Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Knights of the Old Republic 2 • Miecze świe... • INSIMILION

    Inne gry » Ulepszenia


    Miecze świetlne

    Działy gier » Inne gry » Knights of the Old Republic 2 » Ulepszenia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 08.05.2010
    Aktualizacja: 08.05.2010

    Ogniwa

    Jonowe ogniwo energetyczne

    Typ: I, II, III
    Obrażenia: jonowe (+0, +1, +2); jonowe droidom (+1k4, +1k8, +1k12)
    Trafienie krytyczne: potężne (+1k4, +1k3, +1k6)
    Tak jak pozostałe typy broni, tak i miecze świetlne mają ulepszenie skuteczne przeciwko droidom. Jeśli masz z nimi problemy, to się nie krępuj.

    Ogniwo energetyczne z diatium

    Typ: I, II, III, IV
    Obrażenia: energetyczne (+1, +2, +4, +5)
    Jedno z dwóch ogniw zwiększające obrażenia. Te akurat uważam za mniej przydatne, z wyłączeniem typu IV.

    Ogniwo wstrząsowe Telgorna

    Typ: I, II, III
    Obrażenia: elektryczne (+1k3, +1k4, +1k8)
    Dobre ulepszenie zwiększające obrażenia. Jednak idzie w odstawkę w chwili uzyskania ostatniego typu powyższego.

    Wyładowawcze ogniwo energetyczne

    Typ: I, II, III, IV
    Trafienie krytyczne: potężne (+1k3, +1k6, +1k8)
    W porównaniu z innymi ulepszeniami zwiększającymi potęgę krytyków, to jest najmniej przydatne. Jednak jeśli chcesz uzyskać ten efekt w mieczu świetlnym, musisz go użyć.


    Emitery

    Emiter odbijający

    Typ: I, II, III
    Obrona: +0, +1, +1
    Odbicie strzałów z blastera: +1, +2, +4
    Dobre ulepszenie defensywne. Jako że jest ich dość mało, możesz go używać.

    Emiter rozpraszający

    Typ: I, II, III
    Obrona: -1, -1, -1
    Dodatkowe efekty: spowolnienie (25%/ST 10/2 rundy, 25%/ST 10/2 rundy, 25%/ST 14/3 rundy)
    Kiepskie ulepszenie. Dodatkowy efekt jest za słaby, by wziąć go mimo kary do obrony.

    Emiter szermierczy

    Typ: I, II, III
    Obrona: +1, +2, +2
    Odbicie strzałów z blastera: -2, -2, -0
    Obrażenia: energetyczne (+1, +2, +3)
    III typ tego ulepszenia jest bardzo przydatny. Jednak kara do odbicia znacznie obniża ocenę wcześniejszych wersji.

    Emiter z phobium

    Typ: I, II, III
    Obrona: -3, -3, -3, -1
    Dodatkowe efekty: spowolnienie (25%/ST 14/2 rundy, 25%/ST 14/2 rundy, 25%/ST 18/3 rundy, 50%/ST 18/3 rundy)
    Jeszcze gorszy niż emiter rozpraszający. Właściwości spowalniające ma lepsze, ale karę do obrony większą.


    Soczewki

    Soczewki wibracyjne

    Typ: I, II
    Obrona: -1, -1
    Trafienie: -1, -1
    Obrażenia: energetyczne (+1k8, +2k6)
    Nie polecam. Co prawda wzmocnienie obrażeń jest porządne, ale kary do dwóch współczynników radzę nie ryzykować.

    Soczewki z byrothsisu

    Typ: I, II, III
    Odbicie strzałów z blastera: -2, -3, -4
    Trafienie: +1, +2, +3
    Obrażenia: +1, +2, +4
    Kolejne słabe soczewki. Właściwości ofensywne mają porządne, ale defensywa cierpi dość znacznie.

    Soczewki z dragitu/adeganu/pontite

    Typ: I, II, III
    Trafienie: +0, +0, +1
    Obrażenia: energetyczne (+2, +1k12, +2k6)
    Soczewki ofensywne. Bardzo ładne wzmocnienie obrażeń to ich główny atut.

    Soczewki z kryształu skupiającego

    Typ: I, II
    Trafienie: +0, +1
    Obrażenia: energetyczne (+1, +2)
    Trafienie krytyczne: ostrość (+, +)
    Z ofensywnych soczewek wolę powyższe, ale te bardzo ładnie współgrają z atutem „trafienie krytyczne”.

    Soczewki z Kundy

    Typ: I, II, III
    Odbicie strzałów z blastera: +1, +2, +3
    Trafienie: +0, +1, +2
    Soczewki podwójnie skuteczne przeciwko blasterom. Jeśli masz z nimi problemy, to się nie krępuj.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw