Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • Mikstury i zwoje • INSIMILION

    Lionheart


    Mikstury i zwoje

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Autor: Cannabis
    Utworzono: 31.08.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Grając w Lionhearta, napotykamy na swej drodze wiele tajemniczych mikstur i zwojów. Postanowiłem wstępnie opisać ich zastosowanie i premie, jakie uzyskuje się po wypiciu mikstury lub odczytaniu zwoju.

    Mikstury

    Mikstura skradania się - po wypiciu tej mikstury, na postać nałożony jest 2 - minutowy efekt dający premię +70 punktów do umiejętności Skradania się. Mikstura świetnie się nadaje do cichego pokonania wrogów. Jeśli wroga grupa sprawia ci za duże trudności lub nie masz już mikstur uzdrawiających a chcesz iść naprzód, to wystarczy, że wypijesz miksturę i włączysz Skradanie. Za przejście obok przeciwników dostaniesz doświadczenie, a wszystko odbędzie się bez rozlewu krwi.

    Mikstura mistrzostwa złodziejskiego - po wypiciu tej mikstury, na postać nałożony jest 2 - minutowy efekt dający premię +70 punktów do Znajdowania ukrytych przejść/pułapek i +25 do Otwierania zamków. Jeśli twoja postać nie może otworzyć skrzyni ze skarbem lub znaleźć ukrytego przejścia w ścianie, wypij tą miksturę, a zamek najprawdopodobniej stanie przed tobą otworem.

    Mikstura grupowego leczenia - po wypiciu tej mikstury, wszystkie postacie będące w promieniu działania zostaną natychmiastowo uzdrowione. Miksturę tę możesz stosować w celu uleczenia całej drużyny, jak i siebie samego. Pamiętaj, że mikstura ta nie przywraca wszystkich punktów życia.

    Mikstura eliksiru ducha - po wypiciu tej mikstury, postać odnawia swoje zasoby magicznej energii (many). Jeśli braknie ci many na uleczenie się lub rzucenie potężnej klątwy na wroga, powinieneś po nią sięgnąć. Pamiętaj, że jedna mikstura może nie wystarczyć na całkowite odnowienie twoich zasobów many.

    Mikstura leczenia - po wypiciu tej mikstury, postać odzyskuje część straconych punktów życia. Jeśli zostałeś ranny, walka nadal trwa, a ty nie masz czasu się uleczyć magią, to mikstura leczenia będzie najszybszym i najlepszym rozwiązaniem. Pamiętaj, że mikstura ta nie przywraca wszystkich punktów życia.

    Mikstura odporności na ogień - po wypiciu tej lodowatej w smaku mikstury, twoja postać zyska 40% odporności na ogień na czas 1 minuty. Jeśli potwory atakujące ogniem, np. wulkaniczne trolle, sprawiają ci problemy, to wypij tą miksturę. Zadawane przez nich obrażenia nie będą już tak duże jak przedtem. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej mikstur odporności się nie sumują.

    Mikstura dodatkowego leczenia - po wypiciu tej mikstury, postać odzyskuje część straconych punktów życia, a także przestaje być poddana skutkom wcześniejszych trafień krytycznych. Jest to ulepszona wersja Mikstury leczenia, przywraca ponad 3 - krotnie więcej punktów życia. Jeśli podczas walki doznałeś wielu obrażeń, to jeden łyk tej mikstury postawi cię na nogi.

    Mikstura obrony - po wypiciu tego gęstego wywaru, postać uodpornia się w pewnym stopniu na wszelkie ataki fizyczne. Klasa pancerza pijącego polepsza się o 20%. Efekt ten utrzymuje się przez 2 minuty. Tą miksturę najlepiej stosować podczas trudnych walk. Obrażenia fizyczne zostają zniwelowane o 1/5, co w efekcie pozwala zaoszczędzić wiele punktów życia.

    Mikstura pełnego wyleczenia - po wypiciu tej gęstej, smrodliwej cieczy, twoja postać uzyskuje +50% odporności na choroby. Efekt ten będzie się utrzymywał przez 2 minuty. Tę miksturę najlepiej stosować w walkach przeciwko nieumarłym i innym, siejącym chorobę, stworzeniom. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej mikstur odporności się nie sumują.

    Mikstura antidotum - po wypiciu tej mikstury, twoja postać zyska +50% odporności na trucizny. Efekt ten będzie się utrzymywał przez 2 minuty. Tę miksturę najlepiej stosować podczas walk z przeciwnikami atakującymi trucizną np. skorpiony pustynne. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej mikstur odporności się nie sumują.

    Mikstura wampiryzmu - po wypiciu tej potężnej mikstury, postać zyskuje częściowo umiejętności wampira. Każde zadane przez ciebie obrażenia będą w 10% pochłaniane i przetwarzane na punkty życia. Efekt ten utrzymuje się przez 2 minuty. Mikstura ta działa podobnie do czaru Wampir. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej mikstur efekt się nie sumuje.

    Mikstura przyspieszenia - po wypiciu tej mikstury, wszystkie ataki i ruchy wyprowadzane przez postać są przyspieszone. Efekt będzie się utrzymywał przez 2 minuty. Ta mikstura idealnie nadaje się podczas walk z wieloma wrogami, w ten sposób bohater będzie szybciej przedzierał się do groźniejszych przeciwników, a w razie odwrotu szybciej ucieknie. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej mikstur efekt się nie sumuje.

    Mikstura odbijania strzał - po wypiciu tej mikstury, postać będzie otrzymywać o połowę mniej obrażeń od broni dystansowej. Efekt będzie się utrzymywał przez 2 minuty. Tę miksturę dobrze mieć w miejscach, gdzie czai się wielu łuczników. W ten sposób zniwelujesz wiele obrażeń zadawanych z dystansu, które mogą się przyczynić do twojej śmierci. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej mikstur efekt się nie sumuje.

    Mikstura szczęścia - ta mikstura to rarytas wśród reszty. Możemy jąotrzymać jedynie od leśnej driady za pomoc w pozbyciu się goblinów i od Mistrza Żebraków za wykonanie wszystkich zadań dla ich frakcji. Po jej wypiciu, postać na stałe zyskuje +1 do szczęścia.

    Piwo - po wypiciu tego "złotego trunku", postać zostaje poddana efektom dającym: +1 do siły, +1 do wytrzymałości, -1 do inteligencji i -1 do percepcji. Najlepiej używać tej mikstury podczas długich i wyczerpujących walk. Piwo spotykane jest jedynie w Barcelonie. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej kufli efekt się nie sumuje.

    Wino - po wypiciu "nektaru Dionizosa", postać zostaje poddana efektom: +1 do siły, +1 do wytrzymałości, -1 do inteligencji, -1 do percepcji. Najlepiej używać tej mikstury podczas długich i wyczerpujących walk. Wino spotykane jest jedynie na terenach Francji. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej butelek efekt się nie sumuje.

    Żółć węża - na Ziemi nie znają jeszcze mocniejszego trunku, niż ten "przysmak żeglarzy". Po jego wypiciu, postać zostaje poddana efektom: +2 do siły, -1 do percepcji, -1 do inteligencji. Najlepiej używać tej mikstury podczas długich i wyczerpujących walk. Żółć węża spotykana jest jedynie w Barcelonie. Pamiętaj, że po wypiciu dwóch lub więcej butelek efekt się nie sumuje.

    Zwoje

    Zwój ochrony przed ogniem - po przeczytaniu zaklęcia na tym zwoju, postać uzyskuje 40% odporności na ogień. Efekt ten utrzymuje się przez 1 minutę. Najlepiej używać tego zwoju podczas walk z przeciwnikami używających ognistych ataków np. wulkaniczne trolle. Pamiętaj, że odporności się nie sumują po użyciu kolejnego zwoju lub mikstury.

    Zwój ochrony przed zimnem - po przeczytaniu zaklęcia na tym zwoju, postać uzyskuje 40% odporności na zimno. Efekt ten utrzymuje się przez 1 minutę. Najlepiej użyć go podczas walki z przeciwnikami władającymi magią lodu lub dysponującymi umiejętnością Zamrażania, jak arktyczne sukkuby. Pamiętaj, że odporności nie sumują się po użyciu kolejnego zwoju.

    Zwój ochrony przed elektrycznością - po przeczytaniu zaklęcia na tym zwoju, postać uzyskuje 40% odporności na elektryczność. Efekt utrzymuje się przez 1 minutę. Zwój jest bardzo przydatny podczas walk z przeciwnikami używającymi elektrycznych ataków np. wrzaskun. Jeśli będziesz nosił zbroje płytowe, to twoja odporność na elektryczność zmaleje, więc staraj się mieć ten zwój w pogotowiu. Pamiętaj, że odporności nie sumują się po użyciu kolejnego zwoju.

    Zwój siły - po przeczytaniu zaklęcia na tym zwoju, postać uzyskuje premię +2 do siły. Efekt ten utrzymuje się jedynie przez 30 sekund, więc korzystaj z niego w odpowiednich momentach. Używaj go podczas walk z wymagającymi przeciwnikami, którzy mają dużo punktów życia np. ożywieniec. Pamiętaj, że premia do siły nie zostanie zwiększona, jeśli wypijesz jakiś alkohol lub użyjesz kolejnego zwoju.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Colapsor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.09.2006 o 13:41  

    jeszcze u driady rzecznej

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.09.2006 o 13:44  

    Rzeczywiście dobrze, że przypomniałeś bo mi to kompletnie z głowy wyleciało :) Poprawię przy aktualizowaniu obrazków.

    Żaba
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.09.2006 o 19:22  

    A czy będą opisane Książeczki???

    Carly
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.09.2006 o 20:56  

    Ekhm....ekhe...będą oczywiście.
    Niedługo.

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.09.2006 o 12:13  

    Carly napisał(a):
    Ekhm....ekhe...będą oczywiście.
    Niedługo.


    Miejmy nadzieję Carly ;)

    Carly
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.01.2007 o 13:40  

    Bardzo solidny tekst zawierający wszystko to, co powinien mieć. Ze screenami mikstur byłoby jednak bardziej obrazowo. Poza tym jest jak najbardziej w porządku.

    czaha
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.07.2007 o 13:21  

    no e screnami byłoby lepiej



    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw