TES III: Morrowind » Bestiariusz
Nieumarli
Szkielet
- Poziom: 3
- Punkty Zdrowia: 38
- Punkty Many: 30
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 1-9 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%. - Pozostawia: mączkę kostną, losową żelazną broń, żelazną tarczę
- Dusza: 30
- Komentarz: Jeden z najsłabszych nieumarłych. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje niskie obrażenia, do tego używa słabej broni. Nie opłaca się walczyć z nim na pięści - jego Kondycja wynosi aż 1000! Jest niewrażliwy na Mróz i Truciznę oraz odporny na Porażenia. Najczęściej spotykany w grobowcach.
Szkielet-łucznik
- Poziom: 3
- Punkty Zdrowia: 38
- Punkty Many: 30
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 3-9 wręcz plus broń (na odległość)
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%. - Pozostawia: mączkę kostną, długi łuk, 60 żelaznych strzał, 50 magicznych strzał
- Dusza: 30
- Komentarz: Ma takie same współczynniki jak zwykły szkielet, zadaje jednak nieznacznie wyższe obrażenia i walczy na dystans.
Szkielet-wojownik
- Poziom: 7
- Punkty Zdrowia: 80
- Punkty Many: 30
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 7-21 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%. - Pozostawia: mączkę kostną, losową stalową broń, żelazną tarczę
- Dusza: 30
- Komentarz: Jest to silniejsza wersja szkieleta. Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia, używa także lepszej broni. Nie występuje zbyt często.
Szkielet-bohater
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 150
- Punkty Many: 30
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%. - Pozostawia: mączkę kostną, losową srebrną broń, żelazną tarczę
- Dusza: 200
- Komentarz: Jak sama nazwa wskazuje, jest to bardzo silny szkielet. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia; używa srebrnej broni. Rzadko spotykany, zwykle w grobowcach związanych z zadaniami lub w wieżach Telvanni.
Zjawa przodka
- Poziom: 1
- Punkty Zdrowia: 23
- Punkty Many: 400
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 1-5 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Upiorna Klątwa - obniżenie Wytrzymałości o 5 pkt. przez 30 s., Kondycji o 10 pkt. przez 30 s., i Zdrowia o 1-10 pkt. przez 1 s. na dotyk. - Pozostawia: ektoplazmę
- Dusza: 100
- Komentarz: Ma najmniej Punktów Zdrowia i zadaje najniższe obrażenia ze wszystkich nieumarłych. Nie powinna sprawiać żadnych problemów, trzeba jednak pamiętać, że jest niewrażliwa na niemagiczne bronie. Bardzo często można ją spotkać w grobowcach.
Krasnoludzkie widmo
- Poziom: 5
- Punkty Zdrowia: 60
- Punkty Many: 75
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 5-15 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie - Odbicie 20%.
Ponura Klątwa: Szczęście - obniżenie Szczęścia o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Ponura Klątwa: Siła Woli - obniżenie Siły Woli o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel. - Pozostawia: 1-3 ektoplazmy
- Dusza: 200
- Komentarz: Krasnoludzkie widma to duchy spotykane w dwemerowych ruinach. Jak na nieumarłych mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Trzeba pamiętać, że są niewrażliwe na niemagiczne bronie. Posiadają dość silną duszę.
Kościej
- Poziom: 8
- Punkty Zdrowia: 90
- Punkty Many: 400
- Punkty Kondycji: 500
- Obrażenia: 8-24 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Ponura Klątwa; Szybkość - obniżenie Szybkości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Druga Bariera - Tarcza 20 pkt. przez 30 s. na siebie. - Pozostawia: 1-10 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy.
- Dusza: 100
- Komentarz: Kościej jest dość silnym nieumarłym. Ma całkiem sporo Punktów Zdrowia i zadaje ponadprzeciętne obrażenia. Posiada odporność na Mróz, Truciznę i Porażenia oraz niewrażliwość na bronie niemagiczne, co może skutecznie utrudnić walkę. Zazwyczaj porusza się po terenie grobowców i wież Telvanni.
Truposz
- Poziom: 4
- Punkty Zdrowia: 60
- Punkty Many: 80
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 4-12 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%.
Ponura Klątwa: Siła - obniżenie Siły o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Ponura Klątwa: Wytrzymałość - obniżenie Wytrzymałości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Zarażenie Zgnilcem - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt. - Pozostawia: 1-3 mączki kostne, nędzny lub mały klejnot duszy
- Dusza: 75
- Komentarz: Truposze to strażnicy krypt w Morrowind. Mają średnią ilość życia i zadają przeciętne obrażenia, są jednak odporni na Mróz, Truciznę i Porażenia. Zwykle spotkać ich można w grobowcach lub wieżach magów.
Potężniejszy truposz
- Poziom: 7
- Punkty Zdrowia: 100
- Punkty Many: 75
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 5-15 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 75%.
Okrutna Klątwa: Siła - obniżenie Siły o 5-12 pkt. na dotyk.
Okrutna Klątwa: Wytrzymałość - obniżenie Wytrzymałości o 5-12 pkt. na dotyk.
Zarażenie Zgnilcem - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt. - Pozostawia: 1-5 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy
- Dusza: 75
- Komentarz: Jeden z najsilniejszych nieumarłych. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia. Podobnie do zwykłego truposza, jest odporny na Mróz, Porażenia i Truciznę, jednak jego klątwy nie znikają wraz z zabiciem go. Zazwyczaj występuje w grobowcach.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Należy dodać że zjawy, widma i wszelkie inne eteryczne stwory jeśli jakieś istnieją są nie wrażliwe na broń fizyczną niezaklętą z wyjątkiem broni wykonanej ze srebra, ebonu lub daedrycznych. Warto więc na początku wojowania nosić ze sobą jakiś srebrny kozik ;), lub zaklnąć broń czymkolwiek gdyż liczy się sam fakt że jest zaklęta.
Należy dodać że zjawy, widma i wszelkie inne eteryczne stwory jeśli jakieś istnieją są nie wrażliwe na broń fizyczną niezaklętą z wyjątkiem broni wykonanej ze srebra, ebonu lub daedrycznych. Warto więc na początku wojowania nosić ze sobą jakiś srebrny kozik ;), lub zaklnąć broń czymkolwiek gdyż liczy się sam fakt że jest zaklęta.
Ten artykuł skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.