PrzygodÄ™ ze smokiem w samo poÅ‚udnie bÄ™dziesz mógÅ‚ przeżyć, gdy zapytasz o jego los Vernona.
1. Start.
2. Brama.
3. Za mostem.
- Start – tutaj masz okazjÄ™ być Å›wiadkiem sprawnej akcji sÅ‚użb specjalnych Temerii. Vernon i jego ludzie bÅ‚yskawicznie otworzÄ… bramÄ™, a pechowy strażnik, który z tym zwlekaÅ‚, pożegna siÄ™ z życiem. Raport Roche'a zostanie przerwany przez atak smoka (nowe zadanie: Próba ognia). Okrzyk "Kryć siÄ™! Smok! Pod hurdycje!" być może przyjdzie ci usÅ‚yszeć wiele razy. Aby do tego nie dopuÅ›cić, postÄ™puj w ten oto sposób: zabezpiecz siÄ™ Quenem, i biegnij za towarzyszami pod hurdycjÄ™ z lewej strony. Pokonaj dwóch żoÅ‚nierzy La Valette'ów, caÅ‚y czas starajÄ…c siÄ™ trzymać lewej Å›ciany oraz kompanów. Poczekaj, aż pÅ‚omienie pomiÄ™dzy waszÄ… kryjówkÄ… a nastÄ™pnÄ… drewnianÄ… konstrukcjÄ… przestanÄ… być tak intensywne i biegnij dalej. Rozpraw siÄ™ jak najszybciej z kolejnymi dwoma żoÅ‚nierzami, a pozostaÅ‚ych staraj siÄ™ pokonać, stojÄ…c pod bramÄ…. Tam ognisty smoczy oddech nie powinien ciÄ™ dosiÄ™gnąć.
- Brama – dotarcie do niej oznacza koniec prawdziwych niebezpieczeÅ„stw. Gdy ostatni przeciwnik padnie, zostanie ona zniszczona przez Triss i ruszycie dalej. Po chwili smok zawali kamiennÄ… konstrukcjÄ™ wokóÅ‚ bramy, przysypujÄ…c przy tym czarodziejkÄ™ – na szczęście uda jej siÄ™ uciec dziÄ™ki magii. W towarzystwie króla i tajnego agenta biegnij dalej, przez pÅ‚onÄ…cy most. Nie zwalniaj i nie zatrzymuj siÄ™, a wszystko bÄ™dzie w porzÄ…dku.
- Za mostem – gdy przejdziesz na drugÄ… stronÄ™, most siÄ™ zawali, a przed waszÄ… trójkÄ… wylÄ…duje smok. Na szczęście jego uwagÄ™ zajmie ostrzeliwujÄ…ca go balista – odleci, co pozwoli wam na ostatecznÄ… ucieczkÄ™. Zadanie Próba ognia zostanie w ten sposób ukoÅ„czone, niestety nie otrzymasz żadnych punktów doÅ›wiadczenia.