Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Jednostki • INSIMILION

    Inne gry


    Jednostki

    Działy gier » Inne gry » Armies of Exigo
    Autor: Alan Wolf
    Utworzono: 18.09.2011
    Aktualizacja: 18.09.2011

    Jednostki Cesarstwa

    Wieśniak
    Punkty życia: 90
    Obrażenia: 5
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 1
    Mana: brak
    Opis: Budowniczy cesarstwa potrafiący zbierać surowce.

    Piechur
    Punkty życia: 230
    Obrażenia: 12
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: brak
    Opis: Podstawowa piechota ludzi. Pojedynczy piechur nie spowoduje większych szkód, jednak w grupie potrafi być zagrożeniem.

    Elficki łowca
    Punkty życia: 150
    Obrażenia: 10
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: brak
    Opis: Podstawowa jednostka strzelecka. Stosunkowo dobra, jeśli działa w grupie i ma przed sobą kogoś, kto będzie za nią otrzymywał obrażenia.

    Pikinier
    Punkty życia: 210
    Obrażenia: 13
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 25
    Opis: Piechota ludzi wyznaczona do zwalczania większych jednostek wroga (trolli, ogrów itp.). Może użyć mikstury siły, aby zwiększyć zadawane obrażenia.

    Driada
    Punkty życia: 150
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 3
    Mana: 200
    Opis: Jednostka rzucająca czary. Potrafi zakląć wroga tak, że ten nie będzie mógł się poruszyć. Może też przyzwać wielkiego niedźwiedzia do pomocy, stać się niewidzialna lub stawiać na mapie rośliny umożliwiające widzenie na danym terenie (jednocześnie na powierzchni, jak i w podziemiach). Jest też zdolna zadawać obrażenia od magii jednostkom naziemnym, jeśli znajduje się pod ziemią (oraz podziemnym, jeżeli znajdują się na powierzchni).

    Feniks
    Punkty życia: 225
    Obrażenia: 20
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 50
    Opis: Zwiadowca ludzi. Potrafi wykrywać niewidzialne jednostki wroga. Niestety, może atakować tylko przeciwników latających. Posiada specjalny atak zadający ogromne obrażenia jednostkom tego typu.

    Kapłan
    Punkty życia: 100
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 200
    Opis: Jednostka wsparcia. Potrafi leczyć sprzymierzone oddziały, nakładać na nie błogosławieństwa czy nawet wskrzeszać poległych.

    Katapulta
    Punkty życia: 240
    Obrażenia: 55
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 3
    Mana: brak
    Opis: Jednostka oblężnicza ludzi. Idealnie nadaje się do likwidowania zabudowań.

    Arka gnomów
    Punkty życia: 350
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 4
    Mana: brak
    Opis: Transportowiec cesarstwa, który jednokrotnie może przewieźć do 8 jednostek naziemnych.

    Drużyna górników
    Punkty życia: 250
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 2
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: brak
    Opis: Kolejna jednostka transportowa ludzi. Może ona budować przejścia z powierzchni do podziemi (i na odwrót). Potrafi też zakopać się w ziemi, przez co staje się niewidzialna na jakiś czas.

    Paroptak
    Punkty życia 475
    Obrażenia: 30
    Pancerz: 2
    Zaopatrzenie: 5
    Mana: 200
    Opis: Latająca jednostka oblężnicza. Doskonale nadaje się do niszczenia budynków. Posiada umiejętność wystrzelenia rakiety zadającej ogromne obrażenia. Nie potrafi atakować wrogów powietrznych.

    Rycerz
    Punkty życia: 575
    Obrażenia: 30
    Pancerz: 2
    Zaopatrzenie: 5
    Mana: 50
    Opis: Ciężkozbrojny jeździec. Nawet pojedyncza jednostka tego typu może stanowić zagrożenie dla niewielkiego oddziału wroga. Szybki, wytrzymały, ze stosunkowo dużymi obrażeniami. Dodatkowo posiada umiejętność, która jeszcze bardziej zwiększa jego siłę, oraz pancerz.

    Mag
    Punkty życia: 150
    Obrażenia: 15
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 300
    Opis: Jednostka czarująca, walcząca na odległość. Potrafi pozbawić magii inną jednostkę rzucającą czary lub porazić kilka z nich zaklęciem „wyrok”, które zadaje spore obrażenia obszarowe. Dodatkowo jest zdolna zwiększyć wartość pancerza sprzymierzeńców. Po rozwinięciu może rzucić czar „burza pradawnych” – potężne zaklęcie obszarowe, zadające ogromne obrażenia (do jego rzucenia gracz musi mieć wybudowaną obsydianową wieże.)

    Jednostki Przeklętych

    Zbieracz
    Punkty życia: 190
    Obrażenia: 9
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: brak
    Opis: Jednostka zbierająca surowce.

    Przywoływacz
    Punkty życia: 90
    Obrażenia: 0
    Pancerz: 9
    Zaopatrzenie: 0
    Mana: brak
    Opis: Budowniczy przeklętych. Może zostać przekształcony w przekaźnik lub wędrowca otchłani. Wszelkie obrażenia skierowane na niego zostają odbite do atakującego.

    Larwiak
    Punkty życia: 100
    Obrażenia: 10
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 1
    Mana: 25
    Opis: Podstawowa jednostka walcząca wręcz. Zwalcza jednostki naziemne, jednak po ulepszeniu potrafi wzlecieć w powietrze i atakować także latających przeciwników.

    Plwacz
    Punkty życia: 230
    Obrażenia: 19
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: brak
    Opis: Jednostka strzelająca. Potrafi zatruwać przeciwnika, przez co zadaje mu dodatkowe obrażenia.

    Poszukiwacz
    Punkty życia: 125
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 1
    Mana: brak
    Opis: Niewidzialny zwiadowca przeklętych, wykrywający ukrytych wrogów. Może przekopać się w dowolne miejsce na mapie. Po ulepszeniu potrafi zarazić pobliskie jednostki.

    Gwardzista roju
    Punkty życia: 200
    Obrażenia: 11
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: brak
    Opis: Podstawowa latająca jednostka bojowa. Atakuje cele naziemne i powietrzne, zmniejszając przy tym ich szybkość ataku i ruchu.

    Koszmar
    Punkty życia: 225
    Obrażenia: 18
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 3
    Mana: 200
    Opis: Jednostka bojowa atakująca cele naziemne i powietrzne. Potrafi wytworzyć wokół siebie tarczę mrozu, która zadaje obrażenia wrogom dookoła niego. Posiada umiejętność zwiększania szybkości pobliskich jednostek.

    Władczyni
    Punkty życia: 140
    Obrażenia: 10
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 200
    Opis: Jednostka czarująca. Potrafi zakląć drzewo tak, że zaatakuje ono wrogie jednostki. Zna zaklęcie wskrzeszania szkieletu. Może zabrać manę innej jednostce czarującej.

    Mściciel
    Punkty życia: 400
    Obrażenia: 60
    Pancerz: 3
    Zaopatrzenie: 4
    Mana: brak
    Opis: Jednostka oblężnicza odporna na magię, obrażenia kłute i żywioły. Idealnie nadaje się do niszczenia wrogich zabudowań.

    Powietrzak
    Punkty życia: 280
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 3
    Mana: brak
    Opis: Latająca jednostka transportowa, potrafiąca wykrywać niewidzialne jednostki.

    Zabójca
    Punkty życia: 500
    Obrażenia: 24
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 4
    Mana: 100
    Opis: Latająca jednostka bojowa. Atakuje tylko cele powietrzne. Potrafi wytworzyć chmurę zarodników, która uniemożliwia strzelanie wrogim jednostkom.

    Oczniak
    Punkty życia: 625
    Obrażenia: 10 (od pojedynczego strzału)
    Pancerz: 4
    Zaopatrzenie: 6
    Mana: brak
    Opis: Potężna jednostka latająca, zwalczająca cele naziemne i powietrzne. Atakuje sześcioma strzałami naraz (!), przez co zadaje ogromne obrażenia.

    Wędrowiec otchłani
    Punkty życia: 200
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 200
    Opis: Zaawansowany mag przeklętych. Potrafi zamrozić przeciwników, przyjąć ich formę, będąc pod ziemią atakować tych znajdujących się na powierzchni (i na odwrót), a także wywołać portal, którym inne jednostki mogą się przemieszczać. Może stworzyć pole antymagiczne wokół siebie, przez co staje się odporny na magię.

    Ponadto wszystkie jednostki przeklętych posiadają zdolność regeneracji, jeśli znajdują się na splugawionym terenie.

    Jednostki Zwierzoludzi

    Siepacz
    Punkty życia: 120
    Obrażenia: 6
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 1
    Mana: brak
    Opis: Jednostka zbierająca surowce, budująca i przeprowadzająca naprawy. Może podnieść broń i stać się wojownikiem.

    Żubr
    Punkty życia: 300
    Obrażenia: 6
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 0
    Mana: brak
    Opis: Jednostka zaopatrzenia.

    Wojownik
    Punkty życia: 370
    Obrażenia: 17
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 3
    Mana: brak
    Opis: Podstawowa jednostka do walki wręcz. Po ulepszeniu staje się berserkerem.

    Berserker
    Punkty życia: 410
    Obrażenia: 18
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 3
    Mana: brak
    Opis: Ulepszenie wojownika zwiększające jego zdolności bojowe.

    Goblin myśliwy
    Punkty życia: 85
    Obrażenia: 6
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 1
    Mana: 25
    Opis: Podstawowa jednostka strzelecka. Może używać mikstur odporności oraz jeździć na żubrze.

    Goblin jeździec
    Punkty życia: 300
    Obrażenia: 7
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 1
    Mana: 25
    Opis: Jest to zwykły goblin, który dosiadł żubra.

    Czarownica
    Punkty życia: 125
    Obrażenia: brak
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 200
    Opis: Jednostka czarująca. Może złożyć inne jednostki w ofierze, przez co leczy pozostałych sprzymierzeńców. Posiada zdolność zwiększania ataku innych jednostek, jednak za cenę ich pancerza. Trzy mogą przywołać demona.

    Harpia
    Punkty życia: 300
    Obrażenia: 18
    Pancerz: 2
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 50
    Opis: Jednostka latająca potrafiąca wykrywać niewidzialnych przeciwników. Atakuje cele powietrzne. Może „przejąć” wrogą jednostkę na jakiś czas, przez co będzie ona atakowała własnych sprzymierzeńców.

    Troll
    Punkty życia: 295
    Obrażenia: 60
    Pancerz: 2
    Zaopatrzenie: 4
    Mana: 25
    Opis: Jednostka oblężnicza miotająca głazami na duże odległości. W razie zagrożenia może zamienić się w kamień, przez co staje się niezniszczalna.

    Ogr
    Punkty życia: 600
    Obrażenia: 65
    Pancerz: 3
    Zaopatrzenie: 5
    Mana: 25
    Opis: Wielka jednostka bojowa atakująca kilku wrogów jednocześnie.

    Jeździec mantykory
    Punkty życia: 550
    Obrażenia: 12
    Pancerz: 2
    Zaopatrzenie: 5
    Mana: brak
    Opis: Zaawansowana jednostka latająca, atakująca cele naziemne i powietrzne.

    Gnębiciel
    Punkty życia: 225
    Obrażenia: 21
    Pancerz: 0
    Zaopatrzenie: 4
    Mana: brak
    Opis: Jednostka miotająca, potrafiąca atakować cele naziemne i powietrzne. Pozostaje niewidzialna, kiedy się nie porusza.

    Wiwerna
    Punkty życia: 415
    Obrażenia: 22
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 4
    Mana: brak
    Opis: Latająca jednostka strzelająca, atakująca cele naziemne i powietrzne. Przy ataku zatruwa wroga.

    Czarownik
    Punkty życia: 150
    Obrażenia: 50
    Pancerz: 1
    Zaopatrzenie: 2
    Mana: 200
    Opis: Jednostka czarująca. Jest w stanie przyzwać wężowych pomocników oraz przejąć magię przeciwnika. Potrafi też atakować wrogie jednostki na powierzchni, jeśli sam znajduje się pod ziemią (oraz na odwrót). Po opracowaniu może rzucić czar „deszcz ognia”, który zadaje ogromne obrażenia na sporym obszarze (aby go rzucić, gracz musi mieć wybudowane usta piekieł).

    Demon
    Punkty życia: 900
    Obrażenia: 30
    Pancerz: 3
    Zaopatrzenie: 0
    Mana: 300
    Opis: Można go przyzwać jedynie poprzez poświęcenie trzech czarownic. Potężna jednostka atakująca kilka stworzeń jednocześnie. Potrafi przemieścić się w dowolne miejsce na mapie. Jest w stanie przywoływać diabliki pomagające mu w walce oraz pomniejszego demona, który wysadza się w spotkaniu z wrogiem. Sam demon może się unicestwić, wybuchając i zadając przy tym ogromne obrażenia.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    aadd
     

    Wędrowiec
    Temat: Czemu siepacz potrzebuje 1 ...
    Dodany: 25.07.2012 o 14:55  

    Czemu siepacz potrzebuje 1 zaopatrzenia a berserker i wojownik 3 zaopatrzenia

    Jormungand
     

    Wędrowiec
    Temat: Przeklęci są epiccy! Raz gr...
    Dodany: 24.01.2014 o 22:49  

    Przeklęci są epiccy! Raz grałem przeciwko zwierzo - ludziom to gdy tylko przekształciłem 2 przywoływaczy w wędrowców otchłani, to zamieniłem się w robotnika zwierzo - ludzi, zbudowałem kwaterę główną i grałem dwoma rasami :)

    Mrocznie wcielenie
     

    Wędrowiec
    Temat: Przeklęci są epiccy grałem ...
    Dodany: 13.02.2014 o 18:16  

    Przeklęci są epiccy grałem nimi zrobiłem na ostatniej misji 12 ostatnia pieczęc 3 wędrowców otchłani i miałem 2 robotników cesarstwa 1 siepacz



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw