Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Przewodnik Obieżyświata • INSIMILION

    Inne gry


    Przewodnik Obieżyświata

    Działy gier » Inne gry » Might & Magic VIII
    Autor: Darth Angel
    Utworzono: 12.10.2010
    Aktualizacja: 13.10.2010

    Wędrowcze!
    Przystańże na moment i racz choć okiem rzucić na niniejszy Przewodnik Obieżyświata po Jadame, który zapewni Ci niezbędne lokalne informacje, takie jak:

    • rozkład jazdy środków transportu w poszczególnych krainach,
    • kierunki do pieszych wędrówek,
    • lokalizacje handlarzy specyficznych dóbr,
    • rozmieszczenie piedestałów Wyzwań, wraz z ich wymaganiami.

    A więc nie krępuj się, weź ten egzemplarz dla siebie, niechaj Ci służy. Dzięki niemu nigdy nie zabłądzisz i wszędzie dotrzesz na czas!

    Alvar

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    Stajnie
    PoniedziałekRavenshore: 2 dni
    WtorekShadowspire: 3 dni
    Środanie kursuje
    CzwartekWąwóz Garoty: 3 dni
    PiątekRavenshore: 2 dni
    Sobotanie kursuje
    NiedzielaWąwóz Garoty: 3 dni

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Pustynia Ironsand: 10 dni
      Południe - Ravenshore: 5 dni
      Wschód - Pustynia Ironsand: 5 dni
      Zachód - Murmurwoods: 5 dni

    Handlarze:

      Domek Veldona:
        sprzedaj: żądła os
      Domek Keldona:
        sprzedaj: Ucho ogra
      Dom Brandy (południowy kraniec mapy):
        kup brandy z toberska za 500 sz
        sprzedaj pulpę z toberska

    Wyzwania:

      lokalizacja: centrum mapy
      wartość atrybutu: 100
      zyskane punkty umiejętności: 7

    Murmurwoods

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Murmurwoods: 5 dni
      Południe - Splądrowane pustkowia: 5 dni
      Wschód - Ravenshore: 5 dni
      Zachód - Splądrowane pustkowia: 10 dni

    Handlarze:

      Rezydencja Treasurestone:
        kup rdzeń drzewny z Jadame za 1000 sz
        sprzedaj suszone samogłowy

    Wyzwania:

      lokalizacja: północny-wschód mapy
      wartość atrybutu: 50
      zyskane punkty umiejętności: 5

    Pustynia Ironsand

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    Stajnie
    PoniedziałekAlvar: 2 dni
    Wtoreknie kursuje
    ŚrodaShadowspire: 2 dni
    CzwartekRavenshore: 3 dni
    Piąteknie kursuje
    SobotaRavenshore: 3 dni
    NiedzielaShadowspire: 2 dni

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Alvar: 10 dni
      Południe - Shadowspire: 5 dni
      Wschód - Shadowspire: 10 dni
      Zachód - Alvar: 5 dni

    Handlarze:

      Chata Schmeckera (wioska):
        sprzedaj wosk królewskiej osy

    Wyzwania:

      lokalizacja: na północ od wioski
      wartość atrybutu: 100
      zyskane punkty umiejętności: 7

    Ravenshore

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    StajnieStatek #1Statek #2
    PoniedziałekAlvar: 2 dninie kursujeSplądrowane Pustkowia: 4 dni *
    Wtoreknie kursujeWyspa Krwawego Sztyletu: 5 dninie kursuje
    Środanie kursujenie kursujeShadowspire: 6 dni
    CzwartekShadowspire: 2 dniWyspa Krwawego Sztyletu: 5 dninie kursuje
    Piąteknie kursujenie kursujeSplądrowane Pustkowia: 4 dni *
    SobotaStajnie: Alvar: 2 dninie kursujenie kursuje
    NiedzielaArena: 5 dni,
    Wąwóz Garoty: 2 dni
    Regna: 8 dni *nie kursuje

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Alvar: 5 dni
      Południe - Shadowspire: 10 dni
      Wschód - Shadowspire: 5 dni
      Zachód - Wąwóz Garoty: 5 dni

    Handlarze:

      Dom Treblinda (cypel na wschodnim krańcu zachodniego lądu):
        kup pulpę z toberska za 300 sz
        sprzedaj owoc toberska
      Dom Neblicka (nieopodal świątyni):
        kup sfałszowane kwity za 6500 sz
        sprzedaj srebrny pył morza
      Domostwo Reavera (na wschód od kryształowej wieży):
        sprzedaj skóry nag.
      Dom Flisaka (nieopodal drugiej karczmy):
        sprzedaj futra dzikich wilków.

    Wyzwania:

    • lokalizacja: miasto
      wartość atrybutu: 200
      zyskane punkty umiejętności: 10
    • lokalizacja: zachodnia krawędź mapy, nieopodal kaplicy Eepa
      wartość atrybutu: 50
      zyskane punkty umiejętności: 5

    Regna

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    Statek
    PoniedziałekRavenshore: 4 dni
    WtorekRavenshore: 4 dni,
    Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni
    ŚrodaRavenshore: 4 dni
    CzwartekRavenshore: 4 dni,
    Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni
    PiątekRavenshore: 4 dni
    SobotaRavenshore: 4 dni
    NiedzielaRavenshore: 4 dni

    Handlarze:

      Siedziba Pawła:
        kup suszone samogłowy za 2000
        sprzedaj amulety piratów

    Wyzwania:

      lokalizacja: południowo-zachodnia część wyspy półksiężyca
      wartość atrybutu: 200
      zyskane punkty umiejętności: 7

    Shadowspire

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    StajnieStatek
    PoniedziałekRavenshore: 2 dniSplądrowane Pustkowia: 4 dni *
    WtorekPustynia Ironsand: 2 dniRavenshore: 4 dni
    ŚrodaRavenshore: 2 dninie kursuje
    Czwarteknie kursujeRavenshore: 4 dni
    Piąteknie kursujeSplądrowane Pustkowia: 4 dni *
    SobotaPustynia Ironsand: 2 dniRavenshore: 4 dni
    NiedzielaWąwóz Garoty: 3 dninie kursuje

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Pustynia Ironsand: 5 dni
      Południe - Ravenshore: 10 dni
      Wschód - Pustynia Ironsand: 10 dni
      Zachód - Ravenshore: 5 dni

    Handlarze:

      Rezydencja Szeptu (miasto):
        kup amulety piratów za 1500 sz
        sprzedaj rdzeń drzewny z Jadame
      Dom podróży (miasto):
        kup srebrny pył morza za 5000 sz
        sprzedaj róg ziemnej wiwerny

    Wyzwania:

      lokalizacja: północno-zachodnia krawędź mapy
      wartość atrybutu: 200
      zyskane punkty umiejętności: 10

    Splądrowane Pustkowia

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    Statek
    Poniedziałeknie kursuje
    WtorekRavenshore - 4 dni
    ŚrodaShadowspire - 6 dni
    CzwartekRavenshore - 4 dni
    Piąteknie kursuje
    SobotaRavenshore - 4 dni
    Niedzielanie kursuje

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Wąwóz Garoty: 5 dni
      Południe - Wąwóz Garoty: 15 dni
      Wschód - Wąwóz Garoty: 10 dni
      Zachód- Wąwóz Garoty: 10 dni

    Handlarze:

      Sklep Cagnora (osada przy porcie):
        kup róg ziemnej wiwerny za 7500 zł
        sprzedaj sfałszowane kwity
      Rezydencja Xeviusa (osada przy porcie):
        sprzedaj rogi ziemnej wiwerny

    Wyzwania:

      lokalizacja: na południe od Twierdzy barbarzyńców
      wartość atrybutu: 100
      zyskane punkty umiejętności: 7

    Wąwóz Garoty

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    Stajnie
    PoniedziałekRavenshore: 2 dni
    WtorekShadowspire: 3 dni
    ŚrodaAlvar 3 dni
    Czwarteknie kursuje
    PiątekRavenshore: 2 dni
    Sobotanie kursuje
    NiedzielaArena: 5 dni

    Kierunki do podróży piechotą:

      Północ - Murmurwoods: 5 dni
      Południe - Splądrowane pustkowia: 5 dni
      Wschód - Ravenshore: 5 dni
      Zachód - Splądrowane pustkowia: 10 dni

    Wyspy Krwawego Sztyletu

    Rozkład jazdy:

    Dzień tygodniaMiejsce docelowe / czas podróży
    Statek
    CodziennieRavenshore: 4 dni

    Handlarze:

      Dom Długiego Ogona (wioska):
        kup owoc toberska za 200 sz
        sprzedaj brandy toberska

    Wyzwania:

      lokalizacja: przy opuszczonej świątyni
      wartość atrybutu: 25
      zyskane punkty umiejętności: 3

    * - dostępne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego postępu w wątku głównym




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw