Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • Interfejs • INSIMILION

    Lionheart


    Interfejs

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Artykułów w subdziale: 0
    Utworzono: 10.07.2008
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Automapa

    Automapa pokazuje nam naszą aktualną pozycję na danej mapie. Jesteśmy zaznaczeni jako "niebieska kropeczka". Ukazuje miejsca, które gracz już odkrył. Dwukrotne kliknięcie na automapie przesunie widok na głównym ekranie w wybrane miejsce.

    Dziennik zadań

    Dziennik zadań pokazuje nam misje, które przyjęła nasza postać. Dziennik zadań dzieli się na trzy części:

    Aktywne zadania:
    W tej części znajdują się zadania, które aktualnie wykonuje nasza postać. Kiedy wykonamy różne części zadania, to w naszym dzienniku mogą pojawić się nowe zapiski.

    Ukończone zadania:
    Zadania, które nasza postać ukończyła, możemy je przeglądać w porządku chronologicznym.

    Nieudane zadania:
    W ostatniej, trzeciej części, widnieją zadania, których zakończenie jest niemożliwe z powodu na przykład śmierci jakiejś postaci lub na skutek decyzji gracza.

    Ekwipunek

    W ekwipunku możemy przeglądać przedmioty, które zdobyliśmy, możemy wyposażyć w nie swoją postać lub po prostu je wyrzucić.
    Przesuwając kursor na przedmiot widzimy jego właściwości w okienku dialogowym.
    Tutaj również możemy wyposażyć naszą postać. Wystarczy nacisnąć na przedmiot, który chcemy, aby został "włożony" na naszą postać. Taka część ekwipunku podświetli się jak na wyżej załączonym obrazku (kusza, strzała i bełt)
    Z ekwipunku też możemy przesuwać nasze zdobycze do okienka podręcznych przedmiotów, klikamy na przedmiot i przytrzymujemy przycisk myszy, następnie przeciągamy do okna podręcznego przedmiotu w głównym interfejsie.
    Natomiast, aby obejrzeć wyposażenie postaci wystarczy spojrzeć na dolną część okna ekwipunku, znajdują się tam wszystkie przedmioty, w które "ubrana" jest postać.

    Główny interfejs

    Główny interfejs pokazuje nam wszystkie dostępne opcje dla gracza.

    1 - w tych siedmiu okienkach znajdują się przedmioty podręczne. Dzięki temu możemy szybko wybierać pomiędzy czarami, miksturami lub bronią.
    2 - otwiera okno Umiejętności
    3 - otwiera okno Profitów
    4 - otwiera okno Współczynników
    5 - otwiera Automapę
    6 - otwiera Dziennik Zadań
    7 - otwiera Pomoc
    8 - Atak (wymuszony)
    9 - Ekwipunek
    10 - Pauza
    11 - Celowanie
    12 - Skradanie się
    13 - Wyśrodkuj na graczu
    14 - Szukanie pułapek/ukrytych przejść/skarbów
    15 - Za mną, towarzysze
    16 - Otwieranie zamków
    17 - Status
    18 - Magiczna energia (mana, potrzebna do rzucania czarów)
    19 - Punkty wytrzymałości

    Umiejętności

    Okno umiejętności pokazuje nam wszystkie umiejętności oraz poziom wyszkolenia w nich postaci.
    Na samej górze widocznych jest pięć głównych dyscyplin: Walka, Złodziejstwo, Magia Boska, Magia Umysłu i Magia Plemienna.
    Po kliknięciu na nie ukaże się lista poszczególnych umiejętności oraz ich poziom.

    1 - pokazuje aktualny Poziom postaci.
    2 - Punkty Doświadczenia.
    3 - ilość Punktów Umiejętności, które otrzymamy przy kolejnym poziomie.
    4 - Punkty Umiejętności, które możemy wykorzystać w danej chwili.
    5 - łączna wartość danej dyscypliny.
    6 - wartość danej umiejętności.
    7 - "Plus" określa główną umiejętność.

    Profity

    Okno Profitów pokazuje nam profity, które zdobyła nasza postać, oraz te, które są potencjalnie dostępne. U góry znajdują się ?Posiadane profity?, czyli te, które nasza postać już posiada.
    Na dole natomiast ukazane są profity, które możemy pozyskać. Jeżeli są zaciemnione, oznacza to, że nie możemy ich pozyskać w danej chwili. Aby wybrać profit, należy kliknąć na nim dwukrotnie lub zaznaczyć któryś z nich i kliknąć "POZYSKAJ".

    Współczynniki

    W oknie Współczynników dostępne są informacje na temat naszej postaci, takie jak:

    Siła (SI)
    Percepcja (PE)
    Wytrzymałość (WY)
    Charyzma (CH)
    Inteligencja (IN)
    Zwinność (ZW)
    Szczęście (SZ)

    Punkty Akcji (PA)
    Szybkość Leczenia (SL)

    Punkty Wytrzymałości (PW)
    Klasa Pancerza (KP)
    Zasoby Many (ZM)

    Trafienie krytyczne

    Wielkość Obrażeń w Ataku, Próg Obronny, Odporność w Obronie (tabela, od lewej) na:
    Obrażenia miażdżone, obrażenia sieczne, obrażenia kłute, lód, ogień, elektryczność, kwas, choroby, trucizna.

    Handel

    Jak sama nazwa wskazuje, w tym oknie dokonujemy zakupu lub sprzedaży ekwipunku. Klikamy dwukrotnie na przedmiocie, który chcemy sprzedać - jeżeli przy zakupie np. mikstur leczenia jest ich więcej niż jedna, dwukrotne kliknięcie sprawi, że kupimy wszystkie za jednym razem. Jeżeli jednak chcemy kupić określoną liczbę miksturek, jednokrotnie naciskamy na nie i niżej pokazuje się nam ich dostępna ilość. Wówczas wybieramy tę interesującą nas i następnie klikamy przycisk "Kup".





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw