Opis przejścia
Znajdujemy się w podziemiach Klątwy. Niestety, czeka nas tutaj dużo walki. [1] - tu się pojawiamy. Już na początku, gdy się tu przeniesiemy, zaatakują nas dwa Trelony. Kawałek dalej czeka następna "ekipa". Właściwie to nie ma zbyt ciekawych miejsc w tej części. Możemy iść pogadać z Baatezu [2]. Tuż obok stoją dwa czarne Abiszaje. Można je unicestwić. Teraz idziemy do [3]. Jest tam Voorsza. To przemytnik. Chce, abyśmy zabili dla niego Gereletha, który rzekomo chce go zabić i ukraść mu towar. Idziemy więc do niego [4]. Okazuje się, że on też szuka devy - chce go zjeść. Nie da się uniknąć walki z nim. Po jego zabiciu wracamy do Voorszy. Okazuje się, że chciał nas wrobić, bo myślał, iż nie pokonamy Gereletha. Przemytnik nas zaatakuje. Po walce warto obrobić jego składowisko. W skrzyni znajduje się kilka amuletów, a w wozie parę czarów i ponad tysiąc miedziaków. Na końcu udajemy się do [5]. Stoi tam pustelnik. Możemy u niego odpocząć, a także uleczyć się. [6] - tam schowany jest pierścień, wzywający świetny czar - Burzę meteorów. Teraz możemy udać się do więzienia [7]. Jest tam zdecydowanie trudniej, dlatego warto uleczyć się i zapamiętać czary.
Pojawiamy się w więzieniu [1]. Już na początku przywita nas pięciu trelonów. Radzę wykorzystać na nich wszystkie czary. Po ich zabiciu polecam cofnąć się do pustelnika i jeszcze raz odpocząć. Idąc dalej, natrafimy na zastępy strażników z Klątwy, których będziemy musieli zabić. Są bardzo podatni na magię, więc najlepiej zebrać wszystkich w jedno miejsce, a potem zabić Zabójczą chmurką. [2] - tam stoi Trias, zakuty w kajdany. Musimy mu pomóc. Aby rozkuć jego więzy, należy znaleźć miecz, który ongiś posiadał. [3] to skrzynia, w której znajduje się pięćset miedziaków, Łza węża i Zwój większego balsamowania. [4] to przejście, do którego klucz dał nam Trias. Kiedy tam wejdziemy, będziemy musieli stoczyć walkę z zastępami strażników. Podczas przechodzenia "labiryntu" i bitew ze strażnikami, warto przejść do [5]. Dostaniemy dodatkową ilość doświadczenia (87500PD). Po trzech kręgach walki możemy iść odebrać miecz Triasa. [6] - tam stoi Kasjusz. Aby zdobyć miecz, musimy pokonać go w jednej z prób. Mamy do wyboru: siłę, inteligencję, zręczność. Jeśli wybierzemy tę pierwszą, będziemy musieli go zabić. Jeśli zdecydujemy się na próbę inteligencji, zabawimy się w rozwiązywanie zagadek. A jeżeli spróbujemy swojej zręczności, będziemy okradali Kasjusza. Po zdobyciu miecza wracamy do Triasa. Uwalniamy go. Niestety, niewiele nam powie. Skieruje nas do Fhjulla. Aby się do niego dostać, musimy uaktywnić portal w drzwiach [7]. Zanim jednak przezeń przejdziemy, warto obudzić Vhailora i porozmawiać z nim [8]. Można przyłączyć go do drużyny, jeśli się z nim odpowiednio porozmawia. Dobrze wziąć go choć na chwilę - otrzymamy 90000PD. Teraz możemy przejść przez portal. Jeżeli wzięliśmy Vhailora i jesteśmy wojownikiem, warto spytać o naukę toporem. Permanentnie zwiększy się nasza siła i otrzymamy sporo doświadczenia.
Podziemia pod Klątwą - mapa lokacji
Podziemia pod Klątwą - miejsca godne uwagi
- Miejsce przybycia z Klątwy
- Baatezu
- Voorsza
- Gereleth Glist
- Pustelnik
- Skrytka
- Przejście do więzienia
Więzienie pod Klątwą - mapa lokacji
Więzienie pod Klątwą - miejsca godne uwagi
- Przejście do podziemi
- Trias
- Skrzynia z pieniędzmi
- Drzwi prowadzące do kręgów
- An'izjusz i paru strażników
- Kasjusz
- Portal do Sfer Zewnętrznych
- Vhailor