Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Postacie • INSIMILION

    Inne gry


    Postacie

    Działy gier » Inne gry » LEGO Star Wars: The Complete Saga
    Autor: Tallos
    Utworzono: 28.12.2013
    Aktualizacja: 28.12.2013

    Humanoidzi

    Postacie o wyglądzie i rozmiarze mniej więcej człowieka. Humanoidzi mogą skakać, budować obiekty z klocków LEGO, prowadzić pojazdy, używać dźwigni i przesuwać przedmioty oznaczone czarno-żółtymi pasami.
    • Jedi
    • Sithowie
    • Duchy Mocy
    • Strzelcy
    • Łowcy nagród
    • Szturmowcy
    • Skakacze
    • Konusy
     

    Jedi

    Humanoidzi obdarzeni wrażliwością na Moc. Dzięki temu potrafią wykonać podwójny skok oraz przesuwać świecące na niebiesko obiekty. W walce Jedi używają miecza świetlnego zarówno do ataku (w trzech wersjach: zwykły; z wysoku – umożliwia szybkie znalezienie się przy przeciwniku; z podwójnego wyskoku – atak obszarowy, raniący wszystkich znajdujących się pod postacią), jak i obrony (blokowanie ataków wręcz; odbijanie strzałów z blastera – wciśnij klawisz ataku w odpowiednim momencie, a wiązka energii wróci do atakującego i go zrani). Ponadto, mogą podczas bitwy użyć Mocy do oszołomienia humanoidów i miotania niedużymi droidami (droid jest popychany w ten sposób, by przy okazji zranił swoich kolegów).
    • Qui-Gon Jinn
    • Obi-Wan Kenobi [różne wersje]
    • Anakin Skywalker [różne wersje, poza chłopcem]
    • Mace Windu [różne wersje]
    • Yoda
    • Ben Kenobi
    • Luke Skywalker [różne wersje, od Dagobah]
    • Luminara Unduli, Ki-Adi-Mundi, Kit Fisto, Shaak-Ti, Aayla Secura, Plo Kon
     

    Sithowie

    Jedi, których skusiła ciemna strona Mocy i nauki ich odwiecznych przeciwników. Sithowie dysponują zasadniczo takimi samymi umiejętnościami jak Jedi, ale zamiast oszałamiać przeciwnika, ranią go błyskawicami Mocy. Ponadto, mogą użyć ciemnej strony do manipulowania świecącymi na czerwono, czarnymi obiektami.
    • Darth Maul
    • Hrabia Dooku
    • Imperator (może otwierać przejścia tylko dla szturmowców)
    • Darth Vader (może otwierać przejścia tylko dla szturmowców)
     

    Duchy Mocy

    Manifestacje zmarłych Jedi. Posiadają te same umiejętności, co za życia, ale są niewidzialni dla wrogów oraz niewrażliwi na obrażenia (poza upadkami z dużej wysokości i innymi zabijającymi natychmiast).
    • duch Bena Kenobiego
    • duch Yody
    • duch Anakina Skywalkera
     

    Strzelcy

    Humanoidzi wyposażeni w blastery. W walce mogą strzelać do przeciwnika wiązkami energii oraz, jeśli trzymają broń jednorącz, unikać pocisków (klawisz ataku w momencie jego zbliżania się). Do blasterów przyczepione są także liny z kotwiczką, które można zaczepić o haki w celu wciągnięcia się lub przeskoczenia przepaści (miejsce, gdzie można to wykonać, oznaczone jest na podłodze/ziemi celownikiem).
    • Królowa Amidala [różne wersje]
    • Kapitan Panaka
    • Padmé
    • Chewbacca
    • Leia Organa [różne wersje]
    • Kapitan Antilles
    • Luke Skywalker [różne wersje, do Dagobah]
    • Han Solo (strzela szybciej od innych postaci) [różne wersje]
    • Lando Calrissian [różne wersje]
    • Admirał Ackbar
    • Geonozjanin (przy pomocy skrzydeł mogą latać na krótkich dystansach), Wookie, Tusken (człowiek pustyni)
    • bezimienni strzelcy (gwardziści, strażnicy, rebelianci itp.)
     

    Łowcy nagród

    Humanoidzi parający się ściganiem innych za pieniądze. Posiadają wszystkie umiejętności strzelców (ponadto, mogą unikać pocisków nawet wtedy, kiedy trzymają broń oburęcznie), a ponadto mogą użyć granatu termicznego, który ma dużą siłę rażenia i może rozwalać inaczej niezniszczalne obiekty (wyglądają one jak stworzone z połyskującego metalu). Ponadto, niektóre przejścia są dostępne tylko dla nich (kamery z podobizną Boby Fetta). Nieliczni łowcy nagród, konkretnie członkowie rodziny Fett, dysponują plecakami odrzutowymi, które pozwalają im latać na krótkie dystanse (wciśnij klawisz skoku w powietrzu; większy zasięg niż skrzydła i silniki odrzutowe).
    • Zam Wessel
    • Jango Fett (dwa blastery, za każdym razem strzela z obu)
    • Greedo
    • Boba Fett (karabin blasterowy, zadaje podwójne obrażenia)
    • IG-88 (droid), Bossk, Dengar, 4-LOM (karabin blasterowy, zadaje podwójne obrażenia)
     

    Szturmowcy

    Żołnierze Imperium lub klonów. Posiadają wszystkie umiejętności strzelców. Ponadto, niektóre przejścia są dostępne tylko dla nich (kamery z podobizną szturmowca Imperium), choć mogą je też otwierać wysoko postawieni członkowie władz reżimu.
    • Komandor Cody
    • Wielki moff Tarkin
    • Żołnierz klonów [różne wersje]
    • Szturmowiec Imperium [różne wersje]
    • Oficer Imperium [różne wersje]
     

    Skakacze

    Postacie, które mogą wykonać podwójny skok wyższy niż Jedi, co pozwala im się dostać do wyżej położonych skarbów/pomieszczeń. Występują tylko w Nowej Trylogii. Umiejętności bojowe skakaczy zależą od konkretnej postaci.
    • Jar Jar Binks (gunganin, brak ataku)
    • kapitan Tarpals (gunganin, walczy włócznią i tarczą*)
    • generał Grevious (droid, walczy mieczami świetlnymi)
    • ochroniarz Greviousa (droid, walczy elektropałką*)
     

    Konusy

    Postacie o wyglądzie i rozmiarze mniej więcej ludzkiego dziecka. Konusy mogą przechodzić przez małe otwory, w których nie zmieściłyby się większe postacie. To, czy potrafią atakować, zależy od konkretnej postaci.
    • Anakin Skywalker [chłopiec] (brak ataku)
    • Boba Fett [chłopiec] (brak ataku)
    • Wielki Kanclerz Palpatine
    • Wicket, Ewok (atakują procą, nie mogą niszczyć obiektów)
    • Jawa, Ugnaught (atakują ogłuszaczem droidów, nie mogą niszczyć obiektów)
     

    Pozostali humanoidzi

    Większość z tych postaci potrafi skakać, ale nie ma żadnych innych umiejętności.
    • Boss Nass (przywódca gungan)
    • Watto (właściciel Anakina Skywalkera i jego matki, przy pomocy skrzydeł może latać na krótkich dystansach)
    • Dexter Jettser (właściciel restauracji z Coruscant)
    • Lama Su, Taun We (Kaminoanie)
    • Szpieg Imperium (może otwierać przejścia tylko dla szturmowców)
    • Lobot (zarządca Miasta w Chmurach)
    • Bib Fortuna (majordomus Jabby)
    • Gamorreanin (walczy toporem*)
    • Imperialny gwardzista (walczy włócznią*, może otwierać przejścia tylko dla szturmowców)

    * Każda broń do walki wręcz może być użyta do odbijania ataków i blasterowych wiązek, tak samo jak miecz świetlny.
     

    Droidy

    Postacie będące nie żywymi istotami, a robotami (droid to nazwa używana w uniwersum SW, bodajże nawet zastrzeżona). Droidy nie mają żadnych umiejętności posiadanych przez humanoidy.
    • Droidy astromechaniczne.
    • Droidy protokolarne.
    • Droidy bojowe.
     

    Droidy astromechaniczne

    Drody, których zadaniem jest obsługa elektroniki. W walce mogą użyć ogłuszacza, by oszołomić inne roboty lub (na krótką tylko chwilę) humanoidów. Dysponują także silnikami odrzutowymi, które pozwalają im latać na krótkich dystanse (przytrzymaj klawisz skoku; większy zasięg niż skrzydła, mniejszy niż plecaki odrzutowe). Niektóre przejścia są dostępne tylko dla droidów astromechanicznych (panele z podobizną R2-D2).
    • R2-D2
    • R4-P17
    • R2-Q5
     

    Droidy protokolarne

    Droidy, których zadaniem są kontakty z przedstawicielami ras rozumnych. Nie posiadają żadnych umiejętności bojowych, ale niektóre przejścia są dostępne tylko dla nich (panele z podobizną C-3PO).
    • TC-14
    • C-3PO
     

    Droidy bojowe

    Droidy wyposażone w blastery. Mogą z nich strzelać, ale nie posiadają innych umiejętności strzelców.
    • Droid bojowy [różne wersje]
    • Droideka
    • Super droid bojowy
     

    Pozostałe droidy

    Nie posiadają żadnych umiejętności.
    • Droid PK, droid Gonk, Pit droid
    • różne droidy Jawów


    Uwaga! Sithowie, Szturmowcy, Łowcy nagród, Droidy bojowe i inne złe postacie nie będą atakować siebie nawzajem, chyba że gracz jako pierwszy wykona działanie inne niż chodzenie i skakanie w ich obecności (wyjątek: Droidy bojowe nigdy nie zaatakują innego droida, nawet wtedy, kiedy ten zrobi to pierwszy). Droidy astromechaniczne i protokolarne w ogóle nie będą atakowane, ale mogą zostać zranione rykoszetem lub wtedy, kiedy wejdą na linię strzału.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw