Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Baator • INSIMILION

    Planescape: Torment » Solucja


    Baator

    Działy gier » Planescape: Torment » Poradniki » Solucja
    Autor: caGe
    Utworzono: 23.06.2008
    Aktualizacja: 15.08.2008

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Miejsce przybycia z Krain Zewnętrznych
    • Słup Czaszek
    • Portal do Krain Zewnętrznych

    Opis przejścia

    Niestety, to miejsce do ciekawych nie należy. Od razu radzę nastawić się na ciągłą walkę bez możliwości odpoczynku. [1] - tutaj się pojawiamy. Idziemy do [2]. Tam jest Słup Czaszek. Jeżeli mamy Mortego w drużynie, poprosi nas, abyśmy zostawili go przed słupem. Czaszki nie będą tak chętne do rozmowy, jak możemy się tego spodziewać. Za każdą informację będą żądały jakiejś przysługi. Tylko jedna opcja dialogowa jest wymagana, aby dalej móc kontynuować podróż. Musimy dowiedzieć się, jak dostać się do Fortecy Żalu. W zamian za to możemy zdradzić miejsce pobytu Fhjulla. Jeżeli chcemy dowiedzieć się czegoś więcej, będziemy musieli za to zapłacić. Możemy oddać im Nie-Sławę, Annę lub kawałek siebie (strata PŻ na stałe - odradzam). Po rozmowie ze Słupem możemy wracać do Krain Zewnętrznych. Aby to zrobić, musimy iść do punktu [3], podnieść kawałek obsydianu i rozciąć nim sobie język. Po powrocie do Krain Zewnętrznych musimy iść do Fhjulla i spytać go, jak stąd uciec. Wskaże nam portal prowadzący do Zniszczonej Klątwy. Zaraz potem nadejdzie ekipa, która nas goni. Musimy zabić wszystkich, albowiem Fhjull zdenerwuje się, że go wydaliśmy. Potem musimy iść portalem do Zniszczonej Klątwy.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Fhjull
    Dodany: 09.08.2008 o 11:48  

    Można też okłamać słup i wskazać nieprawdziwe miejsce pobytu Fhjulla. Wtedy jedną odpowiedź mamy tak jakby za darmo.

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Fhjull
    Dodany: 13.10.2008 o 13:42  

    No, ale potrzeba do tego odpowiednia ilość charyzmy (bodaj 19).

    Seth
     

    Wędrowiec
    Temat: Można przejść lokację bez w...
    Dodany: 08.01.2009 o 16:52  

    Można przejść lokację bez walki, ustawiamy Annie skradanie się i idziemy w pojedynkę (tylko nią) do [2], po powrocie ze słupa trzeba zabić kilka potworów, ale później można pobiec Bezimiennym do [3] i wejść w portal

    Therg
     

    Wędrowiec
    Temat: Można też przejść z walką.....
    Dodany: 29.06.2009 o 20:53  

    Można też przejść z walką... ale podjazdową :)
    Chowamy Anie w cieniu, podbiegamy pod potwora - atak w plecy, uciekamy poza zasieg i cala sytuacje powtarzamy az do skutku, exp nie ucieknie, a satysfakcja pozostanie :)

    Fran3k
     

    Wędrowiec
    Temat: musisz podejść b. blisko skał na zachodzie by znaleść portal
    Dodany: 15.08.2009 o 15:16  

    witam chciałem poprawić was :

    Tylko jedna opcja dialogowa jest wymagana, aby dalej móc kontynuować podróż.

    bo nie jedna opcja jest potrzebna tylko dwie opcje aby opuścić te miejsce
    trzeba pogadać z czaszkami na temat wyjścia, tylko ze jest kolejny problem bo musimy im coś dać w zamian a kostki jużsie pozbyliśmy w pierwszej odpowiedzi

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Rozmowy ze Słupem
    Dodany: 01.12.2009 o 14:48  

    Wystarczy tylko zapytać o Fortecę Żalu. Na pytanie o zabójcę nie będą potrafiły odpowiedzieć, a na pozostałe dwa (kim my jesteśmy i czym jest sam Słup) nie powiedzą nic ponad to, co już wiemy. Także pytanie ich o to jest ewidentnie niepotrzebne.
    Poza tym, mogą nas jeszcze poprosić o Kostkę Modrona.
    Co zabawne, a pewnie jest zwykłym błędem gry, żadna ekipa goniąca nie przybyła. ;)

    matti2o8
     

    Wędrowiec
    Temat: najłatwiejszy sposób na tra...
    Dodany: 08.12.2009 o 19:22  

    najłatwiejszy sposób na trafienie do słupa to nakazanie całej drużynie zaatakować Bezimiennego zaraz po wejściu do Baator. Trik ten przydaje się przez całą grę.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 26
    Temat: @TaaraWydaje mi się ze ekip...
    Dodany: 09.02.2010 o 16:46  

    @Taara

    Wydaje mi się ze ekipa pojawia się u Fhjulla wtedy gdy podaliśmy czaszkom jego prawdziwe miejsce pobytu. Je je okłamałem, i umnie też zadnej ekipy nie było.

    ras
     

    Wędrowiec
    Temat: ani Niesławy, ani Ani nie m...
    Dodany: 19.11.2010 o 22:42  

    ani Niesławy, ani Ani nie możemy oddać. One się na to nie godzą

    Antyszwed
     

    Wędrowiec
    Temat: warto porozmawiać z Mortem ...
    Dodany: 27.12.2010 o 0:55  

    warto porozmawiać z Mortem zanim udamy się do słupa i pogadać z nim porządnie o poprzednich wcieleniach-dostaniemy nieco expa a Morte plusy do zręczności,kondycji i siły



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw