Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Wiedźmin • Miecze srebrne • INSIMILION

    Wiedźmin » Oręż


    Miecze srebrne

    Działy gier » Wiedźmin » Opisy » Oręż
    Autor: k-siorzysko
    Utworzono: 04.05.2010
    Aktualizacja: 04.05.2010

    Aerondight

    • Obrażenia: +60%
    • Atak: +10%
    • Szansa na efekt krytyczny: Ból, Oślepienie, Podpalenie i Precyzyjne trafienie +50%
    • Opis: otrzymujemy go w IV akcie od Pani Jeziora, po wykonaniu zadania Ścieżki Przeznaczenia. Przeznaczony do walki z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Świetny miecz, jeden z dwóch najlepszych w grze. Konkuruje z nim Księżycowe ostrze i tak naprawdę kwestią gustu jest, który z nich wybierzemy.
    • Kupno: -
    • Sprzedaż: -
    • Uwagi: według mnie ten miecz powinien pozostać w naszych rękach przez całą rozgrywkę.

    Księżycowe ostrze

    • Obrażenia: +100%
    • Opis: otrzymujemy go w V akcie od Wielkiego Łowczego Królewskiego, gdy w ciągu całej gry zdobędziemy wszystkie 10 trofeów. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Drugi pretendent do miana najlepszego srebrnego miecza w grze. Ma dużo wyższy wskaźnik Obrażeń, ale kosztem braku dodatkowych szans na efekty krytyczne. Jego znak rozpoznawczy to charakterystyczna, zagięta klinga.
    • Kupno: -
    • Sprzedaż: -
    • Uwagi: równie świetny miecz jak poprzedni, ale nie walczyłam nim ze względu na tę nietypową klingę.

    Runiczny miecz (runy: słońca, słońca, ziemi)

    • Obrażenia: +15%
    • Szansa na efekt krytyczny: Oślepienie +25%
    • Szansa na efekt krytyczny: Powalenie i Precyzyjne trafienie +50%
    • Opis: srebrny miecz z runą ziemi i dwiema runami słońca. Używany do walki z potworami. Nieskuteczny w starciach z ludźmi. Powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Niezły, ze względu na zwiększone szanse na powalenie i precyzyjne trafienie, ale można stworzyć dużo lepszy przez inne kombinacje.
    • Kupno: 800 orenów.
    • Sprzedaż: 160 orenów.
    • Uwagi: -

    Runiczny miecz (runy: słońca, księżyca, ziemi)

    • Obrażenia: +15%
    • Szansa na efekt krytyczny: Oślepienie, Powalenie, Podpalenie +25%
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +15%
    • Opis: srebrny miecz z runą słońca, księżyca i runą ziemi. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Raczej słaby, jedna z gorszych kombinacji, nie powinno się w ogóle brać go pod uwagę przy wyborze broni.
    • Kupno: 1400 orenów.
    • Sprzedaż: 280 orenów.
    • Uwagi: niewątpliwie nie jest wart swojej ceny, radzę poczekać, aż uda się znaleźć inne runy lub kupić miecz lepszego typu.

    Runiczny miecz (runy: ziemi, ziemi, ziemi)

    • Obrażenia: +45%
    • Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +75%
    • Opis: miecz srebrny z trzema runami Ziemi. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Pozycja godna uwagi, wysoki wskaźnik obrażeń i aż 75% szansy na Powalenie robi wrażenie. Warto się zastanowić nad wyborem tego ostrza.
    • Kupno: 1000 orenów.
    • Sprzedaż: 200 orenów.
    • Uwagi: kosztem braku zmniejszania odporności na srebro mamy podniesiony wskaźnik Obrażeń. Mimo wszystko ja wybrałabym inny miecz, ponieważ wrażliwość na ten metal niesie ze sobą również czynienie większego spustoszenia wśród przeciwników.

    Runiczny miecz (runy: ziemi, księżyca, księżyca)

    • Obrażenia: +30%
    • Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +75%
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +30%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Kolejna bardzo ciekawa opcja, zmniejszone obrażenia w stosunku do poprzednika rekompensuje aż 30% wzrost wrażliwości na srebro. Wybór oczywiście należy do was, ale ja jednak zdecydowałabym się właśnie ten egzemplarz.
    • Kupno: 1600 orenów.
    • Sprzedaż: 320 orenów.
    • Uwagi: -

    Runiczny miecz (runy: słońca, ziemi, ziemi)

    • Obrażenia: +30%
    • Szansa na efekt krytyczny: Oślepienie +50%
    • Szansa na efekt krytyczny: Powalenie i Precyzyjne trafienie: +25%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Niezła kombinacja, ale w moim przekonaniu słabsza niż 2 poprzednie. Powód? Statystyki mówią same za siebie.
    • Kupno: 1000 orenów.
    • Sprzedaż: 200 orenów.
    • Uwagi: obrażenia zwiększone o 30% i 50% szansy na oślepienie przeciwnika. Warto pomyśleć nad wyborem tej klingi.

    Runiczny miecz (runy: księżyca, ziemi, ziemi)

    • Obrażenia: +30%
    • Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +75%
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +15%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Dobra kombinacja, ale należy zwrócić uwagę, że opcja nr 6 ma praktycznie te same parametry, ale dwa razy zwiększoną wrażliwość przeciwnika na srebro.
    • Kupno: 1400 orenów.
    • Sprzedaż: 280 orenów.
    • Uwagi: bardzo przydaje się aż 75% szans na Powalenie przeciwnika, co umożliwia szybkie zakończenie walki w sposób dla nas zadowalający i wygodny. Dobre ostrze, jednak według mnie nie jest to runiczny miecz najwyższej klasy.

    Runiczny miecz (runy: słońca, księżyca, księżyca)

    • Obrażenia: oparte na wybranym stylu
    • Szansa na efekt krytyczny: Oślepienie i Podpalenie +25%
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +30%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Kiepska kombinacja, absolutnie odradzam.
    • Kupno: 1400 orenów.
    • Sprzedaż: 280 orenów.
    • Uwagi: brak bonusu do Obrażeń jest wystarczającym powodem do tego, by już na wstępie odpuścić sobie walkę tym mieczem.

    Runiczny miecz (księżyca, słońca, słońca)

    • Obrażenia: oparte na wybranym stylu
    • Szansa na efekt krytyczny: Oślepienie i Podpalenie +50%
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +15%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Podobnie jak powyższa opcja, ta też jest kompletnie nieatrakcyjna. Patrz statystyki.
    • Kupno: 1000 orenów.
    • Sprzedaż: 200 orenów.
    • Uwagi: wyjątkowo niefortunne połączenie run, niewart swojej ceny.

    Runiczny miecz (słońca, słońca, słońca)

    • Obrażenia: oparte na wybranym stylu
    • Szansa na efekt krytyczny: Oślepienie i Podpalenie +75%
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +15%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. W moim uznaniu przeciętny miecz, wysoki wskaźnik na Podpalenie i Oślepienie może robić wrażenie, ale Obrażenia na standardowym poziomie. Istnieją lepsze połączenia dostępnych run.
    • Kupno: 400 orenów.
    • Sprzedaż: 80 orenów.
    • Uwagi: na pewno nie jest lepszy od Aerondighta, którego można zdobyć mniej więcej w tym samym czasie co ostatnią, trzecią runę, dlatego zawracanie sobie głowy przekuwaniem miecza nie będzie mądrym posunięciem.

    Runiczny miecz (księżyca, księżyca, księżyca)

    • Obrażenia: oparte na wybranym stylu
    • Wzrost wrażliwości przeciwnika na srebro: +45%
    • Opis: powstaje przez modyfikację zwykłego miecza wyżej wymienionymi runami. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Omijać z daleka.
    • Kupno: 1600 orenów.
    • Sprzedaż: 320 orenów.
    • Uwagi: absolutnie kosmiczna cena za miecz, który nie zadaje praktycznie żadnych obrażeń, jedyny jego atut to wzrost wrażliwości na srebro u przeciwnika.

    Wiedźmiński srebrny miecz

    • Obrażenia: oparte na wybranym stylu
    • Opis: pierwszy ze srebrnych mieczy, z którymi będziemy mieli kontakt. Przeznaczony do starć z potworami. Nieskuteczny w walce z ludźmi. Podstawowa broń wiedźminów. Dostaniemy go na początku II aktu (zadanie: Wielka Ucieczka).
    • Kupno: -
    • Sprzedaż: -
    • Uwagi: -




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    jastrzomnb
     

    Wędrowiec
    Temat: bo nie moge przejść podgrod...
    Dodany: 17.12.2010 o 18:03  

    bo nie moge przejść podgrodzia mam problem z kryptom ne moge zabić agula dajcie mi kod na srebrny miecz .

    Drahius
     

    Wędrowiec
    Temat: Do wiedźmina NIE ma kodów.....
    Dodany: 22.12.2010 o 19:41  

    Do wiedźmina NIE ma kodów...trzeba polegać na olejach eliksirach i własnej pomysłowości.
    Co do tego "aghula" to chyba chodzi o Ozzrela. Mnie na początku zaskoczył dlatego musiałem uciekać, ale sądzę ze zwykła jaskółka sobie poradzi...ew. użyj oleju przeciw trupojadom i stylu wilka.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw