Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Mora Sul • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Mora Sul

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    1. Strażnicy Kaffu

    Bandaro dostał zadanie zabicia trzech strażników, którzy okradli Kaffu. Przejmij od niego tę misję. Idziemy do Kaffu, który chce, żebyśmy przynieśli jego złoto (zadanie nr 2). Strażników znajdziemy w ruinach na zachód od Mora Sul.
    Reputacja w Mora Sul: +15
    Punkty Doświadczenia: 2000

    2. Kaffu chce odzyskać swoje złoto

    Część zadania nr 1. Po zabiciu strażników, bierzemy złoto, jakie mieli przy sobie i idziemy z nim do Kaffu.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    3. Znajdź drugi klucz do świątyni w Mora Sul

    Ilja odda ci klucz do świątyni Mora Sul, jeśli obiecasz przynieść mu z niej pewną wazę (zadanie nr 4).
    Punkty Doświadczenia: 2000

    4. Ilja chce artefakt ze świątyni

    Ilja w zamian za klucz chce, żebyś przyniósł mu ze świątyni wazę o dużej wartości. Kiedy już się do niej dostaniemy, odnajdujemy wewnątrz artefakt i zanosimy go Ilji.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    5. Handel artefaktami

    Faesul chce, żebyś przekonał Grubasa nadzorującego niewolników w pobliżu świątyni Mora Sul, aby ci znów mogli sprzedawać artefakty w mieście. Nie zgodzi się on ot tak, trzeba będzie go pobić (zadanie nr 6). W końcu wyrazi zgodę. Idziemy powiedzieć o tym Faesulowi.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    6. Pokonaj Grubasa

    Część zadania nr 5. Musimy pobić Grubasa.
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    7. Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników

    Grubas potrzebuje ośmiu mikstur wytrzymałości dla niewolników. Dajemy mu je.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    8. Puchary duszy

    Ramon chce się wzbogacić na "Pucharach Duszy". Mamy je dla niego wykraść kupcom: Faesulowi, Ilji, Ismaelowi, Hamidowi i Masilowi. U każdego z nich puchar znajdziemy na łóżku (w przypadku Faesula i Ilji na piętrze ich domu).
    Punkty Doświadczenia: 2000

    9. Ukarz niewolnika Yussufa

    Bandaro opowie ci o zbiegłym niewolniku, Yussufie, który ukradł z wykopalisk cenne artefakty. Mamy się go pozbyć. Znajdziemy go na północ od Mora Sul. Mamy wybór - albo zabijamy Yussufa, albo oddaje nam klucz do świątyni i ucieka, a my donosimy o tym Bandaro (zadanie nr 13).
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    10. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul

    Część zadania nr 9. Niezależnie od wybranego rozwiązania, klucz wpada w nasze ręce.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    11. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu

    Cruz został w swoim starym obozowisku zaatakowany przez grupę pustynnych pełzaczy. Pójdź tam za nim.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    12. Ranny pełzacz piaskowy

    Kontynuacja zadania nr 11. Należy zabić rannego pełzacza, który połknął jeden z Ognistych Pucharów.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    13. Yussuf znika

    Jeśli pozwoliliśmy uciec Yussufowi, mówimy Bandaro, że niewolnik zbiegł.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    14. Ramirez, zaginiony asasyn

    Bandaro opowie ci o zaginionym asasynie imieniem Ramirez. Szukamy go w ruinach na południowy zachód od Mora Sul. Odnajdujemy tam Mezira, który zaprowadza nas do jego zwłok (zadanie nr 15).
    Punkty Doświadczenia: 1500

    15. Podążaj za Mezirem

    Część zadania nr 14. Podążamy za Mezirem.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Eskortuj Mezira do oazy Murata

    Mezir poprosi nas o eskortę do obozu Murata.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    17. Człowiek, który zabił Ramireza

    Kiedy już wykonamy zadanie nr 14 i uzyskamy dostęp do pałacu Gonzalesa, przebywający w nim Ningal zleci nam wykrycie zabójcy. Idziemy do Ismaela, który nam mówi o Hassanie. Znajdziemy go w ruinach, daleko na południowy zachód od Mora Sul. Zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +15
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Hassan

    Zadanie pokrywa się z powyższym.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    19. Pokonaj Paladyna na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Paladyna.
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    20. Pokonaj Anktosa na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Anktosa.
    Siła: +1
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    21. Pokonaj Oelka na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Oelka.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    22. Pokonaj Angara na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Angara.
    Siła: +1
    Reputacja w Mora Sul: +15
    Punkty Doświadczenia: 1500

    23. Księżycowe ostrze

    Możemy sprzedać Księżycowe Ostrze wygrane na arenie (zadania nr 19, 20, 21 i 22) Ismaelowi.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    24. Złoto Hectora

    Takie dziwne zadanie. Pożyczamy 1000 sztuk złota od Hectora i oddajemy mu 1400. Nie ma to jak dobrze ubity interes.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    25. Delikatna sprawa

    Hamid chce dostać Amulet Czarnoksięstwa, który jest w posiadaniu nieprzychylnego mu Ilji. Musimy iść do kupca i wcisnąć mu kit o zwiększeniu magicznych zdolności, by nabyć amulet. Następnie wracamy do Hamida.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    26. Yasmin

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 25. Mamy zanieść amulet z pozdrowieniami do Murata i wziąć w zamian Yasmin. Wracamy z nią do Hamida.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    27. Orknarok, niewolnik ze świątyni

    Masil chce, żebyśmy zabrali Orknaroka do Fasima przebywającego w pobliżu świątyni Mora Sul. Ten jednak nie będzie chciał niewolnika i skieruje nas do Kalescha. Ork również odmówi. Będziemy zmuszeni uwolnić Orknaroka.
    Punkty Doświadczenia: 1250

    28. Dług i weksle

    Dostępne po wykonaniu zadania z Orknarokiem. Trzeba iść do Hectora, Ilji i Ramona, aby spłacić długi Masila, odbierając weksle.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    29. Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych

    Kalesch chce, byś pozbył się gońców pustynnych. Znajdziemy je na wschód od świątyni Mora Sul, pośród ruin.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    30. Podarunki dla Gonzalesa

    Aby dostać się do Gonzalesa, musimy najpierw przynieść mu podarunki. Wykonujemy zadania nr 31, 33, 34 i 35.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    31. Kobieta dla Gonzalesa

    Część zadania nr 30. Idziemy do oazy, gdzie przebywa Murat (na wschód od Mora Sul), kupujemy Alimę i przyprowadzamy ją do Nasiba.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    32. Alima

    Zadanie pokrywa się z questem nr 31.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    33. Złoto dla Gonzalesa

    Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi 1000 sztuk złota dla Gonzalesa.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    34. Miecz dla Gonzalesa

    Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi Księżycowe Ostrze, które zdobyliśmy na wygrywając na arenie (zadania nr 11, 8, 9 i 7). Jeśli już wykonaliśmy quest dla Ismaela (nr 56), musimy najpierw odebrać mu miecz.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    35. Smakowity prezent

    Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi paczkę bagiennego ziela dla Gonzalesa.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    36. Znajdź czwarty klucz do świątyni w Mora Sul

    Ten klucz jest w posiadaniu Gonzalesa. Aby go zdobyć musimy zabić go lub zapłacić 10000 sztuk złota. Jeśli nie zamierzasz jeszcze kończyć swojej przygody w Mora Sul, sugeruję to drugie rozwiązanie.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    37. Weksle dla Gonzalesa

    Istnienie tego questa należy poddać pod wątpliwość. Należy spłacić weksle Gonzalesa poprzez oddanie złota Nasibowi.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    38. Zabij wszystkich Magów Wody

    Gonzales chce, żebyśmy zabili wszystkich magów wody (ich położenie znajdziemy na tej mapie). Wykonujemy zadania nr 39, 40, 41, 42, 43, 44 i 45.
    Reputacja u Asasynów: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    39. Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Saturasa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    40. Zabij Cronosa, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Cronosa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    41. Zabij Merdariona, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Merdariona i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    42. Zabij Myxira, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Myxira i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    43. Zabij Nefariusa, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Nefariusa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    44. Zabij Riordiana, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Riordiana i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    45. Zabij Vatrasa, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Vatrasa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    46. Kirk i pustynni rabusie

    Kirk twierdzi, że jeden z kluczy do świątyni Mora Sul mają pustynni rabusie. Podążamy za nim. W pewnym momencie zatrzyma się i zdamy sobie sprawę, że to pułapka. Pokonujemy Kirka i zyskujemy klucz.
    Punkty Doświadczenia: 500

    47. Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul

    Patrz zadanie nr 46.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    48. Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul

    Kalesch chce, żebyśmy przynieśli mu pozostałe cztery klucze do świątyni Mora Sul (zadania nr 3, 10, 36 i 47). W jego posiadaniu jest piąty.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    49. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul

    Aby zdobyć ten klucz, musimy pobić Kalescha (patrz też zadanie nr 48).
    Punkty Doświadczenia: 2000

    50. Droga do Merdariona

    Sanuyem, którego spotkasz w ruinach, może zaprowadzić cię do Merdariona. Należy podążać za nim.
    Punkty Doświadczenia: 500

    51. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin

    Merdarion chce, żebyśmy zabili czterech wodzów nieumarłych, kryjących się w ruinach. Wykonujemy cztery zadania o nazwie "Podążaj za Merdarionem" (nr 52). Z tym questem mogą być problemy - czy to z otrzymaniem go, czy póżniej z podróżowaniem u boku Merdariona.
    Prastara wiedza: +1
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    52. Podążaj za Merdarionem

    Część zadania nr 51. Wykonujemy je czterokrotnie, podążając za Merdarionem do kolejnych dowódców ożywieńców.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    53. Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul

    Zabijamy wszystkich orków z okolic świątyni Mora Sul.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    54. Otwórz świątynię w Mora Sul

    Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy (zadania nr 3, 10, 36, 47 i 49), możemy otworzyć świątynię.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    55. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 54. Podążamy za Kayorem.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    56. Oswobodź Mora Sul!

    Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich w Mora Sul.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 5000

    57. Otwórz świątynię w Al Shedim

    Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy do świątyni Al Shedim (zadania nr 10, 11, 12, 13 i 14 w Al Shedim), będziemy mogli ją otworzyć.
    Punkty Doświadczenia: 2500





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 77 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    triu
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam problem - Nasibowi nie ...
    Dodany: 05.03.2011 o 0:44  

    Mam problem - Nasibowi nie mogę W OGÓLE nic powiedzieć o podarunkach - mogę tylko nauczyć się walki. Osohozi?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: mag jest niedaleko Bragi
    Dodany: 05.03.2011 o 7:54  

    mag jest niedaleko Bragi

    PaladyN
     

    Wędrowiec
    Temat: Do XxX Słuchaj mógłbyś mi p...
    Dodany: 25.03.2011 o 6:44  

    Do XxX
    Słuchaj mógłbyś mi powiedzieć gdzie są strażnicy Kaffu??

    Johnson
     

    Wędrowiec
    Temat: Dobre, i pomocne
    Dodany: 18.04.2011 o 14:16  

    Dobre, i pomocne

    filipofp
     

    Wędrowiec
    Temat: co mam robic? nie moge powi...
    Dodany: 26.04.2011 o 18:43  

    co mam robic? nie moge powiedziec temu gonzalesowi( nie wiem czy tak ma na imiee szef tego miasta) zeby mi sprzedal klucz

    Kupa
     

    Wędrowiec
    Temat: o zal mi was
    Dodany: 10.05.2011 o 21:04  

    o zal mi was

    Blacha
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak nie możesz kupić klucza...
    Dodany: 24.05.2011 o 21:47  

    Jak nie możesz kupić klucza a masz juz 75 procent w mora sul, to uderz go i wyciagnij go tak z miasta( nikt nic nie zrobi) i go pobij, lub zabij i juz masz klucz

    Rozpierrdalacz
     

    Wędrowiec
    Temat: do świątyni Al Shadim można...
    Dodany: 11.06.2011 o 18:14  

    do świątyni Al Shadim można wejść bez kluczy wystarczy wyskoczyćna górke obok św. i przeskoczyć przez mury :)

    bea90
     

    Wędrowiec
    Temat: rozpierrdalacz, tak? a jak ...
    Dodany: 29.06.2011 o 23:32  

    rozpierrdalacz, tak? a jak potem wyjść? LOL

    bea90
     

    Wędrowiec
    Temat: aha teleportowac sie xD
    Dodany: 29.06.2011 o 23:33  

    aha teleportowac sie xD

    Firket
     

    Wędrowiec
    Temat: nie moge skonczyc misji 17....
    Dodany: 02.07.2011 o 1:04  

    nie moge skonczyc misji 17. Człowiek, który zabił Ramireza zabilem Hassana ale nie otrzymalem premi dla asasynow misja pozostaje w zakladce bierzace ale nie mam jej komu oddac nie weim cio z nia zrobic ma ktos jakies pomysly?

    Firket
     

    Wędrowiec
    Temat: Przy okazji wynagrodzenie w...
    Dodany: 02.07.2011 o 1:10  

    Przy okazji wynagrodzenie w postaci reputacji u assasynow nie do konca zgadzaja mi sie z tym co jest napisane w poradniku ;/ dlatego

    Stox
     

    Wędrowiec
    Temat: Kiedy dojdziesz do oazy Mur...
    Dodany: 05.09.2011 o 20:43  

    Kiedy dojdziesz do oazy Murata skręć w lewo. Idź przed siebie dopóki nie dojdziesz do starych ruin. Pochodź troche a na pewno znajdziesz strażników Kaffy.

    KrL
     

    Wędrowiec
    Temat: A ja mam taki problem że od...
    Dodany: 06.09.2011 o 16:48  

    A ja mam taki problem że oddałem miecz temu kowalowi, ale jak go pobiłem to on nie miał go przy sobie, nie było go też w żadnej z jego koszów i skrzyń pomocy

    MiniPoradnikGothic3ToŻenada
     

    Wędrowiec
    Temat: w poradniku dołączonym do z...
    Dodany: 31.10.2011 o 14:10  

    w poradniku dołączonym do zestawu Gothica, pisze że aby znaleźć Alimę trzeba iść na zachód. Ech, Roth Wachowiak i Łukański chyba nie znają się na kierunkach.

    drzewo śliw
     

    Wędrowiec
    Temat: brakuje questa ze trza zapr...
    Dodany: 13.12.2012 o 16:53  

    brakuje questa ze trza zaprowadzic diego do bram mora sul nikt go nie zleca

    Aroslaw
     

    Wędrowiec
    Temat: Yasmin też można podarowa...
    Dodany: 13.06.2015 o 19:59  

    Yasmin też można podarować Gonzalesowi +5 Mora Sul.

    Jeżeli oddaliście ją wcześniej Hamidowi wystarczy nauczyć się Słowa dominacji zaczarować Yasmin i zaprowadzić ją do Nasiba.

    Proste i podówjny exp :D

    Pozdrawiam
    Aroslaw



    Ten artykuł skomentowano 77 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw