Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Bestiariusz • INSIMILION

    Inne gry


    Bestiariusz

    Działy gier » Inne gry » Ravenloft: Stone Prophet
    Autor: Shiris
    Utworzono: 04.09.2011
    Aktualizacja: 04.09.2011

    Wrogów opisałam w kolejności, w jakiej pojawiają się w grze. Poza pustynią, nigdzie indziej nie następuje ich respawn, chociaż pustynne trolle potrafią się regenerować. W pierwszej połowie gry bardzo często spotyka się przeciwników używających trucizny, więc przyda się postać znająca czar wyleczenia z niej.

    Desert Zombie – najprostszy rodzaj przeciwników, zombiaki padają szybko, po kilku ciosach. Zwykle pojawiają się nagle, dosłownie podnoszą się z ziemi.

    Giant Vulture – kolejni łatwi wrogowie, właściwie mięso armatnie do nabijania punktów doświadczenia na początku gry.

    Dust Devil – trzeci z gatunków potworów, którzy kręcą się po całej pustyni i najgroźniejszy z nich. Krzywdę wyrządza im tylko magia.

    Fire Toad – te żabki są generalnie słabe, ale potrafią być groźne, gdyż wystrzeliwują kule ognia.

    Spitting Snake – węże często spotykane w lochach, zwykle kręcą się stadami i plują jadem, dlatego najlepiej eliminować je z daleka.

    Manscorpion – powszechni, silni i groźni nieprzyjaciele, często używają trucizny. Odradzam bliższy kontakt, czary to tu najlepsze rozwiązanie.

    Death Head – latające głowy mumii, które strzelają błyskawicami. Nie są zbyt odporne, ale w chwili śmierci wystrzeliwują w kierunku drużyny piorun.

    Minotaur – chociaż wyglądają groźnie, nie są wymagającymi wrogami, łatwo padają od zwykłych ciosów.

    Hieracosphinx – kolejni przeciwnicy, których da się bez trudu pokonać w walce wręcz.

    Sand Mephit – latający wrogowie, całkowicie odporni na czary ognia, ale nie na całą resztę. Giną szybko i bez większych problemów.

    Caterwaul – przypominające pumy stworzenia, szczególnie wrażliwe na magiczne błyskawice.

    Dark Naga – mocniejsza wersja węży.

    Shadow – zwykła broń nic im nie robi, tak jak część czarów. Najskuteczniejsze przeciw cieniom są magiczne pociski.

    Grave Elemental – wielcy i silni, ale wrażliwi na ogień, więc jedna czy dwie kule ognia rozwiązują ich problem.

    Mimic – ukrywają się pod postaciami innych przedmiotów i atakują z zaskoczenia. W momencie ataku wystrzeliwują klej, który uniemożliwia na pewien czas drużynie ruch.

    Doom Guard – strażnicy większości lochów, w chwili śmierci wypuszczają w kierunku drużyny kulę ognia.

    Desert Troll – bardzo mocni przeciwnicy, w walce fizycznej mogą sprawiać kłopoty, na dodatek potrafią się regenerować. Żeby zabić trolla na dobre, potrzebna jest magia ognia, inne tu nie pomogą.

    Nhagrak – większy i silniejszy troll.

    Pyre Elemental – żywiołaki ognia, zranić je można tylko bronią magiczną albo czarami. Są szczególnie wrażliwe na ataki lodowe. Jak łatwo przewidzieć, ogień jest na nie całkowicie nieskuteczny.

    Stone Golem – najsilniejsi z regularnych wrogów, bardzo silni i odporni, normalna broń i czary nie robią im najmniejszych szkód, jedynie bronie +2 i więcej mogą im zaszkodzić.

    Senmet – dosyć słaby, ale po pokonaniu odradza się natychmiast. Żeby zginął ostatecznie, trzeba użyć Special Scroll of Retirement zaraz po zabiciu go.

    Anhktepot – niezwykle mocny wróg, rzuca wieloma groźnymi czarami, w walce bezpośredniej zniszczy drużynę. Jedynym sposobem na przeżycie spotkania z nim jest ucieczka.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw