Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Wiedźmin 3: Dziki Gon • Serce z Kamienia - ... • INSIMILION

    Wiedźmin 3: Dziki Gon


    Serce z Kamienia - Aktywności poboczne

    Działy gier » Wiedźmin 3: Dziki Gon » Serca z Kamienia
    Autor: Joneleth
    Utworzono: 02.12.2015
    Aktualizacja: 02.12.2015


     

    Opuszczone miejsca


    Lokalizacja: Przylądek Żurawi (OM1)
    Poziom wrogów: 34
    Twoimi przeciwnikami tutaj będą topielce oraz jedna wodnica. Po ich pokonaniu lokacja z powrotem zapełni się ludźmi, a ty otrzymasz punkty doświadczenia.
     
    Lokalizacja: Gorzki Sad (OM2)
    Poziom wrogów: 29
    Aura tego terenu jest bardzo nieprzyjemna, gdy tylko się zbliżysz, przywita cię burza. Aby przywrócić porządek na tym obszarze musisz pozbyć się kilku upiorów. W nagrodę zyskasz trochę doświadczenia.
     
    Lokalizacja: wieś Moryń (OM3}
    Poziom wrogów: 33
    Wioskę najechał oddział upadłych zakonników. Warto najpierw zabić kuszników, a dopiero potem zająć się wojownikami walczącymi w zwarciu. Po ich pokonaniu do osady powrócą mieszkańcy, a ty otrzymasz trochę PD-ków.
     
    Lokalizacja: wieś Bronovitz (OM4)
    Poziom wrogów: 34
    Aby oczyścić to miejsce z pałętającego się paskudztwa nie wystarczy tylko pokonać panoszących się po okolicy nekkerów, ale musisz także zniszczyć dwa gniazda potworów znajdujących się na dwóch pobliskich polach. (aby to zrobić konieczna jest petarda). W nagrodę zainkasujesz punkty doświadczenia.
     
    Lokalizacja: wieś Heddel (OM5)
    Poziom wrogów: 34
    Wioska jest opanowana przez arachnomorfy. Uważaj na ich sieć, która unieruchamia cię na kilka chwil, a także nie ociągaj się. Pajęczaki są bardzo szybkie i trafienie nie jest ich takie proste. Po zabiciu potworów standardowo zostaniesz wynagrodzony doświadczeniem.
     
    Lokalizacja: wieś Stachyrówka (OM6)
    Poziom wrogów: 34
    Po osadzie biegają ghule – z ich pokonaniem nie powinieneś mieć problemu, do tego czasu powinieneś wiedzieć jak z nimi walczyć. Zabicie trupojadów jest równoznaczne z przywróceniem wioski do życia oraz otrzymaniem PD-ków.

     

    Ukryte skarby

     
    Lokalizacja: chata na plaży na wschód od Przylądka Żurawi (US1)
    Poziom wrogów: 34
    Przed chałupą kręcą się topielce - pozbądź się ich i wejdź do środka. Zniszcz beczki, a pod nimi odkryjesz klapę w podłodze. Otwórz ją i zejdź do podziemnego tunelu. Na jego końcu znajdziesz zwłoki z kluczem i zapiskami, co spowoduje aktywację zadania Od miecza, głodu i zdrady.
     
    Lokalizacja: jaskinia na północny zachód od Gorzkiego Sadu (US2)
    Poziom wrogów: 34
    Po wejściu do groty możesz zostać zaatakowany przez kilka arachnomorfów – bądź ostrożny, bo walka z nimi nie jest łatwa. Niedaleko wejścia zauważysz ciało – po zabraniu z nich przedmiotów rozpoczniesz zadanie Skazani na Drakenborg.
     
    Lokalizacja: wieża na południe od wsi Moryń (US3)
    Poziom wrogów: 33
    Przeciwników napotkasz jedynie jeśli wcześniej nie pozbyłeś się zakonników z wioski. Wejdź na wieżę, a znajdziesz zwłoki. Przeszukaj je, a znajdziesz notatki oraz kluczyk, których podniesienie zainicjuje quest Druciarz, Myśliwy, Żołnierz, Szpieg.
     
    Lokalizacja: cmentarz przy kościele we wsi Bronovitz (US4)
    Poziom wrogów: brak
    Przy wejściu do nekropolii zauważysz ciało – po zabraniu z nich dziennika oraz klucza aktywujesz zadanie Przeklęta kaplica.
     
    Lokalizacja: ruiny zamku Arnskrone (US5)
    Poziom wrogów: 37
    Przed zamkiem napotkasz starożytnego leszego – jak każde monstrum tego typu jest wrażliwy na ogień, traktuj go więc znakiem Igni. Uważaj na przyzywane przez niego wilki, które potrafią w najmniej spodziewanym momencie zaatakować cię od tyłu. Gdy bestia padnie, przeszukaj zwłoki leżące przy drzewie. Po podniesieniu dziennika i klucza aktywujesz misję Sekretne życie hrabiego Romilly.
     
    Lokalizacja: wieś Starychówka (US6)
    Poziom wrogów: 34
    Potwory napotkasz jeżeli nie oczyściłeś wcześniej wioski z ghuli. Na skarpie, z której rozciąga się widok na pobliską dolinę, zlokalizujesz zwłoki. Po ich przeszukaniu i zabraniu przedmiotów rozpoczniesz zadanie Z dobrodziejstwem inwentarza.
     
    Lokalizacja: ruiny strażnicy Vikk (US7)
    Poziom wrogów: 34
    W zniszczonym budynku przebywają harpie oraz jedna erynia. Zabij je wszystkie, po czym odszukaj ciało leżące niedaleko bramy – przeszukaj je, a po zabraniu dziennika i klucza aktywujesz questa Królewskie Siły Powietrzne.
     

    Obozy bandytów

     
    Lokalizacja: las na północny zachód od Chateau Sarasin (OB1)
    Poziom wrogów: 33
    W obozowisku napotkasz oddział Czerwonych Rycerzy. Zabij ich – przy jednym z trupów znajdziesz list, a w skrzyni elementy rynsztunku zakonników.
     
    Lokalizacja: chata na północny wschód od wsi Łukowiec (OB2)
    Poziom wrogów: 33
    Obozowisko jest związane z zadaniami Róża na czerwonym polu oraz Z dalekiego Ofiru - znajdziesz tutaj przedmioty (notatki na wozie oraz nieprzetłumaczony schemat w chałupie), które są konieczne do ich ukończenia. Lokacji broni kilku rycerzy.
     
    Lokalizacja: skarpa na północ od posiadłości Garin (OB3)
    Poziom wrogów: 33
    Pokonaj grupę upadłych zakonników i zabierz dobra ze skrzyni zlokalizowanej na drewnianej konstrukcji. Przy ciele jednego z wrogów znajdziesz kolejne zapiski rozjaśniające działania templariuszy.
     
    Lokalizacja: tereny na północ od wsi Bronovitz (OB4)
    Poziom wrogów: 33
    Pozbądź się oddziału Czerwonych Rycerzy, a przy jednym z nich znajdziesz notatkę. Pozostaje ci już tylko zabrać przedmioty zgromadzone w kufrze.
     
    Lokalizacja: ruiny zamku Zutzer (OB5)
    Poziom wrogów: 33
    Czeka cię tutaj potyczka z kilkunastoma zakonnikami. Warto w pierwszej kolejności zabić kuszników, a tarczowników z kolei zostawić sobie na deser. Stosuj uniki i nie zapominaj o znaku Quen, który bardzo się przydaje w tej walce. Gdy już będzie po wszystkim, zajmij się plądrowaniem – w namiocie znajdziesz nie tylko kolejne projekty na rynsztunek rycerzy, ale także nieprzetłumaczony schemat potrzebny do ukończenia zadania Z dalekiego Ofiru. Warto także zwiedzić północną część lokacji, gdzie możesz wejść po schodach – po przeskoczeniu wyrwy odnajdziesz kufer wraz z częścią zestawu Księżyca w Nowiu.
     
    Lokalizacja: elfie ruiny Kilkerinn (OB6)
    Poziom wrogów: 33
    Pokonaj grupę byłych templariuszy, a przy jednym z ciał odszukasz notatkę. Poza zabraniem rzeczy ze skrzyni zakonników, warto wejść na górę przeskakując przerwane schody. W położonym tam kufrze znajdziesz kolejną część zestawu Księżyca w Nowiu.
     
    Lokalizacja: na zachód od wsi Heddel (OB7)
    Poziom wrogów: 33
    Nie ma tutaj za wiele do roboty – zabij rycerzy i przeszukaj skrzynię zawierającą kolejny schemat na rynsztunek zakonników.
     
    Lokalizacja: na zachód od wsi Erde (OB8)
    Poziom wrogów: 33
    Możliwe, że gdy przybędziesz na miejsce, templariusze będą zajęci walką z potworami – aczkolwiek nie musi tak być. Zabij wszystkich przeciwników i splądruj obozowisko, znajdziesz m.in. nieprzetłumaczony schemat konieczny do ukończenia misji Z dalekiego Ofiru.
     

    Gniazda potworów

     
    Lokalizacja: grota na północ od Chateau Sarrasin (GP1)
    Poziom wrogów: 34
    Twoim celem tutaj jest wybicie nekkerów i zniszczenie ich gniazda z pomocą petardy. Otrzymasz za to 20 PD (nie zapomnij przeszukać siedliska).
     
    Lokalizacja: okolice drzewa na południowy zachód od posiadłości Garin (GP2)
    Poziom wrogów: 34
    Czeka cię tutaj gniazdo arachnomorfów. Pozbądź się pajączków, nie szarżując jednocześnie, potwory (szczególnie ta większa wersja) potrafią dać w kość. Gdy będzie po wszystkim, wrzuć petardę do siedliska i zabierz kosztowności.
     
    Lokalizacja: wzgórze na północny zachód od strażnicy Vikk (GP3)
    Poziom wrogów: 30
    Znajduje się tutaj gniazdo drakonidów. Zabij wivernę i rozwal siedlisko z pomocą petardy, po czym  zabierz z niej wszystkie przydatne przedmioty.
     
    Lokalizacja: ruiny wartowni nad Smoczą Doliną (GP4)
    Poziom wrogów: 34
    Pozbądź się wiverny panoszącej się przed zrujnowaną strażnicą i wejdź po schodach na piętro. Zniszcz gniazdo drakonidów i zbierz znajdujące się w nim dobra.

     

    Strzeżone skarby

     
    Lokalizacja: chata myśliwego (SS1)
    Poziom wrogów: 34
    Przed chałupą natrafisz na wkurzonego niedźwiadka – naucz go manier, po czym zbierz skarb ze zwłok leżących przy drzwiach chatki.
     
    Lokalizacja: kamienny krąg na zachód posiadłości Garin (SS2)
    Poziom wrogów: 36
    W kręgu napotkasz golema – zabij go, ale bądź ostrożny, potrafi bardzo mocno przyłożyć. Wystarczą dwa lub trzy ciosy by cię zabić, bądź więc cały czas w ruchu, korzystaj z eliksirów i znaku Quen, a także atakuj go od tyłu, aby zadać jak najwięcej obrażeń. Gdy będzie po wszystkim zlokalizuj kuferek leżący w na ziemi, w którym znajdziesz różne przedmioty, w tym dziennik.
     
    Lokalizacja: chata na wschód od posiadłości Garin (SS3)
    Poziom wrogów: 34
    Koło chałupy spotkasz szarżujące na ciebie dziki. Jeśli cię trafią, zostaniesz na krótką chwilę oszołomiony, korzystaj więc z uników. Po wszystkim wejdź do środka i zabierz z kufra kosztowności oraz list.
     
    Lokalizacja: krypta na wschód od wsi Heddel (SS4)
    Poziom wrogów: 34
    Na cmentarzu będziesz musiał uporać się z kilkoma ghulami oraz jednym alghulem. Gdy trupojady będą martwe, zejdź do grobowca i zabierz dobra ze skrzyni.
     

    Ludzie w opałach

     
    Lokalizacja: chata na północny zachód od strażnicy Vikk (LO1)
    Poziom wrogów: 33
    Przy chałupie napotkasz mężczyznę gnębionego przez byłych zakonników. Zabij ich, a uratowany, którego zwą Panem Dziedziną, będzie ci sprzedawał składniki alchemiczne.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw