Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Wiedźmin • Petardy • INSIMILION

    Wiedźmin » Alchemia


    Petardy

    Działy gier » Wiedźmin » Poradniki » Alchemia
    Autor: Shinen
    Utworzono: 29.03.2012
    Aktualizacja: 29.03.2012

    Aby użyć tych pocisków, należy umieścić je na pasku szybkiego dostępu. Po wybraniu Geralt ciska jeden przed siebie, powodując eksplozję wywołującą u wrogów jeden z efektów krytycznych. Służą głównie jako sposób radzenia sobie z grupkami wrogów.
    • Rebis Rebis Aether Król i Królowa
      Powoduje Strach. Bezużyteczna, większość potworów jest odporna na ten efekt.

    • Rebis Aether Aether Hydragenum Diabelska Purchawa
      Powoduje Zatrucie. Niezbyt użyteczna, z racji powszechnej wśród potworów odporności na trucizny.

    • Rebis Aether Aether Vermilion Samum
      Powoduje Ogłuszenie. Bardzo przydatne, zwłaszcza jeśli nie inwestuje się w znak Aard. Pozwala szybko wykończyć jednego lub nawet dwóch wrogów za pomocą efektownego ciosu kończącego – należy jednak pamiętać, że niektóre potwory są odporne na ten efekt.

    • Aether Quebirth Hydragenum Vermilion Słońce Zerrikanii
      Powoduje Oślepienie. Kolejna bardzo przydatna petarda, tym bardziej interesująca, że niewiele potworów jest odpornych na ten efekt, a przy tym w stylu Srebrnym Szybkim można wykupić talent, który mocno zwiększa obrażenia zadawane dotkniętym nim celom.

    • Rebis Quebirth Hydragenum Hydragenum Vermilion Smoczy Sen
      Tworzy obłok łatwopalnego gazu, który potęguje siłę działania znaku Igni. Rzucić, podpalić – przedpole czyste. Czego chcieć więcej?



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw