TES III: Morrowind » Bestiariusz
Tribunal - Durzogi
Dziki durzog
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 175
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 10-35 wręcz
- Specjalne: brak
- Pozostawia: mięso durzoga
- Dusza: 50
- Komentarz: Durzogi wyglądają jak połączenie psów z gadami. Są wykorzystywane przez gobliny do walki i często można je wraz z nimi spotkać. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają przeciętne obrażenia. W grze występuje także kilka osobników słabszych od reszty - posiadają ponad dwukrotnie mniej życia (80), a ich ciosy nie są tak silne (5-25 wręcz). Jeżeli nie zaczniesz dodatku zbyt wcześnie, nie powinny sprawiać problemów.
Chory durzog
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 150
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 10-35 wręcz
- Specjalne:
Zarażenie Bezkośćcem - obniżenie Kondycji o 3 pkt. - Pozostawia: mięso durzoga
- Dusza: 10
- Komentarz: Od dzikiego durzoga odróżnia go tylko niewiele mniejsza ilość Punktów Zdrowia oraz groźba zarażenia postaci Bezkośćcem podczas walki.
Durzog bojowy
- Poziom: 15
- Punkty Zdrowia: 450
- Punkty Kondycji: 600
- Obrażenia: 20-45 wręcz
- Specjalne: brak
- Pozostawia: mięso durzoga
- Dusza: 100
- Komentarz: Durzog bojowy to stworzenie wytrenowane przez gobliny specjalnie do walki. Posiada dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia. W grze można spotkać także słabsze osobniki, których nazwa jest taka sama, więc nie da się ich odróżnić. Mają one mniej życia (350) i nie ranią tak mocno (10-40 wręcz).
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.