TES III: Morrowind » Bestiariusz
Tribunal - Specjalne
Wódz Durgoc
- Poziom: 35
- Punkty Zdrowia: 500
- Punkty Many: 195
- Punkty Kondycji: 600
- Obrażenia: 25-75 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja - Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Kwiecie Błyskawic - Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trujące Kwiecie - Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera - Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. - Pozostawia: słabą, dużą lub doskonałą miksturę przywrócenia zdrowia, klucz Durgoka
- Dusza: 350
- Komentarz: Durgoc to jeden z przywódców goblińskiej armii, jest potężnym przeciwnikiem. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje ogromne obrażenia. Posiada kilka czarów, które skutecznie utrudniają pokonanie go. Durgoc związany jest z zadaniem otrzymywanym od Fedrisa Hlera. Goblińskiego Wodza można spotkać w jednej z części Starej Twierdzy Smutku.
Wódz Kurog
- Poziom: 35
- Punkty Zdrowia: 500
- Punkty Many: 195
- Punkty Kondycji: 600
- Obrażenia: 25-75 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja - Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Kwiecie Błyskawic - Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trujące Kwiecie - Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera - Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. - Pozostawia: losową miksturę przywrócenia zdrowia
- Dusza: 350
- Komentarz: Oprócz pozostawianych przedmiotów, niczym nie różni się od Wodza Durgoca.
Splamiony akolita
- Poziom: 20
- Punkty Zdrowia: 280
- Punkty Many: 500
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
Zabójczy Piorun Kulisty - Obrażenia od Porażeń 40-50 pkt. na cel.
Okrutna Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 5-12 pkt. przez 1 s. na dotyk.
Przywołanie Potężniejszego Truposza - Przywołanie Potężniejszego Truposza na 60 s. - Pozostawia: losową żelazną broń, żelazną tarczę, mączkę kostną.
- Dusza: 300
- Komentarz: Jedyne, co odróżnia splamionego akolitę od [link do licza]licza[/link], to dodatkowe zaklęcie - Przywołanie Potężniejszego Truposza.
Gedna Relvel
- Poziom: 40
- Punkty Zdrowia: 700
- Punkty Many: 1000
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Magię - Odporność na Magię 600%*.
Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
Klątwa Gedny - Obrażenia od Ognia, Mrozu i Trucizny 100-200 pkt. (od każdego) na 8 stóp na cel.
Wzmocnienie Gedny - Przywrócenie Zdrowia (1-3 pkt.), Many (1-20 pkt.) i Kondycji (1-2 pkt.) na siebie. - Pozostawia: Szaty Licza, mączkę kostną
- Dusza: 300
- Komentarz: Gedna Relvel jest jednym z najpotężniejszych przeciwników w całej grze. Posiada ogromną ilość Punktów Zdrowia, Many i Kondycji. Obrażenia oraz odporności ma takie jak każdy licz, lecz dysponuje dużo silniejszymi zaklęciami. Przykładem jest Klątwa Gedny - może zabrać od 300 do 600 PZ! Tę potężną nieumarłą można znaleźć w jej grobowcu pod Twierdzą Smutku. Radzę dobrze przygotować się do walki.
* - jest to zdolność "wrodzona", nazywa się Barierą Gedny. Nie daje żadnych bonusów oprócz zwykłej niewrażliwości, z tym, że jeżeli w jakiś sposób zmniejszymy odporność tego licza na magię, nic się nie stanie, dopóki jej poziom nie spadnie poniżej 100 (a trudno do tego doprowadzić).
Barilzar
- Poziom: 45
- Punkty Zdrowia: 500
- Punkty Many: 500
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 40-60 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
Niewrażliwość na Magię - Odporność na Magię 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
Ciężkie Powieki Harthoon - Oślepienie i Brzemię 100 pkt. przez 10 s. na cel.
Ponura Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 1-4 pkt. przez 10 s. na cel. - Pozostawia: daedryczny claymore, mączkę kostną, Pierścień Wędrówki Barilzara.
- Dusza: 30
- Komentarz: Barilzar to kolejny trudny przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Ma aż 500 Życia, zaś Many i Kondycji tyle, co zwykły licz, posiada jednak rozczarowująco słabą duszę. Zadaje bardzo wysokie obrażenia i jest odporny/niewrażliwy na wszystko prócz Paraliżu. Nie rzuca żadnych czarów czysto ofensywnych - raniących - ale Oślepienie oraz Brzemię mogą skutecznie utrudnić nam walkę. Barilzara spotyka się w jednej z krypt w Starej Twierdzy Smutku.
Niedoskonały
- Poziom: 80
- Punkty Zdrowia: 2000
- Punkty Many: 1000
- Punkty Kondycji: 5000
- Obrażenia: 60-75 wręcz
- Specjalne:
Odporność na Ogień - Odporność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Magię - Odporność na Magię 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
Mechanoid Porażeń - Obrażenia od Porażeń 60-100 pkt. na 50 stóp na cel oraz Podatność na Obrażenia 50 pkt. na 50 stóp przez 5 s. na cel.
Odbudowa - Przywrócenie Zdrowia i Many 1 pkt. co 1 s. na siebie - Pozostawia: eliksir niedoskonałego
- Dusza: 165
- Komentarz: Niedoskonały to ogromny humanoidalny konstrukt chroniący wejścia do komnaty Sotha Sila. Po Almalexii ma najwięcej Punktów Zdrowia i Kondycji w całym Tribunalu. Podobnie do Barilzara, jest odporny lub niewrażliwy na wszystko, co można spotkać w grze (z wyjątkiem Paraliżu). Jego zaklęcie - Mechanoid Porażeń - zadaje poważne obrażenia naszej postaci, zaś zdolność Odbudowa pozwala Niedoskonałemu na odnawianie jednego Punktu Zdrowia i Many na sekundę.
Almalexia
- Poziom: 100
- Punkty Zdrowia: 3000
- Punkty Many: 1500
- Punkty Kondycji: 1500
- Obrażenia: 100 wręcz plus broń
- Specjalne:
Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Odporność na Magię - Odporność na Magię 50%.
Niewrażliwość na Ogień - Odporność na Ogień 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby - Odporność na Choroby 100%.
Gniew Almalexii - Absorpcja Zdrowia 40 pkt., Obrażenia od Ognia 100 pkt. i Podatność na Ogień 75 pkt. przez 5 s., na 40 stóp na cel. - Pozostawia: Ogień Nadziei, Pierścień Wędrówki Barilzara.
- Dusza: 1500
- Komentarz: Almalexia to jedna z Trójcy, towarzyszka Viveka. Jest głównym bossem w Tribunalu i bardzo potężnym wrogiem. Punktów Zdrowia, Many i Kondycji ma najwięcej ze wszystkich przeciwników spotykanych w dodatku, zadaje też ogromne obrażenia za pomocą jednej z najlepszych broni w grze. Duża ilość odporności i niewrażliwości sprawia, że naprawdę trudno jest ją pokonać. Ma niezwykle silną duszę, którą można złapać jedynie w Gwiazdę Azury. Rzuca groźne zaklęcie - Gniew Almalexii - zadające 100 pkt. obrażeń od Ognia, jednocześnie zmniejszające odporność postaci na ten żywioł i absorbujące jej PZ. Podsumowując, bogini jest wymagającym przeciwnikiem i niełatwo ją pokonać.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.