PodSigil to dość specyficzne miejsce. Można tu bowiem zdobyć tyle doświadczenia, ile dusza zapragnie. Potwory odradzają się, kiedy wychodzimy. Nasze pierwsze zbadanie tego miejsca może okazać się trudne, gdyż występują tu dosyć mocne potwory. Są to przede wszystkim Larwale i Trelony. Te pierwsze są dosyć silne i mają dużo PŻ, aczkolwiek są bardzo podatne na magię. Te drugie odwrotnie. Na półkach znajdziemy w większości amulety. Jest to lokacja poboczna, warta zwiedzenia ze względu na ilość expa, jaką zdobędziemy, gdy zabijemy wszystkie potwory. Jest jeszcze jedna, dosyć ważna kwestia, mianowicie, kiedy wrócimy z Tartaru, w PodSigil pojawi się Wielki Glabrezu, który będzie posiadał losowy przedmiot. Może to być pierścień, broń czy cokolwiek innego. Jest jednak pewien problem. Ów Glabrezu nie zawsze się pojawia. Podczas swojej ostatniej gry nie napotkałem go w żadnym miejscu. Reasumując, PodSigil to miejsce stworzone do zdobywania doświadczenia. Jedyną ciekawą rzeczą jest właśnie Glabrezu i przedmioty, które możemy zdobyć po walce z nim.
Planescape: Torment » Solucja
PodSigil
Działy gier » Planescape: Torment » Poradniki » Solucja | |
Autor: caGe | |
Utworzono: 23.06.2008 | |
Aktualizacja: 15.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
pomocy!!! Jak odzyskałem Mortego to nie ma mojego ekwipunku, co się stało?
Wędrowiec
w miejscu skad go porwano powinny byc wszystkie przedmioty
Wędrowiec
Ratujcie. Nie mogę zdobyć nagrobka od trumniarza i nie umiem wymusić na nim pomocy dla jego zombiastego:) kolegi. Nie wiem jak mam namówić Finama Lingwistę do przetłumaczenia mojego dziennika a co za tym idzie prochy nie chcą ze mną rozmawiać. Nie wiem w jaki sposób mam wyciągnąć portal do Raveli z kużni. Gram 1 raz i proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Wędrowiec
z portalem też miałem problem. wystarczy pogadać z ojcem Deionarry o testamentach (zapisach) i powiedzieć "Chyba masz dla mnie zapis", czy coś w tym stylu. Dostaniesz kwit, który trzeba wymienić w kuźni.
Co do innych problemów - zombie mozna zniszczyć za pomocą zaklęcia od Sebastiona, po wykonaniu zlecenia na Abishai. z ojcem Finama pogadasz tylko, jeśli masz umiejetność "gadaj-kości-opowieści" od Czerstwej Mary w katakumbach.
Ach, tak to jest, gdy ktoś pisze ten sam komentarz pod pięcioma częściami solucji.
Jak już miałam okazję zauważyć - zadanie z Finamowym ojcem można także wykonać, gdy ma się Nie-Sławę w drużynie, gdyż ta (jako kapłanka) ma zaklęcie... nie pamiętam jego nazwy, w każdym razie pozwala na rozmowę z umarłymi. No.
Wędrowiec
Przy odpowiednio wysokiej inteligencji obędzie się nawet bez gadanie z prochami :) Teraz miałem Int 22 i Bezimienny przypomniał sobie język od razu po przeglądnięciu zapisków Finama oraz dwunastościanu.
Ciekawa stronka która opisuje częstość i miejsca pojawienia się tego Glabrezu
http://translate.google.pl/translate?u=http%3A%2F%2Fplanescape.outshine.com%2Fcrap.planescape-torment.org%2Fglab.html&sl=en&tl=pl&hl=&ie=UTF-8
Wędrowiec
oto miejsca występowania glabrezu w podskigil:
http://planescape.outshine.com/crap.planescape-torment.org/images/glabspawn.jpg
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.