Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Studnia Starej Sowy • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Solucja


    Studnia Starej Sowy

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Poradniki » Solucja
    Dodał: wojjoo
    Utworzono: 09.01.2011
    Aktualizacja: 09.01.2011

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Karina.
    • Simmy.
    • Studnia Starej Sowy.
    • Callum.
    • Katriona.
    • Pentin.

    Po drodze do tej lokacji natkniesz się na Grobnara Gnomie Dłonie, barda i podróżnika. Podzieli się z tobą wieloma opowieściami i ostatecznie dołączy do twej drużyny.

    Jeżeli pracujesz dla Axle'a Devrie, od razu podejdzie do ciebie Karina, łączniczka Gildii Złodziei. Wręczy ci podrobione glejty Rady Neverwinter, które pozwolą ci poruszać się po okolicy w równie swobodny sposób, jak gdybyś wykonywał rozkazy kapitan Brelainy. Możesz spróbować ukraść kobiecie Pomniejszy Zestaw Pułapki z Kolcami, Miksturę Leczenia Lekkich Ran oraz Złodziejskie Narzędzia +3. Jeśli pracujesz dla straży miejskiej, Karina się nie pojawi.
    Skieruj się na południe, do [2]. Spotkasz tam drobną handlarkę imieniem Simmy. Proponowane przez nią ceny są dość wysokie, niemniej oferowany towar jest naprawdę interesujący. Możesz dostać u niej sporo różnych, potężnych, magicznych broni. Wiele egzemplarzy zadaje obrażenia od żywiołów, co może być użyteczne w nadchodzących starciach z trollami.
    Następnie udaj się do dowódcy tutejszych Szarych Płaszczy, krasnoluda Calluma ([4]). Po drodze miniesz studnię, jedyne źródło wody w promieniu trzech dni drogi, o którą Neverwinter od dziesięcioleci toczy boje z orkami.
    Od pułkownika Calluma dowiesz się, że Issani, emisariusz Waterdeep, jeszcze tu nie dotarł. Jeden ze zwiadowców Szarych Płaszczy został jakiś czas temu posłany na jego poszukiwanie i dotychczas nie wrócił. Rozmowa zostanie przerwana przez atak orków. Nie są to zbyt wymagający przeciwnicy i po chwili wszyscy powinni paść trupem. Po walce Callum wyrazi ulgę, że napadu dokonała jedynie niewielka część sił orków. Powie ci, że w górach kryje się ktoś, kto ciągłymi atakami na zielonoskórych uniemożliwia im skupienie swych działań na Studni Starej Sowy. Orkowie nadali mu przydomek Katalmah. Po chwili wróci zwiadowca, który miał wytropić emisariusza. Poinformuje przełożonego, że eskorta Issaniego została wybita, a on sam uprowadzony przez orków. Callum rozkaże ci udać się do obozu klanu Kościożujów i porozmawiać z Yaisogiem Kościożujem, by dowiedzieć się, kto stoi za porwaniem. Jeżeli wpadniesz przy tym na Katalmaha, masz przekazać mu zaproszenie na rozmowę od krasnoluda.

    Gdy rozwiążesz problem z orkami i emisariuszem, i powrócisz do Calluma, otrzymasz 1000 sztuk złota, topór dwuręczny Odkupienie Re oraz 500 punktów doświadczenia (jeżeli masz przy sobie Orkowy Medalion Lograma).
    Jeśli pracujesz dla Axle'a Devrie, porozmawiaj z Kariną ([1]), a następnie wróć do zleceniodawcy. Zdobędziesz kolejne 500 punktów doświadczenia i tyle samo złota, otrzymasz również zadanie policzenia się ze zdrajcą Fihelisem.
    Jeżeli wykonujesz rozkazy straży miejskiej, wróć do kapitan Brelainy i poinformuj ją o uratowaniu emisariusza. Twą następną misją będzie rozprawienie się ze szpiegami z Luskanu, którzy przybyli do miasta na pokładzie Morskiego Widma.

    Ponadto spotkasz teraz jeszcze dwie osoby, których wcześniej tu nie było. W [5] stoi sierżant Casavira, Katriona, a w [6] górnik Pentin, uratowany przez ciebie w siedzibie klanu Kościożujów. W rozdziale drugim będziesz mógł zatrudnić oboje w Warowni na Rozstajach, a od mężczyzny możesz teraz wynegocjować nagrodę w wysokości 300 sztuk złota.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw