- Król i Królowa
Powoduje Strach. Bezużyteczna, większość potworów jest odporna na ten efekt. - Diabelska Purchawa
Powoduje Zatrucie. Niezbyt użyteczna, z racji powszechnej wśród potworów odporności na trucizny. - Samum
Powoduje Ogłuszenie. Bardzo przydatne, zwłaszcza jeśli nie inwestuje się w znak Aard. Pozwala szybko wykończyć jednego lub nawet dwóch wrogów za pomocą efektownego ciosu kończącego – należy jednak pamiętać, że niektóre potwory są odporne na ten efekt. - Słońce Zerrikanii
Powoduje Oślepienie. Kolejna bardzo przydatna petarda, tym bardziej interesująca, że niewiele potworów jest odpornych na ten efekt, a przy tym w stylu Srebrnym Szybkim można wykupić talent, który mocno zwiększa obrażenia zadawane dotkniętym nim celom. - Smoczy Sen
Tworzy obłok łatwopalnego gazu, który potęguje siłę działania znaku Igni. Rzucić, podpalić – przedpole czyste. Czego chcieć więcej?
Wiedźmin » Alchemia
Petardy
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.