Powłoki
Ciężka powłoka wielowarstwowa
Przedmiot: pancerz (ciężki)
Typ: I, II, III
Atrybuty:: zręczność (-2, -3, -0)
Współczynniki: obrona (+2, +3, +4); trafienie (-0, -0, -4)
Odporność na obrażenia: energia (0%, 0%, 15%)
Powłoka tylko dla najcięższych rodzajów pancerza, na dodatek nakładająca spore kary. W związku z tym – nie polecam.
Nakładka dźwiękochłonna
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV
Odporność na obrażenia: dźwięk (10%, 15%, 20%, 50%)
Redukcja obrażeń: dźwięk (0/-, 0/-, 5/-, 5/-)
Dźwięk jest rzadko używany przez naszych wrogów, jedynie Gandowie na Nar Shaddaa często korzystają z takich broni. W związku z tym nie polecam.
Poszycie uelastyczniające
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV
Atrybuty:: zręczność (+0, +0, +1, +2)
Rzuty obronne: refleks (+0, +1, +1, +1)
Umiejętności: ukrywanie się (+2, +4, +6, +8)
Bardzo dobre ulepszenie dla łajdaka czy strażnika Jedi – jeśli lubisz się skradać, stwórz sobie taką podpinkę.
Powłoka ablacyjna
Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki)
Typ: I, II, III, IV
Atrybuty:: zręczność (-1, -1, -1, -1)
Współczynniki: obrona (+1, +1, +1, +1)
Odporność na obrażenia: energia (10%, 25%, 30%, 30%)
Redukcja obrażeń: energia (0/-, 0/-, 0/-, 5/-)
Jedna z lepszych powłok dla walczących wręcz. Obniżenie zręczności to niezbyt wysoka cena, a dodatkowa ochrona zawsze się przyda. Szkoda, ze Jedi raczej sobie jej nie poużywają.
Powłoka balistyczna
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III
Odporność na obrażenia: fizyczne (10%, 15%, 20%)
Kolejna dobra powłoka. Od broni białej skuteczniejsze są jedynie miecze świetlne, tak więc warto móc się przed nimi chronić.
Powłoka elektroodporna
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV
Odporność na obrażenia: energia (10%, 15%, 20%, 30%)
Najprzydatniejsza z powłok dających odporność na obrażenia. Mimo to, wolę inne ich typy.
Powłoka wielowarstwowa
Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki)
Typ: I, II, III
Współczynniki: obrona (+1, +2, +3)
Alternatywa dla powłoki ablacyjnej. Premia do obrony jest większa, ale nie chroni przed mieczem świetlnym.
Powłoka wielowarstwowa typu IV
Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki)
Typ: IV
Współczynniki: obrona (+1)
Redukcja obrażeń: fizyczne (5/-)
Opisuję ją w oderwaniu od wcześniejszych typów, gdyż znacznie się od nich różni. Przypomina ich skrzyżowanie z powłoką balistyczną, ale bardziej sobie cenię typy od I do III.
Powłoka żaroodporna
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV
Odporność na obrażenia: ogień (10%, 15%, 15%, 20%)
Redukcja obrażeń: ogień (0/-, 0/-, 5/-, 10/-)
Ostatnia już powłoka chroniąca przed obrażeniami od „żywiołów”. Tak jak pozostałe – nieprzydatna.
Podpinki
Podpinka bioregenerująca
Przedmiot: pancerz lub szata
Typ: I, II, III, IV, V
Atrybuty:: kondycja (+0, +0, +0, +1, +3)
Regeneracja: zdrowie (1, 2, 3, 3, 3)
Moja ulubiona podpinka. Warto ją posiadać, chociażby dla pewności, że nasze postaci szybko nie zginą.
Podpinka durastalowa
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV, V
Atrybuty:: zręczność (-0, -1, -2, -2, -3)
Współczynniki: obrona przeciwko obrażeniom fizycznym (+1, +2, +3, +4, +5)
Najgorsze ulepszenie pancerza. Może zwiększenie obrony przeciwko broniom białym byłoby przydatne, ale na tak duże obniżenie zręczności nie potrafię się zgodzić.
Podpinka osłaniająca
Przedmiot: pancerz lub szata
Typ: I, II, III, IV, V
Odporność na obrażenia: ogień (15%, 20%, 25%, 30%, 30%); zimno (15%, 20%, 25%, 30%, 30%)
Redukcja obrażeń: ogień (5/-, 5/-, 5/-, 5/-, 10/-); zimno (5/-, 5/-, 5/-, 5/-, 10/-)
W przeciwieństwie do wielu nakładek chroni przed dwiema energiami. Mimo to, ten przedmiot (tak jak pozostałe tego typu) nie jest przydatny.
Podpinka uelastyczniająca
Przedmiot: pancerz (ciężki)
Typ: I, II, III, IV, V
Atrybuty:: zręczność (+0, +1, +1, +2, +3); max premia ze zręczności (+1, +1, +2, +2, +3)
Bardzo dobra podpinka dla ciężkich zbroi. Zwiększenie zręczności i możliwej premii od tegoż atrybutu do obrony znakomicie się uzupełniają.
Podpinka utwardzająca
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV, V
Niewrażliwość: obrażenia do atrybutów (–, +, +, +, +)
Odporność na obrażenia: energia (10%, 10%, 15%, 20%, 30%)
Odporność na energię chroni np. przed ciosami miecza świetlnego. Można poużywać, ale ja wolę coś innego.
Podpinka wzmacniająca
Przedmiot: pancerz
Typ: I, II, III, IV, V
Atrybuty:: siła (+1, +1, +2, +2, +3); kondycja (+0, +1, +1, +2, +3)
Oto sposób na zrobienie ze słabeusza mocarza. Przydatna dla Jedi, którzy rozwijają bardziej swoje umiejętności władania Mocą niż walki mieczem.