Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Wyjście z Kniei
- Księga Zapisu
- Trowy, które przeprowadzają nas na drugą stronę rzeki
- Ketill
- Główny cel
Solucja
Knieja Uroczysko dzieli się na dwie części - północną i południową. W południowej napotkamy groźne dziki, a na północy Kunal Trowy.
Po wejściu do lokacji [1] od razu zapisujemy grę [2] i kierujemy się na północny wschód. Na miejscu spotykamy trowa Chubnika [3], który oferuje nam przejazd na drugą stronę rzeki. Jeśli zgodzimy się od razu, to za przewóz zapłacimy 15 sztuk srebra, natomiast gdy będziemy przekraczać rzekę z powrotem - nie zapłacimy nic. Ta opcja opłaca się najbardziej. Po przedostaniu się na drugą stronę, zapisujemy grę i idziemy dalej, aby obejrzeć pewną scenę z dzielnym Oganem. Po zabiciu wszystkiego, co się rusza, przeszukujemy ciało wybrańca i ruszamy dalej drogą. Dojdziemy do niedużej chaty [X]. Zapisujemy grę [2] i wchodzimy do środka. Po pokonaniu Ketilla, plądrujemy co się da i wracamy do Houton.
Po powrocie do południowej części, czeka nas walka z Fnarfem. Ketill zaproponuje Ci pomoc. Lepiej przyjmij propozycję, bo dzięki temu walka pójdzie niezwykle łatwo - dostaniesz 350 PD. Kiedy zostanie niewielu wrogów, Ketill ucieknie. Nie martw się jednak, gdyż po walce idziemy do wschodniego krańca mapy [4], gdzie odnajdujemy zbiega (jeżeli masz psa, Twój pupil sam Cię do niego zaprowadzi).
Po wszystkim udajemy się do Houton. Odstawiamy Ketilla do szeryfa i idziemy porozmawiać z matką Ogana. Przy rozmowie z nią bądź miły - dostaniesz 200 PD oraz amulet Króliczą łapkę.
Teraz spokojnie możemy udać się do Kirkwall.