Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Tribunal - Specjalne • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Bestiariusz


    Tribunal - Specjalne

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Erador
    Utworzono: 16.05.2010
    Aktualizacja: 16.05.2010

    Wódz Durgoc

    • Poziom: 35
    • Punkty Zdrowia: 500
    • Punkty Many: 195
    • Punkty Kondycji: 600
    • Obrażenia: 25-75 wręcz
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Regeneracja - Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
      Kwiecie Błyskawic - Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
      Trujące Kwiecie - Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
      Trzecia Bariera - Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
    • Pozostawia: słabą, dużą lub doskonałą miksturę przywrócenia zdrowia, klucz Durgoka
    • Dusza: 350
    • Komentarz: Durgoc to jeden z przywódców goblińskiej armii, jest potężnym przeciwnikiem. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje ogromne obrażenia. Posiada kilka czarów, które skutecznie utrudniają pokonanie go. Durgoc związany jest z zadaniem otrzymywanym od Fedrisa Hlera. Goblińskiego Wodza można spotkać w jednej z części Starej Twierdzy Smutku.

    Wódz Kurog

    • Poziom: 35
    • Punkty Zdrowia: 500
    • Punkty Many: 195
    • Punkty Kondycji: 600
    • Obrażenia: 25-75 wręcz
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Regeneracja - Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
      Kwiecie Błyskawic - Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
      Trujące Kwiecie - Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
      Trzecia Bariera - Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
    • Pozostawia: losową miksturę przywrócenia zdrowia
    • Dusza: 350
    • Komentarz: Oprócz pozostawianych przedmiotów, niczym nie różni się od Wodza Durgoca.

    Splamiony akolita

    • Poziom: 20
    • Punkty Zdrowia: 280
    • Punkty Many: 500
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
      Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
      Zabójczy Piorun Kulisty - Obrażenia od Porażeń 40-50 pkt. na cel.
      Okrutna Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 5-12 pkt. przez 1 s. na dotyk.
      Przywołanie Potężniejszego Truposza - Przywołanie Potężniejszego Truposza na 60 s.
    • Pozostawia: losową żelazną broń, żelazną tarczę, mączkę kostną.
    • Dusza: 300
    • Komentarz: Jedyne, co odróżnia splamionego akolitę od [link do licza]licza[/link], to dodatkowe zaklęcie - Przywołanie Potężniejszego Truposza.

    Gedna Relvel

    • Poziom: 40
    • Punkty Zdrowia: 700
    • Punkty Many: 1000
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
      Niewrażliwość na Magię - Odporność na Magię 600%*.
      Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
      Klątwa Gedny - Obrażenia od Ognia, Mrozu i Trucizny 100-200 pkt. (od każdego) na 8 stóp na cel.
      Wzmocnienie Gedny - Przywrócenie Zdrowia (1-3 pkt.), Many (1-20 pkt.) i Kondycji (1-2 pkt.) na siebie.
    • Pozostawia: Szaty Licza, mączkę kostną
    • Dusza: 300
    • Komentarz: Gedna Relvel jest jednym z najpotężniejszych przeciwników w całej grze. Posiada ogromną ilość Punktów Zdrowia, Many i Kondycji. Obrażenia oraz odporności ma takie jak każdy licz, lecz dysponuje dużo silniejszymi zaklęciami. Przykładem jest Klątwa Gedny - może zabrać od 300 do 600 PZ! Tę potężną nieumarłą można znaleźć w jej grobowcu pod Twierdzą Smutku. Radzę dobrze przygotować się do walki.
      * - jest to zdolność "wrodzona", nazywa się Barierą Gedny. Nie daje żadnych bonusów oprócz zwykłej niewrażliwości, z tym, że jeżeli w jakiś sposób zmniejszymy odporność tego licza na magię, nic się nie stanie, dopóki jej poziom nie spadnie poniżej 100 (a trudno do tego doprowadzić).

    Barilzar

    • Poziom: 45
    • Punkty Zdrowia: 500
    • Punkty Many: 500
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 40-60 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
      Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
      Niewrażliwość na Magię - Odporność na Magię 100%.
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe bronie 100%.
      Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
      Ciężkie Powieki Harthoon - Oślepienie i Brzemię 100 pkt. przez 10 s. na cel.
      Ponura Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 1-4 pkt. przez 10 s. na cel.
    • Pozostawia: daedryczny claymore, mączkę kostną, Pierścień Wędrówki Barilzara.
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Barilzar to kolejny trudny przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Ma aż 500 Życia, zaś Many i Kondycji tyle, co zwykły licz, posiada jednak rozczarowująco słabą duszę. Zadaje bardzo wysokie obrażenia i jest odporny/niewrażliwy na wszystko prócz Paraliżu. Nie rzuca żadnych czarów czysto ofensywnych - raniących - ale Oślepienie oraz Brzemię mogą skutecznie utrudnić nam walkę. Barilzara spotyka się w jednej z krypt w Starej Twierdzy Smutku.

    Niedoskonały

    • Poziom: 80
    • Punkty Zdrowia: 2000
    • Punkty Many: 1000
    • Punkty Kondycji: 5000
    • Obrażenia: 60-75 wręcz
    • Specjalne:
      Odporność na Ogień - Odporność na Ogień 50%.
      Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 50%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Niewrażliwość na Magię - Odporność na Magię 100%.
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
      Mechanoid Porażeń - Obrażenia od Porażeń 60-100 pkt. na 50 stóp na cel oraz Podatność na Obrażenia 50 pkt. na 50 stóp przez 5 s. na cel.
      Odbudowa - Przywrócenie Zdrowia i Many 1 pkt. co 1 s. na siebie
    • Pozostawia: eliksir niedoskonałego
    • Dusza: 165
    • Komentarz: Niedoskonały to ogromny humanoidalny konstrukt chroniący wejścia do komnaty Sotha Sila. Po Almalexii ma najwięcej Punktów Zdrowia i Kondycji w całym Tribunalu. Podobnie do Barilzara, jest odporny lub niewrażliwy na wszystko, co można spotkać w grze (z wyjątkiem Paraliżu). Jego zaklęcie - Mechanoid Porażeń - zadaje poważne obrażenia naszej postaci, zaś zdolność Odbudowa pozwala Niedoskonałemu na odnawianie jednego Punktu Zdrowia i Many na sekundę.

    Almalexia

    • Poziom: 100
    • Punkty Zdrowia: 3000
    • Punkty Many: 1500
    • Punkty Kondycji: 1500
    • Obrażenia: 100 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 50%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
      Odporność na Magię - Odporność na Magię 50%.
      Niewrażliwość na Ogień - Odporność na Ogień 100%.
      Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
      Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
      Gniew Almalexii - Absorpcja Zdrowia 40 pkt., Obrażenia od Ognia 100 pkt. i Podatność na Ogień 75 pkt. przez 5 s., na 40 stóp na cel.
    • Pozostawia: Ogień Nadziei, Pierścień Wędrówki Barilzara.
    • Dusza: 1500
    • Komentarz: Almalexia to jedna z Trójcy, towarzyszka Viveka. Jest głównym bossem w Tribunalu i bardzo potężnym wrogiem. Punktów Zdrowia, Many i Kondycji ma najwięcej ze wszystkich przeciwników spotykanych w dodatku, zadaje też ogromne obrażenia za pomocą jednej z najlepszych broni w grze. Duża ilość odporności i niewrażliwości sprawia, że naprawdę trudno jest ją pokonać. Ma niezwykle silną duszę, którą można złapać jedynie w Gwiazdę Azury. Rzuca groźne zaklęcie - Gniew Almalexii - zadające 100 pkt. obrażeń od Ognia, jednocześnie zmniejszające odporność postaci na ten żywioł i absorbujące jej PZ. Podsumowując, bogini jest wymagającym przeciwnikiem i niełatwo ją pokonać.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw