Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Vampire: the Masquerade - Bloodlines • Holly... • INSIMILION

    Vampire: the Masquerade - Bloodlines » Solucja


    Hollywood

    Działy gier » Vampire: the Masquerade - Bloodlines » Poradniki » Solucja
    Autor: Orick
    Utworzono: 30.06.2009
    Aktualizacja: 02.08.2009

    Zadania główne

    The Epic of Ancaran Sarcophagus cz.1

    Pamiętasz quest „Explosive Beggining”, gdzie musiałeś szukać Nosferatu, Bertrama Tunga? By go odnaleźć, musiałeś wykonać serię pomniejszych zadań. Widać Nosferatu lubią, gdy ich szukanie poprzedzone jest kilkoma innymi zadaniami...

    Gary, tak właśnie zwie się przywódca Nosferatu, którego będziesz musiał odnaleźć na polecenie Sebastiana Lacroixa. Tylko on wiedział, gdzie znajdował się sarkofag. Książę rozkazuje Ci udać się do Hollywood i zdobyć zaufanie Isaaca – Barona Hollywood, Toreadora, Anarchisty. On wskaże Ci drogę do schronienia Nosferatu.

    Isaaca odnajdziesz na zapleczu sklepu jubilerskiego.Ten zaś znajduje się na końcu głównej ulicy Hollywood. Udaj się tam i spotkaj z Baronem dzielnicy.

    Niełatwo będzie Ci zdobyć zaufanie Isaaca. Już na samym początku zleci Ci on pierwsze zadanie – Dead Ex. I ostrzegam, nie skończy się tylko na tej przysłudze, zanim dowiesz się, gdzie szukać Nosferatu...

    Dead Ex

    Pierwsze zadanie od Isaaca polega na zdobyciu przedmiotu, który niedawno zakupił. Niestety, doręczyciel kompletnie zwariował i z niewiadomych przyczyn obawia się donieść zakup. Masz udać się do kafejki internetowej Ground 0, by tam poszukać maila, z ewentualnym miejscem pobytu przestraszonego doręczyciela. Isaac daje Ci też hasło: kafka.

    Ground 0 znajdziesz, idąc w górę ulicy, po prawej stronie, tuż za Lucky Star Hotel. Wejdź do środka. Poszukaj komputera z napisem „NOOB CAMPER”. Zaloguj się, używając hasła „kafka”. Dowiesz się, że mężczyznę spotkasz za budynkiem Fast Bucks.

    Wyjdź z kafejki i udaj się do Fast Bucks. To ten budynek dosłownie zaraz za skrzyżowaniem, z wielkim neonem „Checks Cashed”. Za nim spotkasz zakapturzonego mężczyznę. Jest nieco przestraszony, więc nie spłosz go. Z początku będzie wyrzekał się znajomości z Isaaciem, ale w końcu się przyzna. Wyzna, że nie posiada kasety, którą miał mu przynieść. Co więcej, powie także coś o makabrycznej treści nagrania. Ucieknie, wspominając coś o „Ginger Swans”. Nie wyciągniesz od niego nic więcej, ponieważ równo z tym. jak zniknie za rogiem ulicy, usłyszysz, jak zabija go jakaś tajemnicza bestia. Nieciekawie... Ruszaj do Isaaca.

    Toreador nie będzie zachwycony stratą kasety, ale zrozumie owe tajemnicze „Ginger Swans”. Okazuje się, że chodzi o przepiękną aktorkę z lat 50, nad grobem której do dziś płaczą mężczyźni. Tam też wyśle Cię Isaac.

    Wyjdź ze sklepu, idź na drugi koniec ulicy. Tam też, po prawej stronie, zauważysz swego rodzaju mauzoleum. Przejdź obok niego i idź wzdłuż muru cmentarza, aż znajdziesz dziurę przykrytą deskami. Przenieś je i przejdź przez otwór, by dostać się za ogrodzenie.

    Idź ścieżką wzdłuż cmentarza, aż dojdziesz do większego mauzoleum. Wejdź do środka. Przeszukaj wszystkie krypty, jedna z nich okaże się schowkiem, w której znajdziesz kasetę (Horror Tape Part 1).

    Wróć do Isaaca. Toreador ucieszy się z Twojego sukcesu i będzie z Tobą rozmawiać w dużo przyjemniejszy sposób. Razem obejrzycie pierwszą część tajemniczego horroru. Cóż, wygląda na to, że sprawa zniknięcia Nosferatu i filmu jest w jakiś sposób powiązana. Isaac zleci Ci odnalezienie drugiej części taśmy, rozpoczynając tym samym quest Snuff Is Enough.

    Snuff is Enough

    Isaac zleci Ci odnalezienie drugiej części kasety, którą zdobyłeś podczas questu Dead Ex. Poprosi Cię także, byś zebrał jak najwięcej informacji.

    Udaj się zatem Sin Bin – taniego klubu nocnego oraz wypożyczalni kaset wideo dla dorosłych. Spotkasz tam Flynna – właściciela, a zarazem sprzedawcę filmów. Wypytaj go o Death Mask Productions, którzy stworzyli horror, widziany u Isaaca. Flynn zdradzi parę informacji dopiero po użyciu perswazji lub zastraszania. Dowiesz się, że co jakiś czas jeden z pracowników Death Mask dzwoni na numer budki telefonicznej przed Red Spot w Hollywood, mówiąc „The moon is a mysterious mistress...”. Usłyszawszy odezwę „...who walks the night with demons of dread.”, mężczyzna powie Ci, gdzie macie się spotkać. Za zdobycie tej informacji, otrzymasz dwa punkty doświadczenia.

    Idź zatem przed sklep Red Spot. Odbierz telefon, odpowiedz „...who walks the night with demons of dread”. Głos w telefonie powie Ci, byście spotkali się w Lucky Star Hotel, w pokoju nr 2.

    Udaj się we wskazane miejsce. W pokoju hotelowym znajdziesz kartę magnetyczną do drzwi w kafejce internetowej oraz pierścionek. Plamy krwi rozsiane po całym pomieszczeniu nie wróżą nic dobrego. Udaj się teraz do kafejki internetowej (lub mając co najmniej 8 punktów w Lockpicking, otwórz drzwi do pokoju nr 4 i weź 200$ leżące na stole).

    Idź do Ground 0. Za drzwiami na zapleczu znajdziesz schody na wyższe piętro. Wejdź po nich....
    Bam...
    Przestraszyłeś się? Bo ja pamiętam, że długo nie mogłem do siebie dojść po tym momencie...

    Pozabijaj potwory. Nie są trudnymi przeciwnikami, ale mają paskudną tendencję do wyskakiwania znikąd, w najmniej spodziewanym momencie. Przejdź przez kolejne pomieszczenia, zejdź po schodach. Będziesz świadkiem, jak za przeszkloną szybą jedna z bestii zabija w bardzo krwawy sposób jakiegoś człowieka. Możesz otworzyć sobie drzwi do tego pomieszczenia, ale tylko jeżeli masz 10 skilli w Lockpickingu. W innym wypadku – będziesz zmuszony iść dłuższą drogą. Ruszaj dalej korytarzem, otwórz drzwi, zejdź po schodach, zabij bestie. Na końcu tego pomieszczenia zauważysz skulonego pracownika Death Mask. Wyjaśni Ci on, że jego grupa nie stworzyła tego filmu, lecz ukradła go z jakiegoś domu. Nie dowiesz się nic więcej – potwór dopadnie naszego przyjaciela i zabije na miejscu. Wejdź teraz szybem wentylacyjnym do tego pomieszczenia, w którym niedawno byłeś świadkiem śmierci mężczyzny. Przeszukaj otoczenie, znajdziesz drugą kasetę, na której nagrana została brakująca część horroru. Możesz teraz otworzyć drzwi, które wcześniej były zamknięte i wrócić na górę. Nie czuj się zbyt pewnie – znów czekają Cię walki ze świeżo przybyłymi bestiami.

    Ruszaj do Isaaca. Daj mu drugą część filmu. Tym razem dowiesz się, że jest to szczególny dom, kryjący wejście do kanałów Nosferatu. Otrzymasz dwa punkty doświadczenia, punkt Masquerade Redemeption oraz kolejne zadanie – Going the Way of Kings.

    Going the Way of Kings

    Po wykonaniu zadania Snuff is Enough, Isaac zleci Ci dalsze zbadanie sprawy tajemniczej kasety. Po rozpoznaniu willi, w której rozgrywa się akcja horroru, wysyła Cię tam, byś zbadał dogłębniej sprawę. Wygląda na to, że nareszcie będziesz mógł znaleźć drogę do Nosferatu i zająć się zadaniem The Epic of Ancaran Sarcophagus.

    Taksówką wybierz się pod adres 609 King's Way. Pojawisz się przed dużą willą. Frontowe drzwi są zamknięte. Idź na tyły domu, wejdź na balkon za pomocą pnącza po lewej stronie domu, patrząc od basenu za domem. Wejdź na balkon, potem po spiralnych schodkach na górę. Otwórz drzwi na najwyższe piętro rezydencji. Zabij bestie. Skręć w prawo, weź Mummywrap Fetish ze stołu, bardzo przydatny przedmiot, zwiększający zdolność regeneracji. Zejdź schodami, ciągle miej broń w pogotowiu, ponieważ czekają Cię ciągłe starcia z potworami z kasety. W dużym pokoju na parterze znajdziesz Fancy Ring, zaś w lodówce w kuchni – Blood Pack oraz Blue Blood Pack.
    Czas teraz zejść do piwnicy. Uważaj na potwora, który wypadnie z drzwi naprzeciwko. Na najniższym poziomie rezydencji spotkasz się z demonicznym wampirem Tzimisce. Dowiedz się od niego najwięcej, ile możesz i przygotuj do walki.

    Starcie z wampirem nie jest trudne, sam przeciwnik nie zadaje Ci ran, lecz ciągle przywołuje bestie, a sam teleportuje się. Proponuję używać broni dystansowej, by zadać mu jakiekolwiek rany pomiędzy jego kolejnymi teleportacjami. Jeżeli tylko masz Celerity, używaj tej dyscypliny, by przyspieszyć swoje ruchy i dopaść wroga, zanim ten zdąży się teleportować.

    Kiedy Tzimisce padnie (a raczej: rozpłynie się w powietrzu), otrzymasz 6 punktów doświadczenia, a droga do Nosferatu stanie otworem.

    Jeżeli grasz Toreadorem, warto teraz wrócić do Isaaca i powiedzieć mu o swoim zwycięstwie nad Tzimisce. Baron obieca Ci wówczas magiczny przedmiot. Porozmawiaj z nim znów, by otrzymać nagrodę, która dodaje 1 punkt do zręczności. Czas wrócić do zadania The Epic of Ancaran Sarcophagus cz.2.

    The Epic of Ancaran Sarcophagus cz.2

    Po zabiciu Tzimisce w finale Going the Way of Kings, droga do podziemi Nosferatu stoi otworem. Wejdź przez przejście w piwnicy rezydencji przy 609 King's Way, by dostać się do kanałów. Po raz kolejny czeka Cię sporo potyczek z bestiami z horroru.
    Przeszukaj ciało pracownika miejskiego, by znaleźć jego dziennik, opisujący prace na tym poziomie kanałów. Następnie zabij przez kraty milusińską bestię i otwórz przejście dźwignią po prawej stronie. Cały czas uważając na atakujące bestie, skręć w lewo. Idź do samego końca korytarza, po czym wejdź w wąskie rury po lewej. Wyjdź z tunelu, zabij bestię i otwórz sobie dalszą drogę dźwignią po prawej. Na skrzyżowaniu skręć w lewo, aż dojdziesz do drzwi, prowadzących do małej kanciapy jakiegoś dozorcy. Przeszukaj ją, by znaleźć parę zapisków na temat ostatnich wydarzeń w kanałach. Schody prowadzą do głównych kanałów pod Hollywood – jeżeli brakuje Ci krwi lub amunicji, możesz teraz zrobić małe zakupy.
    Naprzeciw kanciapy zobaczysz zamknięte drzwi (lockpicking 5), za którymi znajduje się mały skład z amunicją. Wróć teraz do skrzyżowania, na którym poszedłeś w lewo i kontynuuj w prawo. Na kolejnym skrzyżowaniu idź w lewo, potem znów w prawo. Wejdź do rury po Twojej prawej stronie. Na jej końcu znajdzie się niewielkie, ciemne pomieszczenie, na końcu którego znajdziesz kolejną rurę, do której możesz wejść. Zrób to, a znajdziesz się w pomieszczeniu, które częściowo będzie wypełnione wodą. Po prawej stronie zauważysz zapewne kurek. Przekręć go, by spuścić wodę... razem z Tobą.

    Wylądujesz na drugim poziomie kanałów. Płyń pod wodą aż do końca tunelu. Gdy zobaczysz powierzchnię, przygotuj się do walki. Wypłyń, lecz bądź już gotowy do walki. Uważaj także na ostrza, które znajdują się na końcu tego kanału, zwłaszcza, że prąd Cię na nie znosi – zetknięcie się z nimi oznacza śmierć. Przejdź przez jedną z rur, z której wyskoczyła bestia, przygotuj się do kolejnej walki. Znajdujesz się teraz w identycznym kanale jak przedtem, tym razem jednak po drugiej stronie zauważysz kilka metalowych beczek. Wrzuć jedną z nich do wody, by zatrzymać ostrza. Wejdź teraz po nich do przejścia nad kanałem. Przygotuj broń, ponieważ w następnym pomieszczeniu czeka cała banda bestii (np. na mnie wszystkie rzuciły się już w kanale, wobec czego musiałem za pomocą shotguna pozbawić życia co najmniej 4 bestii naraz, na tak małej przestrzeni.)

    Po schodach idź teraz na górę, potem znów na dół, zabij bestie. Wskocz do dziury niewypełnionej wodą. Pojawisz się teraz w niewielkim pomieszczeniu z drzwiami, na których znajduje się koło. Przekręć je, by otworzyć sobie drogę dalej. Zabij bestie, wejdź po schodach.

    Znajdujesz się teraz w dosyć dziwnym pomieszczeniu, częściowo zalanym wodą. Elektryczne wyładowania w pobliżu również ostrzegają przed niebezpieczeństwem. Na szczęście Ty znajdujesz się nad poziomem zagrożenia, na mostku. Spróbuj przejść na drugą stronę, a przejście zawali się. Teraz, uważając na prąd, wejdź po drabinie na drugą część tej metalowej platformy, uważając na bestie, które już tam się czają. Idź do końca mostku, otwórz prosty zamek i wyłącz prąd w pomieszczeniu. Prąd można wyłączyć także z ramienia komputera (hasło: „tank”).
    Za pomocą dźwigni obok wyłącz pompę. Poczekaj, aż zapali się zielona lampka, po czym przełącz znów.
    Masz teraz bardzo mało czasu. Zeskocz do wody i poprzez otwór w rogu sali, wskocz do wąskiego kanału. Płyń teraz przed siebie. Jeżeli nie zrobiłeś tego wystarczająco szybko, turbina uruchomi Cię i prąd zniesie Cię z powrotem, będziesz zmuszony powtórzyć całą operację jeszcze raz, aż do skutku.

    Jeżeli masz zdolność Celerity – może okazać się tutaj bardzo przydatna.

    Gdy dopłyniesz do turbiny, zanim ta w pełni uruchomi się, płyń w prawo. Płyń Is/, otwórz właz, kanał zabierze Cię teraz na 3 poziom kanałów.

    Na tym poziomie czekają Cię głównie walki, czasem lżejsze, czasem trudniejsze. Już na samym początku czeka Cię walka z nowym przeciwnikiem. Nie jest on zbyt szybki, lecz bardzo wytrzymały, a co więcej, potrafi strzelać zielonymi pociskami, które zadają spore obrażenia. Pokonaj go, potem ruszaj w korytarz. Skręć w prawo. Czekają Cię kolejne walki z bestiami oraz z ich dużymi braćmi.
    Na końcu korytarza znajdziesz drzwi, które prowadzą do podobnej kanciapy jak ta dwa poziomy wyżej. Znajdziesz w niej kolejne notatki z nowymi informacjami o kanałach oraz kolejne schody, prowadzące do kanałów pod Hollywood.
    Wróć teraz do skrzyżowania, na którym skręciłeś w prawo, wybierz drugie przejście. Ruszaj tym korytarzem, aby po prawej znaleźć drzwi oznaczone napisem „Authorized Personnel Only”. Otwórz zamek (lockpicking 5) i przejdź na drugą stronę. Otwórz drzwi.

    Z szybu wyjdzie nagle tajemnicza bestia, wyglądająca niczym pająk stworzony z ludzkich ciał. Bestia wytrzymała i z pewnością wymagająca nieco więcej wysiłku. Będzie ona rzucać w Ciebie zwłokami, które leżą na ziemi. Zabij bestię. Na lewo od miejsca, w którym pojawił się pajęczak, znajdują się beczki. Usuń je z drogi i wejdź na wąski parapet. Idź całą jego długością, aż dotrzesz do metalowej klapy, którą można otworzyć. Wejdź do środka, a korytarz za nią zaprowadzi Cię na czwarty poziom tuneli Nosferatu.

    Czeka Cię teraz spory skok. Znajdujesz się w wielkim tunelu, który biegnie prosto w dół. Zeskakuj z jednej rury wystającej z boku na drugą, aż na sam dół. Wskocz między wirujące ostrza wiatraka w odpowiednim momencie, a wylądujesz w suchym korytarzu.

    Jest to zdecydowanie najbardziej nastawiony na walkę poziom tuneli. Czekają Cię tutaj zarówno małe bestie z horroru, jak i większe, ciskające zielonymi pociskami oraz te makabryczne pajęczaki.
    Ruszaj tunelem, na pierwszym rozwidleniu dróg skręć w lewo. Pokonuj kolejnych wrogów, aż dojdziesz do kolejnego rozwidlenia. Skręć w prawo. Będziesz świadkiem walki Nosferatu z dwoma potworami. Pomóż mu, po czym przeszukaj pobliskie ciało, by znaleźć Pass Key.

    Wróć do rozwidlenia dróg, idź prosto, potem w lewo. Idź korytarzem tak długo, aż pojawisz się w dziwnym pomieszczeniu z komputerami i platformą na samym środku. Użyj Pass Key, by otworzyć ją za pomocą komputerów. Wskocz w otwór, który właśnie został utworzony.

    Poziom piąty. Możesz już schować broń, nie czekają Cię tutaj żadne walki. Podążaj korytarzami, aż znajdziesz jakiekolwiek drzwi, które możesz otworzyć. Uważaj na dziwną, czerwonawą substancję – kontakt z nią skończy się obrażeniami.

    Możesz spotkać tutaj trzech Nosferatu – Mitnicka, Imalię i Gary'ego. Mitnick może zlecić Ci zadanie A Tangled Web, zaś Imalia – Model Citizen.

    Nieopodal „pokoju” Imali znajduje się niewielki skład śmieci. Przeszukaj go uważnie, a znajdziesz Galdjum, który przedłuża działanie wszystkich Dyscyplin o 25%.

    Udaj się teraz do Gary'ego. Chyba wprosiłeś się na małe przyjęcie... Czeka Cię teraz bardzo ciekawa konwersacja z Nosferatu. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia.

    Nosferatu nie będzie chciał zdradzić, co stało się z sarkofagiem, dopóki nie wykonasz dla niego zadania I Spy Barabus, do czego okazja nadarzy się dopiero w Chinatown.

    Opuść teraz kryjówkę Nosferatu, przez wyjście z drugiej strony „pokoju” Gary'ego. Wyjdziesz tunelem do mauzoleum, na cmentarzu Hollywood. Zapamiętaj to miejsce, bo od teraz będzie to najszybsza droga do Nosferatu Warrens, gdybyś kiedyś potrzebował tu wrócić.

    Pojedź taksówką do Chinatown. Na końcu chińskiej uliczki znajduje się świątynia, w której rezyduje przywódczyni Kuei – Jin, wampirów wschodu, Ming Xiao. Wykonaj cały szereg zadań, opisanych w I Spy Barabus, by uwolnić Barabusa i dowiedzieć się, że sarkofag wykupiła jako pierwsza rodzina Giovannich. Teraz z kolei będziesz musiał wykonać zadanie Italian Dinner, w rezultacie którego wreszcie zdobędziesz sarkofag.

    Po odnalezieniu zguby i rozmowie z księciem, otrzymasz 2 punkty doświadczenia. Porozmawiaj jeszcze z Beckettem, który pojawił się tutaj specjalnie, by zbadać sarkofag. Dowiesz się, że wilkołak nie wierzy w to, że w środku drzemie wielkie zło, które jest zapowiedzią Gehenny. Jeżeli Twoja postać to Gangrel i masz niski poziom dyscypliny Animalism, Beckett za darmo podniesie tę cechę o 1 punkt. Czeka Cię teraz quest Society For the Preservation of Professors.

    Zadania poboczne

    A Dish Best Served Cold

    Gdy tylko pojawisz się pierwszy raz w Hollywood, warto w wolnym czasie wrócić do swego mieszkania i sprawdzić mail. W skrzynce czekać będzie na Ciebie wiadomość od Lacroixa. Książę miał pewne plany odnośnie restauracji w Hollywood – Cavoletti Cafe, jednakże jego propozycja została odrzucona. Niedługo jednak znany krytyk restauracji, Tommy Flayton ma pojawić się w Cavoletti Cafe, by dokonać oceny placówki. Twoim zadaniem jest przekonanie recenzenta, że to miejsce nie warte jest dobrej oceny.

    Cavoletti Cafe mieści się pomiędzy Lucky Star Hotel a Sunset Print. Przy jednym ze stolików, przed wejściem, będzie stał Tommy. Zostaniesz pomylony z kelnerem. Za pomocą perswazji, zastraszania lub uwodzenia możesz przekonać recenzenta, by wystawił restauracji zero gwiazdek.
    Malkavianin może użyć swej demencji, zaś Nosferatu... Cóż, Nosferatu wystarczy że pokaże się Tommy'emu, by przekonać go, że Cavoletti Cafe nie zasługuje na wysoką ocenę. Dostaniesz dwa punkty doświadczenia.

    Wróć do mieszkania, odbierz email, po czym zgarnij nagrodę, która czeka na Ciebie w skrzynce – 100$. UWAGA: Z powodu błędu w grze, czasem nie znajdziesz pieniędzy w skrzynce.

    A Tangled Web

    Dosyć skomplikowany quest, w ramach którego odwiedzisz każdą dzielnicę Los Angeles.

    Podczas wykonywania zadania The Epic of Ancaran Sarcophagus, na piątym poziomie Nosferatu Warrens, spotkasz Mitnicka – hakera. Wyjaśni Ci on, że planuje on założenie nowej, specjalnej sieci dla Nosferatu, lecz chwilowo jest on uziemiony w tych kanałach i poprosi Cię o odwiedzenie kilku miejsc. Gdy zgodzisz wykonać się to zadanie, Mitnick poinformuje Cię, że poprzez email będzie dawał Ci informacje o kolejnych celach.

    Wróć zatem do mieszkania, odbierz wiadomość od Mitnicka. Twoim pierwszym celem będzie placówka Megahurtz w Santa Monica. W skrzynce czeka na Ciebie klucz do tego budynku.

    Udaj się do Santa Monica. Megahurtz Computing znajduje się w tej alejce, pomiędzy Asylum a Kliniką i Gallery Noir. Wejdź do środka, za pomocą zdobytego klucza. Nie musisz obawiać się żadnych walk. Musisz najpierw włączyć prąd w budynku. Generator znajduje się za zamkniętymi drzwiami (lockpicking 8), ale do pomieszczenia tego można dostać się także przez szyb wentylacyjny. Gdy już włączysz prąd, wejdź do komputera, używając hasła podanego przez Mitnicka – „Gil Bates” - zaloguj się do aplikacji net security. Wprowadź komendę „shrecknet”, by otrzymać dwa punkty doświadczenia.

    Wróć do schronienia, czeka tam na Ciebie kolejny mail od Mitnicka. Tym razem musisz dostać się do Nocturne Theater w Downtown i oprócz włamania się do tamtejszego komputera, będziesz musiał także zainstalować kamerę, którą znajdziesz w swojej skrzynce na listy. Mitnick poprosi Cię także o wyjątkową dyskrecję – NIKT nie może Cię zauważyć.

    By dostać się do Nocturne Theater, będziesz musiał użyć kanałów. Użyj mapy, by połapać się w podziemnych tunelach.

    (BTW: Być może poznajesz to miejsce? Tak, to tutaj rozpoczęła się Twoja przygoda, to tutaj Lacroix zebrał wampiry z L.A, by dokonać egzekucji na tym, kto uczynił Cię wampirem).

    Gdy już dostaniesz się do teatru, znajdziesz się w pustej sali, zakończonej drzwiami. Otwórz je ostrożnie, unikając wzroku dwóch strażników, patrolujących kulisy. Po Twojej prawej stronie znajduje się drabina. Wejdź po niej na rusztowanie. Idź nim, skręć w lewo, a znajdziesz się ponad sceną i widownią. Po twojej lewej stronie podświetlone będzie miejsce, gdzie musisz zainstalować kamerę. Uff, łatwiejsza część za Tobą. Choćby nie wiem co Cię kusiło – NIE ZESKAKUJ NA WIDOWNI. Może wydawać się to takie efektowne, ale znacznie utrudni zadanie. Zamiast tego wróć tą samą drogą, tym razem jednak zejdziesz drabiną po drugiej stronie kulisów.
    Przedostań się drzwiami do wąskiego korytarza. Ostatnie drzwi po prawej kryją gabinet, w którym znajduje się komputer, do którego musisz się włamać. Wejdź w aplikację „camera”, by włączyć niedawno zainstalowany sprzęt, a następnie wejdź w net security (hasło: „Break a Leg”) i wpisz „shrecknet”. Kolejna część planu wykonana, otrzymasz dwa punkty doświadczenia. Wydostań się teraz, nadal unikając wykrycia przez strażników.

    Wróć do mieszkania, by otrzymać kolejną wiadomość od Mitnicka. Twój cel tym razem, to Metalhead Industries w Hollywood. Zasady są te same – wejdź do środka, zhackuj komputer i wróć, ale nikt nie może Cię zauważyć. Klucz czeka w skrzynce.

    Metalhead Industries to budynek ulokowany w bezpośrednim sąsiedztwie ze sklepem Red Spot. Wejdź do środka.

    Czeka Cię teraz sporo skradania. TRUDNEGO skradania. Najpierw dostań się do pokoju po prawej, by otworzyć sobie drzwi do pomieszczenia z komputerem. Teraz musisz się do niego dostać. Po schodach wejść najlepiej wtedy, gdy patrolujący je osiłek pójdzie w kierunku ściany przeciwległej do wejścia do tego budynku. W przeciwnym razie może być ciężko (aczkolwiek Malkavianin i Nosferatu mogą użyć swej zdolności Obfuscate, by stać się niewidzialnymi).
    Zaloguj się do net security, używając hasła „Bang Your Head”, a następnie wpisz komendę „Shrecknet” (dwa punkty doświadczenia). Hasło do aplikacji „Safe” brzmi „Turbo Lover”. W sejfie znajdziesz jednak tylko płytkę, która przyda Ci się później, by upiększyć nieco Twoje schronienie.

    Wyjdź niezauważony z budynku i wróć do mieszkania. Otrzymasz ostatniego już maila od Mitnicka. Tym razem czas odwiedzić Chinatown, a dokładniej budynek Kamikazi Zen, który znajduje się w sąsiedztwie świątyni, zamieszkiwanej przez Ming Xiao. Tym razem musisz włamać się do budynku oraz uruchomić wirusa „hooligan”, który znajduje się na jednym z komputerów w budynku. Musisz także okraść skarbiec oraz – standardowo – założyć sieć shrecknet w serwerowni. Weź klucz ze skrzynki na listy i jedź taksówką do Chinatown.

    Ruszaj zatem do Kamikazi Zen. Tym razem możesz używać siły, więc nie przejmuj się strażnikami w budynku.
    Przejdź przeszklonymi drzwiami po prawej i wejdź w pierwsze drzwi. Zaloguj się do aplikacji power (hasło:gwailo) i wpisz „hooligan”, wyłączy to zasilanie dla głównych drzwi.

    Przeszukaj każdy komputer w budynku. Dokładnie czytaj skrzynki mailowe. W trzecim pomieszczeniu bowiem, jeden z maili zawiera kod dostępu do kolejnych drzwi – 4567 (skomplikowany, nie powiem...).

    Jeden z komputerów będzie wymagał hasłą, by zalogować się do jego emaila. Hasło to „Waterloo”. W mailu nie znajdziesz nic ciekawego, warto jednak włamać się do aplikacji personal (hasło: „elba”. Ktoś chyba jest fanem Napoleona). Znajdują się tu trzy pliki, nazwane „manifesto”. Otwórz trzeci z nich, by dowiedzieć się, że Larry Schleppin używa odwróconej kolejności liter swego nazwiska, jako hasła.

    Użyj teraz kodu 4567 by przedostać się przez zamknięte drzwi. Idąc w prawo, dostaniesz się do serwerowni. Włam się do net security w jednym z komputerów (hasło: nirvana) i wpisz shrecknet. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia. Włam się także do aplikacji vault, używając jako hasła odwróconej kolejności liter z nazwiska Larry'ego - „nippelhcs”. Będziesz mógł teraz zerknąć do skarbca i zabrać pieniądze (500$).
    Wydostań się teraz z Kamikazi net, wchodząc do pokoju Roba Neslera. W jego komputerze dostępna będzie teraz opcja „mitnick!”. Nosferatu otworzy szyb wentylacyjny tuż za Tobą, a Ty będziesz mógł spokojnie wydostać się z Kamikazi. Zadanie wykonane!

    B-Rated Writer

    Po zakończeniu zadania Hot Stripper Assasin Action, seksowna wampirzyca VV poprosi Cię o kolejną przysługę. Tym razem chodzi o jednego z klientów klubu Vesuvius, który pisze scenariusze do filmów. Problem w tym, że niedawno napisał on scenariusz do filmu o wampirach, które żyją wśród zwykłych ludzi, niezauważenie wpływając na życie zwykłych śmiertelników, używając ich w walce między sobą... Brzmi znajomo? Imię tego scenarzysty to David Hatter, jest on właścicielem Lucky Star Hotel. VV wierzy, że David nie jest winny całej sprawie – uważa, że to jakiś wampir podsuwa pomysły mężczyźnie. Prosi Cię, byś nie krzywdząc Davida, zbadał całą sprawę.

    Udaj się zatem do Lucky Star Hotel. David od razu wyzna Ci, że właśnie napisał świetny scenariusz o wampirach. Odrobina perswazji pozwala na przekonanie go, by oddał Ci dzieło, ponieważ znasz ludzi zainteresowanych tworzeniem filmu o wampirach. Odrobina zastraszania lub trochę więcej perswazji pozwala Ci także na wyciągnięcie od Davida, kto jest jego informatorem. To Julius, ten jąkający się Thin Blood z plaży w Santa Monica.

    Wskakuj do taksówki i jedź do Santa Monica. Na plaży będzie czekał tylko Julius. Możesz albo zabić go (otrzymasz punkt doświadczenia) lub pozwolić mu uciec, rozpocząć nowe życie poza L.A (jeden punkt człowieczeństwa).

    Wróć teraz do VV. Ucieszy się ona Twym sukcesem, aczkolwiek poprosi, byś zniszczył własnoręczne scenariusz. Następnie powiedz jej, że zająłeś się Juliusem (otrzymasz punkt Masquerade Redemption i jeden punkt doświadczenia). Jeżeli byłeś dla niej miły przez cały ten czas, VV da Ci teraz własnoręcznie podpisane zdjęcie (które później ozdobi ścianę Twego domu) oraz od czasu do czasu napisze Ci miłosnego maila. Ech, fajnie jest mieć taką dziewczynę w życiu po życiu, prawda?

    Cover Girl

    Ten quest, nie warty ani jednego punktu doświadczenia, dostępny jest tylko wtedy, gdy zdenerwujesz Imalię, Nosferatu na piątym poziomie Nosferatu Warrens. Możesz się z nią pogodzić, ale obrażona kobieta („Hell have no fury like a woman scorned”, hehehe), zgodzi się na dalszą znajomość tylko wtedy, gdy przyniesiesz jej archiwalny numer magazynu „Guy”, na którym to uwieczniona była Imalia w czasach jej piękności.

    Czasopismo znajdziesz u Flynna, sprzedawcy z „Sin Bin”. Facet zarząda jednak astronomicznej sumy za taki stary numer – 500$! Cenę zbić można jednak do 400$. (niech ktoś mi teraz powie, że kobiety są tanie). Z gazetą w ręku wróć do Imali. Swoją drogą, całkiem nieźle kiedyś się prezentowała... Tak czy siak, udobruchana Nosferatu zechce znów z Tobą rozmawiać, a Ty będziesz mieć okazję by rozpocząć quest Model Citizen/

    Gargoyle Removal Service

    Jeżeli wykonałeś quest Dead Ex dla Isaaca, Toreador podzieli się z Tobą teraz kilkoma informacjami na temat Hollywood. Zdradzi Ci on, że szczególnie bliski jemu sercu chiński teatr został opanowany przez gargulca. Bestia zagnieździła się tam na dobre i ani myśli się jej wynosić. Da Ci on klucz do teatru i zasugeruje, że taki gargulec na jego usługi, byłby jeszcze lepszym rozwiązaniem, niż zabicie go.

    Nie wiesz jednak zbyt wiele o gargulcach. Udaj się najpierw do Straussa, przywódcy Tremere w Downtown. Zdradzi Ci on nie tylko kilka informacji o gargulcach, ale także sekret: gargulec mieszkający w teatrze w Hollywood, to jego dzieło! Niestety, kamienna bestia zbuntowała się przeciwko jego twórcy. Strauss poprosi Cię, byś nie wspominał o tym Isaacowi. Tremere da Ci również amulet, który pomoże Ci w walce z bestią.

    Idź teraz do teatru. Zaraz gdy wejdziesz do środka, pojawi się gargulec. Bestia to wielka i silna, cała z kamienia zbudowana. Zaszczyci Cię jednak rozmową. Używając perswazji możesz zaproponować gargulcowi sojusz z Isaaciem. Możesz również zabić kamiennego potwora. Obydwa wyjścia warte są trzy punkty doświadczenia, aczkolwiek walka z gargulcem nie należy do łatwych. Najprościej pokonać go Sledgehammerem lub gołymi pięściami, ale niewątpliwie będziesz musiał sporo się napocić, by wyjść z tej walki zwycięsko.

    Quest zostanie zakończony. Możesz teraz wrócić do Isaaca i zdradzić sekret Straussa, dostając 1 punkt doświadczenia. W zamian jednak drzwi do posiadłości Tremere już na zawsze pozostaną zamknięte, zaś pod koniec gry utracisz możliwość zobaczenia zakończenia po stronie Camarilli.

    Jeżeli zaś grasz wampirem Tremere i zabijesz gargulca, to wdzięczny Strauss da Ci nowe schronienie – zamknięte drzwi na piętro prowadzić będą teraz do Twojego nowego mieszkania, gdzie znajdziesz także nową broń oraz magiczny przedmiot, który zwiększy efektywność Twych zaklęć Thamaturgy.

    Hot Stripper Assasin Action!

    Jak każdy prawdziwy mężczyzna, musisz odwiedzić w końcu porządny klub z kobietami. (a jeżeli grasz kobietą to odwiedzisz go, by wiedzieć, gdzie potem męża, uzbrojona w wałek szukać). Vesuvius Club wydaje się być idealnym miejscem.

    Spotkasz tam wyjątkowo śliczną kobietę w delikatnej, fioletowej bieliźnie. Porozmawiaj z nią i przekonaj, że warto, byście udali się na górę, w celu zdobycia trochę... prywatności. Velvet Velour, bo tak właśnie nazywa się ta kobieta, z przyjemnością przyjmie tę propozycję. Wspólny wypad na pięterko skończy się jednak tylko kilkoma wyznaniami VV.

    Wampirzyca zdradzi Ci, że jest obserwowana przez łowczynię wampirów, Chastity. Łowczyni, podając się za tancerkę, śledzi VV. Aktualnie znajduje się w pobliskim klubie Sin Bin. Kobieta prosi Cię, byś zajął się Chastity, ale tak, by nikt nie widział, jak ją zabijasz.

    Udaj się do Sin Bin. Flynn zdradzi, że owszem, Chastity pracuje na dole, jednakże nie robi żadnych prywatnych pokazów. Problem? Żaden. Ruszaj w dół schodami. Najpierw włam się do kasy na korytarzu (lockpicking 6) i zabierz 150$. Sprawi to, że jeden z klientów nie będzie mieć już szansy na znalezienie drobniaków do rozpoczęcia pokazu i opuści przybytek rozkoszy. Otwórz drzwi oznaczone napisem „Manager” (Lockpicking 5). Zaopiekuj się zegarkiem, który leży na biurku i zaloguj się do komputera. Wejdź w aplikację peepshow (hasło: „sinner”) i zamknij wszystkie okna. Cutscenka pokaże mężczyznę, któremu widać bardzo nie spodobał się taki obrót spraw. Nareszcie, droga do Chastity jest wolna. Otwórz drzwi „Employees Only” (Lockpicking 5). Przekonaj drugą z tancerek, żeby wyszła na chwilę z pomieszczenia. Poczekaj, aż zniknie Ci z oczu i zamknij drzwi. Teraz możesz już rzucić się na Łowczynię. Walka ta nie jest specjalnie trudna, choć część graczy ma z nią problemy. Mój Toreador użył po prostu Celerity, z kolei Malkavianka zdjęła Chastity za pomocą Uzi. Do wyboru – do koloru.

    Po zabiciu łowczyni (2 punkty doświadczenia) wróć do VV. Będzie ona bardzo zadowolona, że nikt nie widział śmierci Chastity. Otrzymasz jeden punkt doświadczenia oraz kolejne zadanie – B- Rated Writer[/b].

    Hunters Hunting

    Quest ten można dostać od Asha, właściciela klubu Asp Hole, który rezyduje na drugim piętrze. Rozmowa z nim może z początku wydawać się trochę bezsensowna, lecz już po chwili Ash zdradzi Ci, że Isaac zmienił go w wampira, ale sam właściciel klubu nie jest tym zbytnio zadowolony. Co gorsza, grupa Łowców Wampirów poluje na niego. Jednego z nich mijałeś być może nawet przy wejściu do klubu. Ash bardzo chce uciec z Asp, ale wie, że Łowcy tylko czekają na jego ruch.

    Można mu pomóc na dwa sposoby. Pierwszy, pokojowy i szybszy. Przekonaj Asha, że dobrym pomysłem jest znalezienie kogoś podobnego do niego, zamiana ubrań i narażenie biedaka na śmierć z rąk Łówców. By to zrobić, będziesz potrzebował nieco perswazji. Osoba bardzo podobna do Asha czeka zaraz pod schodami na drugie piętro. Porozmawiaj z nim i zaproponuj, by udał się do łazienki. Powiedz o tym Ashowi. Po krótkiej cut scence, w której to sobowtór wampira umrze, oryginalny aktorzyna będzie mógł uciec i rozpocząć nowe życie. Otrzymasz 250$ i 3 punkty doświadczenia.

    Druga opcja opiera się na walce. Będziesz musiał eskortować Asha przez kanały pod Hollywood.
    Gdy znajdziesz się w kanałach, idź prosto, pokonaj dwóch łowców. Idź dalej, skręć w lewo. Zobaczysz 4 Łowców, kierujących się w waszą stronę. Pokonaj i ich. Idź dalej, a gdy zawali się ściana, wyjdzie dwóch kolejnych Łowców. Przejdź przez dziurę w rumowisku. Pokonuj kolejne grupy przeciwników, a gdy zobaczysz drabinę, wejdź na nią. Za wykonanie zadania otrzymasz 3 punkty doświadczenia i 500$ (zatem dwa razy więcej niż wówczas, gdybyś rozwiązał całą sprawę w pierwszy sposób). Poza tym będziesz miał okazję wyposażyć się w kuszę, broń tę w Vampire the Masquerade: Bloodlines naprawdę trudno zdobyć.

    I Spy Barabus

    Quest ten, w całości rozgrywający się na terenie Chinatown, otrzymasz od Gary'ego, na piątym poziomie Nosferatu Warrens. Jest on niezwykle istotny dla głównego wątku, dopiero po jego wykonaniu przywódca Nosferatu zdradzi nam, co stało się z sarkofagiem.

    Udajmy się zatem do Chinatown. Na samym końcu chińskiej uliczki znajduje się świątynia, którą zamieszkuje Ming Xiao. Porozmawiaj z nią. Wyjawi Ci ona, że choć nie wie, gdzie może znajdować się Barabus, to Wong Ho, właściciel restauracji Red Dragon, z pewnością posiada tę wiedzę.

    Wychodząc ze świątyni będziesz świadkiem porwania jakiejś kobiety. Nie warto jednak biec za mężczyznami i tak nie można ich złapać. Zamiast tego udaj się do Red Dragon. Powiedz recepcjonistce, że chcesz spotkać się z panem Ho. Przywoła ona wtedy windę, którą wjedziesz na drugie piętro. Jeżeli jednak nie uda Ci się ją przekonać by przysłała windę, sam to zrób – za jej pulpitem znajdziesz guzik odpowiedzialny za tę czynność.

    Udaj się na drugie piętro. Nie wyciągniesz żadnych informacji od Wong Ho, ponieważ zapłakany mężczyzna powie Ci, że bandyci z Tong właśnie porwali jego córkę, Kiki. Rozpocznie to quest Kidnapped, który jest konieczny do wykonania, by ruszyć akcję do przodu.

    Gdy uratujesz już Kiki, Wong zgodzi Ci się powiedzieć, jak dostać się do Barabusa. Choć sam nie jest tego pewien, istnieje człowiek, który jest mu winien dług wdzięczności. Facet nazywa się Zhao i znajdziesz go w magazynie w Chinatown. Udaj się tam jak najprędzej. Rozpocznie się quest Original Gangster.

    Wejdź do magazynu. Zhao czeka na Ciebie w biurze na piętrze. Rozmowa rozpocznie się, gdy tylko wejdziesz do pomieszczenia. Zhao powie Ci, że musisz spotkać się z przywódcą Tong, Johnym. Rozpocznie się quest Dragon's Tail. Nie dane Ci będzie długa pogawędka z Zhao, zaatakują was mafiozi Tong, będziesz zmuszony uciekać.

    Gdy już zajmiesz się Johnym, wykonując Dragon's Tail, poznasz tajemniczego mężczyznę, tytułujące się jako Mandarin. Zdradzi Ci on, że przetrzymuje Barabusa w budynku Fu Syndicate. Ta jawna pułapka uruchomi się jako quest Come Into My Parlor.

    Gdy po wszystkich testach zajmiesz się i samym Mandarynem, przy jego zwłokach znajdziesz klucz do celi. Otwórz ją, by uwolnić Barabusa. Nosferatu podziękuje Ci za ratunek, ale poprosi jeszcze o jedną przysługę – w ramach obrony Maskarady, trzeba zniszczyć wszystkie dane o wampirach, które zebrał Mandarin. Wyjdź przez drewniane drzwi razem z Barabusem, zabij stażników. Uważaj, gdyż co jakiś czas z windy na końcu korytarza strażnicy będą wychodzić w parach. Przy jednym z ciał znajdziesz klucz do biura (Fu Syndicate Office Key). Otwierają one drzwi do biura, pierwsze drzwi po lewej w korytarzu z windą. Wejdź do środka, zaloguj się do komputera, włącz aplikację door control (hasło:”Freedom”. Swoją drogą nie jest to ciekawe, że wszystkie komputery w grze nie mają myszek i obsługuje się je komendami tekstowymi?). Wpisz komendę „open”. Drzwi do serwerowni staną otworem. Pokonaj trzech strażników, którzy się pojawią. Jeżeli chcesz, możesz włamać się do zamkniętego pokoju (lockpicking 10). W środku znajdziesz komputer Mandarina oraz książkę, która zwiększa skill Meelee. Wymaga jednak 9 punktów w Research, by skorzystać z jej dobrodziejstw.

    Tak czy siak, idź do serwerowni. Włącz aplikację „species x data” używając hasła „autopsy”. Teraz wpisz „purge”. Uff, wszystkie informacje usunięte, Maskarada uratowana.
    Wyjdź z budynku. Odbierz telefon. To dzwoni Gary, ucieszony, że uratowałeś jego agenta. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia oraz informacje o sarkofagu. Okazuje się, że Lacroix zbytnio ociągał się z odbiorem Sarkofagu (udzielny książę, heh), więc Gary sprzedał go Giovannim. Możesz wypytać go o ten ród, rozpocznie się quest Italian Diner. Jeżeli Twoja postać to Nosferatu, to Gary da Ci teraz nowe schronienie – w kanałach Downtown, we wcześniej zamkniętej części pomiędzy wyjściem E i F.

    Model Citizen

    Na 5 poziomie Nosferatu Warrens spotkasz Imalię, niegdyś piękną modelkę, teraz ohydną wampirzycę. Żywi ona wielką nienawiść do jej następczyni, Tawni Sessions. Pragnąc zakończyć wielką karierę Tawni, Imalia poprosi Cię, byś zakradł się do jej domu i zainstalował tam trzy kamery. Następnie będziesz musiał je aktywować, używając hasła Cleopatra.

    Uwaga: Jeżeli podczas waszego pierwszego spotkania obraziłeś Imalię, by otrzymać ten quest, będziesz musiał najpierw wykonać Cover Girl.

    Jest to typowe zadanie na skradanie. Jeżeli mam być szczery – bardzo trudne zadanie na skradanie, jeżeli do tej pory wolałeś siłowe rozwiązanie i nie posiadasz kilku punktów w Stealth lub dyscypliny Obfuscate.

    Apartament Tawni znajduje się naprzeciw Lucky Star Hotel. Wejdź do środka, pokoje Tawni znajdują się na piętrze. W mieszkaniu znajduje się nie tylko modelka, ale także jej chłopak, dlatego musisz być PODWÓJNIE ostrożny. Musisz zainstalować kamerę w jej łazience, w jej sypialni oraz w dużym pokoju. Następnie musisz aktywować kamery za pomocą laptopa, który znajdziesz za parawanem w sypialni. Wpisz komendę „Cameras”, używając hasła „Cleopatra”.

    Wróć, nadal skradając się, do Nosferatu Warrens. Imalia będzie zachwycona, jeżeli nikt Cię nie zauważył. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia oraz 400$. Poznasz również smutne zakończenie całej historii... Cóż, ale jest pozytywny aspekt – wystarczy zerknąć na nagłówek gazety na biurku Imalii, żeby przekonać się, ile technika komputerowa w dzisiejszych czasach potrafi zdziałać.

    Pimpin' For Romero

    By otrzymać tego questa, musisz odmówić Romero wykonania You Only Die Once a Night, w którym musiałbyś pilnować cmentarza przed zombie.

    Okazuje się, że Romero czuje się bardzo samotnym strażnikiem cmentarza. Chętnie nacieszyły się jakąś niewiastą w jego małej chatce, problem tylko w tym, że nie może wyjść z mieszkania, ponieważ w każdej chwili mogą nadejść zombie.
    Jeżeli gramy kobietą, możemy zaproponować mu nasze wdzięki. Romero dostanie chwilę uciechy, a my szybkie dwa punkty doświadczenia oraz resztę nagród.
    Mężczyźni jednak będą musieli kupić dla Romero kobietę. Spokojnie, nie jest on wybredny, wystarczy pierwsza lepsza kobieta lekkich obyczajów z ulicy. Zagadujemy jedną z nich na ulicach Hollywood i mówimy, że potrzeba nam kobiety dla przyjaciela. Nie będzie ona zachwycona faktem, że będzie zmuszona pracować na cmentarzu, ale perswazja pomoże Ci ją przekonać. Wróć razem z kobietą do Romero. Uradowany stróż zaproponuje Ci wybór nagrody – 100$, amunicję, lub darmowe wyszkolenie (1 punkt w Firearms). Niezależenie od tego co wybierzesz, otrzymasz także 2 punkty doświadczenia. Można od Romero wyłudzić jeszcze 75$, jeżeli będziesz naciskać. Od teraz, przez kilka najbliższych nocy, drzwi do domu Romero będą zamknięte... Widać biedaczyna jest bardzo niewyżyty.

    You Only Die Once a Night

    Wykonując zadanie dla Isaaca Dead Ex, udasz się na cmentarz. Na środku lokacji znajduje się drewniana chatka, w której mieszka Romero. Jest to ghoul Isaaca, który całe noce spędza na zabijaniu zombie, którzy wychodzą z grobów. Strażnik cmentarzyska jest jednak trochę znudzony i chętnie zrobiłby sobie wypad na miasto. Poprosi Cię, byś go zastąpił na chwilę. Możesz także mu odmówić i zaproponować inną przysługę – wówczas otrzymasz zadanie Pimpin' For Romero.

    Jeżeli zgodzisz się jednak pobawić z nieumarłymi, Romero wyjdzie, a Ty weźmiesz do łapy broń i będziesz musiał rozpocząć patrol okolicy.

    Szybko z grobów zaczną wychodzić żywe trupy, próbując dostać się do którejś z bram cmentarzyska. Nie wolno Ci pozwolić, by opuściły ten teren. Musisz biegać pomiędzy jedną bramą (skałka ponad domem Romero) a drugą (zaraz przed drewnianą chatką). Na zombie najlepszą bronią jest strzał w głowę. Giną na miejscu. Musisz bronić bram przez całe 5 minut.

    Gdy wykonasz zadanie, wróci Romero. Otrzymasz 3 punkty doświadczenia oraz broń, którą dał Ci Romero. Będziesz mógł wybrać także pomiędzy dodatkowym punktem w skillu Firearms, lub amunicją. Zadanie wykonane.

    Ozdabiamy Mieszkanie

    Uwaga: To zadanie nie pojawia się w spisie questów (Quest Log aktywowany klawiszem L)

    Po spotkaniu z Garym podczas The Epic of Ancaran Sarcophagus, będziesz otrzymywał wiadomości od Nosferatu. Okazuje się, że Gary posiada kilka ślicznych plakatów wampirzyc, które poznałeś podczas swej podróży. Odda Ci je za drobne przysługi.

    Plakat Jeanette Vorman jest pierwszym z nich. By go dostać, musisz przesłać Gary'emu kasetę, którą znajdziesz w chińskim teatrze, w Hollywood – Tam wykonujesz quest Gargoyle Removal Service, więc będziesz musiał najpierw dostać to zadanie, by otrzymać klucze. Kasetę znajdziesz w drugiej sali budynku, pod wielkim, zniszczonym ekranem. Wróć do mieszkania i wrzuć kasetę do skrzynki na listy. Gdy wrócisz do domu następnym razem, plakat Jeanette będzie już wisiał. Odbierz kolejnego emaila od Gary'ego.

    Damsel – Kolejny plakat, to gorąca anarchistka z The Last Round. Musisz zdobyć płytę, która znajduje się w Metalhead Industries. Być może zdobyłeś ją, wykonując quest A Tangled Web? Musisz dostać się do pomieszczenia z komputerem, otworzyć aplikacje „Safe” (hasło: „Turbo Lover”), otworzyć sejf i wziąć płytkę. Wróć do schronienia i zostaw kasetę w skrzynce na listy i zobacz kolejną wiadomość od Nosferatu.

    Velvet Velour – Plakat ślicznej tancerki z klubu Vesuvius można zdobyć na dwa sposoby. Jeżeli dostałeś zdjęcie z autografem VV po wykonaniu B-Rated Writer i nie sprzedałeś go, to na Twej ścianie pojawi się plakat wampirzycy. Jeżeli jednak nie dostałeś zdjęcia, spokojna głowa. Musisz zdobyć zdjęcie Nosferatu. Znajdziesz go w pokoju nr 1 w Skyline Apartments, kto wie, może już je masz, bo wykonałeś zadanie Necromantic? Umieść zdjęcie w skrzynce na listy i rozkoszuj się kolejnym plakatem.

    Ostatni z plakatów przedstawia Ming Xiao – Przywódczynię Kuei – Jin. Jeżeli chcesz zdobyć ten plakat, będziesz musiał znaleźć kasetę „Jock Shot's Swimsuit Shoot”. Znajdziesz ją w mieszkaniu Carsona, w zamkniętej, czarnej skrzyni (lockpicking 8). Odwiedziłeś prawdopodobnie to miejsce, podczas wykonywania zadania A Bounty For the Hunter. Wróć do domu, zostaw kasetę w skrzynce na listy, a po kolejnym powrocie do domu, na Twej ścianie pojawi się plakat roznegliżowanej Ming Xiao.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    doliwaq
     

    Wędrowiec
    Temat: Co do ozdabiania mieszkania...
    Dodany: 18.09.2013 o 18:16  

    Co do ozdabiania mieszkania - potrzebowałem za plakat Tawni oddać Garry'emu plakietkę z imieniem czy coś takiego. Jakby ktoś jej szukał to znajduje się w skarbcu na końcu zadania A Tangled Web, dokładnie na podłodze, w samym środku pomieszczenia.

    Nevendaar
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie mogę wykonać Model Citi...
    Dodany: 03.04.2014 o 1:36  

    Nie mogę wykonać Model Citizen bo nosferatka daje mi tylko jedną kamerę zamiast trzech :/

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: Kawał dobrej roboty.Dzięk...
    Dodany: 29.06.2022 o 19:25  

    Kawał dobrej roboty.
    Dziękuję.



    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw