Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Świątynia Pierwotnego Zła • NPC • INSIMILION

    Świątynia Pierwotnego Zła


    NPC

    Działy gier » Świątynia Pierwotnego Zła » Opisy
    Autor: Morgiana
    Utworzono: 03.07.2004
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Bohaterowie niezależni których możemy przyłączyć do drużyny:

    Elmo

    Pijaczek z Hommlet, przyłączy się jeśli zapłacimy mu 200 szt. złota i podzielimy zyskami... po połowie dla niego i dla drużyny. Facet cały czas wygląda jakby miał się przewrócić ale jest zaskakująco dobry.

    • Klasa: Wojownik poziom 4
    • Extra: Elmo jest bratem Otisa z Nulb i jeśli mamy go w drużynie i jesteśmy w Nulb to braciszkowie ucinają sobie krótką pogawędkę z której niestety nic nie wynika... lub ja o tym nic nie wiem.

    Fruella

    córka Holtena z Hommlet - stara panna. Aby ją przyłączyć należy się jej oświadczyć (tylko męską postacią)... a no i jeszcze poprosić jej ojca o zgodę na ślub kościelny.

    • Klasa: Wojownik poziom 3
    • Extra: Fruella jak się przyłączy to się już nie odłączy... no chyba że zginie przez przypadek

    Furnok

    złodziejaszek z gospody "Pod Chetną Dziewką".

    • Klasa: Złodziej poziom 4
    • Extra: właściciel gospody prosi nas abyśmy przyłapali Furnoka na oszustwie, jeśli nam się to uda mamy spanie za darmo.

    Turuko i Kobort

    mnich (3) i barbarzyńca (2) w gospodzie "Pod Chetną Dziewką" przyłączą się tylko do 4-ro osobowej drużyny, tylko razem i bez Palladyna bo są źli, a poza tym sprawiają ogólnie mętne wrażenie. Na domiar złego Kobort posługuje się monosylabami typu - "ooooo!", "eeee?".

      Spugnoir

      również "Chętna Dziewka" i ochoczo się przyłączy do drużyny jeśli tylko oddamy mu każdy magiczny zwój jaki znajdziemy

      • Klasa: Czarodziej poziom 2

      Zert

      występuje na pięterku gospody w Hommlet, chętnie się przyłączy po krótkiej rozmowie na temat Zruinowanej Twierdzy, niestety koleś jest zły wiec jeśli mamy Palladyna to odpada.

      • Klasa: Wojownik poziom 2

      Cavanaugh

      cóż za brzmiące imię - osobnik jest czeladnikiem u piwowara lecz wieczorami można spotkać go w gospodzie w Hommlet. Jeśli zmusimy go do zapłaty zaległej składki w kościele św. Cuthberta w wysokości 2 szt. złota (o ile dobrze pamiętam) to za kilka dni przyłączy się do drużyny.

      • Klasa: Wojownik poziom 1

      Meleny

      córka Fillikena z Hommlet, kolejna oferta matrymonialna lecz tym razem nie taka oczywista. Wprzódy należy wyswatać siostrę Meleny - Altheę z Markiem (pomocnik cieśli), jeśli nam się to uda można próbować oczarować piękną Meleny postacią męska o charyzmie 16+.

      • Klasa: Druid poziom 1
      • Extra: W ramach prezentu ślubnego Meleny ofiaruje nam Święty Długi Miecz +1, nie wiem niestety jak stoją w tym przypadku sprawy rozwodowe.

      Raimol

      najemnik w domu kupców, można go wynająć od Gremaga lub Rannosa za jedyne 180 szt. złota, lub używszy dyplomacji za 150; jeśli mamy Palladyna to po wynajeciu Raimola... już go nie mamy.

      • Klasa: Wojownik poziom 1
      • Extra: Koleś jest wyjątkowo kiepski

      Burne

      spotkać go można w Strażnicy w Hommlet, przyłączy się do drużyny jeśli już trochę pozwiedzamy Świątynie Pierwotnego Zła - gdzieś tak pod koniec. Jako członek drużyny odbiera nam trzecią część zysków.

      • Klasa: Czarodziej poziom 8
      • Extra: Jeśli pokażemy mu Czaszkę Złotej Śmierci to nie przyłączy się na pewno.

      Rufus

      kolega Burne'a również w Strażnicy we wschodnim Hommlet, podobnie jak Burne przyłączy się na finiszu, i odbierze nam tylko ćwierć zdobytych skarbów.

      • Klasa: Wojownik poziom 6

      Piekny Lareth

      spotkamy go na końcu Zruinowanej Twierdzy, osobnik zaatakuje nas, ale jeżeli dobrze mu dołożymy poprosi o rozejm i w ramach darowania mu życia poprowadzi nas tajemną ścieżką do Świątyni (oczywiście pułapka), jeśli się zgodzimy Lareth przyłączy się do drużyny ( w której nie ma Palladyna).

      • Klasa: Kapłan poziom 5
      • Extra: Po przyłączeniu Laretha natychmiast tracimy reputację. Jeśli wyjątkowo dobrze go nastraszymy da nam jeszcze złoty łańcuch który jest sporo warty. Piękny Lareth jest piękny i nic poza tym.

      Bertram

      piracik w Nulb, należy porozmawiać z nim mężczyzną (znowu) a następnie wygrać walkę na pieści z Tolubem (w tawernie obok) o jego wolność.

      • Klasa: Wojownik poziom 1
      • Extra: Normalnie homoseksualizm!

      Otis

      kowal w Nulb, chętnie pozwiedza z nami Świątynie jeśli tylko zapłacimy mu 175 szt. złota (warto, warto, warto).

      • Klasa: Wojownik poziom 10 !!!
      • Extra: Po wyjściu ze Świątyni Otis permanentnie nas opuszcza, znaleźć i powołać do dalszej przygody możemy odwiedzając go w kuźni w Nulb.

      Serena

      cyganeczka z Nulb, aby ja przyłączyć należy zapłacić za nią 500 szt. złota Monie (stoi obok).

      • Klasa: Złodziej poziom 3
      • Extra: Jeśli zatrzymamy Serene jako niewolnicę nie weźmie drużynie żadnych skarbów.

      Morgan

      więzienie w Świątyni poziom pierwszy.

      • Klasa: Wojownik poziom 1

      Ted, Ed i Ed

      czyli Ted i jego dwóch braci o tym samym imieniu, spotkać ich można w wiezieniu na pierwszym poziomie Świątyni Pierwotnego Zła (w tym samym pokoju co Morgana).

      • Klasa: wszyscy są Wojownikami na pierwszym poziomie
      • Extra: Taka słabizna ze brak słow.

      Tuelk i Pintark

      Świątynia Pierwotnego Zła poziom pierwszy, pilnowani przez strażnika więziennego Turkney'a, jeśli ich uwolnimy to możemy przyłączyć do drużyny ich obu, samego Tuelka (Pintark sam się nie przyłączy) lub możemy nie przyłączać ich wcale.

      • Klasa: obydwaj Wojownicy poziom 2

      Wonnilon

      gnom który całkiem nieźle urządził się na pierwszym poziomie Świątyni, niestety dał się złapać i spotykamy go w więzieniu. Należy go uwolnić oraz przynieść mu jego ekwipunek (skrzynia obok). Oprócz tego można pokazać mu pierścień Gnomów (który mamy ze Zruinowanej Twierdzy od Nybble'a).

      • Klasa: Złodziej/Wojownik poziom 3
      • Extra: Na dalszych poziomach można znaleźć samopowtarzalną kuszę Wonnilona

      Oohlghrist

      poziom drugi Świątyni, przywódca Trolli którego trzeba porządnie zastraszyć żeby chciał się przyłączyć.

      • Klasa: Wojownik poziom 8
      • Extra: Jeśli mamy Oohlghrist'a w drużynie trolle nie będą nas atakowały

      Scorpp

      spotkamy go na trzecim poziomie lochów Świątyni, musimy stoczyć z nim walkę (zadać mu ok. 100-120 punktów obrażeń), aż się podda i wtedy można wcielić osobnika do drużyny.

      • Klasa: Wojownik poziom 7
      • Extra: Scorpp jest baaardzo silny, ale nikt z nami słowa nie zamieni (Hommlet, Nulb) jeśli będzie w drużynie.

      Książe Thrommel

      uśpiony w sekretnym pokoju na trzecim poziomie Świątyni, gdy go obudzimy opowie nam swoja historie i poprosi o pomoc w wydostaniu się na powierzchnie. Bohater sama słodycz no i ma Fragaracha (najlepszy miecz w grze). Po wydostaniu się na powierzchnie Książe opuszcza drużynę obiecując nagrodę. (Jest nią miecz, ale nie tak dobry jak Fragarach, zresztą zdarza się ze nagrody możemy nie otrzymać wcale).

      • Klasa: Wojownik poziom 10
      • Extra: Jeśli zabijemy Thrommela (sami lub w bitwie) możemy zabrać mu jego mieczyk, ale wpływa to na zakończenie gry. Jeżeli zależy nam na Thrommelu, a musimy opuścić świątynie to należy sprać go do nieprzytomności (zadając obrażenia nie zagrażające życiu), możemy sobie wówczas wyruszyć do Hommlet czy Nulb, nie wolno jednak odpoczywać bo jak Thrommel odzyska przytomność natychmiast opuszcza drużynę.

      Paida

      zauroczona kurtyzana na czwartym poziomie Świątyni, aby ją przyłączyć trzeba najpierw ją odczarowac (rozproszenie magii itp.)

      • Klasa: Wojownik poziom 1
      • Extra: Ta postać związana jest z questem który otrzymujemy w Hommlet od Valdena.

      Zaxis

      spotkanie randomiczne gdzieś na szlaku miedzy Nulb a Hommlet

      • Klasa: Bard poziom 5

      Taki

      facet z łukiem (słusznego wzrostu) w Sanktuarium Powietrza, do drużyny przyłączy się bez zbędnych ceregieli chyba ze mamy Ashrema to wtedy wcale nie chce rozmawiać.

      • Klasa: Wojownik poziom 7
      • Extra: Postać nie reprezentuje sobą niczego specjalnego, a jeśli będziemy chcieli odłączyć od drużyny to zaatakuje.

      Ashrem

      Sanktuarium Powietrza, prosi nas o pomoc w wydostaniu się na zewnątrz, ponieważ chce się zemścić na swoim bracie który jest najwyższym kapłanem w świątyni ognia.

      • Klasa: Kapłan poziom 6

      Jaer

      spotykamy go w Sanktuarium Ziemi, opowiada swoja historię i twierdzi że ma serdecznie dość błąkania się po Świątyni, pomagamy mu wydostać się na zewnątrz.

      • Klasa: Złodziej poziom 1
      • Extra: Kiedy przyjdziemy do Hommlet, Jaer opuszcza drużynę a w nagrodę dostajemy od niego wybuchowe mikstury.

      Sargen

      szalony czarodziej którego spotykamy w Sanktuarium Ziemi, oczywiście należy pomóc mu w wydostaniu się z stamtąd (nieźle zwyzywa nas od demonów).

      • Klasa: Czarodziej poziom 5
      • Extra: W zamian za pomoc Sargen zaoferuje nam 5000 szt. złota, ale można się potargowac i wyciagnąc od niego 10 000 (dyplomacja)

      Darley

      demonica z Sanktuarium Ognia, chętnie przyłączy się do drużyny, spokojnie można ja również odłączyć, będzie czekać w tym samym miejscu. Nie warto jednak wyruszać z niż poza Świątynie ponieważ nikt z nami nie porozmawia.

      • Klasa: Czarownik poziom 10
      • Extra: Darley jest zdecydowanie bardziej skuteczna w swojej demoniej postaci.




      Komentarze

      Ten artykuł skomentowano 16 razy.
      Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      Chudy
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 31.01.2007 o 17:41  

      Ja się tylko zastanawiam jak uaktywnić Darley demoniczną postać?

      Uverdon
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 09.06.2007 o 20:25  

      czy jeśli odłączymy Ashrema, Laretha, Taki'ego, Wariata, Tuelka, Pintarka lub Thrommela od drużyny to nigdzie już ich nie znajdziemy znaczy znikną kompletnie z gry tak jak Zaxis ??

      Kosiarz
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 11.08.2007 o 17:54  

      niezly haredcore.. kaplan + buława tego pieknisia+ magiczna bron = hity po 200 hp :)

      gural
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 28.02.2008 o 11:52  

      denerwuca grafa niedopracowany system walki ale tak wogule da sie nią grac hehe

      gural
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 28.02.2008 o 11:56  

      jak grasz chaotycznom druzyną to wes 2 barbarzyncow i 3 wojownikow to najlepsze na początek

      All
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 19.03.2008 o 22:43  

      Szkoda tylko że rozkręca się dopiero gdy nasze postacie osiągną 5lvl. Ale drużyna złożona z 8 postaci na 10lvl sieje taką masakrę, że aż miło popatrzec :P
      A tak po za tym to czarownicy rządzą!!! :D

      Luxster
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 30.03.2008 o 16:06  

      Chce pogadać o tej grze, z graczami. Piszcie na moje gg: 9211830. Czy moja drużyna: krasnolud (wojownik), człowiek (kapłan), półelf (łotrzyk), elf (czarodziej), człowiek (mnich) jest dobra?

      Mordred
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 22.04.2008 o 17:07  

      To czy twoja drużyna jest dobra zależy od tego, jaki jej przydzieliłeś charakter na początku. A tak na serio: wszystko zalezy od statystyk, jak masz statsy dobre to druzyna tez jest dobra
      BTW: Podobnie wyglądała moja pierwsza drużyna, ale czarodzieja zamieniłem na czarownika
      Pozdrawiam

      Mordred
       

      Wędrowiec
      Temat:
      Dodany: 22.04.2008 o 17:07  

      To czy twoja drużyna jest dobra zależy od tego, jaki jej przydzieliłeś charakter na początku. A tak na serio: wszystko zalezy od statystyk, jak masz statsy dobre to druzyna tez jest dobra
      BTW: Podobnie wyglądała moja pierwsza drużyna, ale czarodzieja zamieniłem na czarownika
      Pozdrawiam

      arinoe
       

      Wędrowiec
      Temat: każdż przyłączoną postać mo...
      Dodany: 15.10.2008 o 13:20  

      każdż przyłączoną postać można zabić lub wysłać do walki by zgineła i zabrać jej ekwipunek, gdy ją zabijemy to żeby ją odłączyć trzeba ją wskrzesić - albo samemu albo u druida/kapłana - ożywiona postać rozpoczyna z nami automatycznie walkę, Thrommela można pozbawić miecza (najlepszy w grze zawsze trafia bonus zależy od charakteru) ożywiony odłącza się bez walki obiecując nagrodę - dostajemy miecz o identycznych parametrach (inna nazwa) - opcja idealna dla drużyny z dwoma wojownikami, szkoda tylko, że nie dzieje się to na samym początku gry

      Lane
       

      Wędrowiec
      Temat: Ekwipunek! Poomocy!
      Dodany: 15.11.2008 o 11:47  

      Bardzo proszę o pomoc! Co zrobić, żeby postacie niezależne, które przyłączyłem do gry nie były przeciążone? Zbierają mi łupy, gdyby to było złoto, to dobrze, bo nie przeciąża, ale zbierają np. halabardy, przez co są przeciążeni, a nie chcą oddać swoich przedmiotów za nic. Jak to rozwiązać?

      Khorne_S
       

      Wędrowiec
      Temat: Lane:Najlatwiej ? Ogluszyć ...
      Dodany: 12.05.2009 o 20:05  

      Lane:Najlatwiej ? Ogluszyć takową postać zabrac im co obciąża i poczekać aż sie ocknie :D

      Matixoo
       

      Wędrowiec
      Temat: Rzeźnik
      Dodany: 13.05.2009 o 20:01  

      ale jak zdobędziesz fragaraha i zuchwalca, pójdziez do hedracka i dasz przywołać A'luza to ładna rzeź wojami jest ;p albo z demonami w sanktuariach (polecam hezrou +650 hp) to jest rzeź. Szkoda że balgor nie daje swego miecza, lecz wybucha zostawiając klejnot

      ana
       

      Wędrowiec
      Temat: czy warto grac z bohaterami...
      Dodany: 13.09.2009 o 14:59  

      czy warto grac z bohaterami niezaleznymi czy leiej wlasna 5 osobowa druzyna?

       

      Mieszkaniec | Komentarzy: 5
      Temat: Warto później
      Dodany: 28.11.2009 o 15:48  

      Warto mieć później BN-ów.Ja miałem w drużynie Oohlghrista,Skorppa z wielkim rozpłatywaczem i Darley.Wtedy jest rzeźnia!!!

      Al390
       

      Wędrowiec
      Temat: Co do Darley- trzeba mieć ...
      Dodany: 15.02.2011 o 15:26  

      Co do Darley- trzeba mieć um. pozyskiwania inf. i zapytać się jej, jak udało jej się przeżyć.



      Ten artykuł skomentowano 16 razy.
      Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      Pseudonim
      E-mail
      Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
      Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw