Cloud Strife
Level 1
- Braver
Bardzo silny cios z góry. Dopóki nie walczymy z mocniejszymi oponentami lub bossami, jest to najlepszy limit poziomu pierwszego. - Cross – Slash
Paroma mocnymi cięciami Cloud zadaje ogromne obrażenia pojedynczemu celowi. Jeśli ten nie zginie, może zostać sparaliżowany. Odporni na ten efekt są bossowie.
Level 2
- Blade Beam
Strumień energii, który po starciu z pojedynczym celem rozbija się na kilka mniejszych, zadając obrażenia wielu wrogom. Bardzo dobry w walkach z grupą słabszych przeciwników. - Climhazzard
Cloud jednym mocnym cięciem rani wroga. Bardzo silny atak wykorzystywany w walkach z mocnymi przeciwnikami.
Level 3
- Meteorain
Atak meteorami. Bardzo skuteczny zarówno w starciach z grupą słabych przeciwników, jak i podczas walk z mocnymi bossami. - Finishing Touch
Cloud tworzy wielki wir, który wciąga wszystkich przeciwników. Słabi oponenci po prostu znikną, ci silniejsi spadną jednak na ziemię otrzymując obrażenia. Nie warto marnować go na bossów.
Level 4
- Ominislash
Ostatni, najlepszy Limit Break dostępny w grze. Serią potężnych ciosów Cloud zadaje mnóstwo obrażeń zarówno pojedynczym celom, jak i grupie przeciwników. Moc tego limitu porównywalna jest do siły najlepszej materii w grze „Knights of the Round”.
Barret Wallace
Level 1
- Big Shot
Wielka kula energii wystrzeliwana z karabinu Barreta zadaje dużo obrażeń pojedynczemu celowi. Z początku bardzo przydatny Limit, później staje się jednak zbyt słaby. - Mindblow
Niebieska kula energii wysysająca z wrogów całe MP. Jeden z bardziej bezużytecznych Limitów.
Level 2
- Grenade Bomb
Wystrzeliwany granat zadający obrażenia grupie przeciwników. Przydatny w starciach ze słabymi oponentami. - Hammerblow
Bardzo silny cios wysyłający pojedynczego przeciwnika na orbitę. Niestety nie zadaje żadnych obrażeń, dlatego w walkach z bossami jest całkowicie bezużyteczny.
Level 3
- Satellite Beam
Potężny atak satelitarny. Niesamowicie skuteczny w walkach z wieloma przeciwnikami. Nieco słabiej spisuje się podczas starć z bossami. - Ungarmax
Barret wystrzeliwuje w przeciwników masę serii ze swojego karabinu. Zadaje więcej ciosów niż Satellite Beam, lecz są one słabsze.
Level 4
- Catastrophe
Ostatni Limit Break. Bardzo silny atak wystrzeliwany z powietrza. Dobrze spisuje się zarówno w walce z pojedynczymi przeciwnikami, jak i z małymi grupkami.
Tifa Lockhart
Level 1
- Beat Rush
Szybka kombinacja ciosów zadająca obrażenia pojedynczemu celowi. - Somersault
Tifa zadaje duże obrażenia pojedynczemu celowi.
Level 2
- Waterkick
Mocna kombinacja ciosów kończąca się wodnym uderzeniem. Działa jedynie na pojedyncze cele. - Meteodrive
Kolejny bardzo silny cios zadający obrażenia tylko pojedynczemu celowi.
Level 3
- Dolphin Blow
Na pomoc Tifie przychodzą jej wodni przyjaciele, zadając wrogowi duże obrażenia. - Meteor Strike
Po złapaniu wroga Tifa wyskakuje w powietrze, aby z ogromną siłą uderzyć nim o ziemię.
Level 4
- Final Heaven
Skupiając całą swoją energię w pięści, Tifa uderza przeciwnika z siłą porównywalną do eksplozji nuklearnej. Bardzo silny atak zadający ogromne obrażenia pojedynczemu celowi.
Aeris Gainsborough
Level 1
- Healing Wind
Pierwszy i chyba najbardziej skuteczny Limit Break z jakiego przyjdzie nam korzystać. Aeris leczy wszystkich członków drużyny. - Seal Evil
Czar nakładający wszystkim przeciwnikom status Silence.
Level 2
- Breath of the Earth
Magiczne światło leczące wszystkich członków drużyny z różnego rodzaju negatywnych efektów. - Fury Brand
Poświęcając własny Limit Break, Aeris ładuje paski Limitów dwóm pozostałym członkom drużyny.
Level 3
- Planet Protector
Aeris tworzy wokół drużyny barierę ochronną, tymczasowo robiąc nas odpornych na wszystkie ataki. - Pulse of Life
Ze wszystkich członków drużyny usuwa negatywne statusy oraz odnawia całe HP i MP.
Level 4
- Great Gospel
Aeris przywołuje grupę aniołów, która odnawia wszystkim członkom drużyny HP i MP oraz czyni ich tymczasowo odpornymi na wszystkie ataki.
Red XIII
Level 1
- Sled Fang
Silna szarża zadająca obrażenia pojedynczemu wrogowi. Do czasu uzyskania Blood Fang bardzo przydatny Limit. - Lunatic High
Limit zwiększający Haste wszystkim członkom drużyny. Przydatny jedynie w walkach z bossami.
Level 2
- Blood Fang
Mocniejsza wersja Sled Fang. Dodatkowo odnawia Redowi niewielką ilość HP oraz MP. - Stardust Ray – Spadające gwiazdy skuteczne zarówno w walce z pojedynczym przeciwnikiem jak i z grupką wrogów.
Level 3
- Howling Moon
Pełnia księżyca wprawia Reda w szał, zwiększając jego siłę ataku oraz prędkość. - Earth Rave
Seria pięciu ataków zadających duże obrażenia grupie przeciwników. O wiele bardziej opłacalne niż Howling Moon.
Level 4
- Cosmo Memory
Niesamowicie silny Limit. Wielka kula energii eksploduje, zadając obrażenia wszystkim wrogom.
Cid Highwind
Level 1
- Boost Jump
Atak z powietrza, zadający duże obrażenia pojedynczemu celowi. - Dynamite
Dynamit zadający obrażenia wszystkim wrogom. O wiele bardziej skuteczny niż Boost Jump.
Level 2
- Hyper Jump
Bardzo silny atak z powietrza, zadający obrażenia grupie przeciwników. Skuteczniejszy niż Dynamite, lecz gorzej sprawdza się w walkach z bossami. - Dragon
Cid przywołuje smoka, który zadaje duże obrażenia pojedynczemu celowi. odnawiając przy tym niewielką ilość HP oraz MP. Bardzo skuteczny w walkach z bossami.
Level 3
- Dragon Dive
Seria ciosów skierowana w pojedynczy cel. Bardzo skuteczne w walkach z bossami. - Big Brawl
Szybka i mocna seria ciosów wymierzona we wszystkich przeciwników.
Level 4
- Highwind
Cid wzywa na pomoc swój statek, którego załoga wystrzeliwuje salwę pocisków, zadając ogromne obrażenia wszystkim wrogom na polu bitwy.
Yuffie Kisaragi
Level 1
- Greased Lightning
Bardzo silny atak shurikenem potrafiący od razu zabić słabszych wrogów. - Clear Tranquil
Niebieskie kule otaczają członków drużyny, odnawiając niewielką ilość HP. W późniejszym etapie gry praktycznie bezużyteczny Limit.
Level 2
- Landscaper
Silny atak, którego obrażenia się nie kumulują, dlatego bezużyteczny w starciach z pojedynczym wrogami. Zalecane używanie tylko na wielu celach. - Bloodfest
Dziesięć morderczych ataków zadających obrażenia zarówno wielu wrogom, jak i pojedynczym celom.
Level 3
- Gauntlet
Kolejny z ataków, którego obrażenia się nie kumulują. Najbardziej skuteczny w walkach z grupami przeciwników. - Doom of the Living
Potężna seria ciosów skuteczna zarówno w starciach z bossami, jak i wieloma oponentami.
Level 4
- All Creation
Ogromna struga światła zadająca obrażenia wszystkim wrogom.
Cait Sith
Level 1
- Dice
Limit polega na rzucie kośćmi, których wynik określa zadane obrażenia. Z czasem siła ataku zwiększa się.
Level 2
- Slots
Cała zabawa polega na losowaniu znaczków na maszynie. Kombinacje:- 3 Gwiazdy – odnawia HP oraz MP wszystkim członkom drużyny.
- 3 Korony – sześciu zabawkowych żołnierzy atakuje wszystkich przeciwników.
- 3 Bary – cait Sith używa losowo wybranej materii z kategorii Summon.
- 3 Mogle – cait Sith zmienia się w swoją ogromną wersję. Członkowie drużyn znikają do końca walki, ich HP zostaje zredukowane do 3333, MP do 333, a doświadczenie otrzymuje tylko nasz kot.
- 3 Serca – szansa na krytyczne ciosy każdego członka drużyny wzrasta do 100%.
- 2 Cait Sith & 1 Bar – uśmierca członków drużyny.
- 3 Cait Sith – natychmiastowo zabija wszystkich przeciwników.
Vincent Valentine
Level 1
- Galian Beast
Vincent zamienia się w bestię, której ataki opierają się na ogniu:- Beast Flare – zadaje obrażenia grupie przeciwników.
- Berserk Dance – kombinacja ciosów zadająca obrażenia pojedynczemu celowi.
Level 2
- Death Gigas
Potwór, którego ataki opierają się na żywiole błyskawic:- Gigadunk – zadaje obrażenia pojedynczemu celowi.
- Livewire – elektrycznym ładunkiem zadaje obrażenia grupie przeciwników.
Level 3
- Hellmasker
Bestia zdająca obrażenia fizyczne, bądź nakładające negatywne statusy:- Splattercombo – pięć uderzeń piłą mechaniczną zadawane wrogowi.
- Nightmare – nakłada jednemu przeciwnikowi statusy: Mini, Frog, Sleep, Mute, Confusion.
Level 4
- Chaos
Skrzydlaty demon, którego ataki nie opierają się na żadnym z żywiołów:- Chaos Saber – zadaje obrażenia wszystkim wrogom.
- Stan Slam – wielkie czaszki natychmiastowo zabijają słabszych przeciwników, ci którzy przeżyją, otrzymują obrażenia.