Tę lokację można określić mianem jednej wielkiej bitwy. Swój rajd o przetrwanie rozpoczynasz w [1] i jest to jedyne miejsce, w którym możesz czuć się bezpiecznie. Jaskinia oznaczona numerem [2] to legowisko szarych wilków i prócz tych stworzeń nie znajdziesz tam nic innego. Musisz dostać się na drugą stronę muru [4]. W tym celu udaj się do jaskiń w [3]. Po drodze spotkasz grupę skalnych tytanów wspieranych przez ogry.
Pojawiasz się w [1] i zawsze możesz wycofać się z jaskiń dzięki temu wyjściu, gdy zrobi się za gorąco. W tej jaskini nie ma nic ciekawego prócz ogra w [2], który powie ci o głosach wzywających jego plemię do posłuszeństwa i walki - to wyjaśnia dlaczego Cię atakują. Ogr przeciwstawi się urokom i odejdzie po rozmowie (jeśli chcesz możesz go zabić). Zanim pójdziesz dalej, otwórz skrzynię, która jest na lewo od wyjścia [3].
Standardowo zaczynasz z miejsca oznaczonego numerem [1]. Dojdź do rozgałęzienia dróg i otwórz skrzynię, następnie idź do [2]. Przyszło ci się zmierzyć z devą - po ich opis odsyłam tutaj. Jeśli twoja retoryka wynosi 70 lub więcej, to możesz przekonać Aka Manah by odeszła, gdyż jest zbyt potężna, by komuś służyć (2500 PD). W innym wypadku musisz zacisnąć zęby i pokonać ją w walce (2500 PD). Polecam rzucić na siebie czary ochronne i wspomagające np. Tarcza many, Święty ogień, Boska potęga. Deva będzie tworzyć trzykrotnie po dwa klony. Najpierw zajmij się klonami, a potem ich właścicielem. Jeśli sytuacja będzie się wymykać spod kontroli - wycofaj się do wyjścia i użyj czarów leczniczych/mikstur. Po zabiciu devy otwórz skrzynie i wyjdź z jej leża. Blokada w [3] została zdjęta po zabiciu devy, więc możesz wyjść z podziemi [4].
Pojawisz się na znanej już lokacji w [5]. Musisz dojść do niebieskiego kryształu w [6], aby przenieść się do Montaillou.