TES III: Morrowind » Bestiariusz


    Nieumarli

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Erador
    Utworzono: 07.04.2010
    Aktualizacja: 07.04.2010

    Szkielet

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 38
    • Punkty Many: 30
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 1-9 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
    • Pozostawia: mączkę kostną, losową żelazną broń, żelazną tarczę
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Jeden z najsłabszych nieumarłych. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje niskie obrażenia, do tego używa słabej broni. Nie opłaca się walczyć z nim na pięści - jego Kondycja wynosi aż 1000! Jest niewrażliwy na Mróz i Truciznę oraz odporny na Porażenia. Najczęściej spotykany w grobowcach.

    Szkielet-łucznik

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 38
    • Punkty Many: 30
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 3-9 wręcz plus broń (na odległość)
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
    • Pozostawia: mączkę kostną, długi łuk, 60 żelaznych strzał, 50 magicznych strzał
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Ma takie same współczynniki jak zwykły szkielet, zadaje jednak nieznacznie wyższe obrażenia i walczy na dystans.

    Szkielet-wojownik

    • Poziom: 7
    • Punkty Zdrowia: 80
    • Punkty Many: 30
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 7-21 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
    • Pozostawia: mączkę kostną, losową stalową broń, żelazną tarczę
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Jest to silniejsza wersja szkieleta. Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia, używa także lepszej broni. Nie występuje zbyt często.

    Szkielet-bohater

    • Poziom: 10
    • Punkty Zdrowia: 150
    • Punkty Many: 30
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
    • Pozostawia: mączkę kostną, losową srebrną broń, żelazną tarczę
    • Dusza: 200
    • Komentarz: Jak sama nazwa wskazuje, jest to bardzo silny szkielet. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia; używa srebrnej broni. Rzadko spotykany, zwykle w grobowcach związanych z zadaniami lub w wieżach Telvanni.

    Zjawa przodka

    • Poziom: 1
    • Punkty Zdrowia: 23
    • Punkty Many: 400
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-5 wręcz
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Upiorna Klątwa - obniżenie Wytrzymałości o 5 pkt. przez 30 s., Kondycji o 10 pkt. przez 30 s., i Zdrowia o 1-10 pkt. przez 1 s. na dotyk.
    • Pozostawia: ektoplazmę
    • Dusza: 100
    • Komentarz: Ma najmniej Punktów Zdrowia i zadaje najniższe obrażenia ze wszystkich nieumarłych. Nie powinna sprawiać żadnych problemów, trzeba jednak pamiętać, że jest niewrażliwa na niemagiczne bronie. Bardzo często można ją spotkać w grobowcach.

    Krasnoludzkie widmo

    • Poziom: 5
    • Punkty Zdrowia: 60
    • Punkty Many: 75
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 5-15 wręcz
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Odbicie - Odbicie 20%.
      Ponura Klątwa: Szczęście - obniżenie Szczęścia o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
      Ponura Klątwa: Siła Woli - obniżenie Siły Woli o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
    • Pozostawia: 1-3 ektoplazmy
    • Dusza: 200
    • Komentarz: Krasnoludzkie widma to duchy spotykane w dwemerowych ruinach. Jak na nieumarłych mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Trzeba pamiętać, że są niewrażliwe na niemagiczne bronie. Posiadają dość silną duszę.

    Kościej

    • Poziom: 8
    • Punkty Zdrowia: 90
    • Punkty Many: 400
    • Punkty Kondycji: 500
    • Obrażenia: 8-24 wręcz
    • Specjalne:
      Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
      Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%.
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Ponura Klątwa; Szybkość - obniżenie Szybkości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
      Druga Bariera - Tarcza 20 pkt. przez 30 s. na siebie.
    • Pozostawia: 1-10 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy.
    • Dusza: 100
    • Komentarz: Kościej jest dość silnym nieumarłym. Ma całkiem sporo Punktów Zdrowia i zadaje ponadprzeciętne obrażenia. Posiada odporność na Mróz, Truciznę i Porażenia oraz niewrażliwość na bronie niemagiczne, co może skutecznie utrudnić walkę. Zazwyczaj porusza się po terenie grobowców i wież Telvanni.

    Truposz

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 60
    • Punkty Many: 80
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 4-12 wręcz
    • Specjalne:
      Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
      Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%.
      Ponura Klątwa: Siła - obniżenie Siły o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
      Ponura Klątwa: Wytrzymałość - obniżenie Wytrzymałości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
      Zarażenie Zgnilcem - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt.
    • Pozostawia: 1-3 mączki kostne, nędzny lub mały klejnot duszy
    • Dusza: 75
    • Komentarz: Truposze to strażnicy krypt w Morrowind. Mają średnią ilość życia i zadają przeciętne obrażenia, są jednak odporni na Mróz, Truciznę i Porażenia. Zwykle spotkać ich można w grobowcach lub wieżach magów.

    Potężniejszy truposz

    • Poziom: 7
    • Punkty Zdrowia: 100
    • Punkty Many: 75
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 5-15 wręcz
    • Specjalne:
      Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
      Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%.
      Okrutna Klątwa: Siła - obniżenie Siły o 5-12 pkt. na dotyk.
      Okrutna Klątwa: Wytrzymałość - obniżenie Wytrzymałości o 5-12 pkt. na dotyk.
      Zarażenie Zgnilcem - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt.
    • Pozostawia: 1-5 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy
    • Dusza: 75
    • Komentarz: Jeden z najsilniejszych nieumarłych. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia. Podobnie do zwykłego truposza, jest odporny na Mróz, Porażenia i Truciznę, jednak jego klątwy nie znikają wraz z zabiciem go. Zazwyczaj występuje w grobowcach.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    8757905
     

    Wędrowiec
    Temat: Należy dodać że zjawy, widm...
    Dodany: 06.01.2013 o 1:14  

    Należy dodać że zjawy, widma i wszelkie inne eteryczne stwory jeśli jakieś istnieją są nie wrażliwe na broń fizyczną niezaklętą z wyjątkiem broni wykonanej ze srebra, ebonu lub daedrycznych. Warto więc na początku wojowania nosić ze sobą jakiś srebrny kozik ;), lub zaklnąć broń czymkolwiek gdyż liczy się sam fakt że jest zaklęta.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw