Neverwinter Nights » Solucja


Północny Trakt

Działy gier » Neverwinter Nights » Poradniki » Solucja
Autor: Insha
Utworzono: 09.12.2011
Aktualizacja: 09.12.2011

Żona Gerrola/Głowa Dergiaba

Zaraz po wejściu porozmawiaj z Gerrolem. Poprosi o uratowanie jego żony o imieniu Lea z rąk potworów ze wzgórz (gobliny, orki, orkliny), a także o zgładzenie ich przywódcy, ogrzego maga Dergiaba. Idź drogą prosto, a potem skręć w lewo – znajdziesz się na terenie, który pokazany jest na mapie, są tam trzy wejścia. Dwa z nich (1, 2) prowadzą do jaskiń goblinów i orków, natomiast trzecie – orklinów. Proponuję skierować się do pierwszej wspomnianej, chyba że zależy ci na jak najszybszym ukończeniu zadania i walka oraz fabuła cię nie interesują – wtedy wybierz wejście nr 3.

1., 2. Wejścia (odpowiadają cyfrom z poprzedniej mapy)
3. Król goblinów
4. Król orków
5. Do jaskiń orklinów (twój cel)

Jesteś tu tylko po to, żeby zmierzyć się z przywódcami potworów i namawiam cię do tego – dla doświadczenia, a ponadto w pomieszczeniu obok króla goblinów spotkasz zniewolonego orklina, który opowie ci nieco o sytuacji wśród jego pobratymców. Uważaj jednak i przygotuj się, władcy to silni przeciwnicy, sam goblin potrafi powalić większą od siebie postać. Po rozglądnięciu się po okolicy, skieruj się do jaskini orklinów.

1. Do jaskiń goblinów i orków
2. Król orklinów
3. Wejście od strony Północnego Traktu (odpowiada cyfrze z pierwszej mapy)
4. Więzienie – Lea
5. Do jaskiń ogrów

Jeśli zależy ci na uniknięciu większej walki, idź od razu do więzienia, oczyszczając drogę do wyjścia i uwolnij żonę Gerrola. Jeżeli nie, przedtem zajrzyj do króla orklinów, by go zgładzić. Dodam, że wcale nie jest słabszy od swoich poprzedników. Po zbadaniu reszty terenu, udaj się do jaskiń ogrów.

1. Do jaskiń orklinów
2. Więzienie – Nuglat
3. Legowisko Dergiaba
4. Portal (prowadzi przed jaskinie)

W więzieniu tuż obok wejścia porozmawiaj z Nuglatem, a dowiesz się jeszcze więcej o sytuacji panującej tutaj. Potem skieruj się do legowiska Dergiaba, gdzie czeka cię ciężka walka, bo oprócz przypadkowych potworów, będzie mu towarzyszyć łotrzyk Ganon. Proponuję zostawić towarzysza/y w sali przed legowiskiem, a główną postacią pokazać się w jego wejściu dosłownie na chwilę i wrócić się. W ten sposób powinno udać ci się wywabić część przeciwników (u mnie przyszedł Ganon i bodajże goblin). Upewnij się jednak, że ktokolwiek cię zauważył – może trzeba podejść ciut bliżej. Po zabiciu kilku z nich, wpadnij do środka i skup ataki na Dergiabie. Po wszystkim podnieś z ziemi jego głowę i koniecznie rozejrzyj się po okolicy za skarbami, gdyż w jednej ze skrzyń jest dziennik Ganona, który trzeba przekazać Aribeth. Gdy będziesz już gotowy, przejdź przez portal w pomieszczeniu obok. Przeniesie cię on przed jaskinie, skąd udaj się do Gerrola po odbiór 150 sz (+ 50 sz, jeśli powiedzie się test na perswazję lub zastraszanie) i 250 PD za uwolnienie jego żony, a także drugie tyle za głowę ogra.




Komentarze

Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


Pseudonim
E-mail
Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw