Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Wejście do kamienicy
- Beczka z pieniędzmi
- Sybilla
- Pomieszczenie
- Schody na pierwsze piętro
- Beczka z przedmiotami
- Schody na drugie piętro
- Przejście do Alei Uporczywych Westchnień
Opis przejścia
Kiedy wejdziemy przez drzwi w Ulu południowo - wschodnim [8], zauważymy, że Faroda zaatakowały cienie. Warto wrócić do niego po jego przedmioty. Laska przyda się tylko do uruchomienia portalu do jego skrytki. Aby się tam dostać, należy zabrać z jego zwłok kij i podejść do łuku po lewej stronie. Pojawi się okno dialogowe, a my uderzamy kijem o łuk. Wchodzimy w portal. W kryjówce znajduje się parę ciekawych czarów, Kłujący Kolczyk i kilka amuletów. Są one ukryte głównie w stertach książek. Po zbadaniu całej skrytki, wracamy do Kamienicy. Przed tym warto iść do Upadłego i porozmawiać z nim a propos naszej ręki, którą znaleźliśmy w Katakumbach. Opowie nam o czwórce wędrowców, z którymi podróżowaliśmy. Po rozmowie powinniśmy o tym pogadać z Dak'konem. Dowiemy się, że był on naszym niewolnikiem i że to my go uratowaliśmy. Można pogadać również z Morte, aby doczytał do końca to, co mamy wyryte na plecach. Otrzymamy 1000 PD. U Upadłego pojawiło się parę nowych tatuaży. Możemy je kupić. Przed wejściem trzeba zaopatrzyć się w młot i żelazny łom. Teraz wracamy do Kamienicy. [1] - tu się pojawiamy. Obok stoi malarka. Jest całkowicie pochłonięta swoją pracą. Kierujemy się do [2]. Znajduje się tam beczka, w której jest 220 miedziaków. Chroni jej jeden zbir z gangu Wygłodzonego Psa. Idziemy do Sybilli [3]. Twierdzi, że jest inne wyjście, niż to, przed którym stoimy. Aby uniknąć walki, musimy iść na górę znaleźć klucz. W pomieszczeniu nr 4 znajdziemy trochę "brzdęku" oraz schody na wyższe piętro, na które mamy się dostać. Na pierwszym piętrze nie ma wiele ciekawych rzeczy. Jedynie beczka [6], w której znajdziemy Kościany sztylet i trochę miedziaków. Przed wejściem na drugie piętro stoi dwóch zbirów. Gdy otworzymy drzwi na drugim piętrze, przywita nas trzech przeciwników. Na końcu korytarza jest mag, którego musimy pokonać, ponieważ to on posiada szukany przez nas klucz. W pokoju po lewej stronie znajdują się cztery amulety skrzepu i trochę pieniędzy. W pokoju po prawej stronie znajduje się zbir, którego musimy zabić. Wracamy na parter. Używamy klucza, ale nie wchodzimy do pomieszczenia, gdzie jest dwunastu przeciwników. Jeżeli komuś nie zależy na doświadczeniu, może po prostu wybrać postać Anny, skryć się w cieniu i wyjść bez walki. Dla tych, którzy nie gardzą żadnym expem, radzę przywoływać po paru zbirów, np. dwóch albo trzech. Po walce idziemy do Alei Uporczywych Westchnień.