Choć grę zaczynamy dwiema postaciami, przez cały napotykamy innych bohaterów, których będzie można wcielić do naszej drużyny. Oto ich lista wraz z ważniejszymi informacjami:
Tatian
Klasa: FighterPoziom: 4
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: W jej domu, w Barovii
Miejsce powrotu: Jej dom
Punkty życia: 28
Ekwipunek: Cloak, Long Sword
Uwagi: Jest reinkarnacją ukochanej brata Strahda von Zarovich.
Fhalken
Klasa: FighterPoziom: 5
Charakter: Chaotic Good
Spotkanie: W obozie goblinów
Miejsce powrotu: Jego dom
Punkty życia: 34
Ekwipunek: Brak
Uwagi: Aby dołączył, musimy go uwolnić.
Mischa
Klasa: ClericPoziom: 4
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: Podziemia kościoła
Miejsce powrotu: Nie pojawia się
Punkty życia: 32
Ekwipunek: Mace +1, 2 x Potion of Extra Healing, Chain Mail, Chain Coif, Cleric’s Holy Symbol, zwój Invisible to Undead, zwój Negative Plane Protection, zwój Cure Disase, klucz do zamku Strahda
Uwagi: Należy użyć na jego kościach różdżki wskrzeszenia, by powrócił do życia. Jeśli opuści drużynę, już nie będzie można go do niej włączyć.
Glorianna
Klasa: MagePoziom: 5
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: W ratuszu
Miejsce powrotu: Pokój w gospodzie
Punkty życia: 30
Ekwipunek: Spell book, Robe, Dagger +1, Quarterstaff, Potion of Extra Healing
Uwagi: Brak
Vuko
Klasa: ThiefPoziom: 7
Charakter: Chaotic Neutral
Spotkanie: Cmentarz
Miejsce powrotu: Pokój w gospodzie
Punkty życia: 32
Ekwipunek: Long Sword +1, Lockpick, Cloak, 2x Throwing Knife
Uwagi: Brak
Irmgarde
Klasa: ClericPoziom: 6
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: Wejście do jaskiń
Miejsce powrotu: Wejście do jaskiń
Punkty życia: 34
Ekwipunek: Chain Mail, Sling, Quarterstaff, 2x Kheogtom’s Ointment, zwój Cure Light Wounds
Uwagi: Musi dołączyć do drużyny, aby udało się zakończyć pomyślnie podróż po jaskiniach, potem znika i wraca na miejsce przed wejściem do jaskiń, gdzie można już normalnie ją zwerbować.
Anshelm
Klasa: FighterPoziom: 6
Charakter: Chaotic Good
Spotkanie: Szczyt wieży zamkowej
Miejsce powrotu: Wooded Area West of Barovia
Punkty życia: 51
Ekwipunek: Leather Armor
Uwagi: Aby dołączył, należy go uwolnić z więzów. Na początku ma tylko 43 punkty życia.
Vladislav
Klasa: FighterPoziom: 7
Charakter: Chaotic Neutral
Spotkanie: Jaskinia
Miejsce powrotu: Jaskinia
Punkty życia: 65
Ekwipunek: Broadsword +1, Plate Mail
Uwagi: Musi dołączyć do drużyny, aby udało się zakończyć pomyślnie podróż po jaskiniach, potem znika. W rzeczywistości jest to sam Strahd, który bawi się z drużyną w kotka i myszkę.