Ludzie Zachodu
Gospodarstwo - ten budynek dostarcza nam surowców potrzebnych do rekrutacji wojsk oraz budowy innych budynków. Każde gospodarstwo zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.Wytrzymałość: 1500
Koszt: 300
Koszary - w tym budynku możemy zwerbować gondorskich piechurów oraz, na drugim poziomie, gwardzistów wieży.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 300
Szkoła łucznicza - w tym budynku możemy zwerbować gondorskich łuczników oraz, na drugim poziomie, strażników Ithilien, a także opracować ogniste strzały.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 300
Stajnie - w tym budynku możemy zwerbować Gondorskich Rycerzy oraz Rohirrimów.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 600
Warsztat oblężniczy - w tym budynku możemy skonstruować machinę oblężniczą gondoru - trebusz. Możemy także opracować tutaj ogniste kamienie.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 800
Wieża bojowa - stoi na straży armii oraz budynków Gondoru. Można kupić ulepszenie, aby strzelała z ognistych strzał, a także wysłać tam oddział łuczników, aby zwiększył jej siłę ognia.
Wytrzymałość: 300
Koszt: 500
Studnia - leczy pobliskie jednostki - nasze i naszych sojuszników.
Wytrzymałość: 600
Koszt: 300
Posąg bohatera - pobliskie jednostki dostają premię do morale. Każdy posąg zwiększa próg punktów dowodzenia o 10.
Wytrzymałość: 600
Koszt: 300
Kuźnia - W kuźni możesz opracować hartowane ostrza oraz ciężkie zbroje dla żołnierzy. Szkoli się tutaj też chorążych.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 1000
Targowisko – Na targowisku możesz kupić wiele ulepszeń gospodarczych dla twoich ziem. Im więcej posiadasz targowisk, tym mniejszy jest koszt opracowania ulepszeń.
Wytrzymałość: 2500
Koszt: 1500
Ulepszenia do opracowania na targowisku:
- wielkie żniwa,
- materiały oblężnicze,
- ruda żelaza.
Forteca - główny budynek tej frakcji. Możesz wykupić tu szereg ulepszeń i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj bohaterów i budowniczych.
Wytrzymałość: 7500
Koszt: 5000
Ulepszenia do opracowania w fortecy:
- sztandary,
- dom uzdrowień,
- wieża z kości słoniowej,
- wrzący olej,
- numenoryjskie kamieniarstwo,
- płonąca amunicja.
Elfy
Drzewo Mallorn - to piękne drzewo dostarcza surowców potrzebnych do budowy armii i budynków. Każde drzewo zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.Elfickie koszary - w tym budynku możesz wyszkolić dzielnych wojowników oraz łuczników pochodzących z Lorien, a także zwerbować Łuczników z Mrocznej Puszczy.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 300
Zielone Pastwisko - można tu wyszkolić potężnych lansjerów z Rivendell.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 600
Wiec Entów - można tutaj zwerbować potężnych entów, a także specjalnego bohatera - Drzewca.
Wytrzymałość: 6000
Koszt: 1000
Posąg bohatera - pobliskie jednostki dostają premię do morale. Każdy posąg zwiększa próg punktów dowodzenia o 10.
Wytrzymałość: 600
Koszt: 150
Wieża bojowa - świetna obrona dla budynków i jednostek. Możesz wysłać tam swój oddział łuczników, aby zasypywał gradem strzał wroga, a także opracować technologię Srebrokolcowe strzały, zwiększającą zadawane przez budynki tego typu obrażenia.
Wytrzymałość: 1000
Koszt: 500
Zwierciadło Galadrieli - leczy pobliskie jednostki - nasze i naszych sojuszników.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 200
Kuźnia Eregionu - w tym budynku można opracować ulepszenia dla jednostek.
Wytrzymałość: 4500
Koszt: 1000
Ulepszenia które można tu opracować:
- elficki chorąży,
- hartowane ostrza,
- elfickie zbroje,
- srebronokolce strzały.
Forteca - najważniejszy budynek tej frakcji. Możesz wykupić tu szereg ulepszeń i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj także bohaterów i budowniczych.
Wytrzymałość: 7500
Koszt: 5000
Ulepszenia do opracowania w fortecy:
- zaklęte kowadło,
- mistyczne fontanny,
- błogosławiona mgła,
- kryształowa fosa,
- oplatająca winorośl,
- orle gniazdo.
Krasnoludy
Szyb kopalniany - dostarcza cennych surowców. Pozwala na przemieszczanie się oddziałów między innymi tunelami.Wytrzymałość: 1500
Koszt: 300
Sala wojowników - można tu zwerbować gwardzistów i falangi.
Wytrzymałość: 5000
Koszt: 400
Szkoła łucznicza - można tu zwerbować Ludzi z Dale oraz miotaczy toporów.
Wytrzymałość: 5000
Koszt: 600
Warsztat kuźniczy - produkuje się tutaj krasnoludzkie machiny oblężnicze, takie jak katapulta, burzyciel oraz wóz bojowy. Możesz tutaj też opracować ulepszenia dla jednostek krasnoludów.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 800
Ulepszenia które można tu opracować:
- hartowane ostrza,
- zbroje z Mithrilu,
- młoty oblężnicze,
- płonące głazy.
Wieża Bojowa - miota toporami we wroga. Stanowi świetną ochronę dla pobliskich budynków i jednostek.
Wytrzymałość: 1000
Koszt: 500
Palenisko - leczy pobliskie jednostki - nasze i naszych sojuszników.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 300
Posąg bohatera - pobliskie jednostki otrzymują premię do morale. Każdy posąg zwiększa próg punktów dowodzenia o 10.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 300
Forteca - najważniejszy budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg technologii i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj bohaterów i budowniczych.
Wytrzymałość: 7500
Koszt: 5000
Ulepszenia do opracowania w fortecy:
- sztandary,
- beczki oblężnicze,
- mistrzowska amunicja,
- baryłki oleju,
- krasnoludzkie kamieniarstwo,
- potężna katapulta.
Isengard
Piec - dostarcza cennych surowców. Każdy piec zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.Wytrzymałość: 1000
Koszt: 300
Tartak - w tartaku pracują robotnicy, którzy karczują pobliskie lasy, aby to co zetną przerobić na cenne surowce.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 450
Jama uruków - można w niej wyszkolić Uruk-Hai, Uruckich pikinierów oraz Uruckich kuszników, a gdy jama osiągnie poziom drugi, dostępni staną się także berserkerzy.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 450
Jama Wargów - można tu werbować jeźdźców wargów.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 500
Warsztat oblężniczy - w tej fabryce wytwarza się balisty, tarany, miny i drabiny oblężnicze. Wybuchowe miny możesz zbudować jedynie w warsztacie oblężniczym na 2 poziomie, a balistę na 3 poziomie.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 800
Wieża obserwacyjna - świetna ochrona dla pobliskich budynków i jednostek.
Wytrzymałość: 2000
Koszt: 700
Wartownia wargów - w tym budynku znajduje się potężny warg, którego można spuścić z łańcucha, aby siał postrach w szeregach wroga.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 400
Zbrojownia - budynek w którym można opracować ulepszenia dla jednostek Isengardu.
Wytrzymałość: 4500
Koszt: 1000
Ulepszenia które można opracować w tym budynku:
- hartowane ostrza [zwiększają atak wręcz],
- ciężkie zbroje [zwiększają obronę jednostek],
- ogniste strzały [zwiększają zadawane obrażenia przez kuszników].
Forteca - główny budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg ulepszeń i opcji budowy. Werbuje się tutaj bohaterów i budowniczych.
Wytrzymałość: 7500
Koszt: 500
Ulepszenia do opracowania w fortecy:
- stado wron,
- ogniste kuźnie,
- wykopaliska,
- amunicja orków,
- żelazne okucia,
- wieża czarodzieja.
Mordor
Rzeźnia - dostarcza cennych surowców. Każda rzeźnia zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.Wytrzymałość: 1000
Koszt: 300
Tartak - w tartaku pracują robotnicy, którzy karczują pobliskie lasy, aby to co zetną przerobić na cenne surowce.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 450
Jama orków - można tutaj rekrutować wojowników orków, łuczników orków oraz ich chorążych.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 300
Pałac haradrimów - można tu rekrutować Haradrimów oraz Easterlingów.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 500
Klatka Trolli - te klatki są wylęgarnią okrutnych i przerażających trolli. Doboszy możesz wyszkolić jedynie na 2 poziome, a Trolle bojowe na 3.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 750
Wielki warsztat oblężniczy - W tej fabryce wytwarza się katapulty, tarany i wieże oblężnicze.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 800
Zagroda Mumakili - W zagrodzie mumakili możemy wyhodować olbrzymie olifanty.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 1000
Tawerna - można tu wyszkolić korsarzy z Umbaru oraz zakupić ulepszenia dla jednostek Mordoru.
Wytrzymałość: 3000
Koszt: 500
Ulepszenia które można tutaj opracować:
- kolczaste strzały,
- ciężkie zbroje,
- hartowane ostrza,
- ogniste strzały.
Forteca - główny budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg ulepszeń i opcji rozbudowy.
Wytrzymałość: 7500
Koszt: 5000
Ulepszenia do opracowania w fortecy:
- stos zagłady,
- płonąca amunicja,
- kotły z magmą,
- czarnoksięstwo morgula,
- Iglica Gorgoroth.
Gobliny
Tunel - dostarcza cennych surowców. Pozwala także na przemarsz oddziałów między tunelami.Wytrzymałość: 1500
Koszt: 300
Tartak - w tartaku pracują robotnicy którzy karczują pobliskie lasy, aby to co zetną przerobić na cenne surowce.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 450
Jaskinia goblinów - można zwerbować tu goblińskich wojowników i goblińskich łuczników.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 400
Pajęcza jama - można wyszkolić tu pająki oraz pajęczych jeźdźców, a także opracować ulepszenie torebki jadowe.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 600
Szczelina - w szczelinie można zwerbować jaskiniowego trolla, oddział pół-trolli oraz górskiego olbrzyma.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 700
Wartownia - stanowi świetną ochronę dla pobliskich jednostek i budynków.
Wytrzymałość: 1000
Koszt: 500
Skarbiec - w tym budynku możemy opracować ulepszenia dla jednostek Goblinów.
Wytrzymałość: 1500
Koszt: 1000
Ulepszenia które można tutaj opracować:
- szabrowane ostrza,
- ciężkie zbroje,
- ogniste strzały.
Forteca - najważniejszy budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg ulepszeń i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj także bohaterów i budowniczych.
Wytrzymałość: 7500
Koszt: 5000
Ulepszenia do opracowania w fortecy:
- chmara nietoperzy,
- ostre kolce,
- ogniste strzały,
- pajęczy kokon,
- smocze gniazdo.