawda w ID II wielu nieumarłych nie spotkamy. Od 4 poziomu paladyni mają dostęp do magii jednak uczą się jej bardzo wolno. Dobrym pomysłem jest uzyskanie 4-8 poziomów jako paladyn a potem multiklasowanie do wojownik. Postać taka nadaje się na lidera drużyny ze względu na wysoką charyzmę. Możesz także wykryć złych NPC podczas niektórych dialogów w grze.
      Paladyni zawsze odmawiają wynagrodzenia za swe czyny, więc nie jest rekomendowane rozmawianie paladynem z NPC w celu uzyskania nagrody za jakieś Zadanie. Bardzo dobrym wyborem jest Zakon Helma.
    • Łowca
      Najgorsza z dotychczasowych klas. Jedyny dobry bonus to Walka Dwoma Rodzajami Broni. Granie tą klasą w jej "czystej" wersji nie jest rekomendowane, multiklasujcie do innych zawodów. Nauka zaklęć jest bardzo powolna. Jednak przeżycie w grze grając łowcą jest możliwe.
    • Mnich
      Dobra Klasa. Jeżeli wybierzecie Mnicha to multiklasowość nie jest zalecana.Mnich zdobywa wiele użytecznych zdolności i bonusów. Na początku gry mnisi wydają się słabi, ale po ukończeniu 1 rozdziału zauważycie zmiany. Mnisi maja najlepsze rzuty obronne ale posiadają restrykcje w kwestii multiklasowości. Są, co prawda słabsi w walce niż Wojownicy czy Barbarzyńcy, ale nadrabiają braki świetnymi bonusami.

    Postać 2:
    To miejsce na wsparcie, przedniego/środkowego/ubezpieczającego wojownika.Tu także powinien być zwiadowca z pewnymi zdolnościami negocjacyjnymi.To postać eksplorująca obszar w celu ustalenia niebezpieczeństw/pułapek, walczy z przeciwnikami w zwarciu bądź z dystansu a i wspomaga Postać 1 w krytycznych sytuacjach.Może służyć także jako przynęta dla przeciwników.

    • Łotrzyk
      Najlepszy kandydat na to miejsce. Może być użyty jako zwiadowca, złodziej lub negocjator ze względu na dużo posiadanych punktów umiejętności. Używaj jego ataku z zaskoczenia na wrogach walczących z Postacią 1.
    • Bard
      Niezbyt dobry na tą pozycję. Największą jego zaletą są pieśni, które śpiewa.Poemat przed walką i wsparcie dystansowe bądź walka w zwarciu wraz z Postacią 1.Używaj go także do kradzieży. Bard to marny zwiadowca niemniej potrafi dobrze otwierać zamki.
    • Łowca
      Niezły wybór. Używaj go jako zwiadowcy i drugiego wojownika frontowego jako wsparcie Postaci 1.
    • Mnich
      Może służyć jako zwiadowca lub wojownik walczący wręcz.

    Postać 3:
    To miejsce dla postaci pilnującej kondycji innych członków grupy i przywracającej utracone PŻ, status do normalnego lub zwiększającej pewne statystyki.Miejsce tej postaci to środkowa linia ataku. Kolejnym zadaniem tego bohatera jest osłabianie przeciwników, przywoływanie stworów z innych planów a czasami uczestnictwo w walce z dystansu/wręcz z niektórymi wrogami.

    • Kapłan
      Najlepszy kandydat do tej roli. Leczy członków drużyny, rozprasza niektóre efekty wrogiej magii i używa magii przywołania/walczy z wrogami. Przyzywa stwory innych planów, zwiększa atrybuty/obronę. Wskrzesza poległych.
    • Druid
      Ten zawodnik ma mniej leczących zaklęć, lecz dysponuje magią ofensywną/przywołaniami. Używa magii ofensywnej i leczy członków drużyny.
    • Bard
      Najgorszy kandydat. Używaj do zwiększania statystyk i jako pomniejszą postać leczącą.

    Postać 4:
    To miejsce dla kogoś dysponującego ofensywną/defensywną/inną magiczną specjalizacją.Używaj tej postaci do magicznego wsparcia i przywołań.Głównym celem tego bohatera jest magia ofensywna. To postać tylnego rzędu.Inni członkowie drużyny muszą bronić tego zawodnika.

    • Mag
      Funkcja tej postaci jest prosta: rzucanie zaklęć zabijających przeciwników i unikanie walki w zwarciu. Używa swoich zdolności do przygotowania zaklęć na rożne okazje.
    • Czarownik
      Taki sam cel jak Maga z tą różnica, że posiada on więcej czarów ofensywnych.Unikać walki w zwarciu. Magia przywołań nie jest rekomendowana.
    • Druid
      Gorszy od dwóch poprzednich klas jednak można go używać w ich zastępstwie.

    Postać 5:
    W tym miejscu możesz umieścić frontowego wojownika, maga lub pozostawić je puste.

      Postać 6:
      Jak wyżej.

        Porady Ogólne

        Najprostsza drużyna powinna składać się z 1 wojownika, 1 łotrzyka, 1 uzdrowiciela, 1 maga, i dwóch dowolnie wybranych postaci. Podczas gdy niektóre klasy są znacznie potężniejsze od innych, można spokojnie ukończyć grę używając tej prostej konstrukcji drużyny.

        • Podczas tworzenia postaci uważaj na mądrość, nawet przy wojownikach.
        • Wrodzy kapłani posiadają denerwujący zwyczaj zauroczenia/przejmowania kontroli/oddziaływania na umysł. Posiadanie mądrości równej 12 jest konieczne.
        • Dla wojowników, którzy dysponują bardzo dużą ilością atutów, niektóre z nich przeznacz na rzeczy takie jak żelazna wola, Dyscyplina, Upór byka.
        • Do stworzenia "czołgu buforowego" polecany jest pół-ork z usuniętymi do minimum punktami charyzmy i wpakowanymi w siłę, kondycję i zręczność, a resztą w mądrość.
        • Klasa rekomendowana to barbarzyńca i cztery poziomy w wojowniku dal osiągnięcia specjalizacji.




        Komentarze

        Ten artykuł skomentowano 92 razy.
        Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

        « Starsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) ·

        zxcv
         

        Wędrowiec
        Temat: A co powiedzie na taką druż...
        Dodany: 28.01.2012 o 2:37  

        A co powiedzie na taką drużynę:
        1) Woj (Kras. Tarcz) Topór dwuręczny
        2) Kap Temp (Kras. Tarcz) Toporek i tarcza
        3) Barbarzyńca (Człowiek) Wielki Miecz
        4) Czarownik (Drow) Łuk
        5) Czarownik (Człowiek) Proca
        6) Łotr (Półelf) Kusza/Sztylet

        Jeszcze nią nie grałem, ale zamierzam, jak macie jakieś zastrzeżenia to piszcie :P

        Hubertus
         

        Wędrowiec
        Temat: a) 1 i 2 powinieneś zamieni...
        Dodany: 28.01.2012 o 9:48  

        a) 1 i 2 powinieneś zamienić miejscami-kapłan byłby lepszym przywudcą ze względu na haryzme
        b) zamiast mieć 2 czarownikuw na miejsce drugiego morzesz postawić np.barda paladyna czy mnicha
        c) na łotra lepszy byłby niziołek

        zxvc
         

        Wędrowiec
        Temat: Wiem ale od rozmów miałbym ...
        Dodany: 02.02.2012 o 9:31  

        Wiem ale od rozmów miałbym czarowników i kapłana.

        Xiodius
         

        Wędrowiec
        Temat: Moje ulubione druzyny:2osob...
        Dodany: 16.02.2012 o 16:09  

        Moje ulubione druzyny:
        2osobowa:woj,druid lub druid,czarownik
        3osobowa:woj,kaplan poranka,czarownik lub woj,druid,czarownik(wersja bardziej ofensywna ^^)
        4osobowa:woj,kaplan tempusa lub helma,druid,czarownik.

        Xiodius
         

        Wędrowiec
        Temat: chce mieć w drużynie dwóch ...
        Dodany: 16.02.2012 o 17:44  

        chce mieć w drużynie dwóch zbrojnych...oprocz barbarzyńcy któremu dodałem pare poz woja jaka klasa dorównała by mu wytrzymałościa w zwarciu? Czy modyfikator do obrony od charyzmy paladyna jest wystarczajaco oplacalna zeby go dodac do drużyny?

        sumo
         

        Wędrowiec
        Temat: Boże, czasem jak czytam te ...
        Dodany: 05.05.2012 o 12:34  

        Boże, czasem jak czytam te banialuki na insimilionie, płakać mi się chce.
        "Jeżeli wybierzecie Mnicha to multiklasowość nie jest zalecana."
        Jasne. Nie żebym coś mówił, ale miedzy 20 a 30 lvl mnich nie dostaje NIC wartościowego (bonusy do pięści, których i tak nikt nim nie używa).
        Nie, żebym coś mówił, ale
        1 Paladin/15 Monk/1 Rogue/13 Conjurer Drow
        To jedyna forma wojownika, który jest w stanie wytrzymywać na 1szej linii w sercu furii (wielka klasa pancerza dzięki możliwości używania przedmiotów różnych klas); kp jest tak duże, że postać trafiana jest tylko przy rzutach na 20.

        kurekq
         

        Wędrowiec
        Temat: A ja sobie gram taką drużyn...
        Dodany: 14.07.2012 o 4:38  

        A ja sobie gram taką drużyną:
        1) Czarownik.
        2) Barbarzyńca.

        Barbarzyńca walczy w pierwszej linii, a czarownik wspiera go mega czarami. Dzięki temu, że te postaci zdobywają bardzo szybko wysoki level gra jest bardzo przyjemna - póki co jestem w 4 rozdziale i podoba mi się gra taką drużyną.

        mk
         

        Wędrowiec
        Temat: Moja drużyna:Wojownik/czaro...
        Dodany: 23.12.2012 o 13:13  

        Moja drużyna:
        Wojownik/czarownik - mała siła, max zręczność, finezja w walce i oburęczność. Jako czarownik bierze prawie tylko czary defensywne przez co jest niemal nie do trafienia. (zbroja maga, tarcza, lustrzane odbicia, rozmazanie itd.)

        Wojownik/kapłan - jako kapłan ma tylko kilka poziomów, podobnie do postaci wyżej dla czarów ochronnych. Generalnie typowy tank.

        Łotrzyk - standard.

        Kapłan - max w kondychę dzięki czemu w razie co może trochę potankować.

        Mag

        Czarownik.

        Pierwsza i ostatnia postać najbardziej wymiatają.

        Zeratul 649
         

        Wędrowiec
        Temat: 1) Paladyn, Aasimar, ze wzg...
        Dodany: 14.02.2013 o 21:34  

        1) Paladyn, Aasimar, ze względu na charyzme i bonusy przy niektórych misjach
        2) Łowca, nie mam pomysłu na rasę, bonusy przy walce dwiema broniami
        3) Barbarzyńca, Półork , siła 20 kondycja i zręczność 18 (postać nie od gadania tylko od nawalania)
        4) Kapłan, Drow, Pan poranka, dobre czary z domeny, jak da mu się ciężką zbroję i miecz lub topór to walczy w pierwszej linii
        5) Łotrzyk, Niziołek osiadły lub wędrowny, przydatny przy walce na odległość
        6) Czarodziej lub czarownik, Gnom głębinowy lub drow (zależy kogo wybierzemy) dać mu ciężką kuszę to i bez czarów się przyda.

        Baros4511113
         

        Wędrowiec
        Temat: Postać 1: Człowiek, Łowca, ...
        Dodany: 27.07.2014 o 19:48  

        Postać 1: Człowiek, Łowca, mężczyzna
        Broń - Miecz długi
        Broń w drugiej ręce - Sztylet
        Broń dodatkowa - Łuk krótki
        Nieoceniony w upadłym lesie dzięki umiejętnościom tropienia :)
        Postać 2: Krasnolud, wojownik, mężczyzna
        Broń - Topór dwuręczny
        Broń dodatkowa - młot bojowy (na golemy)
        Główny tank i rozwalacz drużynowy
        Postać 3: Człowiek wojownik, mężczyzna
        Broń - Miecz półtoraręczny
        Wojownik ze zręcznością 13 - nieczysta walka, odbijanie strzał itd
        Postać 4: Niziołek osiadły, Kapłan Lathandera, kobieta
        Broń - Buława + tarcza
        Postać 5: Elf, czarodziej, kobieta
        Broń - Kij
        Postać 6: Łotrzyk/Bard
        Broń - Łuk długi
        Broń dodatkowa - miecz krótki
        poziom barda co 3 poz łotrzyka (Łotryk 3, Bard 1, ł6 b2 itd)

         

        Mieszkaniec | Komentarzy: 3
        Temat: U mnie wygląda to tak:Bard ...
        Dodany: 23.08.2014 o 18:59  

        U mnie wygląda to tak:

        Bard - Skalny gnom - Celny strzał z kuszy, świetne pieśni, mistrz w urokach i iluzji. Ma gadane.
        Wojownik - Złoty Krasnolud - Topór, maczuga, halabarda czy młotek... jemu wszystko jedno, byle bolało. ;)
        Paladyn Ilmatera - Aasimar - Niezłe KP, potrafi się dopakować czarami, zawsze pierwszy w szeregu. Ocenia kogo należy pobić a kogo oszczędzić. :D
        Druid - Dziki elf - Leczy, przywołuje bestie, atakuje z doskoku w formie pantery. Moja ulubiona postać.
        Łowca/Złodziej - Człowiek - Bystre oko, zwinne palce, łeb na karku. Strzelec wyborowy i zwiadowca.
        Nekromanta - Elf księżycowy - Broń masowego rażenia. Mistrz w wywoływaniu i nekromancji. Nieco szalony.

        Dopóki szyk się nie przerwie i nikt się nie prześlizgnie obok paladyna i wojownika, to bitwa często jest wygrana. :)
        PS: Kapłanom śmierdzą stopy. :P

        MJW
         

        Wędrowiec
        Temat: Mój pomysł na drużynę:1) Pa...
        Dodany: 15.05.2015 o 19:33  

        Mój pomysł na drużynę:

        1) Paladyn Ilmatera (Aasimar) kiedy zajdzie potrzeba zastąpi kałana, ale nie koniecznie. Walczy mieczem i tarczą.

        2) Kapłan Tempusa (półelf) leczy i walczy obok paladyna. W ręku topór na zmianę z młotem

        3) łotrzyk (elf księżycowy) max w zręczność. Rozwijać atuty wspomagające walkę dwiema brońmi. Kiedy przeciwnik jest trudny strzela z łuku

        4) Czarownik (człowiek) niska siła. NIGDY w zwarciu. Załadować czary wywołań i śmierci to siła drużyny wzrośnie tak wysoko ,że tylko popa....niec odważy się atakować drużynę.

        Jeszcze nie grałem takim składem ale chcę. Paladyn staję z boku,kiedy po nagrodę idzie czarownik. Złodziej okrada wszystko co się rusza a kapłan leczy i macha toprem jak opętany. I oczywiście najwyższy poziom trudności!



        Ten artykuł skomentowano 92 razy.
        Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

        « Starsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) ·

        Pseudonim
        E-mail
        Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
        Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw