Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Tatuaże • INSIMILION

    Planescape: Torment


    Tatuaże

    Działy gier » Planescape: Torment » Opisy
    Autor: Scream Predatoor
    Utworzono: 21.08.2007
    Aktualizacja: 09.09.2009

    Niemal znak rozpoznawczy Planescape: Torment. Podczas gry odnaleźć możesz, Salon Tatuaży Dabusa , niegdyś sługi Pani Bólu, o wdzięcznym imieniu Upadły. On dysponuje mocą, by wydarzenia które miały miejsce w grze, przelać na tatuaż, który możesz umieści na swym ciele. Efekty są różne i opisze je po krotce.

    Pamiętaj też, że tatuować możesz tylko Bezimiennego, Annę i Dak'Kona.

    Każde z nich ma tylko 3 sloty na ciele na tatuaże, a więc wybieraj je rozsądnie.

    Bezimienny

    Zawsze powinien nosić tatuaż duszy i lepszej prezencji.
    Trzeci tatuaż zależy od klasy:
    - w przypadku maga to sztuki i maga,
    - jeśli złodziej to złodziejstwa i mistrzostwa złodziejskiego,
    - jak wojownik, to wojownika .

    Dak'kon

    Powinien zawsze nosić tatuaż objawienia, i większej wytrzymałości, dzięki czemu ma większe możliwości co do zapamiętywania czarów oraz uzyskuje więcej punktów życia, i regenerację (słabszą jednak niż Bezimienny). Trzeci to generalnie jakiś tatuaż podnoszący statystyki fizyczne. Na przykład tatuaż mocy albo zdrajcy.

    Anna

    Z nią zawsze jest problem!
    Generalnie daj jej tatuaż większego działania, dzięki czemu stanie się trudniejsza do trafienia, a pozostałe dwa sloty przeznaczyłbym na jakieś tatuaże wzmacniające jej zdolności bojowe.

    Numer Ku'u Yina

    To tatuaż liczby, zawiłe połączenie ciała i barwnika. Kiedy się go trzyma, szamoce się jakby szukał sobie miejsca. Jest to numer Ku'u Yina, osobisty identyfikator promieniujący Prawem. Po użyciu, tatuaż przechodzi na skórę noszącej go osoby i chroni przed atakami ze strony silnie chaotycznych istot. Nie może go używać postać o chaotycznym charakterze.

      Właściwości:
    • Nie może być używany przez Chaotyczne postacie
    • Ochrona przed Chaotycznymi istotami
    • Komentarz: Jedyny tatuaż niezdobyty u upadłego. Dlatego umieszczam go na samej górze, poza klasyfikacją.. Nagroda za rozwiązanie zadania Ku'u Yina. Nagroda za KAŻDE rozwiązanie!
    Tatuaże ”Podstawowe”
    „Czyli takie dostępne od razu.”

    Tatuaże od towarzyszy
    „Wymagają, by przyłączyć choć raz danego towarzysza.”

    Tatuaże nabyte
    „Wymagają, by osiągnąć konkretne poziomy statystyk lub klasy.”

    Tatuaże z odciętej ręki z krypty rozczłonkowania
    „Tatuaże skopiowane ze znalezionej ręki, poprzedniego wcielenia Bezimiennego.”

    Tatuaże Frakcyjne
    „Wymagają przyłączenia się do któregoś stowarzyszenia.”

    Tatuaże wydarzeń
    „Wymagają by coś zrobić, czegoś dokonać, po czym staną się dostępne.”
    Tatuaże ”Podstawowe”
    „Czyli takie dostępne od razu.”

    Tatuaż ochronny

    Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki.

      Właściwości:
    • +1 do klasy pancerza
    • Komentarz: Ludzie! Nie zbliżać się do tego, efekt mizerny i nieprzydatny!

    Tatuaż wzmocnionej obrony

    Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Wojowników
    • +2 do klasy pancerza
    • Komentarz: Już lepiej, ale wciąż są lepsze.

    Tatuaż celności

    Tatuaż ten przedstawia dwa koncentryczne pierścienie, z wewnątrz których promieniuje światło. Kiedy naniesie się go na skórę, u noszącej go osoby poprawi się ocena odległości oraz poczucie równowagi, przez co jej ataki będą celniejsze.

      Właściwości:
    • TraK0: +1
    • Komentarz: Mały bonus, nie wart uwagi.

    Tatuaż puszczania krwi

    Tatuaż ten ma formę kolczastego bicza. Kiedy jego posiadacz trafi w przeciwnika, tatuaż rozbłyskuje, a bicz dodatkowo "kąsa" wroga.

      Właściwości:
    • +1 do obrażeń od wszystkich ataków
    • Komentarz:Bardzo dobry tatuaż, szczególnie na początku!
      Dodaje plus jeden punkt obrażeń do każdego ciosu, nie ważne, czy zadanego magią, czy bronią. Wyjątkowo efektywny z czarem ”łzy elizjum”.
      UWAGA! Jeśli masz broń zadającą dwa typy obrażeń (np. miecz Triasa ogień + inne), to wtedy dostajesz 2 punkty obrażeń więcej (jeden dla ognia i jeden dla innych).

    Tatuaż prezencji

    Ten tatuaż daje noszącej go postaci przewagę przy kontaktach z innymi osobami. Dzięki niemu zostaje ona obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi.

      Właściwości:
    • +1 do charyzmy
    • Komentarz:Lepiej kupić od razu mocniejszą wersje, lub używać obu.

    Tatuaż lepszej prezencji

    Ten tatuaż sprawia, że nosząca go osoba staje się bardziej zdecydowana i wywiera na innych większe wrażenie. Dzięki tatuażowi zostaje obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi.

      Właściwości:
    • +2 do charyzmy
    • Komentarz:Kup na samym początku i noś do końca, a nie pożałujesz!
      Możesz później zamienić na Tatuaż źródła albo Srebrnego języka.

    Tatuaż zdrowia

    Tatuaż ten niewielkim stopniu zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki.

      Właściwości:
    • +1 do kondycji
    • Komentarz:Mały bonus, raczej nie warto.

    Tatuaż wzmocnionego zdrowia

    Tatuaż ten zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Wojowników
    • +2 do kondycji
    • Komentarz:Kup Dak'konowi, a uzyska śladową regenerację (po tym, jak odzyska wiarę w Zerthimona).

    Tatuaż działania

    Ten tatuaż zwiększa w pewnym stopniu refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia.

      Właściwości:
    • +1 do zręczności
    • Komentarz:Mały bonus, można się zastanowić.

    Tatuaż wzmożonego działania

    Ten tatuaż w znacznym stopniu zwiększa refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia, a jej umiejętności złodziejskie ulegają poprawie.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • +2 do zręczności
    • Komentarz:Możesz kupić Annie, zręczność jednak nie jest tak ważna w tej grze, więc polecałbym, byś kupił jakiś inny tatuaż.

    Tatuaż olśnienia

    Ten tatuaż powoduje lekki przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień.

      Właściwości:
    • +1 do inteligencji
    • Komentarz:Na początku może być ważny, ale lepiej wziąć inny.
      Możesz kupić Dak'konowi, żeby podreperować jego żałosną wręcz (jak na maga!) inteligencję.

    Tatuaż objawienia

    Ten tatuaż powoduje znaczny przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Magów
    • +2 do inteligencji
    • Komentarz:Na początku może być ważny, ale lepiej wziąć inny. Możesz kupić Dak'konowi, żeby podreperować jego żałosną wręcz, jak na maga, inteligencję.

    Tatuaż wytrzymałości

    Tatuaż ten w niewielkim stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić.

      Właściwości:
    • +3 do bazowych PŻ
    • Komentarz:Pomiń. Bonusik malutki.

    Tatuaż wzmocnionej wytrzymałości

    Tatuaż ten w znacznym stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić w czasie walki.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Wojowników
    • +9 do bazowych PŻ
    • Komentarz:Też pomiń. Bonus nieprzydatny aż tak, by marnować slot.

    Tatuaż mocy

    Ten tatuaż powoduje lekkie zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary.

      Właściwości:
    • +1 do siły
    • Komentarz:Słaby bonus.

    Tatuaż znaczniejszej mocy

    Ten tatuaż powoduje zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Wojowników
    • +2 do siły
    • Komentarz:Już lepiej, ale wybrałbym co innego.

    Tatuaż ducha

    Ten tatuaż powoduje nieznaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień.

      Właściwości:
    • +1 do mądrości
    • Komentarz:Bierz od razu mocniejsze,

    Tatuaż duszy

    Ten tatuaż powoduje znaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień.

      Właściwości:
    • +2 do mądrości
    • Komentarz:Zawsze brałem ten tatuaż na samym początku. Zastrzyk mądrości nigdy nikomu nie zaszkodził.

      Tatuaże od towarzyszy
      „Wymagają, by przyłączyć choć raz danego towarzysza.”

    Tatuaż logiki (Nordom)

    Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nordoma, ponieważ dzięki temu tatuażowi jesteś w stanie narzucić sobie na pewien czas właściwy Nordomowi (w każdym razie zazwyczaj właściwy) uporządkowany i logiczny tok rozumowania. Jednakże w takich chwilach jednocześnie maleją twoje możliwości pojmowania zewnętrznego świata, co tym samym znacznie utrudnia ci wyciąganie wniosków ze twoich własnych doświadczeń. Aby opisany stan umysłu uaktywnił się, tatuaż ten musi zostać użyty. Kiedy jego potencjał wyczerpie się, tatuaż zniknie.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Tymczasowo: +3 do inteligencji
    • Tymczasowo: -3 do mądrości
    • Komentarz:Nieprzydatny. Nie dość, że na tym etapie oba atrybuty powinny być już maksymalnie nabite, to jeszcze Mądrość jest przydatniejsza od Inteligencji.

    Tatuaż Anny spośród cieni

    Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Anny, ponieważ dzięki temu tatuażowi odnajdujesz w sobie nieco z gracji i zręczności tego sprytnego pół-diablęcia, a więc cech właściwym wykwalifikowanym złodziejom. Niestety zjawisko to ma również strony negatywne, bo razem ze złodziejskimi umiejętnościami przejmujesz od Anny cząstkę jej impulsywności i bezczelności, a to z kolei sprawia, że twoja Charyzma i Mądrość obniżają się.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • +1 do zręczności
    • -1 do charyzmy
    • -1 do mądrości
    • +3% do kradzieży kieszonkowych
    • +3% do krycia się
    • +3% do otwierania zamków
    • +3% do wykrywania pułapek
    • Komentarz:Za duże minusy do zbyt żywotnych statystyk gry. Nie bierz.

    Tatuaż Ignusa

    Towarzystwo Ignusa sprawia, że wszelki ogień, łącznie z ogniem szaleństwa dostrzegasz w innym...świetle. Dzięki temu tatuażowi będziesz mógł korzystać z Furii Ignusa przy odpieraniu ataków opartych na działaniu ognia i powiększać swoją Kondycję, znacznie podwyższając swój próg odczuwania bólu. Niestety, jako, że taki stan twojego umysłu i ciała bierze swoje źródło w szaleństwie Ignusa, obecność tego tatuażu na twojej skórze rzutuje na twoją Mądrość, a także na twoją Odporność na ataki oparte na magii. Tatuaż ten chroni swojego posiadacza przed działaniem płomieni, ale czas jego działania jest ograniczony. Niemniej jednak, kiedy właściwości tatuażu wyczerpią się, podniesiony za jego sprawą poziom Kondycji utrzyma się.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Tymczasowe
    • +15% do odporność na ogień
    • +15% do odporność na ogień magiczny
    • Noszony
    • +1 do kondycji
    • +3 do bazowych PŻ
    • -15% do odporności na magię
    • -1 do mądrości
    • Komentarz:Słabiutki tatuaż. Małe bonusy, a minus do mądrości jest zawsze bolesny.

    Tatuaż Mortego

    To prawda, że bardzo trudno jest uznać Mortego za idealnego kompana, ale, pominąwszy wszystkie jego wady, Morte sprawia, że czujesz się jakby bardziej rezolutny i labirynt ulic Sigil wydaje ci się jakby mniej obcy. Tatuaż ten umacnia takie odczucia, dodając +1 punkt twojej Charyzmie oraz, o ile tatuaż jest wywołany, przysporzy ci także nieco szczęścia Mortego i jego niesamowitej wręcz umiejętności wychodzenia obronną ręką (czy też raczej obronną czaszką) z sytuacji, które na pierwszy rzut oka powinny go zbić z tropu i ukrócić jego paplaninę (jak na przykład paraliż albo oszołomienie). Niestety, nie ma róży bez kolców, bo taki stan umysłu powoduje jednocześnie osłabienie twojej Mądrości, co w przypadku Mortego jest o raczej usprawiedliwione i zrozumiałe, bo jako fruwająca czaszka nie ma zbyt dużo do stracenia. Tatuaż ten może przysparzać ci szczęścia w rozlicznych przygodach, ale jego czas działania jest ograniczony. Jednakże, kiedy jego siła wyczerpie, poziom Charyzmy podniesiony za sprawą tatuażu nie spadnie.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Tymczasowo
    • +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
    • +1 do szczęścia
    • Noszony
    • +1 do charyzmy
    • -1 do mądrości
    • Komentarz:Nie opłaca się. Lepiej mieć mądrość, niż charyzmę.

    Tatuaż ochronny Sławy

    Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nie-Sławy, ponieważ dzięki temu tatuażowi potrafisz uspokajać swoje myśli i spoglądać na życie z wolnego od emocji dystansu, a tym samym czerpać więcej doświadczenia ze swoich przygód. Ponadto tatuaż ten czyni twój umysł ostrzejszym, umożliwia ci lepsze panowanie nad emocjami i strachem, a także kierunkuje twój refleks ku odpieraniu czaru i przeciwstawianiu się paraliżowi i innym aktom ataku, których powodzenie bazuje na twoim rozkojarzeniu.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • +1 do mądrości
    • +5 do wiedzy
    • +1 do wszystkich rzutów obronnych
    • Komentarz:Dość dobry, choć kiedy już przyjmiemy Nie-Sławę, dostępne będą lepsze.

      Tatuaże nabyte
      „Wymagają, by osiągnąć konkretne poziomy statystyk lub klasy.”

    Tatuaż mówcy kości

    Nauczyłeś się rozmawiać z umarłymi i wysłuchiwać ich opowieści, nawet spoza Wiecznej Granicy. Tatuaż ten powiększa twą władzę nad umarłymi, pozwalając ci jednym słowem powstrzymać nieumarłe istoty znajdujące się w pobliżu. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy, po czym znika.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Unieruchomienie nieumarłego"
    • Jak zdobyć?:Dostępny po nauczeniu się jak rozmawiać z nieumarłymi u Czerstwej Mary.
    • Komentarz:Pomiń. W momencie zdobycia tatuażu nie spotkasz już ani jednego nieumarłego na swej drodze.

    Tatuaż rzezimieszka

    Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce kradzieży kieszonkowej, sprawiając że możesz okraść każdego kto znajduje się w tej samej sferze co ty. Nie ważne gdzie dokładnie jest i czy w ogóle go widzisz. Wystarczy po prostu raz dziennie zacisnąć dłoń, a następnie ją otworzyć, a będzie pełna monet. Zdolność ta to coś więcej niż zwykła kradzież - kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mógł wejrzeć w umysł osoby, której zabrano pieniądze, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • "Błogosławieństwo miedzi"
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Jak zdobyć?:Tatuaż zdobywamy, kiedy będziemy mieli odpowiednio dużo punktów w kradzieży kieszonkowej.
    • Komentarz:Można kupić i używać raz dziennie, ale w grze ani XP, ani miedzi nie brakuje.

    Tatuaż cieni

    Tatuaż ten ukazuje twoje mistrzostwo w skradaniu się, sprawiając, że dla swoich wrogów jesteś niczym cień. Choć z osłony całunu możesz skorzystać pewną ograniczoną ilość razy, to po przywołaniu mocy tatuażu jesteś w stanie przez chwilę zajrzeć w naturę cieni i ciemności. Dzięki temu otrzymujesz niewielką dodatkową liczbę punktów doświadczenia. Po zużyciu "Całunu cieni," tatuaż znika.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • Przywołuje czar: "Całun cieni"
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Jak Zdobyć?:Wymaga odpowiednio wysokiego poziomu w umiejętności ukrycia w cieniu.
    • Komentarz:Nieprzydatne.

    Tatuaż strzaskanego zamka

    Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce otwierania zamków, sprawiając, że raz dziennie możesz dotknąć dowolnego zamka i otworzyć go *bez* pomocy wytrychów. Zdolność ta daje więcej niż po prostu możliwość otwarcia drzwi. Kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mieć wgląd w działanie mechanizmu zamka, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia. Po zużyciu "Otwarcia," tatuaż znika.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • Przywołuje czar: "Otwarcie"
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Jak zdobyć?:Wymaga odpowiednio wysokiego ”otwierania zamków”.
    • Komentarz:Totalnie nieprzydatne. W grze nie ma zamków, których byś nie pokonał sprawnym wojownikiem z siłą 11+.

    Tatuaż oszusta

    Tatuaż ten zawiera w sobie znak Oszusta... przedstawia kogoś, kto chce osiągnąć coś z łatwością, zamiast na to zapracować.

      Właściwości:
    • +3 do obrażeń od wszystkich ataków
    • TraK0: +3
    • Jak zdobyć?:Trzeba często kłamać w opcjach dialogowych (mieć bardzo chaotyczny charakter).
    • Komentarz:Bardzo dobry tatuaż, wręcz doskonały, obrażenia działają tak samo, jak w Tatuażu Upuszczania Krwi.

    Tatuaż wojownika

    Ten tatuaż zwiększa twoje wrodzone zdolności bojowe, przez co jest cię trudniej trafić, a twoje ciosy zadają większe obrażenia.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Wojowników
    • +1 do klasy pancerza
    • +1 do siły
    • +3 do bazowych PŻ
    • Jak zdobyć?:Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz pierwszy poziom, za specjalizację w klasie Wojownika.
    • Komentarz:Dobry na początek, później wymienić na mocniejszą wersje.

    Tatuaż wspaniałego wojownika

    Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytowych umiejętności w sztuce walki. Zwiększa on twoje wrodzone zdolności, sprawiając że z każdym ciosem zadajesz znaczniejsze obrażenia, a przy tym trudniej jest cię trafić.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Wojowników
    • +3 do klasy pancerza
    • +3 do siły
    • +9 do bazowych PŻ
    • Jak zdobyć?:Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz drugi poziom za specjalizację w klasie Wojownika.
    • Komentarz:Wspaniały tatuaż, kup go sobie albo Dak'konowi.

    Tatuaż sztuki

    Ten tatuaż zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Poprawia twoją pamięć, dzięki czemu możesz zapamiętać więcej zaklęć.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Magów
    • +1 do inteligencji
    • Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1 poziomu maga
    • Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 2 poziomu maga
    • Jak zdobyć?:Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz pierwszy poziom za specjalizację w klasie Maga.
    • Komentarz:Dobry dla maga, później wymienić na mocniejszą wersję.

    Tatuaż maga

    Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w sztuce magii. Ten tatuaż w znaczny sposób zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Podwaja liczbę pomniejszych czarów możliwych do zapamiętania.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Magów
    • +3 do inteligencji
    • Podwaja liczbę wszystkich czarów z 1 poziomu maga
    • Podwaja liczbę wszystkich czarów z 2 poziomu maga
    • Jak zdobyć?:Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz drugi poziom za specjalizację, w klasie Maga
    • Komentarz:Brać. Warto.

    Tatuaż złodzieja

    Tatuaż ten zwiększa twój refleks i umiejętności, dzięki czemu masz większą procentowo szansę na powodzenie akcji.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • +1 do zręczności
    • +5% do otwierania zamków
    • +5% do kradzieży kieszonkowej
    • Jak zdobyć?:Wymaga uzyskania pierwszego bonusu za specjalizacje w klasie Złodzieja.
    • Komentarz:Raczej średnio przydatne, lepiej wziąć tatuaż wzmożonego działania.

    Tatuaż mistrza złodziejskiego

    Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w złodziejskim fachu. Obdarza cię on uśmiechem fortuny, poprawia twój refleks i zwiększa twoje umiejętności, dając ci większą procentowo szansę na powodzenie akcji.

      Właściwości:
    • :Może być używany jedynie przez Złodziei
    • +3 do zręczności
    • +1 do szczęścia
    • +5% do otwierania zamków
    • +5% do kradzieży kieszonkowej
    • +5% do wykrywania pułapek
    • +5% do krycia się
    • Jak zdobyć?:Wymaga uzyskania, drugiego bonusu za specjalizację w klasie Złodzieja.
    • Komentarz:Mocna rzecz. Koniecznie weź.

      Tatuaże z odciętej ręki z krypty rozczłonkowania
      „Tatuaże skopiowane ze znalezionej ręki, poprzedniego wcielenia Bezimiennego.”

    Tatuaż straconego żywota

    Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś ze swoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy snułeś się zagubiony przez Ulice, opędzając najbardziej podstawowe potrzeby rabunkiem i kradzieżą na przygodnych podróżnych. Twoje ówczesne zbrodnie zmusiły się ostatecznie do poszukiwania schronienia w katakumbach Łkających Kamieni, gdzie ukrywałeś się prawie okrągły rok. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, ogarnie cię jego specyficzna moc przeżycia, powodując, że twój organizm będzie szybciej i sprawniej przezwyciężał wszelkie obrażenia i rany. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twych Sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, wzmożone tempo regeneracji utrzyma się.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Noszony przyspiesza regenerację
    • Komentarz:Są lepsze, ale ewentualnie można wziąć.

    Tatuaż milczących Monet

    Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy pędziłeś w Sigil życie złodzieja, aż któregoś dnia złapano cię i zawleczono na śmierć do Katakumb. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Ponadto na stałe wzrośnie poziom twojej umiejętności kradzieży kieszonkowych. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, twój bonus umiejętności dokonywania kradzieży kieszonkowych utrzyma się.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Po użyciu trwale zwiększa kradzieże kieszonkowe o 3%
    • Noszony zwiększa kradzieże kieszonkowe o 5%
    • Komentarz:Słabiutkie! Generalnie złodziej szybko nabija sobie skille i nie potrzebuje do nich bonusów.

    Tatuaż niszczycielskiej ciemności

    Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy musiałeś szukać schronienia w katakumbach i żyć tam jak cień, ukrywając się przed władzami Sigil, czyhającymi na ciebie na zewnątrz i przez niebezpiecznymi mieszkańcami samych katakumb Łkających Kamieni, snującymi się w ich ciemnym wnętrzu. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że lepiej będzie ci wychodzić sztuka ukrywania się; a cienie będą cię otaczać na podobieństwo czarnej opończy. Dzięki temu, trudniej będzie cię trafić w walce i trudniej będzie cię wyśledzić. Z drugiej jednak strony właściwość taka przysporzy ci dość podejrzanego wyglądu, przez co ludzie będą od ciebie stronić. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twoich Sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, umiejętność posługiwania się cieniami i ciemnością utrzyma się.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Po użyciu trwale zwiększa krycie się o 3%
    • Noszony zwiększa klasę pancerza o 1
    • Noszony zwiększa krycie się o 5%
    • Noszony zmniejsza charyzmę o 1
    • Komentarz:Mało przydatne, lepiej wziąć jakiś inny.

    Tatuaż łkających kamieni

    Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy katakumby pod powierzchnią Sigil były ci drugim domem, a ty wędrowałeś w ciemności, pośród grobowców i zgłębiałeś tajemnice łkających głazów. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że będziesz bardziej odporny na zimno, a twoja skóra stanie się podobna do powierzchni ściany Łkających Kamieni. Tym samym jednak nabędziesz wyglądu osoby niezwykle wymizerowanej, jak gdyby znajdującej na skraju śmierci głodowej. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, twoja odporność na chłód utrzyma się..

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Noszony zwiększa odporność na chłód o 10%
    • Noszony zwiększa odporność na magiczny chłód o 10%
    • Noszony zwiększa klasę pancerza o 1
    • Noszony zmniejsza charyzmę o 1
    • Komentarz:Nieprzydatne w grze, praktycznie nikt nie używa przeciw nam chłodu.

      Tatuaże Frakcyjne
      „Wymagają przyłączenia się do któregoś stowarzyszenia.”

    Tatuaż Anarchisty

    Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem. Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Przyspieszenie ruchów"
    • Ma ograniczoną ilość użyć.
    • Komentarz:Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele i pieniądze.

    Tatuaż Anarchistów

    Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem. Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem. Tatuaż wywołuje zamęt wśród wrogów Anarchistów. Trwa on maksymalnie 30 sekund.

      Właściwości:
    • Wywołuje zamęt
    • Ma ograniczoną ilość użyć.
    • Komentarz:Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele i pieniądze.

    Tatuaż doznania

    Może być używany jedynie przez Czuciowców Ten tatuaż wyostrza zmysły postaci. Efektem ubocznym jego działania jest fakt, że nosząca go osoba może zadawać ciosy w szczególnie wrażliwe miejsca, zadając przeciwnikom więcej obrażeń. Niestety tatuaż wzmacnia też doznania bólu, tak więc jego posiadacz również otrzymuje więcej obrażeń.

      Właściwości:
    • +1 do obrażeń od wszystkich ataków
    • +5% do obrażeń od wszystkich fizycznych ataków
    • TraK0: +1
    • Komentarz:Nieopłacalny, zważywszy na to, że wyczula nas na obrażenia.

    Tatuaż Czuciowców

    Może być używany jedynie przez Czuciowców Tatuaż ten pozwala swojemu posiadaczowi raz na dzień dodatkowo wykorzystać umiejętność 'czuciowy dotyk'. Ponadto daje "przeczucie" co do niektórych napotkanych przedmiotów. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu mocy obróci się w proch.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Czuciowy dotyk"
    • +3 do wiedzy
    • Komentarz:Bardzo słaby tatuaż. Mały bonus do wiedzy, a umiejętność ”czuciowy dotyk” jest bardzo mało przydatna.

    Tatuaż Źródła

    Może być używany jedynie przez Bogowców Tatuaż ten ukazuje twoją wiarę w Bogowców, Wyznawców Źródła. Nie tylko poprawia twoją Charyzmę, ale pozwala ci także postrzegać każde doświadczenie jako swoiste wyzwanie. Rozszerza to twój punkt widzenia i sprawia, że wzrastasz w szeregach Bogowców.

      Właściwości:
    • +2 do charyzmy
    • Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
    • Komentarz:Może zastąpić tatuaż większej prezencji.

      Tatuaże wydarzeń
      „Wymagają by cos zrobić, dokonać, po czym staną się dostępne.”

    Tatuaż Avernusa

    Tatuaż ten ukazuje twoją podróż do Avernusa, pierwszej warstwy Baator. Sięga do pozostałości popiołu i ognia ze Sfery, które wciąż znajdują się w twojej skórze. W ten sposób zapewnia ci osłonę przed wszystkimi rodzajami ognia i strachu.

      Właściwości:
    • +33% do odporności na ogień
    • +33% do odporności na magiczny ogień
    • Odporność na panikę
    • Jak zdobyć?:Wymaga powrotu do Sigil, by się pojawił.
    • Komentarz:Totalnie nieprzydatne, mało kto używa ognia jako broni.

    Tatuaż czarnokolcego wezwania

    Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu Czarno-Kolcego Gąszczu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu ... a Trigitowie odpowiedzieli na twoje wezwanie ... na swój własny sposób, co wywarło duże wrażenie na Raveli. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i posłużyć się nią do obrony w walce z nieprzyjaciółmi. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli A TAKŻE nieprzyjaciółmi Trinitów. Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Magów
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Przywołuje czar: "Czarnokolca tarcza"
    • Jak zdobyć?:Wymaga powrotu do Sigil, by pojawił się w ofercie Upadłego.
    • Komentarz:Słabiutki czar. Nie warto.

    Tatuaż czarnokolcego labiryntu

    Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu czarnokolcego labiryntu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i użyć jej przeciwko twoim wrogom. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli. Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Magów
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Przywołuje czar: "Czarnokolce przekleństwo"
    • Jak zdobyć?:Wymaga powrotu do Sigil, by pojawił się w ofercie Upadłego.
    • Komentarz:Słabiutki czar. Nie warto.

    Tatuaż śmierci w życiu

    Tatuaż ten opisuje jak uratowałeś życie Dimtriego, dając mu drugą śmierć. Bez względu na to czy spowodowała to siła jego wdzięczności, czy też zebranie mocy w słowach jakimi odezwałeś się do niego, by go wyzwolić, teraz pozwala ci korzystać z tego doświadczenia i przeciągnąć kogoś z powrotem przez krawędź śmierci. Ten tatuaż zadziała tylko trzy razy, zanim zniknie z twojej skóry.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Przywołuje czar: "Wskrzeszenie"
    • Jak zdobyć?:Wymaga ”zabicia” Dimitriego.
    • Komentarz: Nieprzydatne, zważywszy na to, iż po rozmowie z Deionarrą Bezimienny może wskrzeszać do woli.

    Tatuaż grobowców Es-Annon

    Tatuaż ten okaże się być może jedyną żywą pamiątką po słynnym Es-Annonie. Albowiem kiedy Płaczkowie Es-Annonu pomrą ze starości i chorób, już tylko ich samotne groby będą przypominać o tragedii kwitnącego niegdyś grodu. Lecz mogiły marną są pożywką dla ludzkiej wyobraźni. Tatuaż w swojej symbolice odwołuje się do cierpień Płaczków i posługuje się ich bólem jako tarczą przed wszelkimi obrażeniami. Innymi słowy tatuaż ten próbuje uchronić innych od żałosnego losu Płaczków Es-Annonu.

      Właściwości:
    • +2 do rzutów obronnych przeciw magii śmierci
    • +2 do bazowych PŻ
    • Jak zdobyć?: Dostępny po oszukaniu Płaczącego Es-Anno.
    • Komentarz: Mizerny bonusik, bo nawet nie bonus.

    Tatuaż snów o Es-Annon

    Z jakiegoś powodu, opowieść Opłakującego Es-Annon przepełniła cię dziwną tęsknotą. Przekazałeś ją Upadłemu. Tatuaż opisuje tę nostalgię, a także wytrwałość Opłakującego, wzmacniając twoje zdrowie i wytrzymałość. Pod względem artystycznym to jedna z najlepszych prac Upadłego i choć tatuaż pokazuje jedynie bardzo ogólny obraz Es-Annon, to prawie *czujesz* wspaniałe spiralnie ułożone parki i aleje pełne światła. Tatuaż pomaga ci zachować pamięć o mieście oraz marzenie mieszkańców, by jego wielkość nie była zapomniana.

      Właściwości:
    • +1 do rzutów obronnych przeciw magii
    • +2 do bazowych PŻ
    • Jak zdobyć?: Dostępny po rozmowie z Opłakującym Es-Annon.
    • Komentarz: Mało przydatne bonusy. A przede wszystkim małe!

    Tatuaż pożeraczy szczurów

    Tatuaż ten ukazuje twój wręcz nieludzki apetyt na szczury. Podnosi również twoją odporność na kwas i truciznę, głównie dlatego, że usprawnia twoje procesy trawienne.

      Właściwości:
    • +1 do rzutów obronnych przeciw truciznom
    • +5% do odporności na kwas
    • Jak zdobyć?: Wymaga zjedzenia co najmniej 20 szczurów, u gościa naprzeciw budynku Ds. Zwalczania Szkodników.
    • Komentarz: Małe bonusiki nie warte uwagi.

    Tatuaż dołączenia

    Tatuaż opowiada historię połączenia Korvusa i Kariny. Pozwala ci czerpać siłę z ich szczęścia, aby wzmocnić twoje związki z innymi. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Przyjaciele"
    • Jak zdobyć?: Musisz powiedzieć Korvusowi, że Karina poszukuje przyjaciela, by ten tatuaż się pojawił.
    • Komentarz: Można wziąć, choć osobiście wolałbym używać cukierków albo zapamiętanego czaru.

    Tatuaż złości

    Tatuaż ten symbolizuje sposób w jaki - za pomocą prostego stwierdzenia - przerwałeś związek Korvusa i Kariny zanim miał okazję się rozwinąć. Tatuaż pozwala sięgnąć ku niespełnionej miłości Korvusa i obrócić ją w broń przeciwko innym. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Nieznośny, szyderczy śmiech Tashy"
    • Jak zdobyć?: Okłam Korvusa, a ten tatuaż ukaże się u Upadłego.
    • Komentarz: Nie dość, że czar słaby, to i rozwiązania na zdobycie go mało etyczne i mało opłacalne.

    Tatuaż Oka sprawiedliwości

    Tatuaż ten opisuje twe wysiłki w niesieniu pomocy dla Tristy i przedstawia aresztowanie Byrona Szpicera i jego proces. Tatuaż wyostrza wzrok i wzmacnia umysł - pozwala posiadaczowi dostrzec niesprawiedliwość i daje mu siłę, by się jej przeciwstawić. Moc tatuażu można wykorzystać ograniczoną ilość razy, ale pozostanie on na miejscu nawet po wyczerpaniu zaklęcia "Wykrycie Zła."

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Wykrycie zła"
    • +1 do siły
    • Jak zdobyć?: Wymaga uwolnienia Tristy.
    • Komentarz: Słabe to. Niegodne uwagi.

    Tatuaż Tristy

    Tatuaż ten symbolizuje twoje wysiłki w wyzwoleniu Tristy. Kiedy się go założy, chroni posiadacza przed spętaniem, paraliżem, oraz innymi atakami jakie powstrzymują lub obezwładniają postać.

      Właściwości:
    • +3 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
    • Jak zdobyć?: Dostępny po uwolnieniu Tristy.
    • Komentarz: Są lepsze, więc tym nie zaprzątaj sobie głowy.

    Tatuaż Zdrajcy

    Tatuaż ten przedstawia zwycięstwo nad Triasem Zdrajcą i moment, gdy zadałeś mu zabójczy cios. Symbolizuje siłę potrzebną do jego pokonania oraz przytomność umysłu, dzięki której przechytrzyłeś zdradzieckiego devę.

      Właściwości:
    • +1 do siły
    • +1 do inteligencji
    • Jak zdobyć?: Wymaga zabicie Devy, by sie ukazał u Upadłego.
    • Komentarz: Na tym etapie, taki bonus – to porażka!

    Tatuaż Odkupiciela

    Ten tatuaż opowiada historię odkupienia Triasa Zdrajcy i sprowadzenia go ze ścieżki zła na drogę przebaczenia. Odzwierciedla twoją mądrość i zdolności przekonywania, a także niesie z sobą błogosławieństwo Triasa.

      Właściwości:
    • +2 do mądrości
    • +1 do charyzmy
    • +1 do szczęścia
    • Jak zdobyć?: Wymaga nawrócenia Triasa na drogę dobra. Jeśli Vhailor go zabije, to mimo to ten tatuaż się ukaże w ”sklepie” Upadłego.
    • Komentarz:Bardzo potężny tatuaż. Bierz bez zastanowienia.

    Tatuaż niespokojnych zmarłych

    Tatuaż ten uznaje twoje wysiłki w ukojeniu niespokojnych zmarłych w mauzoleum. Dzięki niemu możesz odczuć ich wdzięczność, błogosławiąc siebie i swoich towarzyszy. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy po czym znika.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Błogosławieństwo"
    • Jak zdobyć?: Wymaga zabicia Maga w mauzoleum.
    • Komentarz:Raczej słaby tatuaż.

    Tatuaż Reveli

    Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Ten tatuaż to świadectwo twojego spotkania z tym mitologicznym stworzeniem. Ktokolwiek ma na skórze ten znak, budzi pośród innych szacunek i strach na podobieństwo samej Raveli. Jeżeli już wcześniej twoja charyzma była spora, teraz będzie jeszcze większa, a pośledniejsze upiorne stworzenia, które zwykły na co dzień budzić lęk w ludziach, będą pokornie schodzić z twojej drogi.

      Właściwości:
    • +1 do charyzmy
    • Odporność na panikę
    • Jak zdobyć?:Dostępny po powrocie do Sigil.
    • Komentarz:Marny bonus lepiej, wziąć dowolny inny, zwiększający charyzmę.

    Tatuaż srebrnego języka

    Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Co więcej, giętkość twego języka i urok twojego usposobienia poruszyły serce Raveli, dzięki czemu możesz uważać się za mistrza pochlebstwa. Jakkolwiek już sam fakt posiadania tego tatuażu powiększa twoją charyzmę, możesz liczyć również na to, że w niektórych, nielicznych sytuacjach tatuaż ten podniesie twoją charyzmą na poziom wręcz nadludzki. W przypadku zużycia bonusu charyzmy zawartego w tym tatuażu, tatuaż pozostanie na twoim ciele.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • Tymczasowo: +3 do charyzmy
    • Noszony: +2 do charyzmy
    • Jak zdobyć?:Praw komplementy Raveli, za każdym razem, kiedy to możliwe, a tatuaż ten się ujawni w asortymencie Upadłego.
    • Komentarz:Monstrualny bonus do charyzmy. Nikt ci sie nie oprze, kiedy go nosisz.

    Tatuaż pocałunku Reveli

    Twoje usta dotknęły nocnej wiedźmy, Raveli, a zaprawdę niewielu jest takich, którym przyszło zobaczyć Ravelę na własne oczy, przeżyć to spotkanie i jeszcze pozostawić u niej uczucia inne niż pogarda i nienawiść. Tatuaż ma barwę krwawej czerwieni i przypomina ci o krwi, którą Ravela wytoczyła z ciebie, kiedy twoje wargi dotknęły jej ust. Kiedy pocałowałeś ją, na pewno nie okazałeś w tym postępku szczególnego rozsądku, ale bez względu na to, był to dowód niezwykłej odwagi i siły charakteru. Tatuaż ten ma właściwość oszałamiania serca i ciała, dlatego będzie ci pomagał w paraliżowaniu woli innych, ale jednocześnie będzie w pewien sposób osłabiał twoją inteligencję i mądrość.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Bezimiennego
    • -1 do mądrości
    • -1 do inteligencji
    • +2 do siły
    • +2 do kondycji
    • +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
    • Jak zdobyć?:Wymaga pocałowania Raveli.
    • Komentarz:Dość mocny Tatuaż, wymaga jednak, by podreperować trochę cechy, do których daje minusy. Generalnie świetnie współdziała z tatuażem duszy.

    Sznyt kolczastych Aniołów

    Nie może być używany przez Złe postacie Tatuaż ten przypomina pomoc, jaką udzieliłeś Kolczastym Aniołom w Alei Niebezpiecznych Węgłów . Twoja walka ze złem w samym sercu Alei daje ci teraz ochronę przed osobami o nikczemnych sercach.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Ochrona przez złem"
    • Jak zdobyć?:Wymaga Zabicia w Alei Niebezpiecznych Węgłów wszystkich wrogów Kolczastych Aniołów.
    • Komentarz:Bonusik marny.

    Tatuaż końca Sebastiona

    Tatuaż ten opisuje jak wyjawiłeś abiszai Grosukowi intencje Sebastiona. Odnosi się on do tego doświadczenia, pozwalając ci na wzmocnienie najmniejszego śladu nikczemnej wdzięczności abiszai. Po naniesieniu na skórę, tatuaż zyskuje moc wypromieniowania gorąca z ciała. Podobnie jak wdzięczność baatezu, moc tatuażu jest ograniczona - gdy się wyczerpie, znika on bez śladu.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Spacer w płomieniach"
    • Jak zdobyć?: Wymaga zakapowania Sebastiona Grasukowi.
    • Komentarz:Słabe i nieopłacalne. Nie dość, że Sebastion lepiej nas nagradza, to i tatuaż wtedy jest lepszy.

    Tatuaż zgonu Grasuka

    Tatuaż ten opowiada historię twoich wysiłków w niesieniu pomocy Sebastionowi, przez zabicie abiszaia Grosuka. Tatuaż sięga do tych doświadczeń i zwiększa siłę swego posiadacza, pozwalają mu uniknąć nieprzyjemnych problemów prawnych.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Ulepszone wzmocnienie siły"
    • Jak zdobyć?:Dostępny po wykonaniu zadania dla Sebastiona.
    • Komentarz:Raczej niewart uwagi. Lepiej wziąć coś konkretnego do siły, a nie czar.

    Tatuaż kamienicznych cieni

    Tatuaż ten opisuje historię ucieczki z Kamienicy gangu Wygłodzonych Psów. Ma on taki sam kolor jak Łza Węża, którą dostałeś od Sybilli. Tak długo jak będziesz go nosił, twoje umiejętności skradania się zostaną zwiększone.

      Właściwości:
    • Może być używany jedynie przez Złodziei
    • +15% do krycia się
    • Jak zdobyć?:Musisz wyjść z kamienicy zbójców, nie zabijając nikogo w głównym pomieszczeniu (potem możesz się wrócić i dobić wszystkich).
    • Komentarz:Dość duży bonus, warte uwagi, jeśli często się ukrywasz.

    Tatuaż nieprzerwanego kręgu

    Tatuaż ten uznaje twoją znajomość nauk Zerthimona i naznacza cię jako przyjaciela ludu githzerai. Pozwala ci przywołać dyscyplinę i skupienie Zerthimona, dzięki czemu twoje ciosy będą silniejsze i celniejsze. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy po czym znika.

      Właściwości:
    • Przywołuje czar: "Skupienie Zerthimona"
    • Jak zdobyć?: Wymaga, byś poznał i objaśnił Dak'konowi tajemnice Nieprzerwanego Kręgu Zerthimona.
    • Komentarz:Bardzo dobry tatuaż dla wojowników. Niestety, kończy się.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    kol
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.08.2007 o 15:34  

    Bardzo przydatna rzecz, dziękuję autorowi. Napisał wszystko ładnie i przejrzyście. Miło widzieć, że PT ciągle żyje ;)

    Orish
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.08.2007 o 17:02  

    Scream, doceń powyższy komentarz, bo nieczęsto ktoś cię w ten sposób chwali :]

    Monique von Derlyn
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.08.2007 o 17:46  

    Bardzo fajnie napisane, komentarze pomagają wybrać własciwy tatuaz :P

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.08.2007 o 0:49  

    Tekst jest genialnie pomyslany i skonstruowany - i oczywiscie niezmiernie przydatny (nawet jak dla kogos kto Tormenta przeszedl nie raz). Pogratulować.

    Reynevan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.08.2007 o 12:12  

    czysto przejrzyście i w ogóle ok
    P.S. 5/6 bo brak obrazków
    P.P.S. Scream przyznaj się kto to przez Word przepuścił :D

    Runyua
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.09.2007 o 0:26  

    wiem, ile tzreba zjeść szczurów, by zdobyć tatuaż Zjadacza ;] Dobry artykuł, chociaż mam problemy z dostaniem tatuaży, nawet, jak wypełniałam warunki ich ukazania sie :| Np zabiłam Grishnaka i nie mam tatuażu o tym =|

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: Anna
    Dodany: 18.11.2009 o 10:33  

    Świetny tekst, dzięki!
    Mam propozycję dotyczącą Anny. Jak wiadomo największy skok w bonusach od siły następuje między wartością 18 a 19. Zatem, żeby z Anny zrobić przyzwoitego woja, trzeba jej dać tatuaż większego wojownika (o ile oczywiście mamy odpowiednią specjalizację) i np. tatuaż znaczniejszej mocy (w sumie 14 + 5 = 19).
    Jeśli chodzi o Dak'kona, podniesienie siły do 19 to kwestia tatuażu mocy (po rozwiązaniu "Kręgu").



    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw