Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Knights of the Old Republic 2 • Broń biała • INSIMILION

    Inne gry » Ulepszenia


    Broń biała

    Działy gier » Inne gry » Knights of the Old Republic 2 » Ulepszenia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 08.05.2010
    Aktualizacja: 08.05.2010

    Ostrza

    Ostrze devaroniańskie

    Typ: I, II, III, IV
    Obrażenia: fizyczne (+0, +2, +2, +3)
    Trafienie krytyczne: potężne (+1k3, +1k8, +2k6, +2k10)
    Ostrze dla posiadaczy atutu trafienie krytyczne. W innym przypadku lepiej użyć chociażby tego z neutrinium.

    Ostrze jonitowe

    Typ: I, II, III, IV
    Obrażenia: jonowe (+1, +1k4, +1k8); jonowe droidom (+1k4, +1k6, +1k8)
    Jedno z licznych ulepszeń skutecznych przeciwko droidom. W przeciwieństwie do większości z nich, może być używane także do walki z żywymi istotami, co wystarczy, by je polecić.

    Ostrze z mullininy

    Typ: I, II, III
    Obrażenia: fizyczne (+0, +1k4, +1k8)
    Trafienie krytyczne: ostrość (+, +, +)
    To ulepszenie da nam miecz zadający duże obrażenia i łatwiejsze krytyki.

    Ostrze z neutrinium

    Typ: I, II, III
    Obrażenia: fizyczne (+1k3, +3, +5)
    Trafienie krytyczne: potężne (+0, +1k4, +1k6)
    Brat ostrza devaroniańskiego. Trafienia krytyczne są z nim co prawda słabsze, ale normalne obrażenia wyższe.

    Ostrze z ostrinu

    Typ: brak
    Obrażenia: zimno (+2k8)
    Trafienie krytyczne: ostrość
    Redukcja obrażeń: ogień (5/-)
    Jedno z ciekawszych i najlepszych ulepszeń. Znacznie zwiększa obrażenia, a i trafienia krytyczne są łatwiejsze.

    Ostrze z quadranium

    Typ: brak
    Obrażenia: fizyczne (+2k6)
    W porównaniu z powyższym to słabe ostrze, ale i tak zadaje poważniejsze obrażenia od znakomitej większości z nich.


    Ogniwa

    Ogniwo jonowe

    Typ: I, II, III, IV
    Obrażenia: jonowe (+0, +0, +1k4, +1k6); jonowe droidom (+1k3, +1k6, +2k6, +2k10)
    Trafienie krytyczne: potężne (+1, +1k6, +2k6, +2k8)
    Kolejne ulepszenie skuteczne przeciwko droidom. Znakomicie działa w duecie z ostrzem jonitowym.

    Ogniwo wibrujące

    Typ: I, II, III, IV
    Wymagania: biegłość w broni: broń biała (skupienie, skupienie, skupienie, specjalizacja)
    Trafienie: -, -2, -2, -1
    Obrażenia: fizyczne (1, 1k10, 2k6, 2k8)
    Zadające duże obrażenia, ale obniżające celność i wymagające dobrego posługiwania się bronią ulepszenie. Z tego powodu – nie polecam.

    Powiększone ogniwo energetyczne

    Typ: I, II, III, IV
    Obrażenia: energia (+1, +1k3, +1k6, +2k6)
    Jedyne ogniwo porządnie zwiększające obrażenia przeciwko organicznym przeciwnikom, a nieutrudniające trafienia. To wystarczy, by je polecić.

    Wyładowawcze ogniwo dźwiękowe

    Typ: I, II, III
    Trafienie: -1, -1, -1
    Obrażenia: dźwiękowe (+2, +4, +1k10)
    Trafienie krytyczne: potężne (+1k8, +2k6, +2k8)
    Użycie tego ulepszenia da nam potężne, choć niecelne ostrze. Jeśli zależy ci głównie na dużych obrażeniach, to się nie krępuj.


    Rękojeści

    Jelec koszowy

    Typ: I, II, III
    Obrona: +1, +2, +2
    Trafienie: -1, -1, -0
    Opłaca się używać typu III tego ulepszenia, bowiem wcześniejsze nakładają denerwujące kary.

    Rękojeść z agrinium

    Typ: I, II, III
    Obrażenia: fizyczne (+1, +1k4, +1k8)
    Jedna z najlepszych rękojeści. Nie tylko nie nakłada kar, ale także daje największe premie do obrażeń.

    Rękojeść nagai

    Typ: I, II, III
    Obrona: +0, +1, +1
    Trafienie: +1, +1, +2
    Rękojeść przydatna głównie w obronie. Jeśli twój styl walki jest defensywny, to się nie krępuj.

    Rękojeść profilowana

    Typ: I, II, III
    Trafienie: +1, +2, +3
    Obrażenia: fizyczne (-1, -1, -1)
    Poprawiająca celność, ale zmniejszająca obrażenia rękojeść. Wolę użyć powyższej.

    Zabracka rękojeść

    Typ: I, II, III
    Obrona: -1, -2, -1
    Trafienie: +1, +3, +3
    Obrażenia: fizyczne (+1, +2, +1k8)
    Tylko dla naprawdę fanatycznych wielbicieli ataku. Co prawda i ułatwia trafienie, i zwiększa obrażenia, ale lepiej nie obniżać obrony.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw