Oczy wilka
Farmer Victor Homa, którego na pewno spotkasz na drodze do garnizonu, poprosi o pomoc w pozbyciu się wilków, które pożerają jego owce. Musisz więc udać się do lasu na południowy wschód od niego i zabić przywódcę stada. Jako nagrodę otrzymasz złoto i losowy kamień sztuki walki.
Książka Uposażenia Żołnierza
W garnizonie Bellevue napotkasz wartownika Azrutta. Powie Ci, że znów zapomniał zabrać swoją książkę Uposażenia Żołnierza i obawia się, że tym razem nie dostanie przez to żołdu, co z kolei prowadziłoby do kłótni z żoną, a tego woli uniknąć. Poprosi Cię więc o przyniesienie mu podręcznika z jego domu, ponieważ on nie może opuścić posterunku. Dom znajduje się na zachód od garnizonu. Weź książkę ze stojaka i dostarcz wartownikowi, a ukończysz zadanie.
Zażarta nienawiść
Melissa Adgrema, znajdująca się na wschód od garnizonu, przy portalu, opowie Ci o swojej podróży z Mascarell do Bellevue, podczas której napadły na nią gobliny, zabijając większość członków jej rodziny, którzy z nią jechali. Pragnie się zemścić, więc prosi Cię o przyniesienie jej dziesięciu serc tych stworzeń. W tym celu udaj się na pole za mostem. Znajduje się on obok domu żołnierza, który wysłał Cię po książkę. Zabijaj gobliny tak długo, aż uzbierasz wymaganą ilość serc, a następnie przekaż je Melissie.
Posłaniec
Sandra Lintari, stojąca niedaleko Melissy, poprosi Cię o dostarczenie pewnej wiadomości komuś w Silver Creek. Masz na to tylko trzy dni. Osoba, której masz przekazać list, znajduje się tamże, w karczmie. Tradycyjnie wróć do zleceniodawczyni po odbiór zapłaty. Możesz także odwiedzić Sandrę za jakiś czas, a opowie Ci, co było w tej wiadomości i otrzymasz dodatkowe PD.
Zaginiona owca
Rolnikowi Hankowi, którego spotkasz w zagrodzie pełnej owiec w Bellevue, zaginęła jedna z podopiecznych, Erika, w dodatku tuż przed pokazem zwierząt w Porto Vallum, na którym miała wystąpić. Aby mu pomóc, musisz ocalić owcę przed wilkami. Kręci się ona gdzieś w lesie za rzeką, na zachód od zagrody. Znajdź ją, a potem bezpiecznie odprowadź do właściciela.
Lecznice zioła
W świątyni serafii spotkasz siostrę zakonną, Faladalę. Pracuje ona nad nowym lekiem na wysypki. Prosi Cię więc o przyniesienie jej leczniczych ziół z klasztornego ogrodu, które są niezbędne do ukończenia pracy. Nie ma nic prostszego - po prostu idź do ogrodu znajdującego się obok budynku, zerwij zioła i daj je Faladali.
Gdzie jest kowal
Pewien chłop na terenie garnizonu powie Ci, że zaginął miejscowy kowal i jednocześnie poprosi, żebyś go odnalazł. Jeśli się zgodzisz, będziesz musiał porozmawiać z jego żoną, Angelą, która stoi przed zakładem kowala w centrum Bellevue. Ona powie Ci, że ostatni raz widziała męża, kiedy wybierał się na spotkanie z kimś, od kogo miał odebrać jakiś miecz. Miejsce spotkania to las nieopodal starego kamiennego kręgu, dokładnie na północ od zakładu. Tam odnajdziesz kowala. Zobaczysz też, że jest otoczony przez wilki i gobliny. Kiedy go uratujesz, opowie Ci, co się stało. Otóż zaatakowano go w drodze powrotnej do domu i ukradziono miecz. Otrzymasz nowe zadanie odnalezienia tejże broni. Ma ją szaman, a zarazem przywódca goblinów. Znajdziesz go gdzieś na wschód od Silver Creek, na skale. Zabij potwory, zabierz miecz, po czym oddaj ostrze kowalowi, który zdążył już wrócić do domu. W nagrodę otrzymasz właśnie tę broń i możliwość korzystania z usług kowalskich.
Uprowadzenie
Uczennica Imue, którą znajdziesz przed sklepem niedaleko świątyni serafii, poprosi Cię o odbicie innej uczennicy, Nimues, z rąk bandytów, którzy ją uprowadzili. Jest przetrzymywana w jaskini na wschód od Silver Creek, w skale, na której stał szaman goblinów od zadania związanego z kowalem. Jeśli w środku najpierw natrafisz właśnie na nią, a nie przywódcę bandytów, dostrzeżesz, że spętana jest magiczną energią i, jak sama Ci powie, dopóki nie zginie mag, który stworzył tę klatkę, nie możesz jej pomóc. W związku z tym poszukaj go w pomieszczeniach jaskini, zabij, po czym wróć do wolnej już Nimues. Zanim teleportuje się do miasta, powie Ci, że podsłuchała, jak bandyci rozmawiali o "srebrnej krwi serafii". Sugeruje to, że w gdzieś w okolicy przetrzymywana jest serafia. Nie jest to częścią tego zadania, ani żadnego innego, ale możesz ją uwolnić. Stworzenie znajdziesz w jaskini, na północ od cmentarza. W każdym razie, aby zakończyć tę misję, musisz wrócić do Imue.