Planescape: Torment » Solucja
Baator
Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Miejsce przybycia z Krain Zewnętrznych
- Słup Czaszek
- Portal do Krain Zewnętrznych
Opis przejścia
Niestety, to miejsce do ciekawych nie należy. Od razu radzę nastawić się na ciągłą walkę bez możliwości odpoczynku. [1] - tutaj się pojawiamy. Idziemy do [2]. Tam jest Słup Czaszek. Jeżeli mamy Mortego w drużynie, poprosi nas, abyśmy zostawili go przed słupem. Czaszki nie będą tak chętne do rozmowy, jak możemy się tego spodziewać. Za każdą informację będą żądały jakiejś przysługi. Tylko jedna opcja dialogowa jest wymagana, aby dalej móc kontynuować podróż. Musimy dowiedzieć się, jak dostać się do Fortecy Żalu. W zamian za to możemy zdradzić miejsce pobytu Fhjulla. Jeżeli chcemy dowiedzieć się czegoś więcej, będziemy musieli za to zapłacić. Możemy oddać im Nie-Sławę, Annę lub kawałek siebie (strata PŻ na stałe - odradzam). Po rozmowie ze Słupem możemy wracać do Krain Zewnętrznych. Aby to zrobić, musimy iść do punktu [3], podnieść kawałek obsydianu i rozciąć nim sobie język. Po powrocie do Krain Zewnętrznych musimy iść do Fhjulla i spytać go, jak stąd uciec. Wskaże nam portal prowadzący do Zniszczonej Klątwy. Zaraz potem nadejdzie ekipa, która nas goni. Musimy zabić wszystkich, albowiem Fhjull zdenerwuje się, że go wydaliśmy. Potem musimy iść portalem do Zniszczonej Klątwy.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Można też okłamać słup i wskazać nieprawdziwe miejsce pobytu Fhjulla. Wtedy jedną odpowiedź mamy tak jakby za darmo.
Można też okłamać słup i wskazać nieprawdziwe miejsce pobytu Fhjulla. Wtedy jedną odpowiedź mamy tak jakby za darmo.
No, ale potrzeba do tego odpowiednia ilość charyzmy (bodaj 19).
No, ale potrzeba do tego odpowiednia ilość charyzmy (bodaj 19).
Można przejść lokację bez walki, ustawiamy Annie skradanie się i idziemy w pojedynkę (tylko nią) do [2], po powrocie ze słupa trzeba zabić kilka potworów, ale później można pobiec Bezimiennym do [3] i wejść w portal
Można przejść lokację bez walki, ustawiamy Annie skradanie się i idziemy w pojedynkę (tylko nią) do [2], po powrocie ze słupa trzeba zabić kilka potworów, ale później można pobiec Bezimiennym do [3] i wejść w portal
Można też przejść z walką... ale podjazdową :)
Chowamy Anie w cieniu, podbiegamy pod potwora - atak w plecy, uciekamy poza zasieg i cala sytuacje powtarzamy az do skutku, exp nie ucieknie, a satysfakcja pozostanie :)
Można też przejść z walką... ale podjazdową :)
Chowamy Anie w cieniu, podbiegamy pod potwora - atak w plecy, uciekamy poza zasieg i cala sytuacje powtarzamy az do skutku, exp nie ucieknie, a satysfakcja pozostanie :)
witam chciałem poprawić was :
Tylko jedna opcja dialogowa jest wymagana, aby dalej móc kontynuować podróż.
bo nie jedna opcja jest potrzebna tylko dwie opcje aby opuścić te miejsce
trzeba pogadać z czaszkami na temat wyjścia, tylko ze jest kolejny problem bo musimy im coś dać w zamian a kostki jużsie pozbyliśmy w pierwszej odpowiedzi
witam chciałem poprawić was :
Tylko jedna opcja dialogowa jest wymagana, aby dalej móc kontynuować podróż.
bo nie jedna opcja jest potrzebna tylko dwie opcje aby opuścić te miejsce
trzeba pogadać z czaszkami na temat wyjścia, tylko ze jest kolejny problem bo musimy im coś dać w zamian a kostki jużsie pozbyliśmy w pierwszej odpowiedzi
Wystarczy tylko zapytać o Fortecę Żalu. Na pytanie o zabójcę nie będą potrafiły odpowiedzieć, a na pozostałe dwa (kim my jesteśmy i czym jest sam Słup) nie powiedzą nic ponad to, co już wiemy. Także pytanie ich o to jest ewidentnie niepotrzebne.
Poza tym, mogą nas jeszcze poprosić o Kostkę Modrona.
Co zabawne, a pewnie jest zwykłym błędem gry, żadna ekipa goniąca nie przybyła. ;)
Wystarczy tylko zapytać o Fortecę Żalu. Na pytanie o zabójcę nie będą potrafiły odpowiedzieć, a na pozostałe dwa (kim my jesteśmy i czym jest sam Słup) nie powiedzą nic ponad to, co już wiemy. Także pytanie ich o to jest ewidentnie niepotrzebne.
Poza tym, mogą nas jeszcze poprosić o Kostkę Modrona.
Co zabawne, a pewnie jest zwykłym błędem gry, żadna ekipa goniąca nie przybyła. ;)
najłatwiejszy sposób na trafienie do słupa to nakazanie całej drużynie zaatakować Bezimiennego zaraz po wejściu do Baator. Trik ten przydaje się przez całą grę.
najłatwiejszy sposób na trafienie do słupa to nakazanie całej drużynie zaatakować Bezimiennego zaraz po wejściu do Baator. Trik ten przydaje się przez całą grę.
@Taara
Wydaje mi się ze ekipa pojawia się u Fhjulla wtedy gdy podaliśmy czaszkom jego prawdziwe miejsce pobytu. Je je okłamałem, i umnie też zadnej ekipy nie było.
@Taara
Wydaje mi się ze ekipa pojawia się u Fhjulla wtedy gdy podaliśmy czaszkom jego prawdziwe miejsce pobytu. Je je okłamałem, i umnie też zadnej ekipy nie było.
ani Niesławy, ani Ani nie możemy oddać. One się na to nie godzą
ani Niesławy, ani Ani nie możemy oddać. One się na to nie godzą
warto porozmawiać z Mortem zanim udamy się do słupa i pogadać z nim porządnie o poprzednich wcieleniach-dostaniemy nieco expa a Morte plusy do zręczności,kondycji i siły
warto porozmawiać z Mortem zanim udamy się do słupa i pogadać z nim porządnie o poprzednich wcieleniach-dostaniemy nieco expa a Morte plusy do zręczności,kondycji i siły
Ten artykuł skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.