Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Solucje • Vampire: the Masquerade - Redemption • INSIMILION

    Solucje


    Vampire: the Masquerade - Redemption

    Gry wideo » Solucje » Solucje
    Autor: Nastian
    Utworzono: 24.12.2009
    Aktualizacja: 02.05.2015

    Informacja dodatkowa:

    Niniejsza solucja pozwala na ukończenie gry z możliwie wysokim poziomem człowieczeństwa. Gracz może wybrać wedle uznania inne opcje dialogowe, jednak istnieje wtedy realne ryzyko porażki.

    PRAGA

    Przebudzi cię okrzyk przerażenia dochodzący z pobliskiej komnaty. Wbiegnij do sąsiedniej izby i podejmij walkę z potworami atakującymi siostry zakonne. Nie są one zbyt wymagającymi przeciwnikami i powinieneś zabić je za pomocą kilku uderzeń miecza. Po walce padniesz nieprzytomny na ziemię i znajdziesz się z powrotem w łóżku. W trakcie rozmowy z Anezką dowiesz się, że potwory pochodzą z pobliskiej kopalni. Gdy otrzymasz możliwość wypowiedzi, odrzeknij: "Tomorrow I shall venture into the silver mine and flush the vermin from their holes".

    Zadanie: Reclaim the Bonn Silver Mines

    Musisz udać się do kopalni i zabić wszystkie zamieszkujące ją potwory. W sąsiedniej komnacie znajduje się Anezka, nie dowiesz się jednak od niej nic ciekawego. Należy zauważyć, że każda rozmowa z nią przywraca wszystkie utracone punkty zdrowia. Wyjdź na zewnątrz i rozejrzyj się po mieście.

    Klasztor będzie twoim pierwszym schronieniem. Oznacza to, że znajduje się w nim skrzynia, w której możesz przechowywać przedmioty. Jest to także jedyne miejsce, w którym możesz odpoczywać i zapisywać grę. Na prawo od klasztoru znajduje się Katedra Św. Tomasza. Wewnątrz porozmawiaj z arcybiskupem by otrzymać błogosławieństwo.

    Niedaleko spotkasz rycerzy Św. Jana, z którymi możesz porozmawiać. Odszukaj gospodę i porozmawiaj z oberżystą. Po skończonej rozmowie zabierz miksturę leczniczą. Znajdź kuźnię (po drugiej stronie gospody) i porozmawiaj z kowalem. Jeśli będziesz chciał go wysłuchać, otrzymasz informację dotyczącą lokalizacji sklepu alchemicznego. Możesz także kupić od kowala przedmioty (na przykład tarczę) lub zaoszczędzić złoto na później.

    Odszukaj sklep alchemiczny znajdujący się w Złotej Uliczce. Wejdź do środka i porozmawiaj z Unorną, by uzyskać kilka przydatnych informacji. Wyjdź na zewnątrz i skieruj się w stronę zachodniej bramy. Porozmawiaj ze starcem, którego spotkasz w jej pobliżu.

    Na zewnątrz będziesz musiał wysłuchać strażników. Gdy skończysz z nimi rozmawiać, skieruj się w stronę kopalni. Przy wejściu do niej znajdziesz pochodnię, która może okazać się przydatna podczas pobytu w kopalni. Gdy już będziesz gotowy, wejdź do kopalni.

    Wewnątrz zaopatrz swoją postać w pochodnię, dzięki której nie będziesz musiał podróżować w ciemnościach. Podczas wędrówki przez kopalnię staraj się zbierać wszystko, co znajdziesz.

    Podążaj naprzód, aż natkniesz się na ciało jakiegoś nieszczęśnika. Natychmiast zostaniesz zaatakowany przez potwora znajdującego się w pobliżu. Czasami korzysta on ze zdolności, dzięki której staje się silniejszy. Najlepiej jest wtedy biegać wokół niego, co jakiś czas zatrzymując się i zadając pojedyncze ciosy. Podążając naprzód, spotkasz jeszcze kilka potworów tego typu.

    Nieco dalej przyjdzie ci się zmierzyć ze szczurami, które wielkością przypominają psa. Chociaż nie są zbyt wytrzymałe, to w większych grupach mogą sprawiać problemy. Staraj się walczyć z nimi pojedynczo. Musisz także uważać na wyrwy w ścianach, w których ukrywają się te gryzonie. Podążaj naprzód, aż dotrzesz na drugi poziom kopalni.

    Na drugim poziomie dotrzesz do niewielkiego podziemnego stawu. Rozejrzyj się dookoła i znajdź dźwignię na drewnianej konstrukcji po prawej. Pociągnij za dźwignię, co uruchomi czerpak i osuszy staw na tyle, że będziesz mógł przejść. Po drugiej stronie zostaniesz zaatakowany przez wojennego ghula. Najlepsza taktyka, by się z nim uporać, to biegać wokół niego i zadawać ciosy z doskoku. Gdy już go pokonasz, podążaj na kolejny poziom kopalni.

    Na trzecim poziomie znajduje się legowisko Ahzry. Tutaj właśnie przydadzą się butelki z wodą święconą. Rzucaj nimi w wampirzycę, by ją osłabić. Jeśli skończą ci się butelki, zabij ją za pomocą swego miecza. Po zwycięskiej skieruj się w stronę wyjścia. Po drodze znajdziesz amulet Św. Judy.

    Zadanie: Return to St. Thomas

    Skieruj się w stronę gospody i porozmawiaj z oberżystą. Po rozmowie zabierz kolejną miksturę leczniczą. Wróć do Katedry św. Tomasza, gdzie rezyduje Arcybiskup, i porozmawiaj z nim. Gdy opuścisz budynek, zostaniesz przywitany przez szczęśliwych mieszkańców miasta.

    Zadanie: Visit Sister Anezka

    Wejdź do klasztoru, by porozmawiać z Anezką. W sąsiedniej komnacie spotkasz Arcybiskupa, który nie będzie zadowolony z twojego zainteresowania Anezką. Rozkaże ci chronić ulice miasta w czasie nocy. W trakcie rozmowy z nim wybierz odpowiedź: "I obey. But I shall protect the streets in front of Cathedral and Convent as well". Gdy skończysz z nim rozmawiać, wyjdź z klasztoru.

    Zadanie: Protect Prague by Night

    Na początku idź do kuźni, by sprzedać wszystkie niepotrzebne przedmioty i zakupić lepszą broń. W pobliżu kuźni znajdziesz szczury, które powinieneś zabrać - wkrótce będą ci one potrzebne. Skieruj się w stronę sklepu alchemicznego i porozmawiaj z Unorną, by dowiedzieć się nieco o pochodzeniu wampirów. Możesz sprzedać też wszystkie mikstury lecznicze. W późniejszym etapie gry nie będą ci już one potrzebne.

    Na ulicach przyjdzie ci się zmierzyć z kilkoma potworami. Gdy już zwiedzisz całe miasto, wróć przed klasztor, gdzie zostaniesz zaatakowany przez trzech ożywieńców. Staraj się walczyć z nimi pojedynczo. Wróć do klasztoru, gdzie będziesz musiał stoczyć walkę z kolejnymi potworami. Zaraz potem życie Christopha ulegnie nieodwracalnej zmianie.

    Teraz jesteś wampirem! W trakcie rozmowy z wampirzycą odrzeknij: "I am newly remade and know little of this world. I agree only to follow thy lead for the present". Chwilę później poznasz Wilhelma, który stanie się twoim pierwszym towarzyszem. Proponuję wyposażyć go w halabardę, którą znajdziesz w jego ekwipunku. Wyjdź na zewnątrz.

    Zadanie: Recover the Nod Fragment

    Musisz udać się do klasztoru położonego na północ od miasta i znaleźć tam fragment księgi Noda. Skieruj się do północnej bramy, by wejść na most, gdzie Wilhelm pouczy cię, w jaki sposób żywić się ludzką krwią. Powinieneś wiedzieć, że wampir musi się stale nią odżywiać. W tym celu możesz używać znalezionych przy kuźni szczurów lub butelek z krwią, którą można nabyć w sklepie Unorny. Najłatwiejszym jednak sposobem jest użycie dyscypliny, dzięki której możesz żywić się krwią innych istot. Nie wolno ci jednak zabijać mieszkańców miasta. Jeśli to zrobisz, stracisz pięć punktów człowieczeństwa.

    Natychmiast po przejściu przez most skręć w lewo, by dotrzeć do klasztoru. Na zewnątrz spotkasz mnichów, których krwią możesz się pożywić. Gdy już będziesz gotów, wejdź do środka.

    Zadanie: The Monastery

    Na samym początku kilka uwag na temat przeciwników, których spotkasz podczas wędrówki przez kolejne poziomy klasztoru. Bez wątpienia najtrudniejszymi przeciwnikami, którym przyjdzie ci stawić czoła, są wampiry z klanu Kapadocjan posiadające kilka zdolności wrodzonych i umiejętność żywienia się twoją krwią. Szkielety nie są zbyt trudnymi przeciwnikami podobnie jak szczury, którym miałeś już okazję stawić czoła podczas oczyszczania kopalni. Pozostałe stwory nie stanowią wymagających przeciwników, ale w większych grupach mogą sprawiać problemy.

    Po krótkiej rozmowie z Wilhelmem rozpoczniesz podróż po klasztorze. Nie zabijaj mnichów, których napotkasz na samym początku. Jeśli to zrobisz, stracisz cenne punkty człowieczeństwa. Przejdź przez pierwszy poziom, zabijając wszystkich napotkanych wrogów. W trakcie wędrówki kilkakrotnie będziesz miał okazję porozmawiać ze swoim towarzyszem.

    Podczas podróży po kolejnym poziomie dotrzesz do zamkniętych drzwi. By je otworzyć, musisz wejść na górę po rampie, która znajduje się na prawo od nich. Tam po pokonaniu wszystkich wrogów przeciągnij dźwignię znajdującą się na ścianie. Zejdź po rampie na dół i przejdź przez otwarte drzwi. Dotrzesz do drzwi prowadzących na następny poziom. Naprzeciwko nich znajduje się ołtarz, pod którym znajdziesz ukryty panel. Gdy go naciśniesz, po lewej stronie drzwi prowadzących na kolejny poziom otworzy się tajne przejście. Wewnątrz znajdziesz potężną broń, która doskonale spisuje się podczas walki z wampirami. Możesz ją zidentyfikować poprzez użycie odpowiedniego zwoju.

    Na trzecim poziomie podążaj korytarzem, aż dotrzesz do schodów. Po prawej stronie znajdują się zamknięte drzwi prowadzące do komnaty Mercurio. Naprzeciwko nich znajdują się kolejne drzwi, w których znajdziesz skrzynię, która jest zabezpieczona pułapką. Podążając schodami w górę, dotrzesz do pomieszczenia, w którym przyjdzie ci się zmierzyć z wieloma wampirami. Po prawej stronie znajduje się kolumna, pod którą umiejscowiony jest panel. Naciśnięcie go otworzy ci drzwi, za którymi znajdziesz kościany klucz, dzięki któremu dostaniesz się do komnaty Garinola znajdującej się na tym poziomie. Wewnątrz przeczytaj jego dziennik i zabierz czaszkę. Teraz wróć do drzwi prowadzących do komnaty Mercurio.

    Wejdź do środka. W trakcie rozmowy z Mercurio wybierz odpowiedź: "I shall teach thee the secret of life and death. Give us the Nod fragment and we shall let thee live". Zostaniesz natychmiast zaatakowany. Mercurio jest groźnym przeciwnikiem, który w trakcie walki przywołuje potwory do pomocy. By go pokonać, przed walką skorzystaj z dyscyplin, które zwiększą twoje zdolności bojowe. Gdy już go pokonasz, zabierz fragment księgi Noda i wróć do Uniwersytetu by porozmawiać z Ecateriną.

    Zadanie: Kill the Golem

    Udaj się w stronę północnej dzielnicy miasta. Podążaj przed siebie, aż spotkasz Mendla. Porozmawiaj z nim i przygotuj się do walki z golemem, którego spotkasz nieco dalej. Golem jest niesamowicie wytrzymały i zadaje spore obrażenia. By go pokonać, skorzystaj przed walką z umiejętności zwiększających twoje zdolności bojowe.

    Weź pozostałą po golemie glinianą tabliczkę i zanieś ją do Mendla. Po krótkiej rozmowie skieruj się w stronę klasztoru.

    Zadanie: Bring the Shem to Garinol

    Przed wejściem do klasztoru spotkasz Garinola. Porozmawiaj z nim i oddaj mu glinianą tabliczkę. Otrzymasz nowego towarzysza, Serenę, która ma dostęp do nowej grupy dyscyplin.

    Zadanie: Return to Rest in Haven

    Wróć do schronienia i odpocznij. Zostaniesz zabrany przed oblicze księcia, dla którego musisz wykonać pewne zadanie. W trakcie rozmowy z nim wybierz drugą odpowiedź.

    Zadanie: Retrieve Reliquary

    Wróć do miejsca, w którym walczyłeś z golemem i przejdź przez ogromne drzwi. Znajdziesz się na cmentarzu. Podążając ścieżką, odszukaj wejście do podziemnych korytarzy. Porozmawiaj z napotkanym Josefem.

    Zadanie: Bring Elder Vitae to Josef

    Wróć do Uniwersytetu i porozmawiaj z Ecateriną. Zanieś kielich z jej krwią do Josefa. Teraz możesz wejść do podziemnych korytarzy. Podczas wędrówki przez tunele będziesz musiał stawić czoło Nosferatu. Wampiry te potrafią stawać się niewidzialne i mogą wzywać przeciwko tobie szczury.

    Na pierwszym poziomie znajdziesz dźwignię, której przeciągnięcie otworzy tajne pomieszczenie znajdujące się naprzeciwko. W środku czeka cię potyczka z kilkoma wampirami. Miej się jednak na baczności, gdyż skrzynia zabezpieczona jest pułapką. Podążając schodami w dół znajdziesz kolejny przycisk, który otworzy zamkniętą bramę znajdującą się trochę dalej.

    Na następnym poziomie przyjdzie ci się zmierzyć z kolejnymi wampirami. Korzystaj z dyscypliny wyostrzającej zmysły, by znaleźć tajne przejście prowadzące do kapliczki. Wewnątrz znajdziesz księgę, dzięki której uzyskasz dostęp do dyscyplin z grupy Animalism oraz przedmiot zwany Okiem Gangrel. Podążaj przed siebie, aż dotrzesz do schodów. Na górze będziesz musiał stoczyć walkę z Otheliosem. Podążając przed siebie, dotrzesz do drzwi prowadzących na kolejny poziom.

    Musisz wchodzić w drzwi w określonej kolejności albo wrócisz do punktu wyjścia. Przeczytaj księgi znajdujące się na ścianach, by zdobyć niezbędne wskazówki. Należy pokonać je w następującym porządku: czerwona twarz, zamek, trzy twarze, morskie fale i krzyże. Podążając przed siebie, dotrzesz do zamkniętych drzwi. Przeciągnij dźwignię znajdującą się w ich pobliżu. Następnie przeciągnij dźwignię znajdującą się przy schodach. Przeciągnij jeszcze raz pierwszą dźwignię, by otworzyć tajną skrytkę znajdującą się nieco wyżej.

    Na samej górze będziesz musiał stawić czoła upiorowi króla Vaclava. Jest bardzo groźnym przeciwnikiem, którego zranić można praktycznie tylko umagicznioną bronią. Warto także skorzystać ze zdolności Feral Claws, która znakomicie spisuje się przeciw upiorom.

    Przejdź przez drzwi i podążaj schodami na górę. Zabierz relikt znajdujący się na stole i skieruj się w stronę książęcego zamku. Podczas rozmowy z księciem wybierz odpowiedź: "May we liberate slaves as well or does Prince not care for those, whose blood sustain us". Trochę oberwiesz, ale przynajmniej zachowasz człowieczeństwo.

    Zadanie: Invade Tremere Chantry

    Udaj się w stronę małego sklepiku położonego na samym końcu Złotej Uliczki. Na początku kilka uwag na temat przeciwników, którym będziesz musiał stawić czoła w tym miejscu. Najtrudniejszymi przeciwnikami będą tutaj wampiry Tremere, które jednak występują pod wieloma postaciami i mogą rzucać nieprzyjemne w skutkach zaklęcia. Z pokonaniem pozostałych stworów nie powinieneś mieć problemów.

    Zejdź po schodach, by dotrzeć do kręgów z niebieskim płomieniem. Gdy się do nich zbliżysz, otrzymasz krwawy kamień lub będziesz musiał stoczyć walkę z przywołanym żywiołakiem. Podążaj przed siebie, aż dotrzesz na następny poziom.

    W czasie wędrówki przez drugi poziom znajdziesz księgę, dzięki której uzyskasz dostęp do dyscyplin z grupy Blood Magic. Podążaj przed siebie, aż dotrzesz do więzienia. Przeczytaj znajdujący się w pobliżu dziennik Ardana i uwolnij więźniów. Odszukaj ścieżkę prowadzącą na następny poziom.

    Na tym poziomie czeka cię walka z kolejnymi wampirami oraz gargulcem, który na szczęście wygląda na groźniejszego niż jest w rzeczywistości. Po walce dołączy do ciebie kolejny towarzysz, który wspomoże cię w dalszych walkach. Proponuję wyposażyć go w młot bojowy, który znajdziesz w jego ekwipunku. Podążaj przed siebie by dotrzeć do ostatniego poziomu.

    Będziesz musiał stoczyć walkę z Ardanem. Chociaż korzysta z wielu niebezpiecznych dyscyplin, to nie powinieneś mieć większych problemów z pokonaniem go. Po walce zostaniesz przeniesiony do Uniwersytetu, gdzie czeka cię długa rozmowa z Ecateriną. W czasie tej rozmowy wybierz odpowiedzi, które świadczą o tym, że los Anezki nie jest tobie obojętny. Gdy Wilhelm zaoferuje swoją pomoc, wybierz pierwszą odpowiedź.

    Zadanie: Leave for Vienna by the East Gate

    Opuść Uniwersytet, by usłyszeć rozmowę pomiędzy członkami twojej drużyny. Skieruj się w stronę wschodniej bramy, która znajduje się w pobliżu. Przejdź przez nią, by znaleźć się w Wiedniu.

    WIEDEŃ

    Na samym początku wejdź do opuszczonego kościoła i przeciągnij dźwignię na ścianie. To będzie twoje nowe schronienie.

    Jak pewnie zauważysz, Wiedeń podzielony jest na mniejsze części. Proponuję poświęcić nieco czasu na zaznajomienie się z nimi. Warto odwiedzić kowala, by sprzedać wszystkie niepotrzebne przedmioty i zakupić lepszą broń. Odszukaj gospodę znajdującą się w zachodniej części miasta. W środku porozmawiaj z jedną z trzech pań, by otrzymać zaproszenie na przyjęcie organizowane przez hrabiego Orsi.

    Zadanie: Attend Count Orsi's Party

    Odszukaj posiadłość hrabiego i wejdź do środka. Wewnątrz spotkasz wampirzyce, od których otrzymałeś zaproszenie. W trakcie rozmowy z hrabią wybierz drugą odpowiedź.

    Zadanie: Find the Secret Entrance to Clock

    Odszukaj budynek w pobliżu katedry i wejdź do środka. Schody doprowadzą cię na dach budynku. Podążając przed siebie dotrzesz do tarczy zegarowej, przez którą dostaniesz się do Stephansdom.

    Zadanie: Find Luther Black

    Pamiętaj, że jesteś wampirem i musisz trzymać się z dala od słońca. Podczas wędrówki przez katedrę, należy uważać, by nie znaleźć się w obszarze działania jego zabójczego promieniowania.

    Na początku kilka uwag na temat przeciwników, którym będziesz musiał stawić czoła w tym miejscu. Przede wszystkim czeka cię walka z ghulami, które chociaż nie są zbyt wytrzymałe, to zadają spore obrażenia. Staraj się walczyć z nimi pojedynczo, ponieważ w grupie mogą okazać się bardzo niebezpieczni. Spotkasz tutaj także szczury, z których pokonaniem nie powinieneś mieć większych problemów. Na ostatnim poziomie czeka cię walka z upiorami, przeciw którym doskonale spisuje się umiejętność Feral Claws.

    Podążaj przed siebie, aż dotrzesz do miejsca z dźwigniami. Pociągnij je w następującej kolejności - środkowa, lewa i prawa. W ten sposób otworzysz sobie przejście na kolejny poziom.

    Na następnym poziomie czeka na ciebie więcej przeciwników. Podążając przed siebie, dotrzesz do komnaty, na ścianie której znajduje się pięć przycisków. Spójrz w lustro znajdujące się naprzeciwko i wciśnij podświetlone przyciski, by otworzyć przejście do następnego poziomu.

    Podążaj schodami na górę, by dotrzeć do Luthera. W trakcie rozmowy z nim wybierz drugą odpowiedź, dzięki czemu otrzymasz dziesięć punktów człowieczeństwa. W trakcie próby wydostania się z katedry, zostaniesz pojmany i uwięziony.

    Zadanie: Escape the Teutonic Knight Base

    Musisz przede wszystkim wydostać się z lochów. Nie będzie to łatwym zadaniem, zwłaszcza że nie możesz się żywić krwią przeciwników, których spotkasz na pierwszym poziomie. W trakcie podróży przez kolejne poziomy przyjdzie ci stawić czoła rycerzom krzyżackim. Nie stanowią oni jednak zbyt wymagających przeciwników.

    Na kolejnym poziomie spotkasz wampiry, których krwią możesz się pożywić. Znajduje się tutaj także księga, dzięki której będziesz mógł uzyskać dostęp do dyscyplin z grupy Lure of Flames oraz amulet, który należy zachować. Podążaj przed siebie, aż dotrzesz na następny poziom.

    Podczas podróży po kolejnym poziomie staraj się zbierać wszystko, co znajdziesz na swej drodze. Znajdziesz tutaj wiele pojemników z rozmaitymi przedmiotami, dzięki którym będziesz mógł się trochę wzbogacić. Na tym poziomie znajdziesz także niezwykle potężny miecz, który stanowi prawdopodobnie najlepszą broń w grze. Odszukaj ścieżkę prowadzącą na następny poziom.

    Na poziomie tym czeka cię walka z wampirami, które podczas walki korzystają z potężnych zaklęć ofensywnych. Podążaj przed siebie, aż dojdziesz do pomieszczenia z dźwignią. Przeciągnij ją, by otworzyć wyjście na zewnątrz.

    Zadanie: Bring the Amulet to Orvus

    Skieruj się w stronę sklepu alchemicznego, by porozmawiać z Orvusem. Uzyskasz od niego nieco informacji dotyczących kolejnego miejsca, do którego musisz się udać.

    Zadanie: Retrieve the Journal of Etrius

    Na samym początku zobaczysz ogromną pieczęć, która zamyka ci drogę do dalszych lochów. Aby ją przerwać, musisz odnaleźć trzy elementy i umieścić je w odpowiednim miejscu pieczęci.

    Po lewej stronie znajdują się drzwi prowadzące do siedliska gargulców. Nie są one zbyt silne, ale nie można żywić się ich krwią. W miejscu tym będziesz musiał stawić czoła także wampirom. Na samym końcu tego poziomu czeka cię walka z Vistainą, która potrafi zamrażać swoich przeciwników. Po walce zabierz pierwszy element i przejdź przez bramę między wymiarową, by wrócić do sali głównej pierwszego poziomu.

    Wybierz środkowe drzwi prowadzące do laboratorium wampirów. Poziom ten został zaprojektowany w taki sposób, by utrudnić pojedyncze likwidowanie przeciwników. Poza magicznym kluczem znajdziesz tutaj także księgę, dzięki której uzyskasz dostęp do nowej grupy dyscyplin.

    Za ostatnimi drzwiami czeka cię walka z kolejnymi wampirami. W miejscu tym znajdziesz bardzo potężną broń, która wspomoże cię podczas walki z nieumarłymi. Podążaj przed siebie, aż dotrzesz do ostatniej komnaty. Zabierz ostatni element i przejdź przez portal.

    Przełamawszy pieczęć otworzy się przejście prowadzące do sanktuarium Etriusa, gdzie będziesz musiał stoczyć ostateczną walkę w tym miejscu. Wejdź do środka i zabierz dziennik. Etrius rzuci klątwę, która przemieni Erika w gargulca i będziesz musiał zabić niedawnego przyjaciela. Następnie przyjdzie ci stawić czoła samemu Etriusowi.

    Zadanie: Return to Prague

    Skieruj się do sklepu alchemicznego i porozmawiaj z Orvusem, by otrzymać księgę, dzięki której uzyskasz dostęp do nowych zdolności. Warto także odwiedzić kuźnię, by pozbyć się niepotrzebnych przedmiotów i zakupić lepszą broń.

    Zadanie: Visit Ecaterina

    Na samym początku idź do Uniwersytetu, by porozmawiać z Ecateriną. Uzyskasz informacje dotyczące wydarzeń w mieście podczas twojej nieobecności. Gdy już będziesz gotowy, skieruj się w stronę bramy znajdującej się w pobliżu klasztoru.

    Zadanie: Infiltrate Vysehrad Castle

    Na samym początku będziesz świadkiem nawoływania jednego z mieszkańców miasta do walki z wampirami. W środku będziesz musiał stawić czoła przede wszystkim wampirom z klanu Tzimisce, które podczas walki przywołują do pomocy potwory i korzystają z niebezpiecznych zdolności ofensywnych.

    Na pierwszym poziomie spotkasz pomniejszych przeciwników, z którymi nie powinieneś mieć większych problemów. Jedynie wojenne ghule stanowią nieco bardziej wymagających przeciwników. Podobnie wygląda sytuacja na kolejnym poziomie, chociaż tam wrogów jest więcej. Znajdziesz tam księgę, dzięki której będziesz mógł uzyskać dostęp do nowej grupy zdolności.

    Podążając przez kolejny poziom dotrzesz do ogromnych drzwi. Za nimi czeka cię długa i ciężka walka z Vohzdem, który jest niezwykle wytrzymały i zadaje ogromne obrażenia. Za wszelką cenę unikaj walki bezpośredniej i atakuj za pomocą broni dystansowej. Doskonale spisują się przeciw niemu takie dyscypliny jak Plague Wind czy Fire Storm.

    Za kolejnymi drzwiami znajdziesz wreszcie Anezkę. Zanim jednak je otworzysz, przekaż Christophowi wszystkie magiczne przedmioty, które chcesz zachować.

    LONDYN

    Znajdziesz się w magazynie należącym do grupy łowców wampirów. Przeszukaj pomieszczenie i zabierz wszystkie znajdujące się w pobliżu przedmioty. Wśród nich powinien być twój miecz, który stanowi dużo lepszą broń niż nowoczesna broń palna.

    Zadanie: Escape from Society of Leopold

    Podczas wędrówki przez kolejne poziomy będziesz musiał stawić czoła pracownikom laboratorium, którzy będą rzucać w ciebie wodą święconą oraz żołnierzom korzystającym z broni palnych lub miotacza ognia. Musisz uważać zwłaszcza na przeciwników uzbrojonych w drewniany kołek, który potrafi obezwładnić twoją postać na kilkanaście sekund.

    W tym miejscu znajdziesz wiele wartościowych przedmiotów. W zamkniętej gablocie na ostatnim poziomie znajduje się Srebrna Buława, która jest skuteczną bronią przeciw wilkołakom. By ją zdobyć, wystarczy przesunąć książkę na regale znajdującym się w pobliżu.

    Na ostatnim poziomie spotkasz także Leo Allatiusa, który jest przywódcą stowarzyszenia i od prawie dwóch wieków poluje na wampiry. Po krótkiej rozmowie zostaniesz zaatakowany i będziesz musiał go zabić. Po walce otworzą się drzwi prowadzące na ulice Londynu.

    Zadanie: Find the Source of the Shipments

    Na samym początku natkniesz się na opryszka, który będzie chciał cię okraść. Zanim ruszysz w dalszą drogę, warto zapoznać się z miastem. W razie potrzeby możesz pożywić się krwią przechodniów, ale uważaj na patrolujących ulice policjantów.

    Odszukaj Klub Tenebrae i wejdź do środka, by spotkać Pinka. W trakcie rozmowy z nim wybierz pierwszą odpowiedź. Pink stanie się twoim pierwszym współczesnym towarzyszem. Na zewnątrz czekają cię kolejne rozmowy z nim, podczas których wybierz najpierw pierwszą, a następnie drugą odpowiedź.

    Zadanie: Infiltrate the Setite Liar

    W zachodniej części Londynu znajduje się sklep alchemiczny, który warto odwiedzić. Skieruj się w stronę wschodniej części Londynu. Tam odszukaj handlarza bronią, który znajduje się w samochodzie dostawczym, by pozbyć się wszystkich niepotrzebnych przedmiotów i zakupić lepszą broń. Po prawej stronie znajduje się twoje nowe schronienie.

    Teraz wystarczy odszukać dom publiczny. Spotkasz w nim dziewczynę o imieniu Lily, która poprosi cię o pomoc. W trakcie rozmowy z nią wybierz trzecią odpowiedź. Podążaj przejściem znajdującym się po lewej stronie, by dotrzeć do magazynu. Tam odszukaj na ścianie przycisk, by otworzyć tajne przejście.

    Na początku kilka uwag na temat przeciwników, których spotkasz podczas wędrówki przez kolejne poziomy. Bez wątpienia najtrudniejszymi przeciwnikami, którym przyjdzie ci stawić czoła, są egipskie wampiry zwane Setytami. Niezwykle często korzystają one z dyscypliny wzbudzającej strach w przeciwnikach i przywołują do pomocy węże. Ponadto niektóre z nich uzbrojone są w karabiny lub miotacze ognia.

    Podczas przeprawy przez kolejne poziomy wiele razy natkniesz się na zamknięte drzwi. By je otworzyć, musisz przeciągnąć odpowiednią dźwignię, która najczęściej znajduje się w pobliskiej komnacie.

    Na drugim poziomie natkniesz się na most zabezpieczony pułapką. Aby uniknąć ognia, wystarczy szybko przez niego przebiegnąć. Spotkasz tutaj także węże, które potrafią zatruć twoją postać.

    Na ostatnim poziomie spotkasz przywódczynię tutejszych wampirów, Lucretię, która uwięziła w tym miejscu Lily. W trakcie rozmowy z nią wybierz drugą odpowiedź. Zostaniesz natychmiast zaatakowany, jednakże nie powinieneś mieć większych problemów z pokonaniem jej. Kiedy ją pokonasz, dowiesz się, że trzeba ci znaleźć jej serce, które jest ukryte w Wieży Londyńskiej.

    Zadanie: Find Lucretia's Heart

    Wieża Londyńska znajduje się w pobliżu schronienia. Przechodząc przez kolejne poziomy, będziesz musiał walczyć z upiorami oraz pająkami, które potrafią zatruć twoją postać.

    Na pierwszym poziomie znajdziesz księgę, dzięki której będziesz mógł uzyskać dostęp do nowej grupy zdolności. W komnacie z trzema skrzyniami na trzecim poziomie znajduje się skrytka, do której uzyskasz dostęp wciskając przełącznik umiejscowiony na ścianie. Lucretia ukryła swoje serce na ostatnim poziomie. Gdy je zabierzesz, zostaniesz natychmiast zaatakowany przez węże.

    Na zewnątrz może zaatakować cię wilkołak, który jest niezwykle groźnym przeciwnikiem. Nie posiada żadnego pancerza, ale jest bardzo wytrzymały i posiada zdolność regeneracji. Ponadto jest bardzo szybki i zadaje spore obrażenia. Gdy go pokonasz, idź na spotkanie z Lucretią.

    Zadanie: Return to Lucretia

    Na samym początku spotkasz wampira, który zaprowadzi cię na ostatni poziom, gdzie znajduje się Lucretia. Po krótkiej rozmowie przemieni się w olbrzymiego węża i będziesz musiał z nią walczyć.

    W pewnym momencie zostaniesz zaatakowany przez znajdującego się w pobliżu wampira. Zabij go i podnieś upuszczone przez niego serce. Musisz teraz zdecydować, co z nim zrobić. Proponuję pożywić się nim, dzięki czemu wzrośnie maksymalna ilość krwi, którą możesz przechowywać w swoim organizmie. Jeśli zdecydujesz się zniszczyć serce, wzrośnie twoje człowieczeństwo.

    Zadanie: Board the St. Magdelena

    Wyjdź z lochów i skieruj się w stronę portu. Wejdź na pokład statku zmierzającego do Nowego Jorku. Zabij znajdujące się tam wampiry i porozmawiaj z rannym policjantem.

    NOWY JORK

    Na samym początku spotkasz agenta, który nazywa się George Thorne. Dowiesz się od niego, że FBI uzyskało kody niezbędne, by dostać się do magazynu klanu Giovanni. Nie będziesz mógł jednak wziąć udziału w zaplanowanym nalocie.

    Zadanie: Get the Warehouse Access Codes

    Nieco dalej będziesz musiał uratować Samuela, który został zaatakowany przez swych niedawnych przyjaciół. Pomimo odpychającego wyglądu stanowi on cenny nabytek dla twojej drużyny.

    Podążając przed siebie dotrzesz do drabiny pożarowej, która doprowadzi cię do twojego nowego schronienia. Tam znajdziesz Dev/Nulla, o którym wspominał Samuel. Otrzymasz od niego przekaźnik, który należy podłączyć do sieci komputerowej FBI w kanałach. Gdy już będziesz gotowy, skieruj się w stronę kanałów, do których wejście znajduje się tuż przy twoim nowym schronieniu.

    Zadanie: Attach Transponder Uplink

    W tym miejscu będziesz musiał stawić czoła przede wszystkim Nosferatu, które nie stanowią jednak zbyt wymagających przeciwników. Korzystając z odpowiedniej dyscypliny, możesz pożywić się ich krwią. Spotkasz tutaj także pomniejsze potwory, z których pokonaniem nie powinieneś mieć żadnych problemów.

    Podczas przeprawy przez kanały znajdziesz kilka przełączników, dzięki którym możesz uzyskać dostęp do kolejnych poziomów lub wyłączyć znajdujące się w pobliżu pułapki. Na drugim poziomie znajdziesz księgę, dzięki której możesz uzyskać dostęp do nowej grupy zdolności.

    Podążając przed siebie, dotrzesz do zalanego pomieszczenia. Wejdź na kładkę, by przeprawić się na drugą stronę. Tam będziesz musiał walczyć z aligatorami, które zadają spore obrażenia i potrafią zarazić cię chorobą. Staraj się zabijać je pojedynczo, ponieważ w grupie stanowią bardzo wymagających przeciwników.

    Na ostatnim poziomie spotkasz przywódcę Nosferatu, z którym będziesz mógł porozmawiać. W trakcie rozmowy z nim wybierz odpowiedź: "We have no need to war with thee. We merely wish to pass". Zostaniesz zaatakowany, ale nie powinieneś mieć problemów z pokonaniem go. Nieco dalej podłącz przekaźnik do urządzenia, które znajduje się w pobliżu windy i wyjdź na zewnątrz. Wróć do schronienia i porozmawiaj z hakerem by uzyskać kody dostępu do magazynu.

    Zadanie: Use the Access Codes to Enter the Warehouse

    Wyjdź na zewnątrz i skieruj się w stronę miejsca, w którym spotkałeś bezdomną kobietę. Odszukaj znajdujący się w pobliżu magazyn i wejdź do środka.

    Wewnątrz będziesz musiał stawić czoło znanym już tobie upiorom i wampirom z klanu Giovanni. Skala wyzwania tych wampirów uzależniona jest tak naprawdę od broni, którą się posługują. Niektóre z nich uzbrojone są w wyrzutnie rakiet, tak więc musisz mieć się na baczności. Upiory nie stanowią praktycznie żadnego zagrożenia.

    Podążając przed siebie, spotkasz agenta FBI, którego miałeś okazję poznać wcześniej. Został zaatakowany przez kilka wampirów, którym będziesz musiał stawić czoła.

    Na ostatnim poziomie znajduje się Alessandro Giovanni. W trakcie rozmowy z nim wybierz odpowiedź: "I thank thee. We shall go now". Pink nieoczekiwanie zabije go i zjawi się Wilhelm, który ujawni jego niecne zamiary wobec ciebie. Zabierz księgę znajdującą się na biurku i wyjdź na zewnątrz.

    Zadanie: Enter Orsi's Penthouse

    Podjedź taksówką na śródmieście i odszukaj znajdujący się tam hotel. W środku porozmawiaj z zarządcą i skorzystaj z windy. Na górze znajdziesz paletę, którą Lily rozpozna jako własność jej pani.

    Zadanie: Find Alexandra

    Odszukaj magazyn, który znajduje się w pobliżu sklepu alchemicznego. Wewnątrz spotkasz Alexandrę, która została zmuszona do zrobienia portretu Vukodlaka. Chwilę później będziesz musiał zabić dwa wampiry. Zabierz obraz i wyjdź na zewnątrz.

    Zadanie: Infiltrate Orsi's Factory

    Skieruj się w stronę fabryki, znajdującej się w pobliżu zniszczonej katedry. Przy wejściu spotkasz dwóch strażników, którzy wpuszczą cię do środka, gdy tylko zobaczą obraz.

    Zadanie: Find Orsi

    Wewnątrz będziesz musiał stawić czoła przede wszystkim wampirom z klanu Ventrue. Korzystają one z dyscypliny wprowadzającej w zamęt członków twojej drużyny. Pozostali przeciwnicy, z którymi będziesz musiał walczyć, powinni być już tobie znani.

    Podążaj przed siebie, aż dotrzesz na ostatni poziom, gdzie spotkasz Orsiego. Po krótkiej rozmowie zostaniesz przez niego zaatakowany. Na tym etapie gry nie powinien jednak stanowić żadnego zagrożenia. Chwilę później staniesz się świadkiem jego widowiskowej śmierci. Po zwycięskiej walce zostaniesz przeniesiony na pierwszy poziom fabryki.

    Przy wyjściu spotkasz wampirzyce, z którymi miałeś okazję spotkać się już wcześniej. W trakcie rozmowy z nimi wybierz pierwszą odpowiedź. Dowiesz się, że Vukodlak znajduje się w katedrze niedaleko fabryki.

    Zadanie: Destroy Vukodlak

    Skieruj się w stronę katedry, która znajduje się przy fabryce i wejdź do środka. Znajdziesz się w dużej sali otoczonej licznymi korytarzami. W miejscu tym będziesz musiał stoczyć wiele potyczek z wampirami, ghoulami i piekielnymi ogarami. Najtrudniejszymi przeciwnikami, z którymi będziesz musiał walczyć, są bez wątpienia olbrzymie Vozhdy, które spotkasz na pierwszych dwóch poziomach katedry. Pamiętaj, by unikać walki bezpośredniej i atakować z dystansu.

    Na drugim poziomie spotkasz Vukodlaka, który uprowadził Anezkę. W zależności od poziomu twojego człowieczeństwa będziesz mógł przyłączyć się do niego, zająć jego miejsce lub walczyć z nim. Jeśli postępowałeś zgodnie z moimi wskazówkami, będziesz musiał stawić mu czoła.

    Vukodlak jest niezwykle wytrzymały i korzysta z potężnych dyscyplin. Znakomicie spisują się przeciw niemu bronie dystansowe takie jak wyrzutnia rakiet. W pewnym momencie zostaniesz przeniesiony przez niego na trzeci poziom katedry.

    Na trzecim poziomie czeka cię walka ze znanymi już tobie przeciwnikami. Nieco dalej trafisz do pomieszczenia, w którym będziesz mógł poznać myśli Anezki i dowiesz się, co działo się z nią w czasie twojego snu. W ostatniej komnacie spotkasz Libussę, której będziesz musiał zaufać by wydostać się z lochów.

    Vukodlaka znajdziesz w głównej sali katedry. Ostateczną jego formą jest skrzydlaty demon, który jest niesamowicie wytrzymały i zadaje potężne obrażenia. Walcz z nim na odległość, korzystając z wyrzutni rakiet i ofensywnych dyscyplin. Gdy go pokonasz, będziesz mógł obejrzeć sobie zakończenie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Withord
     

    Wędrowiec
    Temat: WitamMam problem z Dev/Null...
    Dodany: 21.05.2010 o 20:16  

    Witam
    Mam problem z Dev/Nullem, nie moge z nim porozmawiać, gdyż oddziela mnie od niego jakaś niewidzialna ściana. Macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?

    Alveaenerle
     

    Wędrowiec
    Temat: mam ten sam problem z Dev/N...
    Dodany: 20.09.2011 o 18:13  

    mam ten sam problem z Dev/Nullem! prosze o pomoc :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: Nie widzę podobnych pytań ....
    Dodany: 31.05.2012 o 22:23  

    Nie widzę podobnych pytań . Zapytam bo może ja tylko mam tak . Pomimo że uporałem się , tak mi się wydaje . Ze wszystkimi przeciwnikami w misji " Chroń Pragę nocą " . Nijak nie wiem jak dostać się do klasztoru . Drzwi są zamknięte .

    Eon
     

    Wędrowiec
    Temat: Vukodlak jest tak wkurzając...
    Dodany: 24.10.2013 o 14:56  

    Vukodlak jest tak wkurzającym przeciwnikiem, że to ludzkie pojęcie przechodzi. Non stop przemieszcza się i można nie trafić go granatnikiem. O granatach i innych tego typu rzeczach można zapomnieć. Ma taką wytrzymałość, że bombą atomową nic nie wskórasz. Jakby tego było mało, to używa dyscyplin do wyssania krwi, kradzieży życia, podnoszenia poziomu szału, zadawania obrażeń błyskawicami i potrafi zabić dwoma ciosami. Jeżeli towarzysze Christofa nie zginą z jego ręki, to najprawdopodobniej pozabijają się między sobą w szale.

    Der_SpeeDer
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat]dowiesz się, że trze...
    Dodany: 18.10.2014 o 22:34  

    Cytat:
    dowiesz się, że trzeba ci znaleźć jej serce, które jest ukryte w Wieży Londyńskiej



    Czy TO wygląda ci na wieżę?

    retro
     

    Wędrowiec
    Temat: Vukodlak jest banalny do po...
    Dodany: 23.11.2014 o 10:44  

    Vukodlak jest banalny do pokonania. Wystarczy tylko mieć "Prison of ice" na najwyższym poziomie i zamrażać go za każdym razem jak tylko się ruszy, a nasi kompani załatwią resztę w kilka minut (zresztą ten patent działa na wszystkich bossów w grze).



    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw