Oto spis postaci, których możesz wybrać podczas gry w Lionheart. Są one gotowe do gry, ale najpierw zapoznaj się z ich cechami i umiejętnościami, ponieważ to wszystko wpływa na grę.
Harod Ruthgar
- Mężczyzna, Człowiek czystej krwi
- Duch: Zwierzęcy
- Średnia umiejętności bojowych: 111
- Średnia umiejętności złodziejskich: 70
- Umiejętności główne: Uniki, Walka bronią dwuręczną, Znajdowanie Pułapek/Ukrytych Przejść
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Brak
- SI: 8
- PE: 4
- WT: 9
- CH: 4
- IN: 4
- ZW: 7
- SZ: 5
Jego umiejętności z łatwością pomogą ci w przebijaniu się przez zastępy wrogów, umiejętność Znajdowania pułapek i ukrytych przejść, pozwoli ci lepiej zorientować się w okolicy. Słaba znajomość etykiety i mały dobór słów nie zachwycają towarzystwa, dlatego nie licz na szacunek.
Safa Instar
- Kobieta, Człowiek czystej krwi
- Duch: Demoniczny
- Średnia umiejętności bojowych: 136
- Średnia umiejętności złodziejskich: 96
- Umiejętności główne: Broń dystansowa, Skradanie się, Znajdowanie Ukrytych Pułapek/Ukrytych Przejść
- Cechy: Strzały zamiast słów
- Cecha rasowa: Brak
- SI: 5
- PE: 10
- WT: 6
- CH: 4
- IN: 5
- ZW: 7
- SZ: 4
Safa jest typowym przykładem osoby, która woli załatwić wszystko szybko i dyskretnie. Jej umiejętności skradania i ukrywania pomogą ci niejednokrotnie wyjść cało z opresji. Mówi się, że potrafi ustrzelić ptaka w locie.
Azul Tain
- Mężczyzna, Półbies
- Duch: Demoniczny
- Średnia umiejętności bojowych: 101
- Średnia umiejętności złodziejskich: 68
- Umiejętności główne: Walka bronią jednoręczną, Magia Umysłu: Ogień, Ochrona.
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Diabolizm
- SI: 7
- PE: 6
- WT: 4
- CH: 6
- IN: 8
- ZW: 6
- SZ: 4
Wybierając tę postać, musisz pogodzić się z negatywnym stosunkiem innych osób wobec niej. Azul jest półbiesem, w jego krwi płynie krew demonów. Lecz jeśli robi się gorąco, potrafi ciąć mieczem gładko i pewnie.
Dena Ortega
- Kobieta, Półbies
- Duch: Demoniczny
- Średnia umiejętności bojowych: 98
- Średnia umiejętności złodziejskich: 48
- Umiejętności główne: Walka bronią jednoręczną, Dyplomacja, Magia Plemienna: Ochrona
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Wampiryczny Szał
- SI: 6
- PE: 6
- WT: 4
- CH: 8
- IN: 7
- ZW: 6
- SZ: 4
Dena często nie może się opanować. Jej żądza krwi staje się czasem nie do wytrzymania. Dlatego wiele osób będzie cię traktować jak przestępcę. Dena ma w sobie domieszkę krwi wampira, więc potrafi uwieźć wiele osób, które potem lądują na talerzu.
Grall
- Mężczyzna, Zwierzoczłek
- Duch: Zwierzęcy
- Średnia umiejętności bojowych: 70
- Średnia umiejętności złodziejskich: 70
- Umiejętności główne: Walka wręcz, Uniki, Skradanie się
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Wilcza Skóra
- SI: 10
- PE: 6
- WT: 8
- CH: 1
- IN: 4
- ZW: 7
- SZ: 5
Grall wychował się w lesie, i przez całe życie z nikim nie rozmawiał. Dlatego jego kontakty u umiejętność handlu są bardzo niskie, a jego etykieta wymaga wiele do życzenia. W lesie nie mógł chodzić do szkoły, więc nie potrafi posługiwać się żadnymi przedmiotami, ale od czego są kły i ręce.
Cassandra Devera
- Kobieta, Zwierzoczłek
- Duch: Zwierzęcy
- Średnia umiejętności bojowych: 130
- Średnia umiejętności złodziejskich: 86
- Umiejętności główne: Skradanie się, Walka bronią jednoręczną, Znajdowanie Pułap[ek/Ukrytych Przejść
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Sokole Oko
- SI: 7
- PE: 5
- WT: 9
- CH: 3
- IN: 3
- ZW: 9
- SZ: 5
Cassandra ma bardzo wyostrzony zmysł wzroku. Zauważa rzeczy, których inni nie dostrzegają. Potrafi przewidzieć cios miecza, znaleźć ukryte drzwi, i ocenić odległość oddzielającą ją od jakiegoś obiektu. Przez jej skażoną krew ludzie będą ją prześladować.
Anotonio Gula
- Mężczyzna, Sylwan
- Duch: Żywiołów
- Średnia umiejętności bojowych: 79
- Średnia umiejętności złodziejskich: 51
- Umiejętności główne: Dyplomacja, Magia Umysłu: Elektryczność, Boska Magia: Wytrwałość
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Mroczny dar
- SI: 3
- PE: 7
- WT: 4
- CH: 10
- IN: 7
- ZW: 5
- SZ: 5
Antonio i jego magicznie skażona krew jest widoczna na pierwszy rzut oka. Ale dzięki mocom czerpanym od swoich przodków, Antonio potrafi zamaskować się za pomocą czarów. Dzięki temu zyskuje wiele plusów w rozmowach, handlu i kontaktach z innymi bohaterami. Przez te wszystkie lata kształcił swój intelekt, co spowodowało obniżenie zdolności bojowych.
Liliana Inaya
- Kobieta, Sylwan
- Duch: Żywiołów
- Średnia umiejętności bojowych: 91
- Średnia umiejętności złodziejskich: 74
- Umiejętności główne: Walka bronią jednoręczną, Skradanie się, Magia Umysłu: Ogień
- Cechy: Brak
- Cecha rasowa: Dziedzictwo ognia
- SI: 7
- PE: 4
- WT: 5
- CH: 7
- IN: 8
- ZW: 6
- SZ: 4
Potrafi się odnaleźć w towarzystwie, bo jej poziom skażenia jest bardzo niski. Fenomenalnie posługuje się ogniem, można powiedzieć, że to jej żywioł. Jeśli robi się gorąco to podświadomie chowa się w cieniu, chociaż w ogniu walki radzi sobie całkiem nieźle.