TES III: Morrowind » Bestiariusz
Konstrukty
Kulisty centurion
- Poziom: 5
- Punkty Zdrowia: 75
- Punkty Kondycji: 800
- Obrażenia: 5-15 wręcz
- Specjalne:
Tarcza Porażania - Tarcza Błyskawic 3 pkt. przez 20 s. na siebie. - Pozostawia: złom
- Dusza: brak
- Komentarz: Dość często spotykane centuriony. Mają całkiem sporo Punktów Zdrowia i bardzo dużo Kondycji. Na niskich poziomach lepiej je omijać. Występują w dwemerowych ruinach i wieżach czarnoksiężników.
Pajęczy centurion
- Poziom: 3
- Punkty Zdrowia: 38
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 1-9 wręcz
- Specjalne:
Trujące Kwiecie - Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%. - Pozostawia: złom
- Dusza: brak
- Komentarz: Najpospolitszy z dwemerowych konstruktów. Zadaje niewielkie obrażenia i ma mało Punktów Zdrowia, jednak jego ataki Kulą Trucizny mogą dać się we znaki na niższych poziomach.
Parowy centurion
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 150
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 10-30 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Ogień - Odporność na Ogień 75%.
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%. - Pozostawia: złom
- Dusza: brak
- Komentarz: Najsilniejszy i najrzadszy z dwemerowych centurionów. Zadaje pokaźne obrażenia, ma dużo Punktów Zdrowia i Kondycji; nie warto walczyć z nim na pięści. Z racji na wiele odporności, bardzo ciężko go zranić, przez co może sprawiać problemy nawet na wysokich poziomach.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.