Zbroja Łaskobójcy Vhailora
Klasa pancerza: 2
Waga: 75
Może być używana jedynie przez Vhailora
Ta archaiczna zbroja jest wprawiona w ruch przez energię życiową Vhailora. Na jej powierzchni widocznych jest wiele małych wgnieceń i zadrapań, ale poza tym wydaje się, że wytrzymała próbę czasu... na pewno lepiej niż ciało Vhailora.
Naramienniki zbroi są przyozdobione ostrzami, a na piersi widoczny jest ozdobny symbol frakcji Łaskobójców (czerwony smok z rozpostartymi skrzydłami).
Zbroja jest częścią Vhailora... zabicie Vhailora (jeśli to w ogóle możliwe) będzie najprawdopodobniej oznaczać zniszczenie zbroi.
Opis: Jest to zbroja Vhailora.
Zerthowa Zbroja Dak'kona
Klasa pancerza: 5
Waga: 25
Może być używana jedynie przez Dak'kona
Ceremonialna, zerthowa zbroja Dak'kona. Zrobiona ze splecionych metalowych kółek, wykonanych z tej samej substancji, co jego miecz. (Jednakże w przeciwieństwie do miecza zbroja nie zmienia się wraz ze stanem umysłu posiadacza) Nosi się ją na czerwonej przeszywanicy, a w celu zwiększenia osłony rąk i górnej części ciała dodano kolczaste karwasze i naramienniki.
Zbroja Dak'kona przypomina kolczugę, jednakże jest od niej lżejsza i bardziej giętka, pozwalając mu skuteczniej władać mieczem. Zdaje się, że gdy razem używa się ostrza i zbroi, staje się ona jeszcze lżejsza i bardziej elastyczna, przypominając raczej materiał niż kolczugę. Nie wiadomo, czy jest to właściwość karacha, czy efekt magiczny pochodzący od tych dwóch przedmiotów.
Opis: Jest to zbroja Dak'kona.
Nieskalany Gorset Nie-Sławy
Klasa pancerza: 5
Waga: 5
Może być używany jedynie przez Nie-Sławę
Gorset Nie-Sławy wykonany jest z wyprawionej skóry jakiegoś stworzenia. Pomimo swojego prostego i purytańskiego wręcz wyglądu, nie udaje mu się ukryć zmysłowości Sławy. Gorset nie posiada żadnych znanych mocy poza drobnymi zaklęciami, które sprawiają, że nigdy się nie brudzi, a drobne rozdarcia tkaniny są od razu naprawiane.
Opis: Podstawowa zbroja Nie-Sławy.
Gorset Niebezpiecznej Misji
Klasa pancerza: 5
Specjalne właściwości:
Przyspiesza regenerację
Waga: 6
Może być używany jedynie przez Nie-Sławę
To jeden z wielu gorsetów, które zwykła zakładać Nie-Sława, Pani Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Tę część garderoby przygotował krawiec-czarodziej Gonkalf i nie zaniedbał swojego fachu! Szaty te bowiem nie tylko same się czyszczą i cerują mniejsze rozdarcia, ale do tego potrafią z wolna uleczyć Nie-Sławę z niektórych ran.
Opis: Nieco ulepszona wersja zbroi Nie-Sławy - dostępna u krawca.
Gorset Bezbożnej Kapłanki
Klasa pancerza: 5
Specjalne właściwości:
Umożliwia zapamiętanie 3 dodatkowych czarów z 1 poziomu
Umożliwia zapamiętanie 2 dodatkowych czarów z 2 poziomu
Waga: 5
Może być używany jedynie przez Nie-Sławę
To gorset, który zwykła zakładać Nie-Sława, Pani Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Czar wszyty w tę część garderoby, dzięki sztuce krawiecko-czarodziejskiej Gonkalfa, umożliwia Nie-Sławie zapamiętanie dwa razy więcej niż zazwyczaj czarów z poziomów 1 i 2.
Opis: Chyba najlepszy gorset dla Nie-Sławy, gdyż zapewnia dodatkowe czary z poziomu 1. i 2.
Kamizelka Anny
Klasa pancerza: 8
Waga: 10
Może być używana jedynie przez Annę
Kamizelka Anny przypomina skórzaną zbroję, ale wydaje się bardziej giętka i zapewnia większą swobodę ruchów. Nie jesteś pewien, jaka skóra posłużyła do jej wykonania, ale jest chyba dość wytrzymała. Z przodu kamizelka spięta jest trzema paskami, a wzdłuż lewej ręki umocowane są nakładające się na siebie opaski. Kiedy zajdzie potrzeba, Anna może schować w nich swoje naręczne sztylety.
Opis: Jest to zbroja Anny.
Kabat Bezczelnego Łotrzyka
Klasa pancerza: 4
TraK0: +1
Waga: 12
Może być używany jedynie przez Annę
Tę solidną skórzaną zbroję skrojono bez wątpienia z myślą o kobiecie. Jej wykonanie świadczy o wysokim kunszcie rzemieślnika. Niewielkie metalowe ćwieki i taśmy starannie umieszczono na powierzchni kabata, zapewniając posiadaczce stroju znaczną, choć nie okupioną przez umniejszenie mobilności ochronę w walce. Zbroja ta wydaje się być idealnym ubiorem dla 'ognistej' wojowniczki, która przewagę w walce uzyskuje dzięki szybkości i płynności ruchów. Formuły zaklęć wszyte w kubrak przez czarodzieja-krawca Gonkalfa służą ochronie, ale pozwalają również na utrzymywaniu równowagi i zadawania bardziej precyzyjnych ciosów.
Opis: Świetna zbroja, o niskim współczynniku KP i dodająca nieco do celności Anny. Dostępna u krawca.
Kabat Przemykającego Cienia
Klasa pancerza: 6
Specjalne właściwości:
+15% do kradzieży kieszonkowej
+25% do krycia się
Waga: 8
Może być używany jedynie przez Annę
To wdzianko z lekkiej skóry zostało skrojone ewidentnie z myślą o kobiecie. Wystarczy jeden rzut oka na strój, aby przekonać się, że każdy jego detal jest wykonany z najlepszej jakości materiału. Wszystko, od giętkiej, skórzanej warstwy wierzchniej począwszy a na poczwórnych szwach i jedwabnej podszewce skończywszy, głosi pean arcymistrzostwa sztuki krawieckiej. Sam mistrz czarodziejskiej sztuki krawieckiej Gonkalf wszył w podszewkę znaczną liczbę czarów, tak aby właścicielka kabata mogła łatwiej wtapiać się w cienie rzucane przez otoczenie i pozostać niepostrzeżona dla innych.
Opis: Świetna zbroja dla Anny, jeżeli wykorzystujemy ją jako złodzieja - nie jako wojownika. Tę odzież możemy kupić u krawca.
Szczurza Zbroja ze Sfer Niższych
Klasa pancerza: 5
Waga: 10
Może być używana jedynie przez Annę
Zbroja ta została uszyta ze skór różnych szkodników żyjących w Otchłani. Nić użyta do szycia to pojedynczy, długi, biały włos (choć nie wiadomo z jakiego stworzenia pochodzi). Nie ma tu żadnych metalowych elementów, ćwieków czy sprzączek. Zrobiona jest w całości z pozostałości po żywych stworzeniach.
Opis: Zdecydowanie lepiej kupić którąkolwiek zbroję od krawca niż nosić tę.