Potwory, które Bard może przyzwać, zostały podzielone na cztery kategorie:
» Zbrojni
» Wspierający
» Żywioły
» Inne
Każdy przyzwaniec ma dwa rodzaje - normalny i ulepszony. Ulepszony, jak sama nazwa wskazuje, jest lepszy niż jego podstawowa wersja.
Zbrojni
Bohaterka - wojowniczka, strzelająca z kuszy.
Olbrzym - gigant rzucający głazami w przeciwników, słaby w zwarciu.
Najemnik - zabijaka z toporem, świetnie sprawdza się w pierwszej linii, jego ciosy powalają przeciwników na ziemię.
Po ulepszeniu: większy topór.
Rycerz - święty wojownik walczący ze złem. Uzbrojony w długi miecz i tarczę, chroniony zbroją płytową, jest najlepszym wojownikiem jakiego można mieć w drużynie.
Wspierający
Ochroniarz - potężny wojownik z tarczą (śmiesznie małą w wersji zwykłej), zbiera on na siebie ciosy przeciwników.
Po ulepszeniu: większa tarcza.
Łotrzyca - zabójczyni, prowokuje przeciwnika, aby móc zaatakować go ciosem w plecy.
Po ulepszeniu: zatrute sztylety.
Wiedźma - gruba, brzydka kobieta, zajmuje się leczeniem członków (bez skojarzeń) drużyny.
Zaklinaczka - magiczna istota z górną częścią ciała kobiety, a dolną węża. Lata dookoła na skrzydełkach i przywraca zabitych sprzymierzeńców do życia.
Żywioły
Pająk Gromów - pająk zbudowany z błyskawic, jego ataki oszołamiają przeciwników.
Żywiołak ognia - istota przypominająca człowieka, atakuje miotając we wrogów ognistymi kulami.
Behemot - ognisty potwór, szarżuje paląc swoich wrogów oddechem.
Pukacz - niewielki stworek z chmur. Pukacz wbiega w największe zbiorowisko wrogów i wbija w ziemię elektryczny pręt rażący najbliższych przeciwników.
Inne
Szczur - niewielki gryzoń, bardzo dobrze nadaje się do straszenia pięknych dam w gospodach.
Po ulepszeniu: magiczny skok, pozwalający na skakanie na duże odległości.
Wysysacz - wielki komar, który wysysa z przeciwników życie i przekazuje je reszcie drużyny.
Duszek światła - niewielki latający świetlik, palący fajkę. Rozświetla ciemności, czasami rozbłyska jasnym światłem oślepiając przeciwników, praktycznie nieśmiertelny.
Odkrywca - emerytowany poszukiwacz przygód, zbiera dla ciebie skarby i z masochistyczną przyjemnością rozbraja pułapki. Potrafi odnaleźć ukryte przejścia.