Wędrowcze!
Przystańże na moment i racz choć okiem rzucić na niniejszy Przewodnik Obieżyświata po Jadame, który zapewni Ci niezbędne lokalne informacje, takie jak:
- rozkład jazdy środków transportu w poszczególnych krainach,
- kierunki do pieszych wędrówek,
- lokalizacje handlarzy specyficznych dóbr,
- rozmieszczenie piedestałów Wyzwań, wraz z ich wymaganiami.
A więc nie krępuj się, weź ten egzemplarz dla siebie, niechaj Ci służy. Dzięki niemu nigdy nie zabłądzisz i wszędzie dotrzesz na czas!
Alvar
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży |
Stajnie | |
Poniedziałek | Ravenshore: 2 dni |
Wtorek | Shadowspire: 3 dni |
Środa | nie kursuje |
Czwartek | Wąwóz Garoty: 3 dni |
Piątek | Ravenshore: 2 dni |
Sobota | nie kursuje |
Niedziela | Wąwóz Garoty: 3 dni |
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Pustynia Ironsand: 10 dni
Południe - Ravenshore: 5 dni
Wschód - Pustynia Ironsand: 5 dni
Zachód - Murmurwoods: 5 dni
Handlarze:
- Domek Veldona:
- sprzedaj: żądła os
- sprzedaj: Ucho ogra
- kup brandy z toberska za 500 sz
sprzedaj pulpę z toberska
Wyzwania:
- lokalizacja: centrum mapy
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7
Murmurwoods
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Murmurwoods: 5 dni
Południe - Splądrowane pustkowia: 5 dni
Wschód - Ravenshore: 5 dni
Zachód - Splądrowane pustkowia: 10 dni
Handlarze:
- Rezydencja Treasurestone:
- kup rdzeń drzewny z Jadame za 1000 sz
sprzedaj suszone samogłowy
Wyzwania:
- lokalizacja: północny-wschód mapy
wartość atrybutu: 50
zyskane punkty umiejętności: 5
Pustynia Ironsand
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży |
Stajnie | |
Poniedziałek | Alvar: 2 dni |
Wtorek | nie kursuje |
Środa | Shadowspire: 2 dni |
Czwartek | Ravenshore: 3 dni |
Piątek | nie kursuje |
Sobota | Ravenshore: 3 dni |
Niedziela | Shadowspire: 2 dni |
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Alvar: 10 dni
Południe - Shadowspire: 5 dni
Wschód - Shadowspire: 10 dni
Zachód - Alvar: 5 dni
Handlarze:
- Chata Schmeckera (wioska):
- sprzedaj wosk królewskiej osy
Wyzwania:
- lokalizacja: na północ od wioski
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7
Ravenshore
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży | ||
Stajnie | Statek #1 | Statek #2 | |
Poniedziałek | Alvar: 2 dni | nie kursuje | Splądrowane Pustkowia: 4 dni * |
Wtorek | nie kursuje | Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni | nie kursuje |
Środa | nie kursuje | nie kursuje | Shadowspire: 6 dni |
Czwartek | Shadowspire: 2 dni | Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni | nie kursuje |
Piątek | nie kursuje | nie kursuje | Splądrowane Pustkowia: 4 dni * |
Sobota | Stajnie: Alvar: 2 dni | nie kursuje | nie kursuje |
Niedziela | Arena: 5 dni, Wąwóz Garoty: 2 dni | Regna: 8 dni * | nie kursuje |
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Alvar: 5 dni
Południe - Shadowspire: 10 dni
Wschód - Shadowspire: 5 dni
Zachód - Wąwóz Garoty: 5 dni
Handlarze:
- Dom Treblinda (cypel na wschodnim krańcu zachodniego lądu):
- kup pulpę z toberska za 300 sz
sprzedaj owoc toberska
- kup sfałszowane kwity za 6500 sz
sprzedaj srebrny pył morza
- sprzedaj skóry nag.
- sprzedaj futra dzikich wilków.
Wyzwania:
- lokalizacja: miasto
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 10 - lokalizacja: zachodnia krawędź mapy, nieopodal kaplicy Eepa
wartość atrybutu: 50
zyskane punkty umiejętności: 5
Regna
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży |
Statek | |
Poniedziałek | Ravenshore: 4 dni |
Wtorek | Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni |
Środa | Ravenshore: 4 dni |
Czwartek | Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni |
Piątek | Ravenshore: 4 dni |
Sobota | Ravenshore: 4 dni |
Niedziela | Ravenshore: 4 dni |
Handlarze:
- Siedziba Pawła:
- kup suszone samogłowy za 2000
sprzedaj amulety piratów
Wyzwania:
- lokalizacja: południowo-zachodnia część wyspy półksiężyca
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 7
Shadowspire
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży | |
Stajnie | Statek | |
Poniedziałek | Ravenshore: 2 dni | Splądrowane Pustkowia: 4 dni * |
Wtorek | Pustynia Ironsand: 2 dni | Ravenshore: 4 dni |
Środa | Ravenshore: 2 dni | nie kursuje |
Czwartek | nie kursuje | Ravenshore: 4 dni |
Piątek | nie kursuje | Splądrowane Pustkowia: 4 dni * |
Sobota | Pustynia Ironsand: 2 dni | Ravenshore: 4 dni |
Niedziela | Wąwóz Garoty: 3 dni | nie kursuje |
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Pustynia Ironsand: 5 dni
Południe - Ravenshore: 10 dni
Wschód - Pustynia Ironsand: 10 dni
Zachód - Ravenshore: 5 dni
Handlarze:
- Rezydencja Szeptu (miasto):
- kup amulety piratów za 1500 sz
sprzedaj rdzeń drzewny z Jadame
- kup srebrny pył morza za 5000 sz
sprzedaj róg ziemnej wiwerny
Wyzwania:
- lokalizacja: północno-zachodnia krawędź mapy
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 10
Splądrowane Pustkowia
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży |
Statek | |
Poniedziałek | nie kursuje |
Wtorek | Ravenshore - 4 dni |
Środa | Shadowspire - 6 dni |
Czwartek | Ravenshore - 4 dni |
Piątek | nie kursuje |
Sobota | Ravenshore - 4 dni |
Niedziela | nie kursuje |
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Wąwóz Garoty: 5 dni
Południe - Wąwóz Garoty: 15 dni
Wschód - Wąwóz Garoty: 10 dni
Zachód- Wąwóz Garoty: 10 dni
Handlarze:
- Sklep Cagnora (osada przy porcie):
- kup róg ziemnej wiwerny za 7500 zł
sprzedaj sfałszowane kwity
- sprzedaj rogi ziemnej wiwerny
Wyzwania:
- lokalizacja: na południe od Twierdzy barbarzyńców
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7
Wąwóz Garoty
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży |
Stajnie | |
Poniedziałek | Ravenshore: 2 dni |
Wtorek | Shadowspire: 3 dni |
Środa | Alvar 3 dni |
Czwartek | nie kursuje |
Piątek | Ravenshore: 2 dni |
Sobota | nie kursuje |
Niedziela | Arena: 5 dni |
Kierunki do podróży piechotą:
- Północ - Murmurwoods: 5 dni
Południe - Splądrowane pustkowia: 5 dni
Wschód - Ravenshore: 5 dni
Zachód - Splądrowane pustkowia: 10 dni
Wyspy Krwawego Sztyletu
Rozkład jazdy:
Dzień tygodnia | Miejsce docelowe / czas podróży |
Statek | |
Codziennie | Ravenshore: 4 dni |
Handlarze:
- Dom Długiego Ogona (wioska):
- kup owoc toberska za 200 sz
sprzedaj brandy toberska
Wyzwania:
- lokalizacja: przy opuszczonej świątyni
wartość atrybutu: 25
zyskane punkty umiejętności: 3
* - dostępne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego postępu w wątku głównym