Wieść
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, wersja 2.0
27.09.2011 o 19:28 / Dodał: Mieszkaniec #5566
Znane są już wszystkie zmiany wprowadzane w łatce do drugiego Wiedźmina. Co tu dużo mówić - spis znajdziecie w rozwinięciu wieści.
1) Arena - tryb niezależny od głównego wątku fabularnego. Geralt będzie stawał "na ubitej ziemi", w walce na śmierć i życie... dla złota i przedmiotów, a za drobną opłatą wynajmie najemników, którzy pomogą mu w trudniejszych walkach. Oprócz tego, za walki będziemy otrzymywać punkty rankingowe, dzięki którym będziemy mogli porównywać osiągnięcia z innymi graczami. Będzie do tego potrzebne konto na oficjalnym forum, które można założyć choćby z poziomu statowego gry. Co ważne, korzystanie z modów uniemożliwi nam wysyłąnie wyników... co ma zapobiec ew. oszustwom. Cóż, wstępnie dobry pomysł, tylko przekonamy się, czy skuteczny.
2) Samouczek - krótka przygoda, która zapozna nas z mechaniką gry i na podstawie naszych "osiągnięć" zasugeruje odpowiedni poziom trudności dla nas.
3) Mroczny poziom trudności - czyli kolejny poziom trudności. Co ciekawe, oferujący, unikalnie dla niego, nowe zestawy przedmiotów - Świętokradcy, Wiarołomcy i Bratobójcy. Skompletowane, miecze z tych setów będą wysysać życie z przeciwnika, a póki nie zbierzemy wszystkich... z nas i to bez niczego "w zamian". Tryb dla masachoistów?
4) Usprawniono system walki (i to pozwolę sobie dokładnie zacytować):
- Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.
- Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).
- Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.
- Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.
- Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.
- Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.
- Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.
- Poprawiono wybieranie celu podczas walki – preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.
- Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.
- Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).
- Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.
- Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.
- Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.
- Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szybkim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.
Miejmy nadzieję, że to wystarczy osobom, które narzekały, że sterowanie i sama walka są strasznie "siermiężne".
5) Drobniejsze zmiany:
- Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.
- Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.
- Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.
- Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.
- Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.
- Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.
- Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny.
- Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy.
- Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami.
- Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach.
- Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim.
- Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania.
- Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny.
- Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii.
- Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard.
- Poprawiono lukę w trybie ‘Nagła śmierć’, przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry.
- Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem.
- Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada.
- Poprawiono wybrane statystki mutagenów.
- Poprawiono działanie filtru ‘Rupiecie’ w ekwipunku Geralta.
- Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności.
- Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym.
- Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze.
- Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier.
- Poprawiono animacje nekkerów.
- Wprowadzono poprawki do zadania ‘Zapach kadzideł’.
- Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze.
- Wprowadzono liczne poprawki do samouczka w grze.
1) Arena - tryb niezależny od głównego wątku fabularnego. Geralt będzie stawał "na ubitej ziemi", w walce na śmierć i życie... dla złota i przedmiotów, a za drobną opłatą wynajmie najemników, którzy pomogą mu w trudniejszych walkach. Oprócz tego, za walki będziemy otrzymywać punkty rankingowe, dzięki którym będziemy mogli porównywać osiągnięcia z innymi graczami. Będzie do tego potrzebne konto na oficjalnym forum, które można założyć choćby z poziomu statowego gry. Co ważne, korzystanie z modów uniemożliwi nam wysyłąnie wyników... co ma zapobiec ew. oszustwom. Cóż, wstępnie dobry pomysł, tylko przekonamy się, czy skuteczny.
2) Samouczek - krótka przygoda, która zapozna nas z mechaniką gry i na podstawie naszych "osiągnięć" zasugeruje odpowiedni poziom trudności dla nas.
3) Mroczny poziom trudności - czyli kolejny poziom trudności. Co ciekawe, oferujący, unikalnie dla niego, nowe zestawy przedmiotów - Świętokradcy, Wiarołomcy i Bratobójcy. Skompletowane, miecze z tych setów będą wysysać życie z przeciwnika, a póki nie zbierzemy wszystkich... z nas i to bez niczego "w zamian". Tryb dla masachoistów?
4) Usprawniono system walki (i to pozwolę sobie dokładnie zacytować):
- Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.
- Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).
- Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.
- Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.
- Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.
- Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.
- Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.
- Poprawiono wybieranie celu podczas walki – preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.
- Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.
- Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).
- Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.
- Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.
- Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.
- Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szybkim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.
Miejmy nadzieję, że to wystarczy osobom, które narzekały, że sterowanie i sama walka są strasznie "siermiężne".
5) Drobniejsze zmiany:
- Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.
- Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.
- Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.
- Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.
- Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.
- Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.
- Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny.
- Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy.
- Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami.
- Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach.
- Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim.
- Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania.
- Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny.
- Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii.
- Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard.
- Poprawiono lukę w trybie ‘Nagła śmierć’, przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry.
- Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem.
- Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada.
- Poprawiono wybrane statystki mutagenów.
- Poprawiono działanie filtru ‘Rupiecie’ w ekwipunku Geralta.
- Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności.
- Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym.
- Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze.
- Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier.
- Poprawiono animacje nekkerów.
- Wprowadzono poprawki do zadania ‘Zapach kadzideł’.
- Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze.
- Wprowadzono liczne poprawki do samouczka w grze.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.