Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Wejście do Katakumb Łkających Kamieni
- Komnata Soe'go
- Skrzynie z pieniędzmi
- Niezdecydowany Szkielet
- Czaszkoszczury
- Czerstwa Mary
- Akasta
- Ghul pchnięty nożem
- Stropiony Szkielet
- Bezimienny Zombie
- Droga do Zatopionych Ziem
- Szkielet kupiec
Opis przejścia
[1] - Trafiamy tutaj jako więźniowie. Radzę się poddać. Przenoszą nas do komnaty, gdzie spotykamy Soe [2] - naszego kolegę z Kostnicy. Tuż po wyjściu z tego pomieszczenia znajdziemy skrzynie [3]. W jednej, zamkniętej, znajduje się 500 miedziaków. Następna komnata to "pokój" Hargrimma. Na półce z książkami znajduje się czar - Most krwi. Po rozmowie z nim dowiadujemy się, iż ciężko jest przekonać Milczącego Króla o swojej "niewinności". Następnie idziemy przez "korytarz". Większość skrzyń jest zamkniętych. W jednej znajduje się Kościany Sztylet, w innej ponad 300 miedziaków. Warto je otworzyć. Powinno się to udać, jeśli mamy w drużynie Dak'kona. Teraz idziemy do Niezdecydowanego Szkieletu [4]. Mówi nam, że nie wie co ma zrobić. Wracamy do Soe'go. Mówimy mu, że szkielet nie wie, czy ma zginąć. On pójdzie do niezdecydowanego i postara się mu pomóc. Kiedy wyjdzie, otwieramy jego dziennik i dowiadujemy się, że szpieguje dla Wielojedności. Idziemy powiadomić Hargrimma, który go zabije. Gdyby był kłopot ze znalezieniem Hagrimma, krąży on po całym obszarze, więc trzeba go poszukać. Ze zwłok zabieramy czaszkę Soe'go, która przyda się w przyszłości. Teraz pytamy Hagrimma, co możemy zrobić, aby nas uwolniono. Mówi, że gdzieś tu kręci się stado czaszkoszczurów, które mamy wytropić. Idziemy do punktu [5] i zabijamy czaszkoszczury. Wracamy do kapłana i jesteśmy wolni. Pytamy, jak udaje się zrozumieć Czerstwą Mary. Teraz idziemy do niej [6] i uczymy się języka Gadaj-Kości-Opowieści. Może ona również pomóc nam w dostaniu się do Milczącego Króla. Wówczas rozmawiamy z Akastą [7]. Dowiemy się paru ciekawych rzeczy. Teraz kierujemy się do [8]. Jest tam Ghul, który ma nóż Uhir. Odda go nam w zamian za sześć ogonów czaszkoszczurów. Wybieramy się do Stropionego Szkieletu [9]. Jeśli mamy odpowiednio dużą ilość inteligencji - odgadniemy zagadkę i dostaniemy PD. Na koniec idziemy do Bezimiennego Zombie [10]. Musimy znaleźć dla niego imię. Zadania skończone - idziemy do Zatopionych Ziem [11]. Przed wyjściem można pohandlować z szkieletem-kupcem [12].