Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 The Bard's Tale • Kirkwall • INSIMILION

    The Bard's Tale » Solucja


    Kirkwall

    Działy gier » The Bard's Tale » Poradniki » Solucja
    Autor: Zak
    Utworzono: 11.07.2008
    Aktualizacja: 15.08.2008

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Wyjście z Kirkwall
    • Księga zapisu
    • Sklep
    • Karczma
    • Magazyn
    1. X. Bodb

    Solucja

    Zaraz po wejściu [1] zaczepia nas córka farmera, która twierdzi, że spędziliśmy razem magiczną noc. Bycie niemiłym w tej sytuacji opłaca się bardziej. Po rozmowie możesz rozejrzeć się co nieco po mieście.
    Dobrym pomysłem jest zajrzenie do sklepu [3] i zakupienie harfy, która pozwala przywołać dwóch sojuszników. Po zakupieniu instrumentu, udaj się do Bodba [X] (od początku bądź niemiły), który doprowadzi Cię do kolejnego, żebyście razem mogli iść do następnego Bodba itd. Kiedy już czterech Bodbów otworzy Ci przejście do magazynu [5] i nauczy nowej melodii, udaj się do budynków obok, gdzie przywołaj Duszka Światła, zniszcz beczki i odnajdź skrzynie, w których będą - Ochroniarz (melodia) i Kamień Lia Fail (amulet). Po zdobyciu nagród idź do magazynu, do którego zostało otworzone Ci przejście, zniszcz beczki i przejdź do Ukrytego Urwiska (Farma Finna).






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw