Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Wyjście z Kirkwall
- Księga zapisu
- Sklep
- Karczma
- Magazyn
- X. Bodb
Solucja
Zaraz po wejściu [1] zaczepia nas córka farmera, która twierdzi, że spędziliśmy razem magiczną noc. Bycie niemiłym w tej sytuacji opłaca się bardziej. Po rozmowie możesz rozejrzeć się co nieco po mieście.
Dobrym pomysłem jest zajrzenie do sklepu [3] i zakupienie harfy, która pozwala przywołać dwóch sojuszników. Po zakupieniu instrumentu, udaj się do Bodba [X] (od początku bądź niemiły), który doprowadzi Cię do kolejnego, żebyście razem mogli iść do następnego Bodba itd. Kiedy już czterech Bodbów otworzy Ci przejście do magazynu [5] i nauczy nowej melodii, udaj się do budynków obok, gdzie przywołaj Duszka Światła, zniszcz beczki i odnajdź skrzynie, w których będą - Ochroniarz (melodia) i Kamień Lia Fail (amulet). Po zdobyciu nagród idź do magazynu, do którego zostało otworzone Ci przejście, zniszcz beczki i przejdź do Ukrytego Urwiska (Farma Finna).