Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Krainy Zewnętrzne • INSIMILION

    Planescape: Torment » Solucja


    Krainy Zewnętrzne

    Działy gier » Planescape: Torment » Poradniki » Solucja
    Autor: caGe
    Utworzono: 23.06.2008
    Aktualizacja: 15.08.2008

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Dom Fhjulla
    • Portal prowadzący do Baator
    • Portal prowadzący do Tartaru

    Opis przejścia

    Znajdujemy się w Krainach Zewnętrznych. Już na początku zaatakuje nas ekipa gronków. Na szczęście nie są oni mocni. W owych krainach nie ma zbyt wiele ciekawego do zwiedzania. Można obejść cały teren i unicestwić wszystkie potwory, jakie tu są. Właściwie ważne są tylko trzy miejsca. Pierwszym z tych ważnych jest dom Fhjulla [1]. Opowie nam o nieśmiertelności i o Fortecy Żalu. Nie będzie to wiele informacji. Odeśle nas do Baator, a tam do Słupa Czaszek. Zanim pójdziemy, możemy u Fhjulla odpocząć. Warto też poprosić go o wszystkie rzeczy, jakie ma. Gdy już wybierzemy opcję dialogową i dowiemy się o Słupie Czaszek, warto spytać go, jak z niego wrócić. Otrzymamy 100000 PD. Teraz możemy iść do Baator. [2] to portal prowadzący właśnie tam. Gdy wrócimy ze Słupa Czaszek, będziemy musieli iść drugim portalem [3] do Tartaru.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw