Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Mass Effect • Porady • INSIMILION

    Mass Effect


    Porady

    Działy gier » Mass Effect » Poradniki
    Autor: Nicky
    Utworzono: 27.06.2009
    Aktualizacja: 09.07.2012

    Używanie uroku/zastraszania podczas dialogów przeważnie przynosi korzyści, dlatego prawie zawsze lepiej jest wybierać właśnie takie kwestie (kolor niebieski/czerwony).

    Podczas podróży Mako czasem lepiej jest wykańczać przeciwników bronią ręczną. Wystarczy doprowadzić przeciwnika na skraj śmierci z Mako, a wykończyć go z karabinu szturmowego lub snajperskiego. Niekiedy daje to nawet kilkakrotnie więcej punktów doświadczenia.

    Podczas romansów wystarczy wybierać odpowiedzi „miłe”, czyli te górne oraz, jeśli to możliwe, sentencje pojedyncze, które znajdują się po przeciwnej stronie od trzech podstawowych (rozwijają rozmowę).

    Talentów biotycznych należy używać przeciwko wrogom organicznym, a zdolności technicznych na przeciwników syntetycznych. Używanie odwrotne często daje słabe rezultaty. Wyjątkiem są asari, które wykazują odporność na biotykę.

    Aby korzystać z deszyfracji/elektroniki oraz z ulepszonej pierwszej pomocy, Shepard nie musi posiadać owych talentów, wystarczy, że ktoś z załogi (zabranej ze statku) jest w nich wyspecjalizowany.

    Jeśli chcemy mieć obie reputacje rozwinięte na maksa, polecam najpierw kolekcjonować jedną, a jeszcze przed pierwszym ukończeniem gry rozpocząć zdobywanie punktów drugiej.

    Jeśli Mako jest zniszczony w dużym stopniu, nie trzeba go naprawiać ani długo czekać. Wystarczy zapisać grę i od razu ją wczytać (to samo w wypadku błędu gry, kiedy broń nam się zacina – permanentne przegrzanie).

    Nie przyłączając towarzyszów do drużyny, tracimy możliwość zmian taktycznych. Lepiej mieć ich więcej i nie skorzystać z ich pomocy, niż nie mieć alternatyw.

    Na wyższych poziomach sprzęt może mieć zainstalowane więcej ulepszeń, dlatego nie zawsze warto sprzedawać ulepszenia, z których nie korzystamy. Dobrze jest również korzystać z sumujących się (np. dwukrotnie większy bonus do celności) lub uzupełniających się (np. redukcja wytwarzania ciepła razem ze zwiększonymi obrażeniami).

    Trzy osoby w drużynie, posiadające podniesienie (w tym oczywiście Shepard) sprawiają, że pojedynczy, nawet niezwykle silny przeciwnik, może być wyłączony z walki na długo (np. Saren).

    Warto jak najszybciej zdobyć miano "Bogacza" (więcej w artykule o osiągnięciach). Daje to możliwość skorzystania z niezwykle potężnych broni (sklep w warsztacie na Normandii), dzięki otrzymaniu licencji Widm.

    Dobrze jest wykupywać licencje, kiedy tylko nadejdzie sposobność. Czasem nie spotkamy już niektórych kupców ponownie, a mogą mieć interesujący sprzęt.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    pc
     

    Wędrowiec
    Temat: \"Pani Shepard ma mniejsze ...
    Dodany: 29.06.2009 o 21:43  

    "Pani Shepard ma mniejsze pole do popisu w romansach, także jeśli chcemy, aby dwie osoby kłóciły się o nasze względy, grajmy poczciwym facetem."
    Nie zgadza się. Pani Shepard ma dokładnie tyle samo opcji romansowych co Pan S. Zabawa na dwa fronty kończy się identycznie.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw