Znajdź ocalałych rozbitków
Jest to pierwsze zadanie, jakie Ci przyjdzie wykonać. Rozejrzyj się wokół i przeszukaj ciała rozbitków. Jeden z nich - dziewczyna o imieniu Sara - wciąż żyje. Porozmawiaj z nią. Niestety, jest ona jedyną osobą poza naszą postacią, która przeżyła katastrofę.
Punkty doświadczenia: 25 (za wykonanie zadania)
Zaprowadź Sarę w bezpieczne miejsce
Sara zasugeruje jak najszybsze opuszczenie plaży. Najpierw jednak musisz uzbroić się w jakąś broń. Tuż obok znajdziesz maczugę (jednoręczna) i solidną gałąź (dwuręczna). To, którą wybierzesz, zależy wyłącznie od Twojego gustu. Rozejrzyj się jeszcze wokoło, pozbieraj różne przedmioty i zgłoś Sarze gotowość do wędrówki. Dołączy do Ciebie i będzie za Tobą podążać. Powinniśmy kierować się ścieżką, przy której są zapalone pochodnie. Po drodze będziemy musieli poradzić sobie z kilkoma słabymi, lecz na tym etapie gry zabójczo groźnymi, zwierzętami. Wkrótce dojdziecie do opuszczonego domu, w którym Twoja towarzyszka zechce się zatrzymać.
Punkty doświadczenia: 50 (za wykonanie zadania)
Zbadaj opuszczony dom
Sara zaproponuje przeszukanie domu. Wejdź do niego.
Punkty doświadczenia: 25 (za wykonanie zadania)
Znajdź klucz w opuszczonym domu
W opuszczonym domu znajdziesz zamkniętą skrzynię. Sara powie Ci, że klucz musi być gdzieś w pobliżu. Znajdziesz go w drugim pokoju, tuż obok łóżka.
Punkty doświadczenia: 25 (za wykonanie zadania)
Splądruj skrzynię w opuszczonym domu
Otwórz skrzynię i zabierz jej zawartość. Następnie porozmawiaj z Sarą.
Punkty doświadczenia: 25 (za wykonanie zadania)
Zanieś Sarze trochę smażonego mięsa
Sara surowego mięsa do ust nie weźmie, dlatego powinniśmy wykorzystać patelnię i ognisko obok do usmażenia go. Jeśli jakimś cudem nie mamy żadnego w naszym ekwipunku, jeden kawałek leży tuż przy wejściu do chaty. Po skończonym dziele rozmawiamy ponownie z dziewczyną.
Punkty doświadczenia: 25 (za wykonanie zadania)