Mapa lokacji
Tak jak uprzedzała Ofala, Leldon przygotował się na przybycie Neeshki i naszpikował swą kryjówkę pułapkami, wzmocnił również straże. Możesz oczekiwać wielu bandytów, całkiem twardych, choć jeśli masz już za sobą porachunki Moira-Straż Miejska w Tylnym Zaułku, to nie powinieneś mieć z nimi większych problemów. Jeden z przeciwników w punkcie [1] pozostawi po sobie Rapier +1. W szafie w [2] znajdziesz Togę Odporności na Elektryczność. Miejsce oznaczone jako [3] to skarbiec Leldona.
Jeżeli dotarłeś do skarbca, po drodze uaktywniając choćby jedną pułapkę hukową, przywita cię tam gospodarz w towarzystwie dwóch zbirów. Bez względu na to, co powiesz, czeka cię walka. Niemniej opcja dialogowa „Dotknij ją, a zginiesz.” wydaje się być najkorzystniejsza – twój wpływ na Neeshkę wzrośnie wówczas o 1. Wbrew twym słowom Leldon jednak nie zginie – w ostatniej chwili wykorzysta sztuczkę z dymem i błyskiem, by czmychnąć. Otrzymasz 400 punktów doświadczenia. W skarbcu znajdziesz Pajęczy Płaszcz, Szczęśliwą monetę Leldona i kilkaset sztuk złota.
Jeśli rozbroiłeś wszystkie pułapki hukowe, przeciwnik nie jest świadom twej obecności. W punkcie [3] nikt na ciebie nie czeka – zabieraj łupy i w nogi. Gdy opuścisz budynek, obejrzysz krótki przerywnik, w którym ujrzysz strażników uświadamiających sobie kradzież oraz gniew Leldona.
Kiedy następnym razem wejdziesz do Zatopionego Dzbana, podejdzie do ciebie Wilk (o ile już go zatrudniłeś) i przekaże wiadomość od mężczyzny – chce on spotkać się z tobą i Neeshką w parku w Dzielnicy Handlowej. Wyraź zgodę, a od razu przeniesiecie się w to miejsce. Tam czeka cię to samo, co w przypadku nierozbrojenia pułapek hukowych – walka z Leldonem i dwoma jego towarzyszami oraz 400 punktów doświadczenia. I w tym przypadku były partner Neeshki skorzysta z mikstur dymu, by się ulotnić.