Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Rynek miejski i kupiec Fen Do.
- Pusty dziedziniec.
- Sklep zbrojmistrza Gujina.
- Beczka.
- Plaża.
- Jaskinia.
Żółtymi kropkami oznaczone są Stojaki ze zwojami i Stragany z księgami – zapoznanie się z nimi owocuje dodatkowymi punktami doświadczenia. Ponadto, gdy przeczytamy te ze szkoły Mistrza Li i Dwóch Rzek, zdobędziemy nową technikę, Spuściznę Mistrza Li (+7 do skupienia).
Zaraz po wkroczeniu do Dwóch Rzek
Informujemy zbrojmistrza, że potrzebujemy broni. Mamy wybór – możemy wziąć długi miecz, Wybrańca Fortuny, albo kostur bojowy, Złotą Gwiazdę. Osobiście polecam miecz, jest nieznacznie szybszy i zadaje trochę większe obrażenia niż kij, mając przy tym odrobinę mniejszy zasięg. Jeżeli walka wybranym orężem się nam nie spodoba, będziemy mogli później wymienić go na ten drugi. Gdy już zdecydujemy się na którąś broń, do sklepu wpadnie przerażony uczeń i powie, że na plaży dostrzeżono bandytów i że zbliżają się oni do miasta.
Nie pozostaje nam nic innego, jak ruszyć w kierunku plaży
W
Na plaży czeka nas pierwsza poważniejsza potyczka w grze. Będziemy walczyć z dwiema grupami najeźdźców, jednocześnie unikając kul miotanych przez ich działo pokładowe. Wystarczy sporo skakać i biegać, nie dając się trafić armacie i przeciwnikom, a wszystko będzie w porządku. Potem jeszcze tylko kilka duchów i krótka cut scenka, w której herszt bandytów poniesie śmierć z ręki Mistrza Li. Hura, wioska uratowana! Mistrz Li poleca nam zająć się mieszkańcami i uczniami, a następnie wrócić do szkoły, gdzie wyjaśni wiele spraw.
Warto teraz porozmawiać z uratowanym przez nas Ni Joh oraz ze Starym Mingiem, którego jeszcze w przyszłości odwiedzimy, zajrzeć do jaskini
Po raz kolejny możemy udać się do miejsca oznaczonego jako