1. Strażnicy Kaffu
Bandaro dostał zadanie zabicia trzech strażników, którzy okradli Kaffu. Przejmij od niego tę misję. Idziemy do Kaffu, który chce, żebyśmy przynieśli jego złoto (zadanie nr 2). Strażników znajdziemy w ruinach na zachód od Mora Sul.
Reputacja w Mora Sul: +15
Punkty Doświadczenia: 2000
2. Kaffu chce odzyskać swoje złoto
Część zadania nr 1. Po zabiciu strażników, bierzemy złoto, jakie mieli przy sobie i idziemy z nim do Kaffu.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
3. Znajdź drugi klucz do świątyni w Mora Sul
Ilja odda ci klucz do świątyni Mora Sul, jeśli obiecasz przynieść mu z niej pewną wazę (zadanie nr 4).
Punkty Doświadczenia: 2000
4. Ilja chce artefakt ze świątyni
Ilja w zamian za klucz chce, żebyś przyniósł mu ze świątyni wazę o dużej wartości. Kiedy już się do niej dostaniemy, odnajdujemy wewnątrz artefakt i zanosimy go Ilji.
Punkty Doświadczenia: 2500
5. Handel artefaktami
Faesul chce, żebyś przekonał Grubasa nadzorującego niewolników w pobliżu świątyni Mora Sul, aby ci znów mogli sprzedawać artefakty w mieście. Nie zgodzi się on ot tak, trzeba będzie go pobić (zadanie nr 6). W końcu wyrazi zgodę. Idziemy powiedzieć o tym Faesulowi.
Punkty Doświadczenia: 1000
6. Pokonaj Grubasa
Część zadania nr 5. Musimy pobić Grubasa.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 500
7. Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników
Grubas potrzebuje ośmiu mikstur wytrzymałości dla niewolników. Dajemy mu je.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
8. Puchary duszy
Ramon chce się wzbogacić na "Pucharach Duszy". Mamy je dla niego wykraść kupcom: Faesulowi, Ilji, Ismaelowi, Hamidowi i Masilowi. U każdego z nich puchar znajdziemy na łóżku (w przypadku Faesula i Ilji na piętrze ich domu).
Punkty Doświadczenia: 2000
9. Ukarz niewolnika Yussufa
Bandaro opowie ci o zbiegłym niewolniku, Yussufie, który ukradł z wykopalisk cenne artefakty. Mamy się go pozbyć. Znajdziemy go na północ od Mora Sul. Mamy wybór - albo zabijamy Yussufa, albo oddaje nam klucz do świątyni i ucieka, a my donosimy o tym Bandaro (zadanie nr 13).
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1500
10. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul
Część zadania nr 9. Niezależnie od wybranego rozwiązania, klucz wpada w nasze ręce.
Punkty Doświadczenia: 2000
11. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu
Cruz został w swoim starym obozowisku zaatakowany przez grupę pustynnych pełzaczy. Pójdź tam za nim.
Punkty Doświadczenia: 1000
12. Ranny pełzacz piaskowy
Kontynuacja zadania nr 11. Należy zabić rannego pełzacza, który połknął jeden z Ognistych Pucharów.
Punkty Doświadczenia: 1500
13. Yussuf znika
Jeśli pozwoliliśmy uciec Yussufowi, mówimy Bandaro, że niewolnik zbiegł.
Punkty Doświadczenia: 1000
14. Ramirez, zaginiony asasyn
Bandaro opowie ci o zaginionym asasynie imieniem Ramirez. Szukamy go w ruinach na południowy zachód od Mora Sul. Odnajdujemy tam Mezira, który zaprowadza nas do jego zwłok (zadanie nr 15).
Punkty Doświadczenia: 1500
15. Podążaj za Mezirem
Część zadania nr 14. Podążamy za Mezirem.
Punkty Doświadczenia: 1000
16. Eskortuj Mezira do oazy Murata
Mezir poprosi nas o eskortę do obozu Murata.
Punkty Doświadczenia: 2500
17. Człowiek, który zabił Ramireza
Kiedy już wykonamy zadanie nr 14 i uzyskamy dostęp do pałacu Gonzalesa, przebywający w nim Ningal zleci nam wykrycie zabójcy. Idziemy do Ismaela, który nam mówi o Hassanie. Znajdziemy go w ruinach, daleko na południowy zachód od Mora Sul. Zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +15
Punkty Doświadczenia: 1500
18. Hassan
Zadanie pokrywa się z powyższym.
Punkty Doświadczenia: 1000
19. Pokonaj Paladyna na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Paladyna.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 1000
20. Pokonaj Anktosa na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Anktosa.
Siła: +1
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
21. Pokonaj Oelka na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Oelka.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
22. Pokonaj Angara na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Angara.
Siła: +1
Reputacja w Mora Sul: +15
Punkty Doświadczenia: 1500
23. Księżycowe ostrze
Możemy sprzedać Księżycowe Ostrze wygrane na arenie (zadania nr 19, 20, 21 i 22) Ismaelowi.
Punkty Doświadczenia: 1000
24. Złoto Hectora
Takie dziwne zadanie. Pożyczamy 1000 sztuk złota od Hectora i oddajemy mu 1400. Nie ma to jak dobrze ubity interes.
Punkty Doświadczenia: 2000
25. Delikatna sprawa
Hamid chce dostać Amulet Czarnoksięstwa, który jest w posiadaniu nieprzychylnego mu Ilji. Musimy iść do kupca i wcisnąć mu kit o zwiększeniu magicznych zdolności, by nabyć amulet. Następnie wracamy do Hamida.
Punkty Doświadczenia: 1000
26. Yasmin
Dostępne po wykonaniu zadania nr 25. Mamy zanieść amulet z pozdrowieniami do Murata i wziąć w zamian Yasmin. Wracamy z nią do Hamida.
Punkty Doświadczenia: 1000
27. Orknarok, niewolnik ze świątyni
Masil chce, żebyśmy zabrali Orknaroka do Fasima przebywającego w pobliżu świątyni Mora Sul. Ten jednak nie będzie chciał niewolnika i skieruje nas do Kalescha. Ork również odmówi. Będziemy zmuszeni uwolnić Orknaroka.
Punkty Doświadczenia: 1250
28. Dług i weksle
Dostępne po wykonaniu zadania z Orknarokiem. Trzeba iść do Hectora, Ilji i Ramona, aby spłacić długi Masila, odbierając weksle.
Punkty Doświadczenia: 1500
29. Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych
Kalesch chce, byś pozbył się gońców pustynnych. Znajdziemy je na wschód od świątyni Mora Sul, pośród ruin.
Punkty Doświadczenia: 1500
30. Podarunki dla Gonzalesa
Aby dostać się do Gonzalesa, musimy najpierw przynieść mu podarunki. Wykonujemy zadania nr 31, 33, 34 i 35.
Punkty Doświadczenia: 2500
31. Kobieta dla Gonzalesa
Część zadania nr 30. Idziemy do oazy, gdzie przebywa Murat (na wschód od Mora Sul), kupujemy Alimę i przyprowadzamy ją do Nasiba.
Punkty Doświadczenia: 1000
32. Alima
Zadanie pokrywa się z questem nr 31.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
33. Złoto dla Gonzalesa
Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi 1000 sztuk złota dla Gonzalesa.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
34. Miecz dla Gonzalesa
Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi Księżycowe Ostrze, które zdobyliśmy na wygrywając na arenie (zadania nr 11, 8, 9 i 7). Jeśli już wykonaliśmy quest dla Ismaela (nr 56), musimy najpierw odebrać mu miecz.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
35. Smakowity prezent
Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi paczkę bagiennego ziela dla Gonzalesa.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
36. Znajdź czwarty klucz do świątyni w Mora Sul
Ten klucz jest w posiadaniu Gonzalesa. Aby go zdobyć musimy zabić go lub zapłacić 10000 sztuk złota. Jeśli nie zamierzasz jeszcze kończyć swojej przygody w Mora Sul, sugeruję to drugie rozwiązanie.
Punkty Doświadczenia: 2000
37. Weksle dla Gonzalesa
Istnienie tego questa należy poddać pod wątpliwość. Należy spłacić weksle Gonzalesa poprzez oddanie złota Nasibowi.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
38. Zabij wszystkich Magów Wody
Gonzales chce, żebyśmy zabili wszystkich magów wody (ich położenie znajdziemy na tej mapie). Wykonujemy zadania nr 39, 40, 41, 42, 43, 44 i 45.
Reputacja u Asasynów: +4
Punkty Doświadczenia: 2500
39. Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Saturasa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
40. Zabij Cronosa, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Cronosa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
41. Zabij Merdariona, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Merdariona i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
42. Zabij Myxira, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Myxira i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
43. Zabij Nefariusa, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Nefariusa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
44. Zabij Riordiana, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Riordiana i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
45. Zabij Vatrasa, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Vatrasa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
46. Kirk i pustynni rabusie
Kirk twierdzi, że jeden z kluczy do świątyni Mora Sul mają pustynni rabusie. Podążamy za nim. W pewnym momencie zatrzyma się i zdamy sobie sprawę, że to pułapka. Pokonujemy Kirka i zyskujemy klucz.
Punkty Doświadczenia: 500
47. Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul
Patrz zadanie nr 46.
Punkty Doświadczenia: 2000
48. Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul
Kalesch chce, żebyśmy przynieśli mu pozostałe cztery klucze do świątyni Mora Sul (zadania nr 3, 10, 36 i 47). W jego posiadaniu jest piąty.
Punkty Doświadczenia: 2500
49. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul
Aby zdobyć ten klucz, musimy pobić Kalescha (patrz też zadanie nr 48).
Punkty Doświadczenia: 2000
50. Droga do Merdariona
Sanuyem, którego spotkasz w ruinach, może zaprowadzić cię do Merdariona. Należy podążać za nim.
Punkty Doświadczenia: 500
51. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin
Merdarion chce, żebyśmy zabili czterech wodzów nieumarłych, kryjących się w ruinach. Wykonujemy cztery zadania o nazwie "Podążaj za Merdarionem" (nr 52). Z tym questem mogą być problemy - czy to z otrzymaniem go, czy póżniej z podróżowaniem u boku Merdariona.
Prastara wiedza: +1
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1500
52. Podążaj za Merdarionem
Część zadania nr 51. Wykonujemy je czterokrotnie, podążając za Merdarionem do kolejnych dowódców ożywieńców.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
53. Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul
Zabijamy wszystkich orków z okolic świątyni Mora Sul.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
54. Otwórz świątynię w Mora Sul
Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy (zadania nr 3, 10, 36, 47 i 49), możemy otworzyć świątynię.
Punkty Doświadczenia: 2500
55. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul
Dostępne po wykonaniu zadania nr 54. Podążamy za Kayorem.
Punkty Doświadczenia: 1000
56. Oswobodź Mora Sul!
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich w Mora Sul.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 5000
57. Otwórz świątynię w Al Shedim
Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy do świątyni Al Shedim (zadania nr 10, 11, 12, 13 i 14 w Al Shedim), będziemy mogli ją otworzyć.
Punkty Doświadczenia: 2500