Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Klątwa • INSIMILION

    Planescape: Torment » Solucja


    Klątwa

    Działy gier » Planescape: Torment » Poradniki » Solucja
    Autor: caGe
    Utworzono: 23.06.2008
    Aktualizacja: 15.08.2008

    Opis przejścia

    Po wyjściu z labiryntu Raveli znajdujemy się w Klątwie. Jest to nasz kolejny przystanek w poszukiwaniu śmiertelności. Najpierw idziemy do [1]. Dwóch strażników torturuje pewnego mieszkańca, próbując wyciągnąć od niego informację. Tuż za nimi znajduje się skrytka. Jest tam świetny pierścień, który dodaje +2 KP i Szepcząca butelka. Teraz idziemy do karczmy "Brama Zdrajców" [2]. Kiedy już będziemy w owym budynku, dobrze jest wejść do górnej części (nr 1 w karczmie). W pokoju po prawej stronie znajduje się skrzynia (nr 2 w karczmie). Opróżnijmy ją. Znajduje się tam m.in. amulet serca. Teraz możemy zejść na dół. Idziemy do Plugawego Barsa (nr 3 w karczmie). Wie, gdzie znajduje się deva, jednak żąda od nas przysługi. Porwano jego córkę. Kieruje nas do Marqueza (nr 4 w karczmie) - jednego z byłych strażników. Musimy iść do Wewnętrznej Klątwy [3] - tam przetrzymywana jest córka Barsa. [1] w Wewnętrznej Klątwie - tam musimy iść. Aby uratować córkę Barsa, będziemy musieli pokonać wielu strażników. Radzę uważać podczas rzucania czarów - nie możemy zranić Jasilli. Gdy zabijemy już Skatcha i jego ekipę, porozmawiajmy z Jasillą - podziękuje nam. Wracamy do karczmy [2]. Mówimy Marquezowi o wykonaniu zadania - poda nam pierwszą część klucza. Kieruje nas do Kitli (nr 5 w karczmie). Kitla zleca nam następne zadanie. Musimy zdobyć zapiski majątkowe Kestera i Kruszypięścia. Wychodzimy z karczmy i od razu idziemy do [4]. Właśnie tam przebywa Kruszypięść. Musimy załatwić od niego owe papiery. Gdy już zdobędziemy papiery, warto przejrzeć arsenał broni, które posiada w sklepie. Jest tam parę ciekawych okazów. Teraz idziemy do Wewnętrznej Klątwy, a tam do miejsca [2]. To dom Kestera. Musimy zabrać od niego papiery, po które przyszliśmy. Kiedy je zdobędziemy, możemy wracać do karczmy. Oddajemy Kitli papiery - zdobywamy drugą część klucza. Kitla również może nauczyć nas magii. Następnym człowiekiem, który posiada część klucza, jest Nabat (nr 6 w karczmie). Zleca nam zadanie obrony dozorcy śmieciowiska. Podobno posiada on sporą kwotę gotówki, którą chcą ukraść tutejsze opryszki. Idziemy więc porozmawiać z dozorcą [5]. Odsyła nas do Werneta, który chce na niego napaść. Idziemy do Wewnętrznej Klątwy, a tam do [3]. Stoi tu Werset - nie będzie zbyt chętny do rozmowy, powie tylko, żeby oddał wszystko, lub go zabije. Wracamy więc do dozorcy. Przyjdzie trzech opryszków. Musimy obronić Kysa. Po walce podziękuje nam. Możemy wracać do karczmy po trzecią część klucza. Następną osobą, z którą musimy porozmawiać to Dallan (nr 7 w karczmie). Zleca nam rozmowę z urzędnikiem An'izjuszem, znajdującym się w Wewnętrznej Klątwie, blisko bramy Tartaru (nr 3 w Wewnętrznej Klątwie). On chce, abyśmy poniżyli Sjabę, bo to przez nią ma kłopoty. Idziemy do Sjaby [4]. Ona proponuje dwa razy więcej pieniędzy, za wykonanie tego samego polecenia, tylko przeciwko An'izjuszowi. Idziemy do kapitana straży [5]. Zdecydowanie najlepszą opcją jest wydanie ich obojga. Otrzymamy wówczas 200000 PD. Wracamy do karczmy (nr 2 w Zewnętrznej Klątwie). Dallan wręcza nam czwartą część klucza. Ostatnią osobą, dla której musimy wypełnić zadanie, jest Dona Kiszał (nr 8 w karczmie). Chce, abyśmy odnaleźli spichlerz i uwolnili demona. Wychodzimy więc z karczmy i idziemy do [6]. W spichlerzu musimy wejść na górę i kliknąć w znak pentagramu. Otwieramy zwój i pojawia się Agril-Szanak. Musimy go uwolnić, jednak najlepiej zapytać, co będziemy z tego mieli. Zgodzi się nam oddać Kruszyciela Serc - świetną broń dla wojownika. Uwalniamy demona. Możemy wrócić do karczmy. Idziemy do Dony Kiszał (nr 8 w karczmie) i mówimy o wykonaniu zadania. Skompletowaliśmy wszystkie części klucza. Teraz możemy zejść do więzienia w Klątwie w poszukiwaniu devy. Aby to zrobić wystarczy porozmawiać z Plugawym Barsem (nr 3 w karczmie).

    Zewnętrzna Klątwa - mapa lokacji

    Zewnętrzna Klątwa - miejsca godne uwagi

    • Skrytka
    • Karczma "Brama Zdrajców"
    • Przejście do Wewnętrznej Klątwy
    • Dom Kruszypięścia
    • Dozorca śmieciowiska
    • Spichlerz

    Wewnętrzna Klątwa - mapa lokacji

    Wewnętrzna Klątwa - miejsca godne uwagi

    • Funkcjonariusze Harmonium, którzy porwali Jasillę
    • Dom Kestera
    • Wernet
    • An'izjusz
    • Sjaba
    • Kapitan straży

    "Brama Zdrajców" - mapa lokacji

    "Brama Zdrajców" - miejsca godne uwagi

    • Schody na górę
    • Skrytka na piętrze
    • Plugawy Bars
    • Marquez
    • Kitla
    • Nabat
    • Dallan
    • Dona Kiszał





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw