Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Fallout Online: 2077 - informacji ciąg dalszy • INSIMILION

    Wieść


    Fallout Online: 2077 - informacji ciąg dalszy

    17.01.2011 o 20:09 / Dodał: Serail

    Informowaliśmy już was o projekcie Fallout Online: 2077. Dzisiaj powracamy do tematu, ponieważ twórcy, specjalnie dla czytelników Twierdzy, przygotowali kolejny wysyp informacji.


    Zaimplementowaliśmy system radiacji. To innowacyjne rozwiązanie sprawia, że podróżując po mapie świata można zostać napromieniowanym. Promieniowanie zwykle jest na tyle niskie, że przeciętna osoba jest na nie odporna, jednak są tereny, gdzie może być ono śmiertelne.
    Przykładem takiej niebezpiecznej okolicy są pozostałości po ośrodku badawczym West Tek (screen)
    Oto ekskluzywny screenshoot dla czytelników Insimilionu, pokazujący skutki samochodowej przejażdżki na około Blasku.
    Jak pokazuje komunikat, osoby uczestniczące w podróży, nawet na mapie świata, otrzymały wiele dawek promieniowania.
    Warto zauważyć, że czym krócej się przebywa na napromieniowanym terenie, tym lepiej, dlatego do wypraw w napromieniowane tereny przydatny będzie dobry przewodnik (im większa umiejętność sztuki przetrwania, tym szybciej idzie się po mapie świata) albo środek lokomocji.

    Z bólem serca podjęliśmy trudną decyzje i zrezygnowaliśmy z trybu turowego. Uwielbiamy tury, jednak wymagają one wielu zmian na potrzeby gry wieloosobowej. W obecnym stanie wystarczy 15 osób na jednej mapie, by jedna tura mogła trwać nawet... 45 minut! Dlatego do czasu, aż silnik nie będzie umożliwiał zaimplementowania przez nas grywalnego systemu tur, zrezygnowaliśmy z tego aspektu.
    By zrekompensować tą niedogodność wprowadzamy udogodnienia, pomagające mniej zręcznym graczom walczyć w trybie rzeczywistym:

    • naciśnięcie klawisza "R" powoduje przeładowanie broni
    • można ustawić automatyczne celowanie w daną część ciała, dzięki czemu nie trzeba przy każdym strzale wybierać lokalizacji
    • myślimy o kolejnych ułatwieniach dla graczy, którzy niewątpliwie będą zawiedzeni z rezygnacji z systemu turowego


    system automatycznego celowania


    Jednocześnie przypominamy, że każdy z was może pomóc przy tym projekcie. Po szczegóły zapraszamy bezpośrednio do szefostwa grupy.

    Dodaj do Facebook Dodaj do Wykop Dodaj do Twitter

    Komentarze

    Tę wieść skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Brak avatara
    UnderSiege 
    Wędrowiec
    Temat: bez tur ? nie spróbuje nawe...Dodany: 19.01.2011 o 21:00  

    bez tur ? nie spróbuje nawet zagrać w takim razie, tury odróżniają szlachetne gry od neokidowskich nawalanek, można komuś obciąć ręke, ale nie zrekompensuje tego np. trzecie oko ... :/

    Brak avatara
    Janusz.Twoj.Przyjaciel  
    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Podzielam Twój pogląd. Jedn...Dodany: 23.01.2011 o 1:10  

    Podzielam Twój pogląd. Jednak niestety Kolego, tak jak napisałem, trwająca JEDNA tura kilkadziesiąt minut jest nie do zaakceptowania. Walka trwa co-najmniej kilka tur, więc wyobraź sobie, czym to skutkuje.

    Brak avatara
    UnderSiege 
    Wędrowiec
    Temat: Można by ograniczyć długość...Dodany: 25.01.2011 o 12:00  

    Można by ograniczyć długość tury każdego pojedyńczego gracza do np. 10-15 sekund, wtedy przy 20 graczach w lokacji, jedna tura trwałaby max 5 minut, a nie 45 ...

    Brak avatara
    Janusz.Twoj.Przyjaciel  
    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: 10-15 sekund może być irytu...Dodany: 28.01.2011 o 10:17  

    10-15 sekund może być irytujące. Planujemy wprowadzić jednoczesne tury dla drużyn, oraz obecność równolegle trybu turowego i real na tej samej mapie(osoby poza walką były by w real time).
    W praktyce zagadnienia zwiazane z walką to dość złożony temat.

    Brak avatara
    UnderSiege 
    Wędrowiec
    Temat: Brzmi ciekawie, szczególnie...Dodany: 28.01.2011 o 12:59  

    Brzmi ciekawie, szczególnie osoby poza walką, nie trzeba będzie niepotrzebnie czekać. Co by nie było to jednak chętnie zagram.



    Tę wieść skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw