TES III: Morrowind » Bestiariusz
Bloodmoon - Zwierzęta
Wilk
- Poziom: 5
- Punkty Zdrowia: 60
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 1-15 wręcz
- Specjalne: brak
- Pozostawia: futro wilka
- Dusza: 50
- Komentarz: Wilk to najsłabszy przeciwnik na Solstheim. Ma mało Punktów Zdrowia i zadaje niskie obrażenia. Jest jednym z najpospolitszych zwierząt, często atakuje w grupach.
Chory wilk
- Poziom: 5
- Punkty Zdrowia: 120
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 7-12 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Magię - Odporność na Magię 50%.
Odporność na Paraliż - Odporność na Paraliż 50 pkt. przez 30 s.*
Zarażenie Żółtym Puchlakiem - Obniżenie Siły i Szybkości o 10 pkt. - Pozostawia: futro wilka
- Dusza: 50
- Komentarz: Silniejsza wersja zwykłego wilka, ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia. Występuje w każdym miejscu wyspy, często atakuje w grupach.
* - w tym przypadku odporność na Paraliż jest zaklęciem - wygląda to, jakby twórcy się pomylili przy ustawianiu statystyk. Co ciekawe, wilk nie ma wystarczająco dużo Many, by rzucić ten czar.
Wilk śnieżny
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 200
- Punkty Many: 50
- Punkty Kondycji: 200
- Obrażenia: 10-30 wręcz
- Specjalne:
Podatność na Ogień - Podatność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 20%.
Odmrożenie - Obrażenia od Mrozu 15-30 pkt. przez 1 s. na dotyk. - Pozostawia: futro wilka śnieżnego
- Dusza: 50
- Komentarz: Wilk śnieżny to jedno z najsilniejszych zwierząt na Solstheim. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia. Warto zwrócić uwagę na jego podatność na Ogień - odpowiednia broń lub zaklęcie powinna skutecznie ułatwić walkę. Śnieżne wilki występują bardzo rzadko, jest tylko pięć miejsc, gdzie można je spotkać i wszystkie znajdują się w północno-zachodniej części wyspy.
Niedźwiedź grizzly
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 150
- Punkty Kondycji: 500
- Obrażenia: 9-18 wręcz
- Specjalne:
Regeneracja - Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. co 1 s. na siebie. - Pozostawia: futro niedźwiedzia
- Dusza: 100
- Komentarz: Grizzly to najsłabszy z niedźwiedzi. Ma dość dużo Punktów Zdrowia i zadaje przeciętne obrażenia, lecz doświadczonym bohaterom nie będzie sprawiał trudności. Powinno zabić się go jak najszybciej, gdyż potrafi się regenerować. Ten rodzaj niedźwiedzi jest powszechny na Solstheim i można spotkać je na całym terenie wyspy.
Niedźwiedź grizzly (chory)
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 180
- Punkty Kondycji: 500
- Obrażenia: 10-22 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Magię - Odporność na Magię 50%.
Odporność na Paraliż - Odporność na Paraliż 20 pkt. przez 30 s.*
Regeneracja - Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. co 1 s. na siebie.
Zarażenie Ataksją - Obniżenie Siły i Wytrzymałości o 10 pkt. - Pozostawia: futro niedźwiedzia
- Dusza: 100
- Komentarz: W grze chory niedźwiedź grizzly nazywa się tak samo jak zdrowy okaz, więc jedyne, co je odróżnia, to wygląd - ten pierwszy jest dużo jaśniejszy, wręcz szary. Ich PZ i obrażenia są do siebie zbliżone. Chory niedźwiedź, w przeciwieństwie do zwykłego, jest odporny na Magię, przez co trudniej go zabić zaklętą bronią. Spotkać go można w każdym miejscu wyspy.
* - podobnie jak w przypadku chorego wilka, ten niedźwiedź nie ma wystarczająco wiele Many, by rzucić Odporność na Paraliż.
Niedźwiedź śnieżny
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 300
- Punkty Many: 50
- Punkty Kondycji: 200
- Obrażenia: 20-50 wręcz
- Specjalne:
Podatność na Ogień - Podatność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 20%.
Odmrożenie - Obrażenia od Mrozu 15-30 pkt. przez 1 s. na dotyk. - Pozostawia: futro niedźwiedzia śnieżnego
- Dusza: 50
- Komentarz: Najsilniejsze zwierzę w grze. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia. Najlepiej walczyć bronią z zaklętym czarem Ognia lub rzucać ogniste zaklęcia - przeciwnik będzie otrzymywał o 50% zwiększone rany. Śnieżne niedźwiedzie są rzadkie, podobnie do ich wilczych odpowiedników na wyspie występują w pięciu miejscach - wszystkie znajdują się w Lesie Hirstaang.
Morsacz
- Poziom: 5
- Punkty Zdrowia: 100
- Punkty Kondycji: 500
- Obrażenia: 1-12 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%. - Pozostawia: kieł morsacza
- Dusza: 80
- Komentarz: Morsacze wyglądem przypominają foki z wydłużonym, błoniastym pyskiem. Są dość powolne i rzadko atakują same. Nie mają zbyt wiele Punktów Zdrowia, zadawane przez nie rany nie powinny sprawiać kłopotów. W grze można spotkać osobniki o połowę większe od zwykłych, a ich obrażenia wynoszą 5-12 pkt. Morsacze występują wszędzie tam, gdzie jest jakiś zbiornik wodny (oprócz podziemnych rzek).
Sierściuch szablozębny
- Poziom: 15
- Punkty Zdrowia: 200
- Punkty Kondycji: 800
- Obrażenia: 9-33 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%. - Pozostawia: skórę sierściucha
- Dusza: 150
- Komentarz: Sierściuchy szablozębne przypominają nasze dziki. Mają dużo Punktów Zdrowia i zadają średnie obrażenia. Często występują w grupach wraz z rieklingami lub innymi przedstawicielami swego gatunku, tym pierwszym służą czasem za wierzchowce. Zwykle spotkać je można w północnej części Solstheim, choć zdarza się, że zapuszczają się na południe.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.