Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Zwierzęta • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Bestiariusz


    Zwierzęta

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Erador
    Utworzono: 07.04.2010
    Aktualizacja: 07.04.2010

    Szczur

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 23
    • Punkty Kondycji: 300
    • Obrażenia: 1-2 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: mięso szczura
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Jeden z najsłabszych przeciwników w grze. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje bardzo słabe obrażenia. Można go spotkać w każdym miejscu.

    Chory szczur

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 23
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 2-6 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Tepicą - obniżenie Zwinności o 10-40 pkt.
    • Pozostawia: mięso szczura
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Jedyne, czym różni się od zwykłego szczura, to większe obrażenia i groźba zarażenia Tepicą.

    Zarażony szczur

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 4-12 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Czarnym Sercem - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: mięso szczura
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Spaczony szczur ma więcej Punktów Zdrowia i potrafi mocniej zranić od zwykłego przedstawiciela swojego gatunku, może także zarazić Czarnym Sercem. Mimo to, nie powinien stanowić problemu.

    Krab błotny

    • Poziom: 1
    • Punkty Zdrowia: 15
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: mięso kraba
    • Dusza: 5
    • Komentarz: Jedne z najsłabszych stworzeń w grze. Są bardzo powolne, mają mało Punktów Zdrowia, a ich ataki są prawie nieodczuwalne. Występują niemalże w każdym regionie Vvardenfell.

    Chory krab błotny

    • Poziom: 1
    • Punkty Zdrowia: 15
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-5 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Bagienną Gorączką - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 10-20 pkt.
    • Pozostawia: mięso kraba
    • Dusza: 5
    • Komentarz: Od zwykłego kraba błotnego różni się jedynie możliwością zarażenia postaci Bagienną Gorączką.

    Skrzekacz

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 3-8 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: pióro skrzekacza
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Najbardziej znienawidzony przez graczy potwór. Wydaje irytujące dźwięki i atakuje z powietrza. Można go spotkać na terenach górzystych. Nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem.

    Chory skrzekacz

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 3-8 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Palenicą - obniżenie Siły i Zwinności o 10 pkt.
    • Pozostawia: pióro skrzekacza
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Od zwykłego skrzekacza różni się tylko tym, że dziobiąc, może nas zarazić Palenicą.

    Zarażony skrzekacz

    • Poziom: 8
    • Punkty Zdrowia: 90
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 6-18 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: pióro skrzekacza
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Silniejsza wersja skrzekacza. Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i lepszy atak, mimo to postacie na średnich poziomach bez problemy sobie z nim poradzą.

    Ogar

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 23
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-6 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: mięso ogara
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Ogary to często spotykane czworonogi. Atakują w parach lub trójkach, jednak nawet wtedy łatwo je pokonać. Występują prawie w każdym regionie Vvardenfell. Nierzadko pilnują jaskiń przemytników.

    Zarażony ogar

    • Poziom: 6
    • Punkty Zdrowia: 68
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 6-18 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Czarnym Sercem - obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: mięso ogara
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Dużo silniejszy od zwykłego ogara. Ma niemal trzy razy więcej Punktów Zdrowia i ataku, w dodatku może nas zarazić Czarnym Sercem. Postacie na średnim poziomie nie powinny mieć z nim problemu.

    Samiec netcha

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 4-12 wręcz
    • Specjalne:
      Trujące Kwiecie - trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
    • Pozostawia: skórę netcha
    • Dusza: 50
    • Komentarz: Duże latające stworzenia, wyglądające jak oklapła meduza. Netche są łagodne i nie atakują same, jednak gdy je zdenerwujemy, mogą potraktować nas dość silną trucizną. Często występują przy ludzkich osadach lub farmach, gdzie są hodowane.

    Samica netcha

    • Poziom: 10
    • Punkty Zdrowia: 113
    • Punkty Kondycji: 500
    • Obrażenia: 10-30 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: skórę netcha
    • Dusza: 75
    • Komentarz: Samice netchy są mniejsze od samców, ale zdecydowanie silniejsze. Mają dość dużo Punktów Zdrowia i zadają nieprzeciętne obrażenia, jednak one także nie atakują jako pierwsze. Nie używają Kuli Trucizny.

    Zębacz

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 23
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-6 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: łuski
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Niewielka mięsożerna ryba, często atakuje w parach lub trójkach. Jeden okaz nie powinien stanowić problemu, jednak na początku grupa może poważnie zranić postać.

    Mały zębacz

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 15
    • Punkty Kondycji: 300
    • Obrażenia: 1-5 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: łuski
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Słabsza wersja zębacza, często atakuje w towarzystwie starszych osobników.

    Dreugh

    • Poziom: 5
    • Punkty Zdrowia: 60
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 5-15 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: dreughowy wosk
    • Dusza: 75
    • Komentarz: Dreughi wyglądają jak połączenie homara z ośmiornicą. Żyją pod wodą. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Na początku mogą sprawiać kłopoty.

    Guar

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 38
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-9 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: skórę guara
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Guary z wyglądu przypominają ospałe dinozaury. To łagodne zwierzęta juczne, nigdy nie atakują pierwsze. W walce nie radzą sobie najlepiej - mają mało Punktów Zdrowia i słaby atak. Występują w pobliżu osad ludzkich.

    Alit

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 30
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-9 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: skórę alita
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Ality to dwunożne stworzenia z wielką szczęką. Z racji na niewielką ilość Punktów Zdrowia i słaby atak, nie powinny stanowić zagrożenia. Można je spotkać na Molag Mar i Popielnych Ziemiach oraz ich okolicach.

    Chory alit

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 30
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-9 wręcz
    • Specjalne:
      Ukąszenie alita - trucizna 1-2 pkt. przez 5 s. na dotyk.
      Zarażenie Ataksją - obniżenie Siły i Zręczności o 10 pkt.
    • Pozostawia: skórę alita
    • Dusza: 25
    • Komentarz: Niewiele silniejszy od zdrowego alita. Na początku może sprawiać problemy ze względu na truciznę i możliwość zarażenia chorobą.

    Zarażony alit

    • Poziom: 7
    • Punkty Zdrowia: 105
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 7-21 wręcz
    • Specjalne:
      Ukąszenie alita - trucizna 1-2 pkt. przez 5 s. na dotyk.
      Zarażenie Czarnym Sercem: obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: skórę alita
    • Dusza: 25
    • Komentarz: Dużo silniejszy od zwykłego przedstawiciela swego gatunku. Ma sporo Punktów Zdrowia i zadaje większe obrażenia. Na początku lepiej go unikać lub nosić ze sobą mikstury, które wyleczą nas z choroby.

    Kagouti

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 4-12 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: skórę kagouti
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Kagouti to silniejsi kuzyni alitów. Mają więcej Punktów Zdrowia i ataku, nadal jednak nie stanowią większego zagrożenia. Podobnie jak ich słabszych pobratymców, może je spotkać na Molag Mar, Popielnych Ziemiach oraz Zachodniej Wyrwie i Wyspach Askadyjskich.

    Chore kagouti

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 4-12 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Żółtym Puchlakiem - obniżenie Siły i Szybkości o 10 pkt.
    • Pozostawia: skórę kagouti
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Nie różni się od zwykłego kagouti niczym, oprócz groźby zarażenia postaci Żółtym Puchlakiem

    Zarażone kagouti

    • Poziom: 8
    • Punkty Zdrowia: 90
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 8-24 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Zwąglikiem - obniżenie Zwinności i Szybkości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: skórę kagouti
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje o tyleż samo większe obrażenia. Istnieje też zagrożenie, że zarazi postać Zwąglikiem.

    Skarabeusz

    • Poziom: 6
    • Punkty Zdrowia: 38
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 6-18 wręcz
    • Specjalne:
      Parzący Skarabeusz - obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk.
      Niewrażliwość na Ogień - Odporność na Ogień 100%.
      Podatność na Mróz - Podatność na Mróz 60%.
    • Pozostawia: żywicę skarabeusza
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Na początku może sprawiać problemy. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia, ale dość duże obrażenia, jak na swój rozmiar. Czasem atakuje ogniem i jest nań niewrażliwy. W walce z nim polecam używać broni/czarów zadających obrażenia od Zimna. Często można go spotkać na Pastwiskach.

    Chory skarabeusz

    • Poziom: 6
    • Punkty Zdrowia: 38
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 6-18 wręcz
    • Specjalne:
      Parzący Skarabeusz - obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk.
      Niewrażliwość na Ogień - Odporność na Ogień 100%.
      Podatność na Mróz - Podatność na Mróz 60%.
      Zarażenie Trzęsawką - obniżenie Siły, Wytrzymałości i Szybkości o 10 pkt.
    • Pozostawia: żywica skarabeusza
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Od zwykłego skarabeusza różni się jedynie możliwością zarażenia postaci Trzęsawką.

    Zarażony skarabeusz

    • Poziom: 10
    • Punkty Zdrowia: 80
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 10-30 wręcz
    • Specjalne:
      Parzący Skarabeusz - obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk.
      Niewrażliwość na Ogień - Odporność na Ogień 100%.
      Podatność na Mróz - Podatność na Mróz 60%.
      Zarażenie Spopielcem - obniżenie Inteligencji i Siły Woli o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: żywicę skarabeusza
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Ma ponad dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje większa obrażenia od zwykłego skarabeusza. Może zarazić postać Popielcem. Na niższych poziomach radzę go unikać.

    Pędrak

    • Poziom: 1
    • Punkty Zdrowia: 8
    • Punkty Kondycji: 300
    • Obrażenia: 1-2 wręcz
    • Specjalne:
      Paraliż - Paraliż przez 6 s. na dotyk.
    • Pozostawia: maź pędraka
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Bardzo słaby przeciwnik. Ma malutko Punktów Zdrowia i słaby atak. Nigdy sam nie zaczyna walki, jednak gdy my ją wywołamy, często używa Paraliżu, co może stać się denerwujące.

    Chory pędrak

    • Poziom: 1
    • Punkty Zdrowia: 8
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-3 wręcz
    • Specjalne:
      Paraliż - Paraliż przez 6 s. na dotyk.
      Zarażenie Umęczeniem - obniżenie Siły o 10-30 pkt.
    • Pozostawia: maź pędraka
    • Dusza: 10
    • Komentarz: Od zwykłego pędraka różni się tylko trochę zwiększonymi obrażeniami i możliwością zarażenia postaci Umęczeniem.

    Zarażony pędrak

    • Poziom: 4
    • Punkty Zdrowia: 30
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 4-12 wręcz
    • Specjalne:
      Paraliż - Paraliż przez 6 s. na dotyk.
      Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: maź pędraka
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Dużo silniejszy od zdrowego pędraka, jednak nadal nie powinien stanowić większego zagrożenia.

    Zwiadowca kwama

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 23
    • Punkty Kondycji: 300
    • Obrażenia: 1-3 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: wosk kwama
    • Dusza: 15
    • Komentarz: Bardzo denerwujący stwór, podobnie jak skrzekacz. Jest mały i słaby, choć jak na swoje wymiary ma dość dużo Punktów Zdrowia. Trudno trafić go z broni strzeleckiej. Występuje właściwie w każdym regionie Vvardenfell, najczęściej w kopalniach jaj kwama.

    Zarażony zwiadowca kwama

    • Poziom: 6
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 6-8 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: wosk kwama
    • Dusza: 15
    • Komentarz: Silniejsza i bardziej denerwująca wersja zwykłego zwiadowcy. Jego atak nadal jest słaby, ma natomiast więcej życia, przez co na niższych poziomach nie wystarczy tylko jeden cios. Dodatkowo może podczas walki zarazić postać Popielicą.

    Robotnik kwama

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 30
    • Punkty Kondycji: 300
    • Obrażenia: 1-6 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama
    • Dusza: 8
    • Komentarz: Dziwny stwór, który zajmuje się kopaniem tuneli i dbaniem o jaja w koloniach kwama. Nie atakuje niezaczepiany. W walce jest słaby, ma mało Punktów Zdrowia i zadaje niewielkie obrażenia. Spotkać go można tylko w kopalniach jaj lub przed drzwiami do nich.

    Chory robotnik kwama

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 30
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 2-6 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Umęczeniem - obniżenie Siły o 10-30 pkt.
    • Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaj kwama
    • Dusza: 8
    • Komentarz: Od zwykłego robotnika kwama różni się jedynie większymi obrażeniami i możliwością zarażenia postaci Umęczeniem.

    Zarażony robotnik kwama

    • Poziom: 6
    • Punkty Zdrowia: 60
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 6-18 wręcz
    • Specjalne:
      Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama.
    • Dusza: 8
    • Komentarz: Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia od zwykłego robotnika kwama i zadaje poważniejsze obrażenia. Atakuje nawet nieprowokowany. Rzadko spotykany.

    Wojownik kwama

    • Poziom: 3
    • Punkty Zdrowia: 45
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 3-9 wręcz
    • Specjalne:
      Jad Kwama - trucizna 1-3 pkt. przez 40 s. na dotyk.
    • Pozostawia: wosk kwama
    • Dusza: 20
    • Komentarz: Wojownicy kwama zajmują się ochranianiem kopalni i jaj. Jeżeli postać ma niski poziom, lepiej niech omija ich z daleka.

    Zarażony wojownik kwama

    • Poziom: 7
    • Punkty Zdrowia: 60
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 7-21 wręcz
    • Specjalne:
      Iskra - obrażenia od Porażeń 2-20 pkt. na 5 stóp na cel.
      Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
    • Pozostawia: wosk kwama
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Dość silny przeciwnik. Ma niewiele Punktów Zdrowia, ale ilość zadawanych obrażeń w połączeniu z Iskrą może sprawić niedoświadczonym postaciom spory kłopot.

    Królowa kwama

    • Poziom: 6
    • Punkty Zdrowia: 68
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia: 6-18 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama
    • Dusza: 30
    • Komentarz: Wielkie monstra, żyjące jedynie po to, aby składać jaja. Są tak wielkie, że nie mogą się poruszać. Same nie atakują, jednak jeżeli chcesz walki, radzę załatwić sprawę bronią strzelecką.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw